DIAGNOZA MAŁEGO DZIECKA
DIAGNOZA MAŁEGO DZIECKA
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy żłobka zajmujący się dziećmi do lat 3, nie mający doświadczenia w diagnozie małego dziecka a stykający się z codziennymi trudnościami wynikającymi np. z dysfunkcji, opiekunowie dzienni zajmujący się dziećmi do lat 3 z trudnościami rozwojowymi, wolentariusze zajmujący się opieką nad dziećmi do lat 3 bez doświadczenia oraz nianie bez doświadczenia w pracy z dzieckiem dysfunkcyjnym.
- Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji09-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowujące uczestników szkolenia do podniesienia kompetencji opiekuńczych, wychowawczych oraz edukacyjnych poprzez przedstawienie odpowiednich narzędzi diagnostycznych do opieki nad dziećmi do lat 3 w celu poprawy jakości świadczonych usług opiekuńczych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Charakteryzuje kompetencjediagnostyczne potrzebne do pracy z dzieckiem do lat 3 dobrane odpowiednio do grupy ryzyka z której dziecko pochodzi | Kryteria weryfikacji - rozpoznaje i rozwija kompetencjediagnostyczne potrzebne do pracy z dzieckiem do lat 3 znajdującego się w grupie ryzyka (wcześniak) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - rozpoznaje i rozwija kompetencjediagnostyczne potrzebne do pracy z dzieckiem do lat 3 znajdującego się w grupie ryzyka związanej z ubóstwem oraz przemocą domową, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - rozpoznaje i rozwija kompetencjediagnostyczne potrzebne do pracy z dzieckiem do lat 3 znajdującego się w grupie ryzyka związanej z rodzinami o niskich dochodach lub biednych warunkach mieszkaniowych, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - rozpoznaje i rozwija kompetencjediagnostyczne potrzebne do pracy z dzieckiem do lat 3 znajdującego się w grupie ryzyka z rodzin, w których występują problemy zdrowotne lub psychiczne, - rozpoznaje i rozwija kompetencje diagnostyczne potrzebne do pracy z dzieckiem do lat 3 znajdującego się w grupie ryzyka dzieci z nieprawidłowym rozwojem wczesnodziecięcym, | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje i opracowuje metody diagnostyczne odpowiednio dobrane do pracy terapeutycznej z dziećmi do lat 3 pochodzących z różnych grup ryzyka. | Kryteria weryfikacji - charakteryzuje i dostosowuje metody diagnostyczne do zauważonych trudności rozwojowych w poszczególnych grupach ryzyka:- dzieci urodzone przedwcześnie lub z niską masą urodzeniową, - o niskich dochodach lub biednych warunkach mieszkaniowych, - z rodzin, w których występują, problemy zdrowotne lub psychiczne, - z narażeniem na przemoc domową lub zaniedbanie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje techniki i skuteczność w standardach światowych. | Kryteria weryfikacji - opracowuje indywidualne programy wsparcia dla dziecka i rodziny. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje trendy tematyczne dotyczące diagnozy dziecka | Kryteria weryfikacji - przeprowadza wywiad w oparciu o rutyny życia codziennego.Charakteryzuje trendy tematyczne dotyczących diagnozy dziecka do lat 3, RBI jako narzędzie pozyskiwania informacji o dziecku w pracy z rodzicem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Definiuje nowości w technikach diagnostycznych takie jak MESIR. | Kryteria weryfikacji - dokonuje oceny funkcjonalnej w oparciu o MESIR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy indywidualny program diagnostyczny pod każdego uczestnika terapii | Kryteria weryfikacji - tworzy indywidualny plan zdrowienia zgodnie ze standardami i zapotrzebowaniem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I
CHARAKTERYSTYKA KOMPETENCJI DIAGNOSTYCZNYCH POTRZEBNYCH
DO PRACY TERAPEUTYCZNEJ Z DZIEĆMI DO LAT 3.
