Zielone kompetencje - ekopsychologia i bilans zielonych kompetencji: zastosowanie w procesie przekwalifikowania związanego z zieloną transformacją. Przygotowanie do korzystania z narzędzia ekopsychologicznego- autorska gra psychologiczna PO MOC - szkolenie dla osób dorosłych z woj. śląskiego.
Zielone kompetencje - ekopsychologia i bilans zielonych kompetencji: zastosowanie w procesie przekwalifikowania związanego z zieloną transformacją. Przygotowanie do korzystania z narzędzia ekopsychologicznego- autorska gra psychologiczna PO MOC - szkolenie dla osób dorosłych z woj. śląskiego.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Osoby dorosłe, mieszkańcy województwa śląskiego zainteresowane zmianą kwalifikacji, kompetencji, w tym przekwalifikowaniem się, które:
1.Z własnej inicjatywy chcą się szkolić, nabywać nowe kompetencje lub kwalifikacje,
2.Mieszkają lub pracują lub uczą się na terenie województwa lubelskiego
3.Wsparcie obejmuje osoby dorosłe, chcące nabyć nowych umiejętności lub podnieść swoje kompetencje/kwalifikacje poprzez dofinansowanie kosztów usług rozwojowych, również osoby w niekorzystnej sytuacji w szczególności: osoby w kryzysie bezdomności, lub dotknięte wykluczeniem z dostępu do mieszkań, osoby należące do mniejszości, w tym społeczności marginalizowanych, osoby z niepełnosprawnością, osoby z wyksztalceniem co najwyżej ponadgimnazjalnym, osoby bezrobotne, osoby w wieku powyżej 55 lat.
Szkolenie dla osób, które planują być lub są couchami, terapeutami i chcą podjąć zatrudnienie w branżach związanych z zielonymi innowacjami oraz poznać sposoby oddziaływania na rzecz zrównoważonego rozwoju.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji17-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik zostanie przygotowany do zastosowania metody bilansu kompetencji w diagnozie potencjału tj. wiedzy,umiejętności i kompetencji społecznych istotnych dla przekwalifikowania i rozwoju w ramach zielonej transformacji. Nabędzie kompetencji do świadomego zarządzania swoimi działaniami w perspektywie zrównoważonego rozwoju i działania proekologicznego. Zdobyte umiejętności społeczne i wiedza pozwolą umiejętnie wprowadzać zielone zmiany.Pozna i zastosuje narzędzie couchingowo-terapeutyczne.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik wyjaśnia ideę i skutki zielonejtransformacji dla rynku pracy i życia społecznego. | Kryteria weryfikacji Test kompetencyjny na bazie metodologii Sytuacyjnego TestuDecyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań sytuacyjnych odnoszących się do opisanych w kompetencji efektów uczenia.Uczestnik posługuje się pojęciami związanym z zieloną transformacją (zielona gospodarka, zielone miejsca pracy, zielone zawody, zielone kompetencje). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje zielonekompetencje o charakterze transferowalnym (miękkie). | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia i opisujeprzykłady min. 3 kompetencji transferowalnych, które mogą być przydatne w zielonych miejscach pracy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie organizuje procesbilansowania kompetencji, w tym zielonych kompetencji i rozpoznaje zielony potencjał osobowościowy. Uczestnik w ramach kompetencji społecznych prezentuje postawę otwartości na zmianę i postawę wspierania innych osób. Spójnie, na poziomie werbalnym i niewerbalnym przekazuje swoje odczucia i oczekiwania w sytuacjach konfliktowych. Charakteryzuje i ocenia znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz identyfikuje zachowania innych ludzi podczas wykonywania przez siebie obowiązków zawodowych. Podejmuje trafne decyzje związane z relacjami z innymi ludźmi, także w wykonywaniu swojej pracy zawodowej. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawia warunki, etapyi przebieg procesu bilansowania Uczestnik prezentuje zidentyfikowane zasoby klienta, w tym jego zielone kompetencje i dowody na ich posiadanie w formie Karty Bilansu Kompetencji. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Uczestnik efektywnie używa metodybilansu kompetencji aby wzmacniać zdolność do przekwalifikowania i funkcjonowania w zielonych miejscach pracy. Umiejętnie wykorzystuje techniki ekospychologii, w zakresie pracy zawodowej i w życiu osobistym. | Kryteria weryfikacji Test kompetencyjny na baziemetodologii Sytuacyjnego Testu Decyzyjnego (Situational Decision Test). Minimum pięć pytań. Uczestnik efektywnie stosuje formy wywiadu biograficznego i behawioralnego. Uczestnik dobiera narzędzia diagnostyczne odpowiednie dla klienta i interpretuje ich wyniki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Prezentacja | ||
