Kultura organizacyjna
Możliwość dofinansowania
Kultura organizacyjna
Numer usługi 2024/11/17/168976/2415798
800,00 PLN
brutto
800,00 PLNnetto
100,00 PLNbrutto/h
100,00 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuRegionalny Fundusz Szkoleniowy II
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Program jest skierowany do menedżerów, liderów zespołów, pracowników działów HR oraz osób odpowiedzialnych za rozwój organizacyjny. Idealnymi uczestnikami są:
- Menedżerowie i liderzy zespołów, którzy pragną lepiej zrozumieć kulturę organizacyjną i jej wpływ na firmę.
- Specjaliści HR zajmujący się kształtowaniem i wdrażaniem kultury organizacyjnej.
- Przedsiębiorcy i właściciele firm, którzy chcą poprawić kulturę organizacyjną i etykę w swojej firmie.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji19-02-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi8
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie „Kultura organizacyjna” ma na celu wyposażenie uczestników w wiedzę na temat kultury organizacyjnej, jej znaczenia oraz sposobów kształtowania i zmieniania. Uczestnicy dowiedzą się, jak kultura organizacyjna wpływa na funkcjonowanie firmy oraz jak etyka biznesu i postawy pracowników kształtują wizerunek i efektywność przedsiębiorstwa.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik rozumie pojęcie kultury organizacyjnej i jej źródeł. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia analizę kultury organizacyjnej w swojej firmie, uwzględniając źródła jej pochodzenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | ||
Efekty uczenia się Uczestnik zna metody stymulowania zmiany profilu kultury organizacyjnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia plan zmiany profilu kultury organizacyjnej w swojej firmie, uwzględniając nowe rodzaje kultur i kierunki zmian. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Uczestnik zna metody kształtowania i utrzymywania etycznej kultury organizacyjnej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik prezentuje plan wdrożenia działań mających na celu kształtowanie i utrzymywanie etycznej kultury organizacyjnej w swojej firmie. | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument zawiera efekty uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, potwierdza.
Program
Program
Kultura organizacyjna
- Wprowadzenie do kultury organizacyjnej
- Pojęcie kultury organizacyjnej
- Źródła pochodzenia kultury organizacyjnej (kultura narodowa, cechy organizacji, cechy członków organizacji)
- Kształtowanie kultury organizacyjnej
- Charakterystyka kultury organizacyjnej
- Proces kształtowania się i funkcje kultury organizacyjnej
- Ukryte składniki kultury
- Zewnętrzne przejawy kultury organizacyjnej
Kształtowanie kultury organizacyjnej
- Idealny profil kultury organizacyjnej
- Kierunki zmian platformy kulturowej
- Nowe rodzaje kultur: priorytet klienta, jakości, doskonalenia, uczenia się
- Stymulowanie zmiany profilu kultury organizacyjnej
Znaczenie etyki w prowadzeniu biznesu
- Rola etyki w prowadzeniu działalności gospodarczej
- Wpływ postaw i zachowań pracowników na efektywność, wyniki i wizerunek przedsiębiorstwa
- Etyka jako umiejętność menedżerska: dobór pracowników, przywództwo, identyfikacja i rozwiązywanie problemów
Obszary zagrożeń i ryzyk etycznych
- Metody identyfikacji zagrożeń i ryzyk etycznych
- Przegląd obszarów problemowych branży i przedsiębiorstwa
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto100,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 2
1 z 2
Ewa Wilmanowicz
Ewa Wilmanowicz - trener biznesu i trener rozwoju osobistego. Mówca, doradca ds. budowania reputacji, wykładowca akademicki na studiach podyplomowych, MBA i DBA. Absolwentka Universite d’ Angers i Uniwersytetu Mikołaja Kopernika w Toruniu. Członek Polskiego Towarzystwa Ekonomicznego i Klubu France Pologne. Autorka książek biznesowych i artykułów naukowych z obszaru reputacji oraz wpływu. Założycielka Instytutu Reputacji Osobistej i Organizacji. Od 2015 roku członek Stowarzyszenia Profesjonalnych Mówczyń i Mówców. W obszarze reputacji wypowiada się jako ekspert w biznesowych magazynach branżowych, audycjach radiowych i programach telewizyjnych.
Regularnie prowadzi szkolenia i procesy doradcze dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw pracując przede wszystkim z kardą zarządzającą. Prowadzi szkolenia z zakresu budowania autorytetu, marki osobistej lidera, osobistej efektywności i zarządzania zespołem oraz zarządzania kulturą i reputacją organizacji.
Regularnie prowadzi szkolenia i procesy doradcze dla mikro, małych, średnich i dużych przedsiębiorstw pracując przede wszystkim z kardą zarządzającą. Prowadzi szkolenia z zakresu budowania autorytetu, marki osobistej lidera, osobistej efektywności i zarządzania zespołem oraz zarządzania kulturą i reputacją organizacji.
2 z 2
Krzystzof Leszczyński
Krzysztof Leszczyński - instruktor, trener w obszarze przywództwa i zarządzania organizacją. Konsultant w zakresie standaryzacji, procedur w organizacji oraz analizy konkurencji. Były komendant Centrum Szkolenia Wojsk Obrony Terytorialnej szkolił żołnierzy wyjeżdżającymi na misje wojskowe, służył m.in. jako dowódca na misjach wojskowych w Kosowie, Bośni i Hercegowinie, Czadzie, Afganistanie. Instruktor przetrwania i Force Protection.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują materiały szkoleniowe i zeszyt ćwiczeń w wersji elektronicznej do samodzielnego wydruku.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
W celu realizacji szkolenia online w czasie rzeczywistym Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem z zainstalowanym system operacyjnym Windows 7 albo nowszym albo macOS Sierra (10.12.6) albo nowszym, wyposażonym w ekran i głośniki;
- dostęp do sieci Internet, w zależności od wybranej jakości transmisji, o przepustowości łącza co najmniej: 240p 500 kbps 360p 1 Mbps 720p 3 Mbps, 1080p 7 Mbps 2K 12 Mbps 4K 22 Mbps;
- aktualną wersją przeglądarki Firefox, Opera, Microsoft Edge, Chrome lub Safari;
- kamerką internetową i mikrofonem.
Kontakt
Kontakt
Ewa Wilmanowicz
E-mail
biuro@instytutreputacji.pl
Telefon
(+48) 502 077 666