Projektowanie treści marketingowych i tworzenie botów AI z wykorzystaniem narzędzi OPENAI - szkolenie podstawowe
Projektowanie treści marketingowych i tworzenie botów AI z wykorzystaniem narzędzi OPENAI - szkolenie podstawowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie adresowane jest do przedsiębiorców i ich pracowników, którzy zauważają potrzebę budowania swojej marki w Internecie i chcą ulepszyć prowadzone działania marketingowe wykorzystując narzędzia ADS.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników9
- Data zakończenia rekrutacji02-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia pn. "Projektowanie treści i tworzenie botów AI z wykorzystaniem narzędzi OPENAI" jest przygotowanie uczestników do samodzielnego projektowania treści i budowania bootów z wykorzystaniem sztucznej inteligencji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą w zakresie zasad wykorzystywania META ADS | Kryteria weryfikacji omawia i charakteryzuje interfejs Meta ADS Managera | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Omawia główne funkcje i interfejs Meta Ads Managera | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji omawia techniki reklamowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji analizuje dane dotyczące optymalizacji budżetu w ramach kampanii META ADS | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dokonuje segmentacji klientów oraz tworzy grupy docelowe odbiorców | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opisuje wskaźniki KPI | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się samodzielnie tworzy kampanie META ADS | Kryteria weryfikacji praktycznie wykorzystuje zasady budowania kampanii META ADS | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji Projektuje i tworzy reklamy w META ADS | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Monitoruje wskaźniki i analizuje wyniki kampanii | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje Audience Insights do tworzenia grup docelowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Efekty uczenia się Budowanie relacji wewnętrznych i zewnętrznych | Kryteria weryfikacji Rozwiązuje problemy i podejmuje decyzje w kontekście tworzenia marki w internecie | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji stosuje dobre praktyki w tworzeniu marki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje zasady komunikacji interpersonalnej w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Tworzenie i zarządzanie kampaniami META ADS w praktyce - szkolenie" obejmuje zarówno zagadnienia teoretyczne jak i praktyczne aspekty wykorzystywania narzędzi META ADS.
Powitanie i wprowadzenie do szkolenia
- Powitanie uczestników i przedstawienie prowadzącego.
- Przegląd agendy i celów szkolenia.
- Wprowadzenie do ekosystemu reklam Meta (Facebook, Instagram)
Wprowadzenie do Meta Ads Managera - Omówienie głównych funkcji i interfejsu Meta Ads Managera.
- Struktura kampanii: kampania – zestaw reklam – reklama.
- Typy kampanii: ruch, konwersje, zaangażowanie, sprzedaż katalogowa itp.
Definiowanie celów reklamowych i grup docelowych
- Jak poprawnie wybrać cel kampanii w zależności od biznesu i produktów.
- Określenie i segmentacja grupy docelowej: dane demograficzne, zainteresowania, zachowania.
- Wykorzystanie narzędzi do tworzenia grup niestandardowych (Custom Audiences) i podobnych (Lookalike Audiences).
Tworzenie kampanii Meta Ads
- Praktyczne tworzenie kampanii krok po kroku (warsztaty).
- Wybór celów kampanii i zestawów reklamowych.
- Ustalanie budżetu i harmonogramu kampanii.
- Optymalizacja budżetu na poziomie kampanii (CBO).
- Projektowanie i tworzenie reklam: formaty reklamowe (grafika, wideo, karuzela).
- Tworzenie przekonujących treści reklamowych: nagłówki, teksty, CTA.
- Integracja z Pixel Meta: śledzenie konwersji i ustawienia.
Optymalizacja kampanii i analiza wyników
- Monitorowanie kampanii: wskaźniki KPI (CTR, CPC, ROAS, CPA).
- Wprowadzanie optymalizacji na podstawie wyników kampanii.
- Testy A/B: jak testować różne elementy reklam i poprawiać ich skuteczność.
Zaawansowane techniki reklamowe - Retargeting: jak docierać do osób, które miały wcześniej kontakt z marką.
- Reklamy dynamiczne (DPA): automatyzacja kampanii sprzedażowych z katalogami produktów.
- Wykorzystanie Audience Insights do tworzenia bardziej precyzyjnych grup docelowych.
Pytania i odpowiedzi, podsumowanie
- Otwarte pytania od uczestników.
- Omówienie najważniejszych wniosków.
Walidacja - test
Dla lepszego przyswojenia programu szkoleń Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne oraz przeprowadzony zostanie test sprawdzający wiedzę przed i po szkoleniu, którego ukończenie pozwoli Uczestnikom uzupełnienie i uporządkowanie dotychczasowej wiedzy.
Usługa prowadzona jest w formie ćwiczeń, chatu oraz dyskusji z uczestnikami szkolenia.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (45 min). Przerwy zostały uwzględnione w harmonogramie, są wliczone do liczby godzin usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto233,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto233,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Dagmara Rżyska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptów zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz
wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa prowadzona jest za pośrednictwem platformy Teams
W celu odbioru transmisji Szkolenia online Uczestnik powinien dysponować:
- komputerem z zainstalowanym system operacyjnym Windows 7 albo nowszym albo macOS Sierra (10.12.6) albo nowszym lub urządzeniem mobilnym z zainstalowanym systemem operacyjnym Android (Lollipop) wersja 5.0 albo nowszym lub iOS wersja 9.3.5, albo nowszym, wyposażonym w ekran i głośniki;
- dostęp do sieci Internet, w zależności od wybranej jakości transmisji, o przepustowości łącza co najmniej: 240p 500 kbps 360p 1 Mbps 720p 3 Mbps, 1080p 7 Mbps 2K 12 Mbps 4K 22 Mbps;
- aktualną wersją przeglądarki Firefox, Opera, Microsoft Edge, Chrome lub Safari;
- kamerką internetową i mikrofonem – jeżeli Uczestnik chce być widoczny i porozumiewać się głosowo z prowadzącym Szkolenie online;
- Adobe acrobat w najnowszej wersji.