Charakterystyka kompetencji diagnostycznych potrzebnych do pracy z dziećmi do lat 3
znajdujących się w grupie ryzyka ( wcześniak, cesarskie cięcie, niska masa ciała )
Charakterystyka kompetencji diagnostycznych potrzebnych do pracy z dziećmi do lat 3
znajdujących się w grupie społecznej zagrożonej ubóstwem, zaniedbaniem, chorobami
psychicznymi ;
- dzieci z rodzinami o niskich dochodach lub biednych warunkach mieszkaniowych,
- dzieci z rodzin, w których występują problemy zdrowotne lub psychiczne,
- dzieci z nieprawidłowym rozwojem wczesnodziecięcym,
-dzieci z narażeniem na przemoc domową lub zaniedbanie
Moduł II
CHARAKTERYSTYKA I OPRACOWANIE METOD DIAGNOSTYCZNYCH
ODPOWIEDNIO DOBRANYCH DO PRACY TERAPEUTYCZNEJ Z DZIEĆMI DO LAT 3
POCHODZĄCYCH Z RÓŻNYCH GRUP RYZYKA.
Charakterystyka i opracowanie metod diagnostycznych dla grup ryzyka
- dzieci urodzone przedwcześnie lub z niską masą urodzeniową,
- dzieci z rodzinami o niskich dochodach lub biednych warunkach mieszkaniowych,
- dzieci z rodzin, w których występują, problemy zdrowotne lub psychiczne,
- dzieci z nieprawidłowym rozwojem wczesnodziecięcym,
- dzieci z narażeniem na przemoc domową lub zaniedbanie
Charakterystyka technik DIAGNOSTYCZNYCH i ICH skuteczność w standardach światowych
Moduł III
TRENDY TEMATYCZNE DOTYCZĄCE DIAGNOZY DZIECKA
Omówienie i charakterystyka trendów tematycznych dotyczących diagnozy dziecka do lat 3,
RBI jako narzędzie pozyskiwania informacji o dziecku w pracy z rodzicem.
OMÓWIENIE nowości w technikach diagnostycznych – MESIR JAKO PRZYKŁAD
innowacyjnej techniki diagnostycznej.
Moduł IV
CZĘŚĆ WARSZTATOWA
Tworzenie indywidualnego programu DIAGNOSTYCZNEGO pod każdego uczestnika terapii
Optymalizacja czasu pracy w oparciu o zielone kompetencje
Optymalizacja energii elektrycznej
Zastąpienie materiałów edukacyjnych papierowych narzecz multimedialnych
Moduł V
EGZAMIN WEWNĘTRZNY POTWIERDZAJĄCY NABYTE KOMPETENCJE
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 7 Moduł I CHARAKTERYSTYKA KOMPETENCJI DIAGNOSTYCZNYCH POTRZEBNYCH DO PRACY TERAPEUTYCZNEJ Z DZIEĆMI DO LAT 3. | Prowadzący Lucyna Legierska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 7 Przerwa | Prowadzący Lucyna Legierska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 7 Moduł II CHARAKTERYSTYKA I OPRACOWANIE METOD DIAGNOSTYCZNYCH ODPOWIEDNIO DOBRANYCH DO PRACY TERAPEUTYCZNEJ Z DZIEĆMI DO LAT 3 POCHODZĄCYCH Z RÓŻNYCH GRUP RYZYKA. | Prowadzący Lucyna Legierska | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 7 Moduł V EGZAMIN WEWNĘTRZNY POTWIERDZAJĄCY NABYTE KOMPETENCJE | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 14-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 7 Moduł III TRENDY TEMATYCZNE DOTYCZĄCE DIAGNOZY DZIECKA | Prowadzący Lucyna Legierska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 7 Przerwa | Prowadzący Lucyna Legierska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 7 Moduł IV CZĘŚĆ WARSZTATOWA | Prowadzący Lucyna Legierska | Data realizacji zajęć 15-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:15 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 03:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto312,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto312,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Lucyna Legierska
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Szkolenie zakończone certyfikatem potwierdzającym nabyte kompetencje
Kursant na szkoleniu dostaje materiały szkoleniowe ( skrypt, długopis, notes)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
- Lokalizacja blisko dworca