Kurs języka angielskiego. Poziom B2. Zajęcia indywidualne. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym.
Kurs języka angielskiego. Poziom B2. Zajęcia indywidualne. Dofinansowanie. Forma zdalna w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest do osób pracujących, zawodowo biernych, studiujących czy bezrobotnych, które w wyniku przeprowadzonego testu poziomującego zostaną zakwalifikowane na kurs na poziomie B2. Kurs jest adresowany do osób chcących kontynuować przygodę z językiem angielskim jak również tych którzy mieli przerwę w uczeniu się języka.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji06-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi34
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji posługiwania się językiem angielskim na poziomie B2określonym przez Europejski system opisu kształcenia językowego (Common European Framework
of Reference CEFR).
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozumienie wypowiedzi ustnych (Listening)Rozumienie wypowiedzi w standardowym języku: użytkownik potrafi rozumieć znaczną część audycji radiowych, programów telewizyjnych oraz filmów w standardowej odmianie języka angielskiego, jeśli są wypowiadane w normalnym tempie. Czytanie ze zrozumieniem (Reading) Rozumienie tekstów faktograficznych i literackich: potrafi czytać i rozumieć artykuły prasowe, eseje, raporty i teksty opisowe, nawet jeśli poruszają one specjalistyczne zagadnienia. Mówienie (Speaking) Komunikacja w sytuacjach społecznych: użytkownik potrafi komunikować się płynnie i naturalnie, uczestnicząc w rozmowach z rodzimymi użytkownikami języka, podejmując tematy społeczne, zawodowe lub osobiste bez dużych trudności. Pisanie (Writing) Tworzenie spójnych i rozbudowanych tekstów: użytkownik umie pisać jasne, szczegółowe teksty na szeroki zakres tematów. Może tworzyć opowiadania, eseje oraz artykuły z argumentacją. | Kryteria weryfikacji Rozumienie głównych wątków i szczegółów w różnych wypowiedziach, szczególnie tych dotyczących znanych tematów (np. rozmowy, wykłady, wiadomości).Umiejętność śledzenia argumentów, opinii i zamierzeń mówcy. Rozumienie dłuższych i bardziej złożonych tekstów, takich jak artykuły opiniotwórcze, raporty czy fragmenty literatury. Umiejętność identyfikowania głównych idei, argumentacji, oraz intencji autora. Spontaniczność i płynność wypowiedzi bez nadmiernych przerw. Umiejętność wyrażania opinii, argumentowania i obrony swoich poglądów. Jasność i spójność wypowiedzi na różne tematy – uczestnik potrafi wyrazić swoje zdanie oraz uzasadnić je. Stosowanie złożonych struktur gramatycznych i bogatego słownictwa. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się W zakresie wiedzy:Ma wiedzę z zakresu słownictwa i gramatyki funkcjonalnej oraz najważniejszych typów interakcji słownej, aspektów kultury języka (formalny, nieformalny), ze znajomości konwencji społecznych, kultury krajów anglojęzycznych. Ma wiedzę z zakresu prostych tekstów literackich z krajów anglojęzycznych. | Kryteria weryfikacji Znajomość słownictwa odpowiedniego do różnych sytuacji komunikacyjnych (np. zawodowych, towarzyskich).Umiejętność stosowania poprawnych form gramatycznych w kontekście (np. czasów, form modalnych, strony biernej). Znajomość podstawowych typów interakcji, takich jak prośby, przepraszanie, wyrażanie opinii, udzielanie rad i negocjowanie. Znajomość struktury wypowiedzi oraz odpowiednich reakcji w różnych sytuacjach komunikacyjnych. Rozróżnianie i stosowanie języka formalnego oraz nieformalnego odpowiednio do sytuacji (np. w korespondencji, rozmowach towarzyskich). Znajomość wyrażeń i słownictwa charakterystycznych dla obu rejestrów. Znajomość podstawowych norm i zwyczajów komunikacyjnych oraz kulturowych (np. small talk, etykieta w różnych sytuacjach). Wiedza o różnicach kulturowych i symbolach charakterystycznych dla krajów anglojęzycznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się W zakresie kompetencji społecznych:Wie jak zachować równowagę między zdrowiem fizycznym i psychicznym. Ma świadomość takich aspektów życia społecznego jak: zasady postępowania społecznego, reguł ogólnie uznanych za pro-społeczne, równości płci i niedyskryminacji w społeczeństwie i miejscu pracy, tożsamości narodowej i europejskiej. Uczestnik umie porozumiewać się konstruktywnie, wyraża i rozumie różne punkty widzenia, potrafi negocjować oraz iść na kompromis, potrafi rozróżniać sferę zawodową i prywatną, komunikować się w ramach różnic kulturowych. | Kryteria weryfikacji Ma świadomość takich aspektów życia społecznego jak: zasady postępowania społecznego, reguł ogólnie uznanych za pro-społeczne, równości płci i niedyskryminacji w społeczeństwie i miejscu pracy, tożsamości narodowej i europejskiej. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób posiadających pewne kompetencje w zakresie posługiwania sie językiem obcym. Ma ono na celu podniesienie kwalifikacji zawodowych wynikających z potrzeb lokalnej gospodarki.