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętnościdokonuje indywidualnej oceny sytuacji stresowych, stosuje sposoby kontroli własnych reakcji w sytuacjach nagłego stresu, stosuje doraźne techniki redukcji napięcia stresowego, stosuje metody i techniki rozwijania własnej odporności psychicznej stosuje techniki chroniące przed wypaleniem zawodowym, pracuje nad własną motywacją i zmianą nawyków. | Kryteria weryfikacji Praktyczne zadania i aktywnościwdrożeniowe wymagające użycia efektów uczenia się obserwacje trenera wg autorskiego arkusza obserwacji wraz z informacjami zwrotnymi do uczestników szkolenia W zakresie kompetencji społecznych (postaw): obserwacje trenera wg autorskiego arkusza obserwacji wraz z informacjami zwrotnymi do uczestników szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętności wie jak przygotować się do zmiany, lepiej poznać swoje mocne i słabe strony i pracować nad rozwijaniem umiejętności emocjonalnych, w oparciu o autorską grę couchingowo- psychologiczna Po Moc, wyprawa w głąb siebie. Stosuje ją jako narzędzie rozwojowe w swojej pracy. | Kryteria weryfikacji Ćwiczenie / studium przypadku oparte o problemy związane z szeroko pojętym wypaleniem psychicznym i zawodowym. Praktyczne zastosowanie poznanego narzędzia w formie gry. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Uczestnik w ramach umiejętnościtworzy Indywidualny Plan Działania nad zarządzaniem sobą w stresujących sytuacjach w aktywności osobistej i zawodowej, stosuje metody wynikające z koncepcji naukowej dotyczącej przeciwdziałania presji w życiu zawodowym, wynikającej z niepewności jutra, braku stabilizacji i pełnienia równocześnie wielu ról społecznych i zawodowych. | Kryteria weryfikacji Praktyczne zadania i aktywnościwdrożeniowe wymagające użycia efektów uczenia się obserwacje trenera wg autorskiego arkusza obserwacji wraz z informacjami zwrotnymi do uczestników szkolenia W zakresie kompetencji społecznych (postaw): obserwacje trenera wg autorskiego arkusza obserwacji wraz z informacjami zwrotnymi do uczestników szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
zaświadczeniu o ukończeniu szkolenia będą wyszczególnione umiejętności i wiedza, które uczestnik nabył w trakcie szkolenia.
Program
Program
1.Zielone pojęcia, czyli terminologia związana z zieloną transformacją. Wymiary i rodzaje zielonych kompetencji.
2. Wpływ zielonej transformacji na rynek pracy.
3.Główne założenia metody bilansu kompetencji.
4.Wymiary i rodzaje zielonych kompetencji.
5.Gdzie szukać zielonych kompetencji.
6.Wywiad biograficzny i wywiad behawioralny.
7.Jak przygotować Kartę Bilansu Kompetencji.
8.Warsztat praktyczne: Tworzenie karty bilansu zielonych kompetencji.
9.Budowanie motywacji do zielonego rozwoju i przekwalifikowania.
10.Człowiek a natura – psychologiczne podstawy więzi z naturą. Budowanie świadomości relacji człowieka z naturą oraz jej wpływu na
zdrowie psychiczne i dobrostan. Psychologia zdrowia a ryzyka dla zdrowia psychicznego płynące ze zmian klimatu.
11.Rozwój umiejętności stosowania ekopsychologii w pracy indywidualnej i grupowej. Psychologia na rzecz zmiany: modelowanie
społeczne i projektowanie zmian, poprzez promowanie pozytywnego zaangażowania, angażujące przekazy, działania, doświadczenia.
12.Autodiagnoza funkcjonowania w stresie: Sporządzanie mapy sytuacji stresogennych przez każdego uczestnika (ćwiczenia Twoja Mapa
stresu; Czas jako stresor – znaczenie właściwego zarządzania sobą w czasie; Autoanaliza trzech postaw wobec stresu - cechy
osobowości a stres; Zachowania jako reakcje na stres – reakcje konstruktywne vs. niekonstruktywne (schematy, nawyki, działania);
Inteligencja emocjonalna – świadomość swoich emocji w trudnych sytuacjach i techniki zarządzania nimi; Nasze myśli a stres: monolog i
krytyk wewnętrzny; efekt samospełniającej się przepowiedni; Objawy i „sygnały ostrzegawcze" - odczuwalne konsekwencje stres;
Indywidualne strategie radzenia sobie ze stresem; Techniki redukowania napięcia stresowego (techniki oddechowe, techniki
rozładowania napięcia poprzez ruch, techniki uspokajające przyśpieszone tętno, techniki pobudzające do koncentracji na celu itp.)
