Excel w finansach/Excel w biznesie/Excel dla księgowych
Excel w finansach/Excel w biznesie/Excel dla księgowych
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaPrawo i administracja / Prawo administracyjne
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone jest dla księgowych.
Usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój"
Usługa również adresowana dla Uczestników Projektu "Małopolski pociąg do kariery - sezon 1" i/lub dla Uczestników Projektu "Nowy start w Małopolsce z EURESem".
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników40
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi10
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest poznanie pełnych możliwości tkwiących w arkuszu kalkulacyjnym Excel. Kurs pozwala poznać zaawansowane techniki oraz przydatne sztuczki, które pomogą realizować prace w Excelu szybciej, wygodniej i wydajniej. Uczestnicy nabywają praktyczne umiejętności optymalizowania standardowych procedur, efektywnego przetwarzania danych, tworzenia złożonych i profesjonalnych narzędzi.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się - uczestnik rozumie ustawienia drukowania- uczestnik zna pojęcia importowania danych - uczestnik wie na czym polega zaawansowane zastosowania filtrów i sortowania - - uczestnik ma świadomość swojej wiedzy i zdobytych umiejętności – uczestnik rozumie potrzebę kształcenia i doszkalania się | Kryteria weryfikacji - uczestnik rozumie ustawienia drukowania- uczestnik zna pojęcia importowania danych - uczestnik wie na czym polega zaawansowane zastosowania filtrów i sortowania - - uczestnik ma świadomość swojej wiedzy i zdobytych umiejętności – uczestnik rozumie potrzebę kształcenia i doszkalania się | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. MS Excel – podstawy dobrego działania
a. Wersje a możliwości programu
b. Formuły – operatory i kolejność operacji, funkcje – tworzenie własnych funkcji, błędy sygnalizowane przez formuły i funkcje c. Tworzenie planu wielkiego i skomplikowanego arkusza
d. Plan sieci powiązań pomiędzy arkuszami
e. Przykłady dobrych i złych rozwiązań
2. Zaawansowane techniki projektowania arkuszy
a. Importowanie danych
b. Organizacja danych (zakresy, komentarze, grupowanie, formatowanie)
c. Wykorzystanie nazw (zasady tworzenia, nazwy z odwołaniem względnym i bezwzględnym, menager nazw)
d. Listy, scenariusze
e. Inspekcja, szacowanie formuł
f. Ustawienie drukowania (dynamiczne dostosowanie zakresu)
g. Zaawansowane zastosowania funkcji finansowych
3. Zarządzanie, przetwarzanie i prezentacja dużych zbiorów danych
a. Zaawansowane zastosowania filtrów i sortowania
b. Projektowanie dynamicznych raportów z wykorzystaniem funkcji bazodanowych i formuł opartych na ciągach znaków
c. Szybkie przeliczanie arkusza dla nowego zestawu danych – polecenie Tabela
d. Zaawansowane wykorzystanie tabel przestawnych
4. Wykresy i elementy grafiki
a. Zaawansowane wykorzystanie wykresów (wykres Gantta, termometr, wykresy powierzchniowe i radarowe, elementy graficzne w wykresach)
b. Formatowanie warunkowe
c. Tworzenie wykresów przestawnych
5. Zabezpieczanie arkusza
a. Ochrona dostępu do arkusza
b. Zabezpieczanie zawartości arkusza (sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych, ochrona formuł)
6. Automatyzacja zadań przy użyciu makr
a. Rejestracja makr
b. Podstawowe informacje o języku VB
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 8 Informacje wprowadzające | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 8 Wersje a możliwości programu Formuły – operatory i kolejność operacji, funkcje – tworzenie własnych funkcji, błędy sygnalizowane przez formuły i funkcje c. | Prowadzący Przemysław Gagat | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 8 Importowanie danych Organizacja danych (zakresy, komentarze, grupowanie, formatowanie) Wykorzystanie nazw (zasady tworzenia, nazwy z odwołaniem względnym i bezwzględnym, menager nazw) | Prowadzący Przemysław Gagat | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 8 Zaawansowane zastosowania filtrów i sortowania Projektowanie dynamicznych raportów z wykorzystaniem funkcji bazodanowych i formuł opartych na ciągach znaków | Prowadzący Przemysław Gagat | Data realizacji zajęć 28-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 8 Dzień 2: Zaawansowane wykorzystanie wykresów (wykres Gantta, termometr, wykresy powierzchniowe i radarowe, elementy graficzne w wykresach) Formatowanie warunkowe | Prowadzący Przemysław Gagat | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 8 Ochrona dostępu do arkusza Zabezpieczanie zawartości arkusza (sprawdzanie poprawności wprowadzanych danych, ochrona formuł) Automatyzacja zadań przy użyciu makr | Prowadzący Przemysław Gagat | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 8 Rejestracja makr Podstawowe informacje o języku VB | Prowadzący Przemysław Gagat | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 8 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 29-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 463,70 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 190,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto146,37 PLN
- Koszt osobogodziny netto119,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Przemysław Gagat
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Autorskie materiały dydaktyczne prowadzącego w formie elektronicznej
Warunki uczestnictwa
Na 4 dni przed rozpoczęciem szkolenia, na podany adres e-mail zostaną przesłane informacje dotyczące szkolenia. W przypadku potwierdzenia szkolenia, zostaną wysłane wszelkie informacje organizacyjne. Rezygnacja z udziału w szkoleniu powinna nastąpić w formie e-mail’a najpóźniej na 10 dni przed szkoleniem na adres szkolenia@pcdk.pl. Rezygnacja w późniejszym terminie wiąże się z koniecznością pokrycia 100% kosztów. Nieobecność na szkoleniu nie zwalnia z dokonania opłaty. W przypadku szkoleń wyjazdowych rezygnacji nie jest możliwa. W przypadku firm zwolnionych z VAT niezbędne jest wypełnienie i przesłanie faksem lub pocztą elektroniczną oświadczenia o zwolnieniu z VAT.
Zgodnie z art. 13 ust. 1 i 2 Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. (ogólne rozporządzenie o ochronie danych - RODO), informuję, że administratorem danych jest Centrum Doskonalenia Kompetencji Progressio sp. z o.o., ul. ul. Rakowicka 10B/4, 31-511 Kraków.
Informacje dodatkowe
Informujemy o rejestrowaniu/ nagrywaniu usługi na potrzeby usługodawcy i korzystającego z usługi jak również na potrzeby monitoringu, kontroli oraz w celu utrwalania efektów kształcenia.
Autorskie materiały dydaktyczne prowadzącego w wersji elektronicznej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Szkolenie odbędzie się na platformie firmy DOCE. Wymagania techniczne po stronie uczestnika - komputer, smartfon lub tablet podłaczony do internetu, minimum 1 Mb. Wymagana jest przeglądarka Firefox lub Chrome.
Link do spotkania ważny jest w dniu szkolenia w godzinach 08:00 - 16:00.