PRACA Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ PRZEŻYWAJĄCĄ TRAUMATYCZNE DOŚWIADCZENIA PRESUICYDALNE I SUICYDALNE W SZKOLE- PODEJŚCIE KLINICZNE I ROZUMIENIE W PERSPEKTYWIE PSYCHOTERAPII GESTALT
Możliwość dofinansowania
VITA COMPLEX SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ
Brak ocen dla tego dostawcy
PRACA Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ PRZEŻYWAJĄCĄ TRAUMATYCZNE DOŚWIADCZENIA PRESUICYDALNE I SUICYDALNE W SZKOLE- PODEJŚCIE KLINICZNE I ROZUMIENIE W PERSPEKTYWIE PSYCHOTERAPII GESTALT
Numer usługi 2024/11/03/158870/2393214
5 000,00 PLN
brutto
5 000,00 PLNnetto
312,50 PLNbrutto/h
312,50 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie opracowane zostało z myślą o specjalistach pracujących z
dziećmi i młodzieżą w placówkach oświatowych i pozaoświatowych.
Przedstawione narzędzia mogą być również wykorzystane w pracy
terapeutycznej przez psychologów i terapeutów zajęciowych pracujących z
osobami dorosłymi.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji23-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem edukacyjnym usługi jest przygotowanie do wdrożenia programu pomocowego w oparciu o psychoterapię Gestalt, który podwyższy funkcjonalność firmy. Kursant podczas szkolenia pozna obszar zastosowań odpowiednich technik terapeutycznych oraz nowoczesnych trendów w psychoterapii. Szkolenie dostarczy merytorycznej oraz praktycznej wiedzy z zakresu pomocy terapeutycznej w placówkach i gabinetach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant po ukończeniu szkolenia :- posiada wiedzę i umiejętności wdrażania programu w życie szkoły i gabinetu dotyczącej pracy z dziećmi i młodzieżą opartej na budowaniu bezpiecznej relacji w podejściu Gestalt | Kryteria weryfikacji -zna techniki i teorie programu dotyczącego pracy z dziećmi i młodzieżą opartej na budowaniu bezpiecznejrelacji w podejściu Gestalt | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - rozumie zachodzący proces terapeutyczny | Kryteria weryfikacji - definiuje procesy terapeutyczne | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - charakteryzuje techniki i skuteczność w standardach światowych | Kryteria weryfikacji - zna techniki i skuteczność w standardach światowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - definiuje trendy tematyczne programu | Kryteria weryfikacji - zna trendy poszcególnych programów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - charakteryzuje nowoczesne techniki wykorzystywane do pracy z dziećmi i młodzieżą (vr) | Kryteria weryfikacji - zna techniki wykorzystywane do pracy z dziećmi i młodzieżą (vr) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - tworzy program indywidualny pod każdego uczestnika terapii | Kryteria weryfikacji - znajomość programów indywidualnych pod każdego uczestnika terapii | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - charakteryzuje pojęcia z zakresu wspierania terapeutycznego w tematyce szkoleń | Kryteria weryfikacji - zna podstawowe pojęcia z zakresu wspierania terapeutycznego w tematyce szkoleń | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - posiada wiedzę z zakresu organizowania szkoleń dla psychologów, pedagogów, pedagogów specjalnych, nauczycieli edukacji przedszkolnej iwczesnoszkolnej, nauczycieli świetlicy, bibliotekarzy, terapeutów zajęciowych (edukacja w miejscu zatrudnienia) | Kryteria weryfikacji - zna zakres organizowania szkoleń dla psychologów, pedagogów, pedagogów specjalnych, nauczycieli edukacji przedszkolnej iwczesnoszkolnej, nauczycieli świetlicy, bibliotekarzy, terapeutów zajęciowych (edukacja w miejscu zatrudnienia) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - posiada umiejętność samokształcenia się | Kryteria weryfikacji - sam zdobywa wiedzę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej oraz umie czytać emocje innych | Kryteria weryfikacji - posiada umiejętności komunikacji interpersonalnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się - prawidłowo identyfikuje i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu | Kryteria weryfikacji - zna techniki, aby wybrnąć z problemu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
Tak, dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się.
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
Tak, dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji.
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
Tak, dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji.