13. Syndrom wypalenia zawodowego - pojęcia, symptomy: Czym jest wypalenie zawodowe /przyczyny , Symptomy wypalenia zawodowego
,Czym jest syndrom wypalenia zawodowego? Jak zapobiegać wypaleniu osobistemu i zawodowemu – ćwiczenia; Work life balance –
teoria i praktyka (podstawowe założenia, podejście do równowagi wg Nigel’a Marsch’a) , work life blending – główne założenia; Analiza
obecnej równowagi – koło życia; Budowanie indywidualnej ścieżki równowagi; Zmiana jako narzędzie rozwoju; Podstawy godnościowej
komunikacji asertywnej , Równowaga a uważnośc , Rytuały przejścia – praca dom.
14.Koncepcja odporności psychicznej - model 4C: Odporność psychiczna sposobem na radzenie sobie z niepewnością jutra, stresem i presją, wielozadaniowością, Model 4C, czyli obszary odporności psychicznej: kontrola (Control); zaangażowanie (Commitment); wyzwanie (Challenge); pewność siebie; (Confidence)- komponenty odporności psychicznej i ich znaczenia w lepszym radzeniu sobie w stresujących sytuacjach, presji, niepewności i braku stabilności; Techniki rozwojowe siły i odporności psychicznej w sytuacji niepewności jutra, Inspirowanie do zmian i motywowanie do aktywności w zmianie; Strategiczny plan wzmacniania własnej odporności - praktyczny trening: Jak zbudować nawyki ukierunkowane na wzmacnianie własnej odporności? Jak wzmacniać słabsze obszary mojej odporności?
15.Gotowość na zmiany i poznanie siebie w drodze do zrównoważonego rozwoju.
16.Wprowadzenie do gry couchingowo-psychologicznej PO MOC.
17.Przeprowadzenie w praktyce autorskiej rozwojowej, couchingowej Gry PO MOC. Szkolenie ma przygotować uczestnika do zmiany, lepiej
poznać swoje mocne i słabe strony i pracować nad rozwijaniem umiejętności emocjonalnych. Jest przeprowadzone w oparciu o autorską
grę psychologiczna Po Moc, wyprawa w głąb siebie. Autor: Jolanta Reisch, trener psychologii biznesu. Gra Po Moc jest grą rozwojową
coachingową. Gra pomaga lepiej poznać samego siebie oraz zgłębić procesy, które zachodzą w nas na różnych etapach naszego życia,
oraz w różnych sytuacjach, z którymi przychodzi się każdemu mierzyć. Gra jest formą podróży po elementach ego, które na co dzień
bywają trochę zaniedbane, o których nie myślimy, a które czasami blokują człowieka tak, że nie może ruszyć do przodu. Gra pozwala
zrozumieć: - dlaczego w danym momencie czujemy, co czujemy - jak bywamy uwikłani w pajęczynę niewspierających przekonań - jak nie
dostrzegamy naszych mocnych stron, wręcz Supermocy, chociaż mamy to na wyciągniecie ręki. W codziennym zabieganiu nie widzimy
prawdziwych siebie. Gra pozwoli się zatrzymać i przyjrzeć tym procesom, zajrzeć prawdziwie w głąb siebie. Dać sobie czas na refleksję,
na chwilę zatrzymania się, na przemyślenia. Gdzie widzisz siebie za rok, czy w ogóle się nad tym zastanawiasz. Co zyskasz, pracując w
grupie? Dodatkową wartością są towarzyszące nam podczas gry inne osoby. Podczas gry poznajemy siebie, dzielimy się też z innymi
naszymi przemyśleniami, refleksjami, doznaniami. To samo dostajemy od innych. Rodzi się wspólnota, nie tylko doznań, lecz też
wspólnych przeżyć. Uczymy się, jak przyjmować komplementy z uśmiechem, bez zażenowania i fałszywej skromności a też uczymy się
jak dostrzegać zalety innych i mówić im o tym. Dostrzegać w innych, to co w nich dobre, co możemy sobie od nich wziąć, co nam się
przyda. Jakie umiejętności, emocje, spostrzeżenia, doświadczenia. Bardzo ważne jest, że tej podróży w głąb siebie nie odbywasz
samotnie, ale pod okiem GameMAstera (doświadczonego coacha, psychologa lub psychoterapeuty), osoby, która ma doświadczenie i
umiejętności, by być Twoim przewodnikiem. Gra skończona. Co dalej? Nie wyjdziesz z gry z pustymi rękami. Na początek każdy z
uczestników przygotowuje swój własny Dziennik Gry, w którym zapisuje wszystko, co w trakcie gry wyda mu się ważne i do czego chciałby
wrócić po jej zakończeniu. Dopełnieniem gry, już na sam koniec, są dwa mini projekty kończące i dopełniające cały proces. Są też na
planszy pola „Biorę na później”. Uczestnik, który tam stanie, dostaje specjalne indywidualne „zadanie” na później, którym oczywiście może
się podzielić z innymi uczestnikami. Widzisz już, że to nie jest zwykła gra planszowa? To mocne narzędzie do poznania siebie, zajrzenia w
głąb swojego jestestwa, swoich emocji i doznań, przeżyć i doświadczeń, przypomnienia sobie co w życiu ważne, oraz wytyczenia ścieżek,
którymi chce się podążać w bliższym i dalszym czasie. Podsumowanie szkolenia, test; ocena własnej wartości i gotowości do zmiany, w
tym zawodowej.
18.Zastosowanie gry PO MOC jako narzędzia w pracy couchingowej i terapeutycznej - praktyczne wskazówki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Pre test | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 Zielone pojęcia, czyli terminologia związana z zieloną transformacją. Wymiary i rodzaje zielonych kompetencji. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Wpływ zielonej transformacji na rynek pracy. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 Główne założenia metody bilansu kompetencji. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Wymiary i rodzaje zielonych kompetencji. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 Gdzie szukać zielonych kompetencji.Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Wywiad biograficzny i wywiad behawioralny. Ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Przerwa | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 Jak przygotować Kartę Bilansu Kompetencji. Teoria | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Warsztat praktyczny: Tworzenie karty bilansu zielonych kompetencji. | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 Budowanie motywacji do zielonego rozwoju i przekwalifikowania. Teoria. | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Człowiek a natura – psychologiczne podstawy więzi z naturą. Budowanie świadomości relacji - ćwiczenia praktyczne | Prowadzący Beata Znamirowska-Soczawa | Data realizacji zajęć 18-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 Syndrom wypalenia zawodowego - pojęcia, symptomy - teoria | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Koncepcja odporności psychicznej - model 4C - Teoria | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Gotowość na zmiany i poznanie siebie w drodze do zrównoważonego rozwoju. Ćwiczenie | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 Rozwój umiejętności stosowania ekopsychologii w pracy indywidualnej i grupowej. Teoria | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Przerwa | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 Wprowadzenie do gry couchingowo-psychologicznej PO MOC. Teoria | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Przeprowadzenie w praktyce autorskiej psychologiczno - couchingowej Gry PO MOC - praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 Zastosowanie gry PO MOC jako narzędzia w pracy couchingowej i terapeutycznej - praktyczne wskazówki. | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Autodiagnoza funkcjonowania w stresie - praktyka | Prowadzący Jolanta Reisch- Klose | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Post Test Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto296,88 PLN
- Koszt osobogodziny netto296,88 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Jolanta Reisch- Klose
dla osób dorosłych w minionych 24 miesiącach. Wykształcenie wyższe podypl. trener psychologii
biznesu, certyfikowany coach i trener organizacji VCC, (biznes/life coach),
certyfikowany konsultant testu odporności psychicznej MTQ48 (Mental Toughness Questionnaire,
by AQR International, UK). Współpracuje (jako trener i ko-trener) z firmami doradczymi, trenerskimi i
coachingowymi na
Śląsku. Autorka wielu projektów rozwojowych. Od ośmiu lat prowadzi zainicjowane przez siebie w
Bielsku-Białej Bielskie Śniadania Biznesowe, podczas których wspiera lokalnych przedsiębiorców
w rozwoju ich biznesów na takich płaszczyznach jak: networking, szkolenia rozwojowe,
doradztwo/coaching biznesowy. Prowadzi coaching oraz indywidualne konsultacje dla kadry
zarządzającej różnego szczebla. Specjalistka w dziedzinie komunikacji oraz budowania
długofalowych relacji opartych na zaufaniu. Dziennikarka, redaktorka, tłumaczka z języka
angielskiego (w tym języka biznesowego), mentorka. Łączy umiejętności tai chi/qui gong oraz jogi
śmiechu (śmiechoterapii) w tworzeniu autorskiej metody zarządzania stresem i relaksacji.