Dla lepszego przyswojenia programu szkolenia zaleca się zrobienie testu poziomującego na początku szkolenia oraz testu podsumowującego na koniec kursu.
Zajęcia odbywają się w języku angielskim. Częstotliwość spotkań ustala się na dwa razy w tygodniu po 90 min (dwie godziny lekcyjne). Zajęcia odbywają się w godzinach rannych, popołudniowych lub wieczornych w zależności od potrzeb Uczestników. Możliwe są również zajęcia w okresie wakacyjnym. Uczestnictwo w kursie poprzedzone jest testem poziomującym.
Ramowy program kursu na poziomie B2 w szczególności zakłada nabycie następujących kompetencji językowych:
Zakres gramatyczny:
-czasy przeszłe, struktury used to, would, be +always+ -ing, czasowniki akcji i stanu ze zmiennym znaczeniem, struktury wyrażające porównania, mowa zależna - czasowniki modalne i Past Perfect, Informacje o podmiocie świadczącym usługę Cel usługi Szczegółowe informacje o usłudze mowa zależna – backshifting, zdania podrzędne z frazami rzeczownikowymi, tryby warunkowe, strona bierna, wyrażanie celu, struktury be used to / get used to, struktury czasownik + dopełnienie + bezokolicznik, dzierżawcze 's, czasy Past Perfect i Past Perfect Continuous.
Zakres leksykalny:
Tożsamość; Kultura; Rodzina; Różne formy wyrazu sense; Globalizacja; Gospodarka; Media społecznościowe; Sława; Media; Kultura popularna; Bogactwo; Szczęście; Nastrój; Marketing; Środowisko naturalne; Katastrofy naturalne; Zwyczaje, tradycje; Święta, festiwale; Czasowniki frazowe; Projektowanie; Technologia; Moda; Czasowniki frazowe; Społeczeństwo; Pomoc humanitarna;
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto102,94 PLN
- Koszt osobogodziny netto102,94 PLN
Prowadzący
Prowadzący
patrycja rudnicka
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w cenie szkolenia
Warunki uczestnictwa
Przed zapisaniem się na kurs prosimy o kontakt w celu ustalenia czy miejsce na szkolenie jest dostępne.
Warunki zapisu na szkolenie.
1.Podpisanie umowy o przyznanie bonu na szkolenie.
Warunki otrzymania certyfikatu.
1. 80% obecności na zajęciach
2. Uzyskanie pozytywnego wyniku z testu kończącego kurs.
Informacje dodatkowe
Dni i godziny kursu zostaną ustalone indywidualnie. W cenie kursu jest wewnętrzny certyfikat ukończenia szkolenia w English Language Education oraz zaświadczenie o ukończeniu szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. Platforma (rodzaj komunikatora) za pośrednictwem którego prowadzona będzie usługa: Zoom.
2. Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika: Procesor min 1Ghz (32/64 bit, Pamięć RAM 256 MB, łącze internetowe o prędkości min 256 kb/s lub szybsze, rozdzielność ekranu 800/600 pixeli lub większe, klawiatura, mysz. głośniki, ewentualnie słuchawki z mikrofonem.
3. Wymagania programowe: System operacyjny Microsoft Windows 2000 lub nowszy/XP/Vista/Mac OS/Linux, Przeglądarka Firefox, Google Chrome, Internet Explorel,