TRENING UMIEJĘTNOŚCI WYRAŻANIA I REGULOWANIA EMOCJI DZIECI I MŁODZIEŻY
TRENING UMIEJĘTNOŚCI WYRAŻANIA I REGULOWANIA EMOCJI DZIECI I MŁODZIEŻY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Celem szkolenia jest poznanie zasad psychoedukacji w zakresie emocji własnych i innych ludzi. Szkolenie przeznaczone jest dla pedagogów, pedagogów specjalnych i psychologów. Szczególnie polecany dla pracujących z dziećmi (również w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym) i młodzieżą zagrożoną niedostosowaniem społecznym, uczniami wycofanymi, nieśmiałymi oraz agresywnymi.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji30-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym szkolenia jest przygotowanie do wdrożenia usługi, która podwyższy funkcjonalność orazkondycję finansową firmy. Kursant podczas szkolenia pozna obszar zastosowań odpowiednich technik terapeutycznych oraz nowoczesnych trendów. Szkolenie dostarczy merytorycznej oraz praktycznej wiedzy z zakresu prowadzenia treningu umiejętności wdrażania i regulowania emocji u dzieci i młodzieży w placówkach i gabinetach.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant po, ukończeniu szkolenia:- definiuje emocje swoje własne oraz innych | Kryteria weryfikacji - rozróżnia strategie psychoedukacji w zakresie emocji,- definiuje emocje z obszary psychologii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - charakteryzuje strategie radzenia sobie z niepożądanymi emocjami | Kryteria weryfikacji - rozróżnia emocje w sytuacjach zarówno trudnych jak i przyjemnych,- planuje techniki regulowania emocji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - definiuje formy poznanych dialogów w sytuacjach trudnych | Kryteria weryfikacji - rozróżnia techniki pracy z dzieckiem trudnym- planuje odpowiednie formy dialogu podczas sytuacji trudnych "porozumienia bez przemocy" | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie przeznaczone jest dla pedagogów, pedagogów specjalnych i psychologów. Szczególnie polecany dla pracujących z dziećmi (również w wieku przedszkolnym i wczesnoszkolnym) i młodzieżą zagrożoną niedostosowaniem społecznym, uczniami wycofanymi, nieśmiałymi oraz agresywnymi.
Szkolenie prowadzone jest w trybie godzinnym zegarowym (60 min) i przerwy wliczają się w czas trwania usługi. Grupy 5 osobowe, dla kazdej grupy jeden komputer, kazda osoba posiada oddzielne stanowisko pracy wraz z materiałami edukacyjnymi.
Program szkolenia:
Moduł I
Emocje
- strategie psychoedukacji w zakresie emocji
- identyfikacja emocji własnych i innych ludzi
- ćwiczenia
Moduł II
Strategie radzenia sobie z niepożądanymi emocjami
- wyrażanie emocji
- regulowanie emocji
- ćwiczenia
Moduł III
Dialog jako forma wsparcia w sytuacjach trudnych
- praca z dzieckiem trudnym
- dialog -porozumienia bez przemocy
- racja czy relacja
Moduł IV
- panel dyskusyjny z uczestnikami szkolenia
- ćwiczenia praktyczne
- optymalizacja czasu pracy w oparciu o zielone kompetencja
- zastąpienie materiałów edukacyjnych z papierowyych na wielokrotnego użytku
- optymalizacja energii elektrycznej
Moduł V
Egzamin wewnętrzny
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł I Emocje | Prowadzący Tomasz Kuta | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Tomasz Kuta | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł II Strategie radzenia sobie z niepożądanymi emocjami | Prowadzący Tomasz Kuta | Data realizacji zajęć 01-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Moduł III Dialog jako forma wsparcia w sytuacjach trudnych | Prowadzący Tomasz Kuta | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Tomasz Kuta | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Moduł IV panel dyskusyjny z uczestnikami szkolenia | Prowadzący Tomasz Kuta | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Moduł V Egzamin wewnętrzny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 02-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kuta
W 2020 opracowałem program terapeutyczny ARTE TUS wykorzystujący techniki arteterapeutyczne w treningu umiejętności społecznych. W chwili obecnej szkolę psychologów i pedagogów w całej Polsce.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały edukacyjne podczas i po szkoleniu, długopisy
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- lokalizacja blisko dworca