Szkolenie z zakresu Customer Experience Management - budowanie lojalności klienta
Szkolenie z zakresu Customer Experience Management - budowanie lojalności klienta
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Przedsiębiorcy, kierownicy, dyrektorzy, menedżerowie, pracownicy działów sprzedaży, marketingu i obsługi klienta.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników10
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje do samodzielnego projektowania i wdrażania strategii zarządzania doświadczeniem klienta, obejmujących mapowanie podróży klienta, personalizację oferty oraz analizę feedbacku, w celu zwiększenia satysfakcji i lojalności klientów.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu charakterystycznych cech wpływających ma doświadczenia klienta oraz ich wpływ na sukces firmy | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje elementy doświadczenia klienta (touchpointy, emocje, percepcja) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia znaczenie doświadczenia klienta w kontekście sukcesu firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje związek między CX a lojalnością klientów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Definiuje wpływ doświadczenia klienta na rekomendacje i przychody firmy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Ocenia skutki niedostatecznego zarządzania doświadczeniem klienta dla firmy | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Definiuje proces mapowania podróży klienta oraz identyfikuje kluczowe punkty kontaktu z klientem | Kryteria weryfikacji Wskazuje cechy mapy podróży klienta (Customer Journey Mapping) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje kluczowe touchpointy w procesie obsługi klienta | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wskazuje dane niezbędne do analizy doświadczeń klientów w różnych kanałach | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje działania mające na celu poprawę doświadczeń klientów | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje proces zbierania oraz reagowania na opinie klientów | Kryteria weryfikacji Wskazuje metody zbierania opinii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje skuteczne reakcje na pozytywne i negatywne opinie | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Analizuje feedback i identyfikuje obszary do poprawy w doświadczeniu klienta | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się Planuje rozwiązania personalizacyjne w zakresie komunikacji i oferty dla klientów | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje strategię personalizacji komunikacji z klientami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wskazuje potrzeby klientów i dopasowuje ofertę do ich oczekiwań | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Kryteria weryfikacji Wskazuje technologie wspierające personalizację | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematyczny usługi:
1. Poprawa efektywności i konkurencyjności organizacji poprzez lepszą obsługę klienta i dostosowanie działań do jego potrzeb – wprowadzenie do CEM
- Definicja i elementy doświadczenia klienta (touchpointy, emocje, percepcja)
- Dlaczego doświadczenie klienta jest kluczowe dla sukcesu firmy?
- Związki między CX a lojalnością, rekomendacjami i przychodami firmy
2. Kluczowe aspekty zarządzania doświadczeniem klienta
- Mapowanie podróży klienta (Customer Journey Mapping)
- Jak identyfikować kluczowe punkty kontaktu z klientem (touchpoints)
- Wykorzystanie danych do analizy doświadczeń klientów
- Techniki poprawy doświadczeń klientów w różnych kanałach (offline, online, mobilnie)
3. Zbieranie feedbacku i zarządzanie opiniami klientów
- Metody zbierania opinii klientów (ankiety, badania satysfakcji, Net Promoter Score)
- Jak skutecznie reagować na pozytywne i negatywne opinie
- Proces zarządzania reklamacjami i rozwiązywania problemów klientów
- Wykorzystanie feedbacku do poprawy doświadczeń klientów i doskonalenia oferty
4. Personalizacja doświadczeń klientów
- Personalizacja komunikacji i oferty – jak dopasować ofertę do potrzeb klienta
- Technologie wspierające personalizację (np. AI, big data)
Podsumowanie
Walidacja
Walidacja polega na udzieleniu odpowiedzi podczas przeprowadzonego testu wiedzy (za pomocą narzędzi interaktywnych zapisujących wynik), udzielenia odpowiedzi podczas wywiadu swobodnego z osobą walidującą i przedstawienie deklaracji i dowodów podczas wywiadu.
Metody prowadzenia zajęć: wykład, pogadanka, case study, praca w grupach/zespołach i praca indywidualna.
Szkolenie realizowane jest w godzinach dydaktycznych.
