Akcja Bilans 2024
Akcja Bilans 2024
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Podatki
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Na kurs zapraszamy w szczególności:
- księgowych,
- doradców podatkowych,
- właścicieli i pracowników biur rachunkowych,
- pracowników działów finansowych, księgowych oraz podatkowych,
- przedsiębiorców prowadzących jednoosobową działalność gospodarczą,
- biegłych rewidentów,
- osoby, które chcą poszerzyć i uzupełnić swoją wiedzę podatkową
- Minimalna liczba uczestników15
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji09-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs przygotowuje do samodzielnego bilansowego i podatkowego zamknięcia roku. Zdobywając nową wiedzę oraz uporządkowując dotychczasową, uczestnik będzie gotowy do prawidłowego wykonywania swoich obowiązków związanych z rozliczeniami podatkowymi. Będzie umiał stosować przepisy w praktyce, a dzięki ugruntowaniu wiedzy teoretycznej, w sposób pewny i zdecydowany będzie podejmował zadania praktycznego ich stosowania.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje przepisy i zamyka rok w ujęciu podatkowym. | Kryteria weryfikacji - zamyka bilansowy i podatkowy rok obrotowy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Zamyka bilansowy i podatkowy rok obrotowy | Kryteria weryfikacji - definiuje przepisy i zamyka rok w ujęciu podatkowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Jasno i zrozumiale przekazuje informacje finansowe, zarówno ustnie, jak i pisemnie. | Kryteria weryfikacji - pracuje w zespole, szczególnie w okresach wzmożonej aktywności, takich jak przygotowanie bilansu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Skutecznie przekazują skomplikowaneinformacje podatkowe klientom i współpracownikom. | Kryteria weryfikacji - rozumie potrzeby i obawy klientówdotyczących ich sytuacji podatkowej - działa elastycznie w pracy z różnorodnymi klientami i sytuacjami podatkowymi | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Temat 1 – Rachunkowość.
- Wprowadzenie.
- Podstawy prawne sporządzania sprawozdań finansowych.
- Harmonogram zamknięcia roku.
- Zasady sporządzania rocznego sprawozdania finansowego.
- Zagadnienia szczegółowe.
- Ustalanie i sprawdzanie stanu aktywów i pasywów za pomocą inwentaryzacji.
- Pytania i dyskusja.
Temat 2 - Zamknięcie roku podatkowego – podatek dochodowy (wykład i zajęcia praktyczne).
Część 1 – Część teoretyczna.
- Rozliczenie przychodów na przełomie roku w ujęciu bilansowym i podatkowym.
- Rozliczenie kosztów na przełomie roku w ujęciu bilansowym i podatkowym.
- Korekta wstępna na zakończenie roku w związku z przejściem na CIT Estoński z nowym rokiem podatkowym.
- Różnice w bilansowym i podatkowym rozliczaniu różnic kursowych.
- Zastosowanie funduszu inwestycyjnego (fundusz niemiecki) w połączeniu z hipotetycznymi odsetkami.
- Różnice w rozliczaniu dywidendy otrzymanej z zagranicy, a otrzymanej od polskiej spółki.
Część 2 – Część praktyczna.
- Praktyczne rozliczenie zeznania rocznego CIT-8.
Temat 3 - Zamknięcie roku 2024 w VAT – podsumowanie obowiązków oraz zmian.
- Zamknięcie roku w podatku VAT – ustalenie proporcji oraz preproporcji, korekta roczna podatku naliczonego, zmiany SLIM VAT 3.
- Podatek VAT jako koszt uzyskania przychodu.
- Działalność socjalna, promocyjna, reklamowa i reprezentacyjna związana z zakończeniem roku.
- Praktyczna checklista obowiązków podatnika VAT - czy pamiętasz m.in. o:
- Przegląd wybranych interpretacji i orzeczeń sądów administracyjnych oraz TSUE w zakresie podatku VAT.
W kazdy dzień szkoleniowy zaplanowano przerwy: 10:30-10:45 oraz 12:30-13:00
Wymagania wstępne dla uczestników kształcenia: Minimum podstawowa wiedza z zakresu podatków
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Kurs przeprowadzany będzie w formie online, bez podziału na grupy. Uczestnicy mają możliwość korzystania zarówno z kamerki jak i mikrofonu. Taką chęć mogą zgłaszać na bieżąco poprzez kliknięcie ikonki „dłoń”. Pytania można również zadawać za pomocą czatu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Temat 1 – Rachunkowość. | Prowadzący Arkadiusz Lenarcik | Data realizacji zajęć 10-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Temat 2 - Zamknięcie roku podatkowego – podatek dochodowy (wykład i zajęcia praktyczne). | Prowadzący Paweł Dymlang | Data realizacji zajęć 21-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Temat 3 - Zamknięcie roku 2024 w VAT – podsumowanie obowiązków oraz zmian. | Prowadzący Iwona Biernat - Baran | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Test walidacyjny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 832,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 490,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto101,82 PLN
- Koszt osobogodziny netto82,78 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Paweł Dymlang
Iwona Biernat - Baran
Arkadiusz Lenarcik
artykułów, książek oraz wykładowca zagadnień z zakresu rachunkowości. W ciągu ostatnich 5 lat
zdobywał cenne doświadczenie w obszarze szkoleniowym i merytorycznym. Na bieżąco aktualizuje
swoją wiedzę oraz szkoli innych z obowiązujących przepisów. Od 2017 r. pełni rolę stałego trenera i Walidatora w firmie Wektor Wiedzy.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik usługi otrzyma komplet materiałów szkoleniowych w formie PDF, przygotowany przez prowadzących:
- skrypt
- dostęp do nagrania szkolenia na okres 21 dni.
Warunki uczestnictwa
Minimum podstawowa wiedza z zakresu przepisów prawa podatkowego.
Informacje dodatkowe
Cena bez VAT dla opłacających szkolenie, w co najmniej 70% ze środków publicznych.
Do współpracy zaprosiliśmy najlepszych ekspertów. Jeśli chcesz by Twoja praca w przyszłości była o wiele prostsza, łatwiejsza i przyjemniejsza, pomożemy Ci w tym. Zapraszamy Cię serdecznie na nasz kurs.
Zapraszamy do odwiedzenia naszej strony internetowej: https://wektorwiedzy.pl/
Po ukończeniu usługi zostanie wystawiony certyfikat oraz zaświadczenie o ukończeniu usługi, zawierające niezbędne dane, zgodne z regulaminem.
Materiały multimedialne i dokumenty do pobrania
Materiały multimedialne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie bedzie prowadzone za pośrednictwem Platformy ClickMeeting.
Szkolenia na ClickMeeting nie wymagają instalowania żadnego programu, są transmitowane przez przeglądarkę. Bardzo ważne jest, żeby była ona zaktualizowana do najnowszej wersji (jeśli nie będzie aktualna, podczas testu nie pojawi się zielony “✓”). W razie potrzeby istnieje też możliwość pobrania aplikacji mobilnej i uczestniczenia w szkoleniu poprzez smartfon lub tablet.
Wymagania techniczne: procesor 2-rdzeniowy 2 GHz; 2 GB pamięci RAM; system operacyjny Windows 8 lub nowszy, MAC OS wersja 10.13; przeglądarka internetowa Google Chrome, Mozilla Firefox lub Safari; stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps.
Konieczne jest posiadanie kamerki internetowej, umożliwiającej przeprowadzenie monitoringu realizacji usług szkoleniowych.
Najbezpieczniejszą opcją jest połączenie internetowe za pomocą kabla sieciowego. Gdy nie ma takiej możliwości i pozostaje korzystanie z WiFi, warto na czas szkolenia umieścić komputer jak najbliżej routera i zadbać, aby inni użytkownicy tej samej sieci WiFi ograniczyli w tym czasie aktywności mocno obciążające sieć (np. oglądanie filmów, rozmowy wideo lub pobieranie dużych plików). Jeśli jest taka możliwość zachęcamy do przetestowania połączenia w domu oraz miejscu pracy i uczestniczenia w szkoleniu z tego miejsca, w którym będzie lepszy Internet.
Jak dołączyć do spotkania: https://youtu.be/ZFWhNh2KHro, https://knowledge.clickmeeting.com/pl/infographic/jak-dolaczyc-do-wydarzenia-instrukcja-dla-uczestnika/
Link umożliwiający uczestnictwo w kursie ważny jest od dnia poprzedzającego rozpoczęcie kursu do zakończenia zajęć.