Zwolenniczka strategii "błękitnego oceanu" oraz pracy na relacjach i wartościach. Inicjatorka wielu
działań (szkoleń, konferencji, kursów) w zakresie równouprawnienia kobiet, głównie w przestrzeni
zawodowej i biznesowej oraz powrotu na rynek pracy kobiet wykluczonych.
Beata Znamirowska-Soczawa
-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla osób dorosłych w
ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Dziennikarka,
autorka książki motywacyjnej "Teraz mogę wszystko", a także licznych artykułów prasowych na
temat psychologicznych technik rozwoju, sprzedaży i prowadzenia biznesu. Ukończyła studia na
Wydziale Nauk Społecznych na Uniwersytecie Śląskim, studia podyplomowe Trener Psychologii Biznesu na WSB w Nowym Sączu oraz w Studium Psychologii i Psychotroniki w
Łodzi. Ponad 35 lat doświadczenia w prowadzeniu biznesu na menadżerskich i właścicielskich
stanowiskach. Bogate doświadczenie szkoleniowe - przeprowadziła ponad 500 godzin szkolenia w
ciągu minionych trzech lat dla osób dorosłych w podobnej tematyce oraz sporządziła 90 analiz
rozwoju przedsiębiorstwa
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Prezentacja multimedialna w formacie PDF na temat gry Po Moc i jej efektów, zeszyt ćwiczeń odporności psychicznej, Indywidualny Program Rozwoju.
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie o ukończeniu szkolenia oraz certyfikat potwierdzający udział i ukończenie szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi być obecny na co najmniej 80% czasu zajęć usługi rozwojowej oraz zaliczenie zajęć, np. w formie testu wiedzy, testu kompetencyjnego, zadań praktycznych do wykonania lub innych form zaliczenia zajęć.
W ostatnim dniu szkolenia na koniec zajęć przeprowadzony zostanie test teoretyczny oraz warsztaty praktyczne o charakterze
walidacyjnym, których czas trwania wliczono w czas trwania usługi.
Szkolenie jest prowadzone z wykorzystaniem metod aktywizujących rozumianych jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na
ćwiczenie nabywanych umiejętności. Metodologia pracy oparta jest o cykl uczenia się ludzi dorosłych, dzięki czemu teoria połączona jest z refleksją, doświadczeniem oraz dyskusją grupy, mającą na celu podsumowanie danego tematu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie trwa 16 godzin zegarowych. Szkolenie odbywa się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym.
Link do szkolenia zostanie przekazany uczestnikom najpóźniej w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
Dane dostępowe do usługi zostaną przekazane Operatorowi nie później niż dwa dni przed rozpoczęciem szkolenia.
Przewidziano jedną przerwę 15-minutową dziennie.
Usługa przewiduje zajęcia praktyczne i teoretyczne, w tym 6 godzin 30 minut teorii, 9 godzin praktyki oraz 30 minut przerwy.
Usługa szkoleniowa zwolniona z podatku VAT na podstawie §3 ustęp 1. pkt.14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013/
Dz. U. 2020.0.1983
Warunki techniczne
Warunki techniczne
PLATFORMA: Usługa będzie prowadzona za pośrednictwem platformy ZOOM - usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
OKRES WAŻNOŚCI LINKU: od 18.01.2025 (godz. 08:00) do 19.01.2025 (godz. 16.00.).
MINIMALNE WYMAGANIA DOTYCZĄCE PARAMETRÓW ŁĄCZA SIECIOWEGO: Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE, 5G)
NIEZBĘDNE OPROGRAMOWANIE UMOŻLIWIAJĄCE UCZESTNIKOM DOSTĘP DO PREZENTOWANYCH TREŚCI I MATERIAŁÓW: przeglądarka (Windows) IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Mac) Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+; lub (Linux) Firefox 27+, Chrome 30+
MINIMALNE WYMAGANIA SPRZĘTOWE: Ekran/Monitor, Głośniki – wbudowane lub podłączane na USB lub bezprzewodowe bluetooth, Klawiatura lub Mikrofon