W ramach szkolenia zaplanowano przerwy, które nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
Liczba godzin teoretycznych: 2
Liczba godzin praktycznych: 5
Walidacja: 1
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Poprawa efektywności i konkurencyjności organizacji poprzez lepszą obsługę klienta i dostosowanie działań do jego potrzeb – wprowadzenie do CEM (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia) | Prowadzący Dominik Dorawa | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 02:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Dominik Dorawa | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Kluczowe aspekty zarządzania doświadczeniem klienta (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia) | Prowadzący Dominik Dorawa | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Przerwa | Prowadzący Dominik Dorawa | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 12:35 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Zbieranie feedbacku i zarządzanie opiniami klientów (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu, ćwiczenia) | Prowadzący Dominik Dorawa | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:35 | Godzina zakończenia 14:05 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Przerwa | Prowadzący Dominik Dorawa | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:05 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:10 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Personalizacja doświadczeń klientów. Podsumowanie (rozmowa na żywo, współdzielenie ekranu) | Prowadzący Dominik Dorawa | Data realizacji zajęć 12-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 390,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 390,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto173,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto173,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dominik Dorawa
Przez ostatnie 8 lat nieprzerwanie prowadził szkolenia na zlecenie firm szkoleniowych.
Łączna ilość godzin szkoleniowych, w których występował jako prelegent wynosi ponad 500. Główne specjalizacje: techniki sprzedaży, promocja własnej firmy, motywacyjne szkolenia, zarządzenie biznesem, organizacja czasu pracy, relacje z klientem, relacje i współpraca, sztuczna inteligencja w biznesie.
Posiada certyfikaty: licencja pośrednika ubezpieczeniowego, certyfikat najlepszego menadżera sprzedaży w firmie Compensa w 2019 roku, certyfikat trener/ szkoleniowca.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w szkoleniach jest założenie przez Uczestnika konta w Bazie Usług Rozwojowych oraz spełnienie warunków, które są przedstawione przez danego Operatora, do którego składane są dokumenty o dofinansowanie do usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
Link do usługi zostanie wysłany Uczestnikom nie później niż 2 godziny przed rozpoczęciem zajęć.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania, które muszą zostać spełnione:
Procesor dwurdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany czterordzeniowy);
2GB pamięci RAM (zalecane 4GB lub więcej);
System operacyjny taki jak Windows 8 (zalecany Windows 11), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja), Linux, Chrome OS.
Ponieważ ClickMeeting jest platformą opartą na przeglądarce, wymagane jest korzystanie z Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge
(Chromium), Yandex lub Opera. Pamiętaj, aby korzystać z najaktualniejszej oficjalnej wersji wybranej przeglądarki.
Aby mieć pewność, że możesz zorganizować swoje wydarzenie bez jakichkolwiek problemów, sprawdź wymagania za pomocą naszego Testu konfiguracji systemu. Po prawej stronie testu możesz posłuchać przykładowego utworu muzycznego, aby sprawdzić, czy Twoje głośniki lub podłączone słuchawki działają prawidłowo. Możesz również sprawdzić poziom dźwięku, przemawiając do mikrofonu i obserwując poziom ruchomego paska, a także zobaczyć strumień ze swojej kamery.
Po lewej stronie Testu konfiguracji systemu możesz sprawdzić, czy połączenie z naszymi serwerami konferencyjnymi jest w porządku oraz czy system operacyjny i przeglądarka internetowa są aktualne. Należy pamiętać, że platforma ClickMeeting domyślnie wybiera dostępne wyjście audio, mikrofonu i kamery.
ClickMeeting współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami oraz większością kamer internetowych. Bardziej zaawansowana lub profesjonalna kamera może wymagać instalacji dodatkowego oprogramowania lub sprzętu i musi zostać skonsultowana z naszym Działem sprzedaży. Aby sprawdzić kompatybilność kamery, zachęcamy do stworzenia darmowego konta testowego.
Aby móc korzystać z usługi (włączając w to udział w konferencjach) na niektórych urządzeniach mobilnych, konieczne może być pobranie odpowiedniej aplikacji w iTunes App Store lub Google Play Store. Do korzystania z usługi w pełnym zakresie dźwięku i obrazu podczas konferencji, konieczne jest posiadanie kamery internetowej, mikrofonu lub zestawu słuchawkowego, lub głośników podłączonych do urządzenia i rozpoznanych przez Twoje urządzenie i nie powinny być one jednocześnie używane przez żadną inną aplikację.
Ważność linku - od rozpoczęcia szkolenia do jego zakończenia zgodnie z harmonogramem w karcie