Szkolenie: Techniki skutecznej obsługi klienta. Budowanie wizerunku organizacji przez pracowników.
Szkolenie: Techniki skutecznej obsługi klienta. Budowanie wizerunku organizacji przez pracowników.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- Pracownicy działu obsługi klienta
Osoby odpowiedzialne za codzienny kontakt z klientami, zarówno bezpośredni, jak i pośredni (telefoniczny, e-mailowy, online). - Pracownicy działu sprzedaży i marketingu
Pracownicy mający bezpośredni lub pośredni kontakt z klientami na etapie przedsprzedażowym i posprzedażowym. - Kadra menedżerska odpowiedzialna za obsługę klienta i PR
Menedżerowie odpowiedzialni za utrzymanie wysokich standardów obsługi klienta oraz za budowanie wizerunku firmy. - Pracownicy obsługujący komunikację w mediach społecznościowych
Osoby odpowiedzialne za interakcje z klientami online.
- Pracownicy działu obsługi klienta
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji10-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest rozwój umiejętności skutecznej i profesjonalnej obsługi klienta oraz wzmocnienie pozytywnego wizerunku organizacji poprzez podniesienie kompetencji pracowników w obszarach komunikacji, budowania relacji, rozwiązywania trudnych sytuacji i utrzymywania standardów obsługi klienta.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia kluczowe zasady profesjonalnej obsługi klienta oraz różne typy komunikacji (bezpośrednia, telefoniczna, online). | Kryteria weryfikacji Uczestnik potrafi wskazać różnice między formami kontaktu z klientami oraz zidentyfikować właściwe techniki komunikacji w zależności od typu interakcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje standardy obsługi klienta i ich wpływ na wizerunek organizacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia, jak stosowanie określonych standardów wpływa na postrzeganie firmy przez klientów oraz jak buduje zaufanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kontroluje proces rozwiązywania problemów i konfliktów z klientami, stosując odpowiednie techniki mediacji i negocjacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracowuje scenariusze rozwiązywania trudnych sytuacji oraz kontroluje, aby konflikty były rozwiązywane zgodnie z ustalonymi procedurami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Projektuje działania mające na celu budowanie długoterminowych relacji z klientami. | Kryteria weryfikacji Uczestnik planuje i przedstawia strategie wzmacniające lojalność klienta, z uwzględnieniem personalizacji kontaktu i obsługi posprzedażowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Program szkolenia:
- Wprowadzenie do szkolenia i celów
- Omówienie celu szkolenia: rozwój umiejętności profesjonalnej obsługi klienta i budowanie pozytywnego wizerunku organizacji przez pracowników.
- Wprowadzenie do kluczowych pojęć: obsługa klienta, wizerunek organizacji, doświadczenie klienta.
- Zasady profesjonalnej obsługi klienta
- Kluczowe elementy profesjonalnej obsługi klienta: empatia, aktywne słuchanie, komunikacja werbalna i niewerbalna.
- Techniki tworzenia pozytywnego pierwszego wrażenia.
- Znaczenie postawy proaktywnej w obsłudze klienta.
- Standardy obsługi klienta w kontakcie bezpośrednim i pośrednim
- Obsługa klienta w różnych kanałach: kontakt twarzą w twarz, telefon, e-mail, media społecznościowe, chat online.
- Rola jednolitych standardów w budowaniu spójnego wizerunku marki.
- Dostosowanie komunikacji do specyfiki kanału i klienta.
- Obsługa przed- i posprzedażowa
- Rola obsługi przedsprzedażowej w budowaniu relacji z klientem.
- Obsługa posprzedażowa jako klucz do lojalności klienta: strategie i techniki budowania długofalowych relacji.
- Rozwiązywanie problemów i reklamacji jako szansa na budowanie zaufania.
- Typologia klientów i dostosowanie obsługi
- Rozpoznawanie różnych typów osobowości klientów (np. analityczni, emocjonalni, decyzyjni).
- Dopasowanie technik komunikacji i obsługi do indywidualnych potrzeb klientów.
- Przykłady i symulacje kontaktów z różnymi typami klientów.
- Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w obsłudze klienta
- Analiza czynników wewnętrznych i zewnętrznych wpływających na trudności w obsłudze klienta.
- Techniki radzenia sobie ze stresem w pracy z klientami.
- Strategie skutecznego rozwiązywania konfliktów i trudnych sytuacji.
- Budowanie wizerunku organizacji przez obsługę klienta
- Rola pracownika w budowaniu wizerunku organizacji.
- Zasady spójnej komunikacji i jej wpływ na postrzeganie marki.
- Znaczenie etyki i transparentności w kontaktach z klientami.
- Budowanie relacji z klientami
- Narzędzia i techniki budowania długoterminowych relacji.
- Znaczenie personalizacji w obsłudze klienta.
- Korzyści wynikające z utrzymywania pozytywnych relacji z klientami.
- Podsumowanie i wnioski
- Omówienie kluczowych wniosków ze szkolenia.
- Dyskusja i wymiana doświadczeń uczestników.
- Plan wdrożenia zdobytych umiejętności w praktyce zawodowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 100,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 100,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto183,33 PLN
- Koszt osobogodziny netto183,33 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Edyta Jaworska
certyfikowany trener DISC, Coach, ICF. Doświadczenie zawodowe zdobyła podczas pracy w korporacji na stanowisku szefa oddziałów, kierownika zespołów sprzedaży, zarządzania firmą, która aktywnie pozyskuje do współpracy partnerów biznesowych. Trener posiada bogate doświadczenie
trenerskie- ponad 1000 h przeprowadzonych szkoleń i ponad 750 h coachingu.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W ramach szkolenia zapewniamy: materiały szkoleniowe, wykwalifikowaną kadrę trenerską. Każdy uczestnik szkolenia otrzyma imienny certyfikat ukończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa jest założenia konta na BUR i zapisanie się na usługę.
Informacje dodatkowe
Dysponujemy wykwalifikowaną kadrą trenerską, posiadającą doświadczenie i kwalifikacje zawodowe do realizacji projektów szkoleniowych z różnorodnych zakresów. Ponadto wspieramy w organizacji szkoleń, eventów, konferencji, identyfikujemy możliwości pozyskania środków zewnętrznych.
Istnieje możliwość organizacji szkolenia dedykowanego, w miejscu i czasie wskazanym przez Państwa. W razie zainteresowania ofertą indywidualną, prosimy o kontakt.
Szkolenie trwa 6 godzin zegarowych z uwzględnieniem czasu na przerwy.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi