Indywidualny kurs języka angielskiego poziom A2+.
Indywidualny kurs języka angielskiego poziom A2+.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoba będąca na poziomie A2+, chcąca podnieść swoje kwalifikacje językowe i zdobyć nową wiedzę i umiejętności z języka obcego.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek –Rozwój”.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji04-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi64
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Podczas kursu słuchacz polepszy swoją znajomość języka angielskiego, zdobędzie nowe umiejętności z zakresu mówienia, czytania, pisania i słuchania. Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do swobodnego porozumiewania się językiem obcym w życiu codziennym oraz w podstawowych czynnościach zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Mówienie - podejmuje różnerole w procesie podstawowej komunikacji. Porozumiewa się w prosty sposób w codziennych sytuacjach, wymagających jedynie bezpośredniej wymiany zdań na znane jej tematy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie stosuje strukturyleksykalno – gramatyczne, aby zinterpretować znaczenie głównych wątków zawartych w prostych wypowiedziach. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Słuchanie - rozróżnia i wybiera informacje z tekstu o znanej sobie tematyce. | Kryteria weryfikacji Uczestnik poprawnie interpretuje materiał . | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Czytanie – znajduje określone informacje w tekście. | Kryteria weryfikacji Uczestnik w tekście czytanym oddziela fakty od opinii, rozpoznaje związki pomiędzy poszczególnymi częściami tekstu; określa główną myśl poszczególnych części tekstu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pisanie - pisze zrozumiałe, teksty na dowolne tematy związane z jego życiem codziennym (np. bardzo podstawowe informacje dotyczące życia osobistego, rodziny, zakupów, otoczenia i pracy) | Kryteria weryfikacji Uczestnik opisuje ludzi, miejsca, czynności i przedmioty; relacjonuje wydarzenia z przeszłości; opisuje doświadczenia swoje i innych osób; opisuje wydarzenia życia codziennego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
poziomach językowych są zgodne z zasadami obowiązującymi w ramach europejskiego systemu kształcenia językowego (Common European Framework).
Program
Program
Usługa jest skierowana do uczestnika, który chce rozwinąć kompetencje w zakresie posługiwania się językiem angielskim na poziomie A2+. Szkolenie obejmuje 64 jednostek 45 min, 32 jednostki teoretyczne i 32 jednostki praktyczne. Spotkania 2 x w tyg po 90 min. Celem szkolenia jest rozwinięcie kompetencji językowych na poziomie A2+ w zakresie używania języka angielskiego. Usługa prowadzi do rozwinięcia kompetencji językowych na poziomie A2+. Na szkoleniu uczestnik zdobędzie wiedzę z zakresu języka angielskiego na poziomie A2+ zarówno w sferze gramatycznej jak i leksykalnej. Uczestnik rozwinie swoją wiedzę o nowe zagadnienia gramatyczne, rozszerzy zasób słownictwa oraz za pośrednictwem ćwiczeń komunikacyjnych nabierze płynności w prowadzeniu rozmów. Przerwy nie są wliczone w czas usługi.
W zakresie gramatyki i funkcji językowych Słuchacz zrealizuje następujące obszary:
- Przysłówki częstotliwości
- Zaimki pytające.
- Czasy teraźniejsze Present Simple, Present Continuous
- Tworzenie pytań
- czas przeszły Past Simple
- Określenia czasu w Past Simple
- Rozumienie tekstu słuchanego – określanie kontekstu wypowiedzi, znajdowanie informacji szczegółowych.
- Kwantyfikatory
- Stopniowanie przymiotnika
- Present Perfect
- Konstrukcje to be going to/ want/ would like
- Czas przyszły Future Simple
- Czasowniki modalne can, have to
- Zdania względne z who, which, that
- Wyrażania look like, look + adjective, be like.
- Czasownik modalny should
- Tworzenie propozycji
- Przewidywanie – will / won’t + infinitive.
