Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramach budowania i utrzymywania relacji pomiędzy kadrą kierowniczą a pracownikami oraz między pracownikami: "Efektywna komunikacja"
Zarządzanie zasobami ludzkimi w ramach budowania i utrzymywania relacji pomiędzy kadrą kierowniczą a pracownikami oraz między pracownikami: "Efektywna komunikacja"
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele MŚP,
- pracownicy MŚP zatrudnieni na stanowiskach kierowniczych,
- pracownicy przewidziani do objęcia stanowiska kierowniczego z mikro, małych lub średnich przedsiębiorstw
- pracownicy biurowi/administracyjni
- pracownicy produkcyjni
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji15-12-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi40
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik usługi bedzie przygotowany do efektywnej komunikacji w miejscu pracy, dzieki czemu poprawi współpracę zespołową, zrozumienie i realizację zadań.Uczestnik usługi będzie wyposażony w konkretne narzędzia i techniki, które pozwolą na bardziej płynny przepływ informacji oraz lepszą współpracę w zespołach oraz na różnych szczeblach zarządzania.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik wymienia zasady efektywnej komunikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia co najmniej 5 kluczowych zasad efektywnej komunikacji, takich jak słuchanie aktywne, jasność przekazu, empatia, unikanie barier komunikacyjnych i dostosowanie komunikatu do odbiorcy. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnik wymienia zasady formułowania poprawnie wypowiedzi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia co najmniej 3 zasady, takie jak jasność, zwięzłość oraz logiczny układ wypowiedzi. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik aktywnie słuchai zadaje pytania. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zadaje co najmniej 2 pytania, które są adekwatne do treści wypowiedzi rozmówcy, wykazując zrozumienie i zaangażowanie. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik propaguje wiedzę na temat poprawnego pisania (ortografia, gramatyka, interpunkcja itd.) | Kryteria weryfikacji Uczestnik udziela co najmniej 2 poprawnych wskazówek dotyczących zasad ortografii, gramatyki lub interpunkcji podczas rozmowy lub w materiałach edukacyjnych. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Wiedza: Uczestnik wykorzystuje różne sposoby przekazywania informacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik używa co najmniej 2 różnych metod komunikacji, takich jak prezentacje wizualne, komunikaty ustne lub pisemne, dostosowując je do odbiorców. | Metoda walidacji Prezentacja |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik promuje wiedzę o znaczeniu komunikacji niewerbalnej w przekazie informacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wymienia co najmniej 2 przykłady elementów komunikacji niewerbalnej, takich jak gesty lub mimika, oraz wyjaśnia ich wpływ na zrozumienie przekazu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik informacje przekazuje jasno, klarownie i zrozumiale, panuje nad emocjami, | Kryteria weryfikacji Uczestnik formułuje komunikaty bez zbędnych dygresji, używając prostego języka, oraz zachowuje spokój i opanowanie nawet w sytuacjach stresowych. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik rozumie potrzeby komunikowane przez rozmówcę i wykazuje w stosunku do niego empatię, prezentuje postawę otwartości | Kryteria weryfikacji Uczestnik parafrazuje wypowiedzi rozmówcy, aby potwierdzić zrozumienie, oraz reaguje z szacunkiem i otwartością na różne punkty widzenia, wykazując empatyczne podejście. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik rozumie sens wypowiedzi rozmówcy, potrafi ją przeanalizować i podsumowywać wykorzystując parafrazę | Kryteria weryfikacji Uczestnik dokonuje parafrazy wypowiedzi rozmówcy, podsumowując kluczowe punkty w sposób, który pokazuje zrozumienie i analizy treści, a także odnosi się do najważniejszych elementów rozmowy. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik dopytuje zawsze, szczególnie w przypadku niejasności wypowiedzi, aby mieć pewność jak zrozumiał komunikat | Kryteria weryfikacji Uczestnik zadaje co najmniej jedno pytanie wyjaśniające, gdy napotyka na niejasności w wypowiedzi rozmówcy, co potwierdza jego aktywne zaangażowanie w zrozumienie przekazu. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Efekty uczenia się Umiejętności: Uczestnik komunikuje się ustnie i pisemnie (maile, komunikatory, komunikaty pisane) swobodnie i z łatwością w każdej sytuacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik skutecznie i płynnie przekazuje informacje zarówno w formie ustnej, jak i pisemnej, dostosowując ton, styl oraz treść komunikatu do kontekstu oraz odbiorcy, bez potrzeby długich przygotowań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnika wyróżnia profesjonalizm w kontaktach interpersonalnych, odpowiedzialność i rzetelność w wykonywanej pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik regularnie dotrzymuje terminów, przestrzega ustalonych zasad komunikacji i współpracy, a także wykazuje proaktywne podejście do rozwiązywania problemów, co potwierdzają pozytywne opinie współpracowników. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik szerzy etyczne postępowanie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik podejmuje działania promujące etyczne standardy w pracy, takie jak wskazywanie przykładów właściwego zachowania oraz reagowanie na nieetyczne sytuacje, co potwierdzają obserwacje innych członków zespołu. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
a. Nazwa kompetencji: Zarządzanie zespołem
b. Grupa kompetencji: Kompetencje profesjonalne
Program
Program
WSTĘP
- Kontraktowanie pracy
- Oczekiwania co ma się zmienić
- Wyznaczanie obszaru wpływu
O procesie komunikacji
- Schemat procesu komunikacyjnego;
- Kanały komunikacji – rola, sposoby dopasowania się;
- Komunikacja jednostronna i dwustronna;
- Komunikacja werbalna i niewerbalna – kiedy jedno jest wrogiem drugiego
MODEL KOMUNIKACJI SCHULZA VON THUNA - "USZY VON THUNA"
- Cztery usta, cztery uszy – jak znaleźć właściwe z odbiorcą
- Cztery płaszczyzny wypowiedzi (rzeczowa, apelu, relacji i samoprezentacji)
- Praktyczne konsekwencje wypowiedzi
JAK SŁUCHAĆ, ABY INNI CHCIELI Z NAMI ROZMAWIAĆ?
- Cechy i umiejętności wytrawnego słuchacza;
- Asertywność w relacjach: Typy postaw, zachowań oraz techniki asertywności- wykład
- Zachowanie: agresywne, bierne, manipulacyjne, asertywne - warsztat
- Techniki asertywności - ćwiczenia w grupie z podziałem na role
- Skuteczność komunikacyjna w sytuacjach problemowych - komunikacja w kryzysie - studia przypadków
- Efektywna współpraca i komunikacja między pracownikami - praca w grupie z podziałem na role/wymiana ról
- Odpowiedzialność za komunikat – po czyjej leży stronie;
- Aktywne słuchanie
- Bańka
- Technika pytań
- Kluczowe narzędzia kontroli rozmowy
*Test wiedzy na temat komunikacji
Format Szkolenia:
- Wykłady i prezentacje ekspertów z dziedziny zarządzania zasobami ludzkimi.
- Warsztaty praktyczne i case studies umożliwiające aplikację wiedzy w realnym środowisku pracy.
- Sesje coachingowe i dyskusje grupowe służące refleksji i wymianie doświadczeń
- Analiza
- Test wiedzy.
1 godzina dydaktyczna = 45 min. (przerwy nie są wliczane w koszt realizacji usługi)
Warunki organizacyjne dla przeprowadzanej usługi:
- praca indywidualna
- praca w grupach (grupy 4 lub 5 osobowe w zależności od ilości uczestników)
- praca przy użyciu materiałów biurowych (kartki, mazaki, długopisy, flipczart)
- praca przy użyciu narzędzi elektronicznych (komputer)
Przed rozpoczęciem szkolenia, uczestnik może skorzystać z różnych form, metod i narzędzi, aby uzupełnić i uporządkować dotychczasową wiedzę. Oto kilka sugestii:
1. Wstępne Materiały Edukacyjne
Podręczniki i publikacje: Uczestnik może zapoznać się z rekomendowanymi książkami, artykułami naukowymi lub publikacjami branżowymi, które wprowadzą go w tematykę szkolenia.
