Kurs języka angielskiego
Kurs języka angielskiego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, których celem jest nabycie umiejętności swobodnego komunikowania się w języku obcym.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji12-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi53
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem kursu jest rozwinięcie umiejętności komunikacji ustnej i pisemnej w języku angielskim na poziomie B1 wEuropejskim Systemie Opisu Kształcenia Językowego (CEFR).
Celem usługi jest zwiększenie kompetencji językowych kursanta. Podczas kursu słuchacz polepszy swoją znajomość języka angielskiego, zdobędzie nowe umiejętności z zakresu mówienia, czytania, pisania i słuchania. Celem kursu jest przygotowanie słuchacza do swobodnego porozumiewania się językiem obcym .
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po zakończonym szkoleniurozpoznaje główne przesłanie prostych tekstów na znane sobie tematy, w tym dotyczących pracy, edukacji lub czasu wolnego, porozumiewa się w większości sytuacji, w jakich może się znaleźć . Uczestnik tworzy proste i spójne teksty na tematy znane lub leżące we własnym obszarze zainteresowań. | Kryteria weryfikacji W zakresie porozumiewania się:-łączy wyrażenia w prosty sposób, by opisywać przeżycia i zdarzenia, a także swoje marzenia, nadzieje i ambicje. -krótko uzasadnia i objaśnia własne poglądy i plany. -relacjonuje wydarzenia i opowiada przebieg akcji książek czy filmów, opisując własne reakcje i wrażenia. Wywiad swobodny - bez przygotowania bierze udział w rozmowie na tematy osobiste lub dotyczące życia codziennego - wyraża swoje opinie i uczucia oraz reaguje na opinie i uczucia innych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik dostrzega myśli zawarte wjasnej, sformułowanej w standardowej odmianie języka wypowiedzi na znane tematy. | Kryteria weryfikacji W zakresie słuchania i rozumienia:- wychwytuje informacje podane w języku standardowym - rozpoznaje główną treść większości rozmów, jeśli rozmówcy mówią względnie, wolno i wyraźnie - wysłuchuje ze zrozumieniem opinii wyrażanej przez osoby na dany temat | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik czyta głównie tekstyzredagowane w języku standardowym na tematy mu znane. | Kryteria weryfikacji W zakresie czytania i rozumienia:- rozpoznaje teksty składające się głównie ze słów najczęściej występujących, dotyczących życia codziennego lub zawodowego. - czyta proste artykuły prasowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Podczas samodzielnej wypowiedziUczestnik formułuje spójne zdania. | Kryteria weryfikacji W zakresie mówienia i opowiadania:- w prosty sposób relacjonuje wydarzenia, opowiada o swoich doświadczeniach, marzeniach, nadziejach i celach, wyraża swoje przypuszczenia. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Uczestnik tworzy proste i spójne tekstyna tematy znane lub leżące we własnym obszarze zainteresowań. | Kryteria weryfikacji W zakresie pisania:-pisze zdania opisujące osobiste doświadczenia, przeżycia i wyrażenia - pisze proste teksty na znane mu lub związane z zainteresowaniami tematy. - pisze prywatne listy, opisując swoje przeżycia i wrażenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zajęcia prowadzone są wyłącznie w języku angielskim. Uczymy przede wszystkim komunikacji, używając metody bezpośredniej BLS Communication. Słuchacz poznaje, a następnie doskonali cztery sprawności (słuchanie, czytanie, mówienie, pisanie) w różnych sytuacjach życiowych oraz zawodowych.
Angielski metodą BLS to unikalne połączenie zajęć prowadzonych przez lektora z potencjałem rozwiązań multimedialnych, które sprawia, że nauka języka angielskiego jest nie tylko przyjemna, ale przede wszystkim skuteczna.
Metoda BLS to wysoki poziom nauczania, któremu możesz zaufać. Wdrażana jest wyłącznie w wybranych szkołach językowych, które spełniają wymogi światowych standardów nauczania.
Nowoczesne Metody Nauczania pozwolą wyposażyć uczestnika kursu w umiejętność zapewniającą swobodne porozumiewanie się w języku angielskim. Cel nauczania realizowany jest poprzez rozwijanie sprawności językowych w następującym zakresie:
1. Czytanie ze zrozumieniem - słuchacz potrafi czytać proste, konkretne teksty na tematy związane z własną specjalnością i
zainteresowaniami, uzyskując zadowalający stopień ich zrozumienia. Rozumie opisy wydarzeń zawrte w prywatnej korespondencji.
2. Rozumienie ze słuchu - słuchacz potrafi zrozumieć główne myśli zawarte w wypowiedzi na znane mu tematy, typowe dla domu,
szkoły, czasu wolnego itd. Potrafi zrozumieć główne wątki wielu programów radiowych i telewizyjnych, traktujących o sprawach bieżących lub o sprawach interesujących go prywatnie lub zawodowo.
3. Pisanie - Słuchacz potrafi pisać proste teksty na znane mu lub związane z jego zainteresowaniami tematy. Potrafi pisać prywatne listy, notować w trakcie wykładu wystarczająco precyzyjnie, sporządzać tekst przydatny dla niego po jakimś czasie – zakładając, że wykład
dotyczy tematu z zakresu jego zainteresowań.