- Czytanie ze zrozumieniem – określanie głównej myśli wypowiedzi, wyszukiwanie informacji szczegółowych.
- Wyrażenie przyszłości - czas teraźniejszy ciągły.
- Czasowniki modalne may, might.
- Wyrażenia: too + adjective, too many / much + noun, enough + noun, adjective + enough.
- used to + infinitive
- przedimek określony i nieokreślony
- Past Continuous
- zdania złożone z because, so i to
- konstrukcje: like / love / hate + czasownik z końcówką -ing
W zakresie słownictwa Słuchacz zrealizuje następujące obszary:
- Czynności dnia codziennego,
- Pytania szczegółowe,
- Nawyki, rutyny,
- Uczucia, emocje
- Jedzenie
- Pamięć, wspomnienia
- Opis miejsca
- Opisywanie przeszłych doświadczeń
- Przekazywanie wiadomości, pytanie o wiadomości, reagowanie na wiadomości
- Uroczystości. Pytanie o zwyczaje i upodobania, wyrażanie upodobań.
- Planowanie spotkania
- Organizowanie wydarzenia
- Pary przymiotników opisujących uczucia i rzeczy / zjawiska.
- Zapraszanie, sugerowanie.
- Praca.
- Wygląd zewnętrzny,
- Zakupy
- Preferencje
- Kolokacje z make, do, have.
- Czas wolny – kolokacje z do, go play.
- Wiadomość głosowa.
- Życie w mieście.
- Szczęśliwe życie
- Krajobraz
- Pokoje i umeblowanie, przyimki miejsca
- Przepraszanie, reagowanie na przeprosiny
- ruch, podróżowanie, środki transportu
- udzielanie wskazówek
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 32 j. angielski. Gramatyka: Zaimki pytające. Słownictwo: Pytania szczegółowe. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 05-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 32 j. angielski. Gramatyka: Przysłówki częstotliwości. Słownictwo: Czynności dnia codziennego. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 09-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 32 j. angielski. Gramatyka: Czasy teraźniejsze Present Simple, Present Continuous. Słownictwo: Nawyki, rutyny. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 32 j. angielski. Gramatyka: Tworzenie pytań. Słownictwo: Uczucia, emocje. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 32 j. angielski. Gramatyka: czas przeszły Past Simple, określenia czasu w Past Simple. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 09-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 32 j. angielski. Słownictwo: pamięć, wspomnienia. opowiadanie o czynnościach, wydarzeniach i doświadczeniach z przeszłości. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 32 j. angielski. Gramatyka: Kwantyfikatory. Słownictwo: jedzenie. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 23-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 32 j. angielski. Gramatyka: rozumienie tekstu słuchanego – określanie kontekstu wypowiedzi, znajdowanie informacji szczegółowych. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 27-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 32 j. angielski. Gramatyka: Stopniowanie przymiotnika. Słownictwo: opis miejsca. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 30-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 32 j. angielski. Gramatyka: Present Perfect. Słownictwo: opisywanie przeszłych doświadczeń. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 03-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 32 j. angielski. Słownictwo: przekazywanie wiadomości, pytanie o wiadomosci, reagowanie na wiadomości. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 06-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 32 j. angielski. Słownictwo: uroczystości. Pytanie o zwyczaje i upodobania, wyrażanie upodobań. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 10-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 32 j. angielski. Gramatyka: Konstrukcje to be going to/want/would like. Czas przyszły Future Simple. Słownictwo: Planowanie spotkania. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 13-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 32 j. angielski. Słownictwo: pary przymiotników opisujących uczucia i rzeczy / zjawiska. Organizowanie wydarzenia. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 17-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 32 j. angielski. Gramatyka: Czasowniki modalne can, have to. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 20-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 32 j. angielski. Słownictwo: zapraszanie, sugerowanie. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 24-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 32 j. angielski. Gramatyka: Zdania względne z who, which, that. Słownictwo: praca. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 32 j. angielski. Gramatyka: wyrażania look like, look + adjective, be like. Słownictwo: wygląd zewnętrzny. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 03-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 32 j. angielski. Gramatyka: Czasownik modalny should. Słownictwo: Zakupy .Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 06-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 32 j. angielski. Gramatyka: Tworzenie propozycji. Słownictwo: preferencje, szczęśliwe życie. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 10-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 32 j. angielski.Gramatyka: przewidywanie – will / won’t + infinitive. Słownictwo: kolokacje z make, do, have. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 13-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 32 j. angielski. Czytanie ze zrozumieniem – określanie głównej myśli wypowiedzi, wyszukiwanie informacji szczegółowych. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 17-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 32 j. angielski. Gramatyka: Wyrażenie przyszłości - czas teraźniejszy ciągły. Słownictwo: czas wolny – kolokacje z do, go play. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 20-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 32 j. angielski. Gramatyka: czasowniki modalne may, might. Słownictwo: wiadomość głosowa. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 24-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 32 j. angielski. Słownictwo: życie w mieście. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 27-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 32 j. angielski. Gramatyka: wyrażenia: too + adjective, too many / much + noun, enough + noun, adjective + enough. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 31-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 32 j. angielski. Słownictwo: krajobraz. Gramatyka: used to + infinitive. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 32 j. angielski. Słownictwo: pokoje i umeblowanie, przyimki miejsca. Gramatyka: przedimek określony i nieokreślony. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 07-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 32 j. angielski. Słownictwo: przepraszanie, reagowanie na przeprosiny. Ćwiczenia komunikacyjne. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 10-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 32 j. angielski. Gramatyka: Past Continuous. Słownictwo: ruch, podróżowanie, środki transportu, udzielanie wskazówek. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 14-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:10 | Godzina zakończenia 20:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 32 j. angielski. Gramatyka: zdania złożone z because, so i to, konstrukcje: like / love / hate + czasownik z końcówką -ing. Współdzielenie ekranu. | Prowadzący Ewelina Posacka | Data realizacji zajęć 17-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 32 j. angielski. Walidacja. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 24-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 19:40 | Godzina zakończenia 21:10 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewelina Posacka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały, w tym audio i video, udostępniane są na bieżąco podczas zajęć poprzez współdzielenie ekranu.
Istnieje możliwość zakupienia książki w wersji papierowej.
Warunki uczestnictwa
- Wykonanie testu poziomującego przed zapisaniem się na usługę na stronie internetowej Szkoły. Link do testu: http://englishschool.zgora.pl/index.php/kurs-online/
- Podpisanie umowy z usługodawcą na realizacje usługi
Informacje dodatkowe
Jedna godzina szkolenia oznacza godzinę lekcyjną - 45 min.
Słuchacz wyraża zgodę na zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu wykonywanej usługi.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek-Rozwój.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
Zajęcia prowadzone są zdalnie w czasie rzeczywistym w formie indywidualnych i regularnych spotkań lektora z kursantem na platformie dostosowanej do potrzeb edukacyjnych ZOOM. Platforma wyposażona jest m.in w wideochat, dostęp do materiałów edukacyjnych audio i video, współdzielenie ekranu i narzędzie do tworzenia notatek z zajęć.
Uczestnik będzie mógł logować się do platformy po zainstalowaniu aplikacji na urządzeniu.
Minimalne wymagania sprzetowe (komputer osobisty, tablet, smartfon):
- Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
- 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
- System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 10), Android
- Wymagane jest korzystanie z najaktualniejszych oficjalnych wersji przegladarek internetowych Google Chrome, Mozilla Firefox.
Konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia.
- Wymagania sieciowe: predkość nadawania i pobierania min. 5 Mbps.
Uczestnik dostaje swój indywidualny login i hasło, za pomocą których loguje się do platformy ZOOM.