Program
Program
PRACA Z DZIEĆMI I MŁODZIEŻĄ PRZEŻYWAJĄCĄ TRAUMATYCZNE
DOŚWIADCZENIA PRESUICYDALNE I SUICYDALNE W SZKOLE- PODEJŚCIE KLINICZNE I
ROZUMIENIE W PERSPEKTYWIE PSYCHOTERAPII GESTALT
Moduł I
Cel grupy
- kontrakt, role grupowe, fazy rozwoju grupy.
- Samoświadomość zasobów do pracy z dziećmi i młodzieżą
- umiejętności i zasoby komunikacyjne
- wyrażanie emocji, myśli, zachowań
Moduł II
umiejętności terapeutyczne w pracy z dziećmi i młodzieżą w kryzysie
- rozumienie koncepcji rozwojowych u dzieci i młodzieży
- diagnozowanie problemów i szukanie możliwości wsparcia
Moduł III
superwizyjne omawianie indywidualnych przypadków
Moduł IV
panel dyskusyjny z uczestnikami szkolenia
- omawianie tematyki związanej z ekologią w pracy z dziećmi
- optymalizacja czasu pracy
- optymalizacja energi elektrycznej w pracy
- zastąpenie materiałów edukcyjnych papierowych na multimedialne
- ćwiczenia praktyczne
Moduł V
Egzamin wewnętrzny
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 7
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł I Cel grupy | Prowadzący Katarzyna Straś | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Straś | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł II umiejętności terapeutyczne w pracy z dziećmi i młodzieżą w kryzysie | Prowadzący Katarzyna Straś | Data realizacji zajęć 11-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Moduł III superwizyjne omawianie indywidualnych przypadków | Prowadzący Katarzyna Straś | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Przerwa | Prowadzący Katarzyna Straś | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Moduł IV panel dyskusyjny z uczestnikami szkolenia | Prowadzący Katarzyna Straś | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Moduł V Egzamin wewnętrzny | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 12-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 00:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Katarzyna Straś
Pedagogożka i psychoterapeutka Gestalt.
Właściciel- Relacja Pomoc psychologiczna i psychoterapia Gestalt Katarzyna Straś
Prowadząca psychoterapie indywidualne dzieci, młodzieży, dorosłych, par i rodzin.
Prowadząca psychoterapie grupowe dla dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych,
Prowadząca szkolenia z zakresu psychoterapii dla nauczycieli, rodziców, rodzin zastępczych.
Prowadząca grupy terapeutyczne dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych w Siemianowicach Śląskich.
Asystent rodziny w MOPS Sławków.
Psychoterapeutka w Centrum Zdrowia Ochaliczówka w Katowicach.
Psychoterapeutka w Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny w Sosnowcu.
Specjalizująca się w pracy z traumą, zaburzeniach osobowości typu Borderline, w pracy z osobami dotkniętymi
marginalizacją i demoralizacją z myślami suicydalnymi i po próbach s.
Specjalizująca się w pracy poprzez ciało, z elementami technik Alexandra Lowena, łączy psychoterapię z medytacją oraz
innymi technikami relaksacyjnymi.
Właściciel- Relacja Pomoc psychologiczna i psychoterapia Gestalt Katarzyna Straś
Prowadząca psychoterapie indywidualne dzieci, młodzieży, dorosłych, par i rodzin.
Prowadząca psychoterapie grupowe dla dzieci i młodzieży oraz osób dorosłych,
Prowadząca szkolenia z zakresu psychoterapii dla nauczycieli, rodziców, rodzin zastępczych.
Prowadząca grupy terapeutyczne dla dzieci i młodzieży z rodzin zastępczych w Siemianowicach Śląskich.
Asystent rodziny w MOPS Sławków.
Psychoterapeutka w Centrum Zdrowia Ochaliczówka w Katowicach.
Psychoterapeutka w Centrum Zdrowia Dziecka i Rodziny w Sosnowcu.
Specjalizująca się w pracy z traumą, zaburzeniach osobowości typu Borderline, w pracy z osobami dotkniętymi
marginalizacją i demoralizacją z myślami suicydalnymi i po próbach s.
Specjalizująca się w pracy poprzez ciało, z elementami technik Alexandra Lowena, łączy psychoterapię z medytacją oraz
innymi technikami relaksacyjnymi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały szkoleniowe, prezentacje multimedialne , długopisy
Adres
Adres
ul. Stanisława Dubois 8OF
44-100 Gliwice
woj. śląskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- lokalizacja blisko dworca PKP,PKS
Kontakt
Kontakt
Jolanta Sopala
E-mail
jolantasopala@gmail.com
Telefon
(+48) 697 790 000