2. Kursy Online
Platformy edukacyjne: Skorzystanie z kursów online dostępnych na platformach takich jak Akademia PARP (https://www.parp.gov.pl/component/site/site/kursy-online), które pozwalają na uporządkowanie podstawowej wiedzy z zakresu tematu szkolenia.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 42 Przywitanie uczestników - sprawy organizacyjne oraz omówienie tematu 1 dnia szkolenia | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 42 pre test | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 42 Kontraktowanie pracy - warsztat | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 09:50 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 42 Oczekiwania co ma się zmienić - dyskusja | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:50 | Godzina zakończenia 10:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 42 Wyznaczanie obszaru wpływu - warsztat | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:50 | Godzina zakończenia 11:50 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:50 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 42 Schemat procesu komunikacyjnego - case study | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 42 Kanały komunikacji – rola, sposoby dopasowania się - warsztat | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 42 Podsumowanie i zakończenie 1 dnia usługi, pytania do Trenera | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 42 Przywitanie uczestników - sprawy organizacyjne oraz omówienie tematu 2 dnia usługi | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 42 Komunikacja werbalna i niewerbalna – kiedy jedno jest wrogiem drugiego - case study + warsztat | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 10:20 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 42 Cztery usta, cztery uszy – jak znaleźć właściwy model komunikacji z odbiorcą | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:20 | Godzina zakończenia 11:50 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:50 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 42 Cztery płaszczyzny wypowiedzi (rzeczowa, apelu, relacji i samoprezentacji) - case study | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 13:40 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:40 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 42 Praktyczne konsekwencje wypowiedzi - dyskusja | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 42 Cechy i umiejętności wytrawnego słuchacza - warsztat | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 42 Podsumowanie i zakończenie 2 dnia usługi, pytania do Trenera | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 42 Przywitanie uczestników - omówienie tematów przewidzianych w trzecim dniu usługi | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 42 Asertywność w relacjach: Typy postaw, zachowań oraz techniki asertywności- wykład | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 42 Zachowanie: agresywne, bierne, manipulacyjne, asertywne - warsztat | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 11:05 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 42 Techniki asertywności - ćwiczenia w grupie z podziałem na role | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:05 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 42 Skuteczność komunikacyjna w sytuacjach problemowych - komunikacja w kryzysie - studia przypadków | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 42 Efektywna współpraca i komunikacja między pracownikami - praca w grupie z podziałem na role/wymiana ról | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 42 Zakończenie trzeciego dnia szkolenia - dyskusja, pytania do trenera. | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 32 z 42 Przywitanie uczestników - sprawy organizacyjne oraz omówienie tematu czwartego dnia usługi | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 33 z 42 Odpowiedzialność za komunikat – po czyjej leży stronie - dyskusja + warsztat | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:15 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 34 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 35 z 42 Aktywne słuchanie - ćwiczenia w grupie | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 11:20 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 36 z 42 Bańka - warsztat | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:20 | Godzina zakończenia 12:20 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 37 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:20 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 38 z 42 Technika pytań - warsztat, praca w grupie | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:40 | Godzina zakończenia 14:25 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 39 z 42 Przerwa | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:25 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 40 z 42 Kluczowe narzędzia kontroli rozmowy - case study + warsztat | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 41 z 42 Test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 42 z 42 Podsumowanie i zakończenie czwartego dnia usługi, pytania do Trenera post testy | Prowadzący Konrad Cedro | Data realizacji zajęć 19-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto8 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 910,57 PLN
- Koszt osobogodziny brutto212,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto172,76 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Konrad Cedro
Obecnie prezes zarządu Fundacji Rozwoju Regionu Świętokrzyskiego. Wykształcenie wyższe: studia magisterskie (Włochy, Niemcy, Kanada) i doktoranckie (Kanada) z filozofii, języków nowożytnych, ekonomii i stosunków międzynarodowych. Ekspert w dziedzinie komunikacji w tym komunikacji międzykulturowej i zarządzaniu międzynarodowymi interdyscyplinarnymi projektami edukacyjno-rozwojowymi.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
1. Prezentacje w formie papierowej
2. Prezentacje w postaci projekcji na projektorze
3. Program szkolenia
4. Flipchart
Warunki uczestnictwa
Uczestnik po zakończeniu usługi otrzymuje odpowiednie zaświadczenie/certyfikat. Warunkiem uzyskania zaświadczenia/certyfikatu jest: uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć oraz zaliczenie testu końcowego.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi