WŁASNA FIRMA - jak zaplanować efektywne działanie i wdrożenie na rynek? cz.2
WŁASNA FIRMA - jak zaplanować efektywne działanie i wdrożenie na rynek? cz.2
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Identyfikator projektuMałopolski Pociąg do kariery
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby indywidualne, które:
- planują rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej,
- potrzebują praktycznej wiedzy i umiejętności biznesowych, aby wdrożyć w życie swój pomysł biznesowy,
- chcą zbudować model biznesowy swojej firmy, ustalić strategię i zarejestrować działalność gospodarczą,
- biorą udział w projektach "Usługi rozwojowe dla Osób Dorosłych",
- usługa adresowana również dla Uczestników Projektów:
- Kierunek - Rozwój,
- Małopolski Pociąg do Kariery
- Nowy start w Małopolsce z EURESEM
UWAGA: Jeśli interesuje Cię:
- inny termin lub lokalizacja
- inna forma (stacjonarna/zdalna w czasie rzeczywistym, współpraca indywidualna 1:1)
napisz (biuro@forconcept.pl) lub zadzwoń (+48 609 300 482).
- planują rozpocząć prowadzenie własnej działalności gospodarczej,
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestników do zbudowania biznesplanu i strategii firmy. Celem szkolenia jest podniesienie kompetencji biznesowych uczestników z zakresu transformowania pomysłów biznesowych na modele biznesowe gotowe do wdrożenia na rynek. Uczestnicy nauczą się określać cele strategiczne i operacyjne firmy. Poznają formalności związane z rejestracją działalności gospodarczej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Buduje model biznesowy (Business Canvas Model – BCM) | Kryteria weryfikacji - Zna składowe modelu (Business Canvas Model – BCM). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - Opisuje produkt językiem korzyści i wartości klienta.- Wykonuje segmentację klientów. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Wyróżnia kluczowe działania i zasoby dla działania modelu biznesowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Zna zasady budowania strategii firmy | Kryteria weryfikacji - Definiuje cele biznesowe w perspektywie długoterminowej (3lata).- Przekłada cele strategiczne na operacyjne w perspektywie krótkoterminowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - Definiuje kluczowe procesy, deleguje zadania oraz monitoruje KPI. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji - Wie jakie cechy osobowości odgrywają główną rolę w życiu przedsiębiorcy i jaki mają wpływ na prowadzenie własnej firmy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Potrafi zarejestrować jednoosobową działalność gospodarczą | Kryteria weryfikacji - Rozróżnia formy organizacyjno - prawne działalności gospodarczych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji - Wie jak przejść proces rejestracji w CEIDG. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Z doświadczenia wiem, że suche, teoretyczne szkolenia, nie działają, ponieważ po ich ukończeniu i tak pozostajesz „sam z problemem”.
W związku z tym proponujemy Ci PRAKTYCZNE WARSZTATY BIZNESOWE, a na nich:
- porcję takiej wiedzy, jakiej dokładnie potrzebujesz w Twojej przyszłej firmie, bez zbędnej teorii i zagmatwanych szczegółów,
- maximum praktyki w trakcie trwania zajęć w celu opracowania własnego pomysłu biznesowego,
- kameralne grupy (max. 12 osób),
- networking - poznanie nowych ludzi i wymiana doświadczeń,
- spotkania stacjonarne, na żywo,
- konkretne efekty dotyczące opłacalności Twojego pomysłu biznesowego.
W czasie prowadzonych przeze mnie szkoleń skupiam się na przekazaniu praktycznych informacji, skutecznych strategii i sprawdzonych narzędzi, które są gotowe do wykorzystania w Twojej firmie.
Dzień 1 JAK ZBUDOWAĆ FIRMĘ NA BAZIE WŁASNEGO POMYSŁU?
1 Model biznesowy, czyli w jaki sposób stworzysz dochodową firmę - wstęp
- Czym jest model biznesowy (Business Canvas Model – BCM)?
- 9 elementów BCM: segmenty klientów, propozycja wartości, relacje i kanały, kluczowe działania i zasoby, partnerzy, struktura kosztów i przychodów.
- Poznasz różnicę pomiędzy modelem biznesowym a biznesplanem.