4. Mówienie - Słuchacz potrafi łączyć wyrażenia w prosty sposób, by opisywać przeżycia i zdarzenia, a także swoje plany ambicje. Potrafi krótko uzasadniać i objaśniać własne poglądy i zamiary.
Szczegółowy zakres materiału POZIOM B1:
Powtórzenie czasów. Zadawanie pytań w czasach teraźniejszych. Sposoby sugerowania i odpowiadanie na sugestie w środowisku pracy
– użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne w środowisku pracy.
Czas Future Simple i konstrukcja ‘to be going to’ do wyrażania przyszłości. Rzeczowniki dwuwyrazowe. Wyrażanie zgody i braku zgody – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne w środowisku pracy. Planowanie podróży służbowej.
Czasowniki w formie bezokolicznika i rzeczowniki odsłowne. Wyrażenia ilościowe. Podejmowanie gości w firmie– użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Grzeczne sposoby odmawiania – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne w środowisku pracy.
Czasowniki modalne: can, could, be able to. Stopniowanie przymiotników. Cechy charakteru - słownictwo. Wyrażanie pomysłów własnych i sugerowanie rozwiązań – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne w środowisku pracy.
Czasy Present Perfect i Past Simple. Wyrażenie used to. Wydarzenia i zwyczaje z przeszłości – ćwiczenie umiejętności komunikacyjnych.
Zwroty grzecznościowe przydatne w rozmowie z nowopoznanymi ludźmi. Podejmowanie decyzji – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne w środowisku pracy.
Czasowniki modalne do wyrażania możliwości, przymusu, braku przymusu, potrzeb oraz powinności. Formy czasowników modalnych w przeszłości. Pisanie emaili. Udzielanie porad i pomaganie innym– użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne w środowisku pracy.
Czasy przeszłe. Opowiadanie zdarzeń przeszłych w formie ustnej i pisemnej. Prezentacje, przygotowywanie i wykonywanie prezentacji –użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne w środowisku pracy.
Okresy warunkowe typu zero, pierwszy i drugi. Produkty – słownictwo. Rozwiązywanie problemów – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne w pracy.
Strona bierna i czynna. Przeprowadzanie rozmów telefonicznych – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Wyrażanie próśb i żądań –użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne. Telepraca.
Trzeci okres warunkowy. Wyrażenie should have. Kolokacje ze słowami: blame, fault, make, do. Przepraszanie – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne w środowisku pracy.
Zaimki i zdania względne. Czas Present Perfect Continuous. Korespondencja służbowa – ćwiczenie umiejętności pisania formalnych wiadomości typu email. Nawiązywanie kontaktów służbowych – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne w środowisku pracy.
Mowa zależna. Pytania pośrednie. Słownictwo związane z konsumentami
i obsługą klienta. Reagowanie na skargi i zażalenia, udzielanie wyjaśnień – użyteczne zwroty, sytuacje praktyczne w środowisku pracy.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 300,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 300,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Metelska
Lektor języka angielskiego – Daniela Kąkol Sp. Z o.o. Leader School Kalisz
Nauczanie dorosłych, dzieci i młodzieży w różnym wieku i na różnych poziomach zaawansowania, przygotowanie do egzaminów.
Wrz. 2007 – Luty 2024
Lektor/metodyk języka angielskiego – Daniela Kąkol Leader School Kalisz
Nauczanie dorosłych, dzieci i młodzieży w różnym wieku i na różnych poziomach zaawansowania, przygotowanie do egzaminów.
Metodyk języka angielskiego młodzieży i dorosłych.
Lektorka posiada certyfikat do prowadzenia zajęć metodą BLS. Jest również egzaminatorem w zakresie egzaminów TELC oraz TGLS.
2003 r. – Uniwersytet Mikołaja Kopernika w Toruniu : Uzyskanie stopnia magistra na wydziale filologii angielskiej.
Łukasz Przywarty
Izabela Wanat
Marz. 2024 – obecnie
Lektor/metodyk języka angielskiego – Daniela Kąkol Sp. Z o.o. Leader School Kalisz
Nauczanie dorosłych, dzieci i młodzieży w różnym wieku i na różnych poziomach zaawansowania, przygotowanie do egzaminów.
Metodyk języka angielskiego młodzieży i dorosłych.
Paź. 2014 – Luty 2024
Lektor/metodyk języka angielskiego – Daniela Kąkol Leader School Kalisz
Nauczanie dorosłych, dzieci i młodzieży w różnym wieku i na różnych poziomach zaawansowania, przygotowanie do egzaminów.
Metodyk języka angielskiego młodzieży i dorosłych.
Lektorka posiada certyfikat do prowadzenia zajęć metodą BLS. Jest również egzaminatorem w zakresie egzaminów TELC oraz TGLS.
2005 r. - Uniwersytet im. Adama Mickiewicza w Poznaniu : Uzyskanie stopnia magistra na wydziale Neofilologii, specjalizacja - filologia angielska.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach kursu , uczestnik szkolenia zostanie wyposażony w niezbędne pomoce dydaktyczne.
Informacje dodatkowe
1h zajęć to 45 minut
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi