Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno–kulturowych
Orientacja w biznesie i uwarunkowaniach społeczno–kulturowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierownicy zasobów ludzkich (HR Managers), specjaliści ds. HR, liderzy zespołów, szkolenie kierowane do pracodawców i osób przewidzianych do awansu na stanowisko kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji31-03-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi22
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie z orientacji w biznesie i uwarunkowaniach społeczno-kulturowych przygotowuje i wyposaża uczestników w wiedzę i umiejętności niezbędne do skutecznego funkcjonowania w dynamicznym i zglobalizowanym środowisku biznesowym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Definiuje podstawowe pojęcia związane z działalnością gospodarczą, takie jak przedsiębiorstwo, rynek, konkurencja i strategia biznesowa. | Kryteria weryfikacji Opisuje różne typy organizacji i ich charakterystyczne cechy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje stereotypy kulturowe i oceniać ich wpływ na relacje międzykulturowe. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje kluczowe różnice kulturowe w komunikacji werbalnej i niewerbalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwiązuje konflikty wynikające z różnic kulturowych. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje różne style przywództwa w zależności od kontekstu kulturowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Planuje i realizuje działania marketingowe na poziomie międzynarodowym. | Kryteria weryfikacji Analizuje nowe rynki i oceniać ryzyko związane z wejściem na nie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
-> W celu skutecznego uczestnictwa w szkoleniu wymagana jest podstawowa umiejętność obsługi komputera.
-> Za 1 godzinę usługi szkoleniowej uznaje się godzinę dydaktyczną tj. lekcyjną (45 minut).
-> Ilość przerw oraz długość ich trwania zostanie dostosowana indywidualnie do potrzeb uczestników szkolenia. Zaznacza się jednak, że łączna długość przerw podczas szkolenia nie będzie dłuższa aniżeli zawarta w harmonogramie tj. 30 minut przerwy na jeden dzień szkoleniowy. Przerwy nie wliczają się w czas trwania szkolenia.
> Szkolenie przeprowadzone będzie w formie zdalnej w czasie rzeczywistym w liczbie 22 godzin dydaktycznych. Każdy uczestnik musi posiadać dostęp do komputera z Internetem. Uczestnikom zostanie przesłany link do videokonferencji na platformie google meet.
Moduł 1: Podstawy orientacji w biznesie
- Zrozumienie podstawowych pojęć: przedsiębiorstwo, rynek, konkurencja, strategia biznesowa.
- Analiza otoczenia biznesowego: czynniki makroekonomiczne, polityczne, społeczne, technologiczne, prawne.
- Struktura organizacji: rodzaje organizacji, kultury organizacyjne, role i odpowiedzialności.
Moduł 2: Uwarunkowania społeczno-kulturowe w biznesie
- Czym jest kultura i jak wpływa na biznes?
- Różnice kulturowe w komunikacji: werbalnej i niewerbalnej.
- Wartości kulturowe i ich wpływ na podejmowanie decyzji.
- Stereotypy kulturowe i ich konsekwencje.
Moduł 3: Zarządzanie różnorodnością kulturową
- Budowanie zespołów międzynarodowych: wyzwania i możliwości.
- Komunikacja międzykulturowa w praktyce: ćwiczenia i symulacje.
- Rozwiązywanie konfliktów w środowisku międzynarodowym.
- Przywództwo kulturowe: jak być skutecznym liderem w zróżnicowanym zespole.
Moduł 4: Biznes międzynarodowy
- Wejście na nowe rynki: analiza, planowanie, ryzyka.
- Partnerstwa międzynarodowe: negocjacje, kontrakty.
- Marketing międzynarodowy: adaptacja produktów i usług do różnych rynków.
Walidacja
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Moduł 1, 2 (w tym 30 min przerwy) | Prowadzący Tomasz Kuk | Data realizacji zajęć 01-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Moduł 3 (w tym 30 min przerwy) | Prowadzący Tomasz Kuk | Data realizacji zajęć 02-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Moduł 4 (w tym 30 min przerwy) | Prowadzący Tomasz Kuk | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 04:10 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-04-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 12:40 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 750,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 750,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto170,45 PLN
- Koszt osobogodziny netto170,45 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Tomasz Kuk
Realizuje projekty unijne z zakresu nowoczesnego nauczania w szkolnictwie na poziomie podstawowym, ukierunkowane na rozwój umiejętności społecznych. Prowadzi szkolenia z zakresu: Przechodzenia przez zmiany, Budowania efektywnych zespołów w ramach synergii grupowej, Treningu personalnego, Kreowania zachowań i postaw przedsiębiorczych, Technik skutecznych negocjacji handlowych B&B i B&C oraz Elementów Psychologii Komunikacji.
Od sześciu lat pracuje nad wykorzystaniem coachingu w relacjach interpersonalnych na różnych poziomach (handel, usługi, edukacja). Pracował jako koordynator w międzynarodowym projekcie "Directing Life Change" skierowanym do osób 40+ z "załamaną karierą zawodową". W ciągu ostatnich sześciu lat w jego szkoleniach wzięło udział ponad 3500 osób - w tym 480 godzin warsztatów z zakresu business-coachingu i life-coachingu. Szkolenia prowadzone są w języku polskim i rosyjskim.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy z uczestników otrzyma tematyczne materiały dydaktyczne w postaci skryptów oraz prezentacji w formie pdf, przesłanych na adrese-mail, najpóźniej w dniu rozpoczęcia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uzyskania certyfikatu potwierdzającego zdobyte kompetencje jest przystąpienie do testu sprawdzającego. Na test uczestnik nie musi dokonywać osobnego zapisu.
Koszt egzaminu wliczony jest w cenę usługi i odbędzie się w ustalonym wraz z Uczestnikami szkolenia terminie.
Nazwa podmiotu prowadzącego walidację: ERNABO Adrian Flak.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania techniczne: Komputer podłączony do Internetu z prędkością łącza od 512 KB/sek.
Minimalne wymagania sprzętowe, jakie musi spełniać komputer Uczestnika lub inne urządzenie do zdalnej komunikacji oraz niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom dostęp do prezentowanych treści i materiałów
- system operacyjny Windows 7/8/10 lub Mac OS X
- pakiet Microsoft Office, Libre Office, Open Office
Minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego, jakim musi dysponować Uczestnik -minimalna prędkość łącza: 512KB/sek
Platforma, na której zostanie przeprowadzone szkolenie to google meet..
Okres ważności linku: 1h przed rozpoczęciem szkolenia w pierwszym dniu do ostatniej godziny w dniu zakończenia.