Kurs języka francuskiego. Język francuski. Poziom A1. Zajęcia indywidualne. Dofinansowanie. Forma zdalna.
Kurs języka francuskiego. Język francuski. Poziom A1. Zajęcia indywidualne. Dofinansowanie. Forma zdalna.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Francuski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych. Kurs jest adresowany do osób chcących kontynuować przygodę z językiem francuskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się tego języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji17-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem francuskim na poziomie A1 określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework of Reference CEFR).Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Ma wiedzę z zakresu:Czasowniki Czas teraźniejszy (présent): Użycie podstawowego czasu teraźniejszego do mówienia o czynnościach wykonywanych regularnie, na co dzień (np. „Je mange” - Jem). Czasowniki regularne: Użycie regularnych czasowników w -er, -ir, -re (np. „parler” – mówić, „finir” – kończyć). Czasowniki nieregularne: Czasowniki podstawowe, takie jak „être” (być), „avoir” (mieć), „aller” (iść). Czasowniki pomocnicze: „Être” i „avoir” jako czasowniki pomocnicze w konstrukcjach gramatycznych. B. Zaimki Zaimki osobowe: „Je” (ja), „tu” (ty), „il/elle” (on/ona), „nous” (my), „vous” (wy), „ils/elles” (oni/one). Zaimki dzierżawcze: „Mon” (mój), „ma” (moja), „mes” (moje), „ton” (twój), „ta” (twoja), „tes” (twoje). Zaimki pytające: „Où?” (Gdzie?), „Comment?” (Jak?), „Pourquoi?” (Dlaczego?). C. Przymiotniki Przymiotniki zgadzające się z rzeczownikiem w rodzaju i liczbie (np. „un homme intelligent” – mężczyzna inteligentny, „une femme intelligente” – kobieta inteligentna). Stopniowanie przymiotników: Proste formy stopnia wyższego i najwyższego przymiotników (np. „plus grand” – większy, „le plus petit” – najmniejszy). D. Zdania pytające i przeczenia Pytania zamknięte (tak/nie) z intonacją (np. „Tu veux du pain?” – Czy chcesz chleb?). Pytania z zaimkami pytającymi (np. „Où habites-tu?” – Gdzie mieszkasz?). Przeczenia: Podstawowa konstrukcja przeczenia (np. „Je ne parle pas” – Nie mówię). E. Liczby Liczby od 1 do 100: Potrafi podać swój wiek, cenę, godzinę itp. Liczby porządkowe: Potrafi powiedzieć, który raz coś się dzieje (np. „premier” – pierwszy, „deuxième” – drugi). | Kryteria weryfikacji Podstawowe struktury gramatyczne: Użycie podstawowych czasów (teraźniejszy), zaimków, pytań, przeczeń.Proste słownictwo: Słownictwo obejmuje tematy takie jak rodzina, hobby, życie codzienne, zakupy, jedzenie. Prosta składnia: Budowanie prostych zdań, stosowanie podstawowych zwrotów. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się A. Rozumienie ze słuchuRozumienie prostych, codziennych wyrażeń: Uczeń potrafi rozpoznać i zrozumieć bardzo proste wyrażenia i zwroty odnoszące się do codziennych sytuacji, takich jak pytania o drogę, zakupy, czy jedzenie. Proste rozmowy: Uczeń rozumie ogólne znaczenie krótkich, jasnych wiadomości, ogłoszeń i instrukcji w sytuacjach codziennych. Pytania o informacje: Uczeń potrafi uchwycić podstawowe informacje w pytaniach o cenę, czas, miejsce itp. B. Rozumienie tekstu pisanego Proste teksty i ogłoszenia: Uczeń rozumie krótkie, łatwe teksty, takie jak plakaty, ogłoszenia, etykiety, proste instrukcje i formularze. Podstawowe informacje: Potrafi znaleźć konkretne informacje, takie jak godziny otwarcia, ceny, adresy w krótkich tekstach. Proste listy i e-maile: Rozumie bardzo proste teksty, jak np. zaproszenia, podziękowania, informacje o wydarzeniach. C. Mówienie Przedstawianie siebie: Uczeń potrafi powiedzieć, kim jest, jak ma na imię, gdzie mieszka, jakiego jest wieku. Pytania i odpowiedzi o codzienne życie: Potrafi zadawać proste pytania i udzielać odpowiedzi na tematy codzienne, takie jak miejsce zamieszkania, praca, rodzina. Podstawowe interakcje: Uczeń potrafi porozumieć się w najprostszych sytuacjach, np. zamawiać jedzenie, pytać o drogę, kupować bilety. D. Pisanie Krótki, prosty tekst: Uczeń potrafi napisać krótkie wiadomości, np. e-maile, pozdrowienia, zaproszenia, krótkie listy. Opis podstawowych informacji: Potrafi napisać prosty tekst o sobie, swojej rodzinie, hobby, mieście lub miejscu zamieszkania. | Kryteria weryfikacji Podstawowe pytania i polecenia: Uczeń potrafi rozpoznać i zrozumieć bardzo proste pytania i polecenia, dotyczące codziennych sytuacji (np. pytania o drogę, zakupy, jedzenie).Odczytywanie prostych tekstów: Uczeń potrafi przeczytać i zrozumieć krótkie teksty, takie jak ogłoszenia, zaproszenia, formularze, reklamy. Podstawowe wyrażenia: Uczeń potrafi przedstawić siebie, swoje imię, wiek, miejsce zamieszkania oraz odpowiadać na proste pytania w kontekście osobistym (np. „Jak masz na imię?”, „Ile masz lat?”). Krótki tekst o sobie: Uczeń potrafi napisać prosty tekst o sobie, np. wypełnić formularz, napisać krótki e-mail z informacjami o swoim życiu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie kompetencji społecznych:Wie jak zachować równowagę między zdrowiem fizycznym i psychicznym. Ma świadomość takich aspektów życia społecznego jak: zasady postępowania społecznego, reguł ogólnie uznanych za pro-społeczne, równości płci i niedyskryminacji w społeczeństwie i miejscu pracy, tożsamości narodowej i europejskiej. Uczestnik umie porozumiewać się konstruktywnie, wyraża i rozumie różne punkty widzenia, potrafi negocjować oraz iść na kompromis, potrafi rozróżniać sferę zawodową i prywatną, komunikować się w ramach różnic kulturowych. | Kryteria weryfikacji Ma świadomość takich aspektów życia społecznego jak: zasady postępowania społecznego, reguł ogólnie uznanych za pro-społeczne, równości płci i niedyskryminacji w społeczeństwie i miejscu pracy, tożsamości narodowej i europejskiej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Zakres tematyczny
A. Osobiste informacje
- Przedstawianie siebie: Imię, wiek, miejsce zamieszkania, narodowość, zawód.
- Rodzina i przyjaciele: Opis członków rodziny, pytania o rodzinę.
- Hobby i zainteresowania: Mówienie o swoich zainteresowaniach, hobby, spędzaniu czasu wolnego.
B. Zakupy i jedzenie
- Zakupy: Pytania o ceny, wybór produktów, zakupy w sklepie spożywczym, zakup biletów.
- Restauracja: Zamawianie jedzenia, pytanie o menu, składniki, ceny w restauracji, składniki potraw.
C. Transport i podróże
- Pytania o drogę: Proste pytania dotyczące lokalizacji (np. „Gdzie jest dworzec?”).
- Podróże: Pytania o transport (np. „Kiedy odjeżdża autobus?”), zakup biletów.
D. Codzienne życie
- Mieszkanie: Opis swojego domu, mieszkania, lokalizacja rzeczy (np. „Mój pokój jest na górze.”).
- Czynności codzienne: Mówienie o prostych czynnościach codziennych, takich jak jedzenie, praca, odpoczynek.
Gramatyka i struktury językowe
A. Czasowniki
- Czas teraźniejszy (présent): Użycie podstawowego czasu teraźniejszego do mówienia o czynnościach wykonywanych regularnie, na co dzień (np. „Je mange” – Jem).
- Czasowniki regularne: Użycie regularnych czasowników w -er, -ir, -re (np. „parler” – mówić, „finir” – kończyć).
- Czasowniki nieregularne: Czasowniki podstawowe, takie jak „être” (być), „avoir” (mieć), „aller” (iść).
- Czasowniki pomocnicze: „Être” i „avoir” jako czasowniki pomocnicze w konstrukcjach gramatycznych.
B. Zaimki
- Zaimki osobowe: „Je” (ja), „tu” (ty), „il/elle” (on/ona), „nous” (my), „vous” (wy), „ils/elles” (oni/one).
- Zaimki dzierżawcze: „Mon” (mój), „ma” (moja), „mes” (moje), „ton” (twój), „ta” (twoja), „tes” (twoje).
- Zaimki pytające: „Où?” (Gdzie?), „Comment?” (Jak?), „Pourquoi?” (Dlaczego?).
C. Przymiotniki
- Przymiotniki zgadzające się z rzeczownikiem w rodzaju i liczbie (np. „un homme intelligent” – mężczyzna inteligentny, „une femme intelligente” – kobieta inteligentna).
- Stopniowanie przymiotników: Proste formy stopnia wyższego i najwyższego przymiotników (np. „plus grand” – większy, „le plus petit” – najmniejszy).
D. Zdania pytające i przeczenia
- Pytania zamknięte (tak/nie) z intonacją (np. „Tu veux du pain?” – Czy chcesz chleb?).
- Pytania z zaimkami pytającymi (np. „Où habites-tu?” – Gdzie mieszkasz?).
- Przeczenia: Podstawowa konstrukcja przeczenia (np. „Je ne parle pas” – Nie mówię).
E. Liczby
- Liczby od 1 do 100: Potrafi podać swój wiek, cenę, godzinę itp.
- Liczby porządkowe: Potrafi powiedzieć, który raz coś się dzieje (np. „premier” – pierwszy, „deuxième” – drugi).
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto102,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto102,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Barbara Majewska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały w cenie szkolenia
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Informacje dodatkowe
Dni i godziny kursu zostaną ustalone indywidualnie. W cenie kursu jest wewnętrzny certyfikat ukończenia szkolenia w English Language Education oraz zaswiadczenie o ukonceniu szkolenia
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: Zoom
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,