- Dowiesz się jak przygotować biznesplan o dotację na otwarcie działalności gospodarczej.
2 Dla kogo jest Twój produkt? - Segmentacja klientów.
- Strategia „produktu dla wszystkich” – unikniesz 3 pułapek myślenia o uniwersalnym kliencie
- Wybierzesz docelowe grupy klientów.
- Opiszesz profil klienta – pierwszą rzecz, o którą zapyta Cię agencja marketingowa.
- Określisz kanały dotarcia do klientów i sposoby budowania relacji.
3 Dlaczego klienci kupią Twój produkt i - Propozycja wartości
- Określisz dlaczego klienci wybiorą właśnie Ciebie.
- Zrozumiesz czym się różnią cechy produktów od wartości.
- Opracujesz wyróżnik produktu, który będzie przepustką do Twojego sukcesu.
4 Od produktu do dochodu - Kluczowe działania i zasoby
- Jak stworzyć produkt?
- Dowiesz się jak pozyskać klientów oraz jakie działania prospektingowe i marketingowe są najskuteczniejsze i ile kosztują.
- Dowiesz się jak zbudować proces sprzedaży.
- Opracujesz strukturę kosztów i przychodów
Dzień 2 STRATEGIA FIRMY
5 Budowanie strategii firmy (perspektywa długoterminowa 3 lata)
- Rodzaje staregii biznesowych – wstęp
- Ocenisz potencjał własnej firmy i określisz jaką strategię przyjąć.
- Ustalisz cele strategiczne, taktyczne i operacyjne.
- Nakreślisz kierunek rozwoju, misję i wizję Twojej firmy.
6 Zaplanujesz działania firmy (perspektywa krótkoterminowa 1 rok)
- Dowiesz się jakie są sposoby finansowania swojej działalności.
- Zaplanujesz budżet firmy na rok do przodu.
- Zrobisz prognozę przychodów firmy z wyprzedzeniem.
- Ocenisz wielkość kosztów Twojej działalności.
7 Nauczysz się efektywnie zarządzać własną firmą.
- Kto, co i jak ma robić, czy wszystko zrobisz sam?
- Poznasz KPI – kluczowe wskaźniki sukcesu, które mają znaczenie w małej firmie.
- Nauczysz się zarządzać czasem, energią i przestrzenią w Twojej firmie.
- Poznasz umowy, dokumenty i narzędzia, które zautomatyzują i uporządkują Twoją firmę od początku działania.
8 Jakim przedsiębiorcą będziesz ?
- Poznasz style zachowania i działania oraz jaki mają wpływ na prowadzenie firmy.
- Poznasz własny styl działania – dzięki krótkiemu testowi.
- Zrozumiesz, w jaki sposób możesz wykorzystać swoje mocne strony w prowadzeniu biznesu.
- Zastanowisz się nad tym, co może stanowić dla Ciebie wyzwanie?
Dzień 3 JAK ZALOŻYĆ FIRMĘ?
9 Formy prawno-organizacyjne działalności gospodarczych
- Działalność nierejestrowana – sposób na przetestowanie pomysłu bez składek ZUS.
- Jednoosobowa działalność gospodarcza (JDG), spółka cywilna czy Spółka z o. o., co masz wybrać?
- Co musisz wiedzieć o odpowiedzialności majątkowej przedsiębiorcy a wspólnocie majątkowej małżonków
10 Rejestracja JDG - wszystko, co musisz wiedzieć
- Jakich danych potrzebujesz do rejestracji działalności gospodarczej?
- Dowiesz sie jak masz wybrać nazwę Twojej firmy – jaka będzie najlepsza, jak uniknąć błędów?
- Adres – Gdzie możesz zarejestrować firmę?
- Kody PKD – jak wybrać te, które dotyczą Twojej działalności?
11 Wniosek CEIDG-1 - co jeszcze trzeba uzupełnić?
- Czy musisz mieć konto firmowe w banku?
- Kto będzie prowadził dokumentację rachunkową Twojej firmy
- Wybierzesz stawkę ZUS – na co szczególnie musisz zwrócić uwagę?
- Dowiesz się jak udzielić pełnomocnictwa
12 Inne formalności
- Licencje, pozwolenia
- Wpis do rejestru BDO
- Inne formalności
Podczas tego 3 - dniowego warsztatu
- ZAPLANUJESZ EFEKTYWNE DZIAŁANIE TWOJEJ FIRMY
jeśli nadal zastanawiasz się
- ILE ZAROBISZ NA TWOIM POMYŚLE BIZNESOWYM?
zapraszam Cię na 2-dniowy warsztat na którym przeprowadzisz analizę rentowności dla swojego biznesu, czyli obliczysz ile musisz sprzedać produktów, aby wyjść na zero, a ile aby zarobić. Ta wiedza jest niezbędna, aby podjąć właściwe działania, które doprowadzą Cię do wymarzonych dochodów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 399,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 399,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto99,96 PLN
- Koszt osobogodziny netto99,96 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Bawolak - Tokarczyk
Ostatnich kilka lat poświęciłam przede wszystkim na opracowywanie i wdrażanie różnorodnych projektów biznesowych z obszaru doradztwa (ponad 3 500h) i szkoleń biznesowych (ponad 1100h). Chętnie dzielę się moją interdyscyplinarną wiedzą biznesową i specjalistyczną wiedzą techniczną.
Wspieram firmy w zakresie wyznaczania strategicznych kierunków rozwoju oraz zarządzania. Jako trener pracuję w sposób interaktywny i warsztatowy. Z sukcesami pomagam aplikować o środki finansowe z funduszy unijnych.
Zrozumienie realiów biznesowych, znajomość źródeł finansowania oraz stosowanie sprawdzonych narzędzi pozwalają mi skutecznie pomagać w tworzeniu nowych firm oraz rozwijaniu tych już działających na rynku.
www.ForConcept.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują bogate materiały w postaci:
- skryptów szkoleniowych zawierajacych praktyczne modele, formularze, zadania do pracy nad swoim pomysłem biznesowym zarówno na zajęciach jak i poza nimi
- prezentacje szkoleniowe zawierające merytoryczny zakres szkoleń.
Warunki uczestnictwa
Warsztaty biznesowe są przeznaczone dla wszystkich osób pragnących postawić
PIERWSZE KROKI NA DRODZE DO WŁSANEJ FIRMY
- Masz świetny pomysł, ale obawiasz się wystartować?
- Formalności Cię przerażają?
- Najbliżsi odradzają?
- A Ty jesteś na skraju rezygnacji ze swoich marzeń o własnej firmie?
Powiem Ci jedno, „bój się i działaj”.
Tylko nie rób tego pochopnie, bo skończysz jak 9 na 10 firm, które zamykają się wkrótce po otwarciu.
Chcesz być tą jedną firmą, która odniesie sukces?
Zamień pomysł na konkretny model biznesowy, który wdrożysz na rynku i obierz strategię prowadzącą wprost do Twoich celów.
To szkolenie w tym właśnie Ci pomoże!
Informacje dodatkowe
INFORMACJE ORGANIZACYJNE:
- Rezerwacja: Przed zapisaniem się na usługę prosimy o kontakt w celu weryfikacji wolnych miejsc na szkoleniu (biuro@forconcept.pl, +48 609 300 482).
- Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych tj.1 Godzina uługi szkoleniowej = 45 minut, łącznie 16 godzin.
- Cena szkolenia: Cena netto dotyczy uczestników, których szkolenie jest w co najmniej 70% finansowane ze środków publicznych (Zgodnie z treścią art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. C ustawy z dnia 11.03.2004 o podatku od towarów i usług - Dz.U. 2011.177.1054 z późn. zm.) - wtedy cena netto = cena brutto. Dla pozostałych uczestników do kwoty netto należy doliczyć 23% podatku VAT.
- Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach Projektu Kierunek – Rozwój.
INNE TERMINY I FORMA REALIZACJI SZKOLENIA DO USTALENIA
Jeśli interesuje Cię
- inny termin,
- inna lokalizacja lub
- forma (stacjonarna/zdalna w czasie rzeczywistym, współpraca indywidualna 1:1)
napisz (biuro@forconcept.pl) lub zadzwoń (+48 609 300 482).