Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową - Akademia HR
Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową - Akademia HR
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Grupą docelową są wszyscy pracownicy firmy zgłoszeni do projektu , którzy posiadają lukę kompetencyjną z zakresu Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową
w tym osoby z:
- zespołów HR, pracowników/pracownic odpowiedzialnych za politykę personalną przedsiębiorstwa lub za zarządzanie zasobami ludzkimi oraz menadżerów/menadżerki lub kandydatów/kandydatek na menadżerów
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji07-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa przygotowuje uczestnika do wykorzystania potencjału pracowników z różnych pokoleń jak również możliwości wynikających z budowania zróżnicowanych wiekowego zespołów i całej organizacji. Zapewnienie poszczególnym grupom wiekowym odpowiedniego wsparcia w pracy i rozwoju. Budowanie rozwiązań opartych o intermentoring. Przeciwdziałanie procesom związanym z wypaleniem zawodowymEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje znaczenie procesów demograficznych w Polsce i Europie związanych z takimi zjawiskami jak starzenie się społeczeństwa, zamiana pokoleń itp. dla funkcjonowania i rozwoju własnej firmy. | Kryteria weryfikacji Analizuje wpływ procesów demograficznych na strukturę pracowników w firmie. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Identyfikuje jakiego rodzaju działania pozwalają na bardziej racjonalne i efektywne wykorzystanie zasobów ludzkich w przedsiębiorstwach, dzięki uwzględnianiu potrzeb i możliwości pracowników w różnym wieku. | Kryteria weryfikacji Wskazuje działania dostosowane do różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje charakterystykę pracowników z różnych grup wiekowych/pokoleń. Opisuje wpływ tych różnic na styl pracy i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Opracowuje szczegółowe charakterystyki pracowników z różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje regulacje i rozwiązania prawne sprzyjające zatrudnianiu osób starszych. | Kryteria weryfikacji Wskazuje konkretne regulacje prawne wspierające zatrudnianie osób starszych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Adaptuje kampanie społeczne związane z wyrównywaniem szans pracy dla osób „50+” | Kryteria weryfikacji Analizuje treść i cele kampanii społecznych skierowanych do osób „50+”. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Identyfikuje potrzeby (w tym także zabezpieczenia zdrowotnego) różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Wskazuje potrzeby zdrowotne i socjalne pracowników w różnych grupach wiekowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje oczekiwania i aspiracje rozwojowe różnych grup wiekowych pracowników. | Kryteria weryfikacji Wskazuje różnice w oczekiwaniach rozwojowych między pokoleniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Ocenia i pozytywnie wykorzystuje potencjał różnych wiekowo grup pracowników. | Kryteria weryfikacji Analizuje potencjał pracowników z różnych grup wiekowych. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Efekty uczenia się Inicjuje i wspiera efektywną pracę zróżnicowanych wiekowo zespołów. | Kryteria weryfikacji Wskazuje inicjatywy promujące współpracę między pracownikami w różnym wieku. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje rozwiązania pozwalające na wymianę kompetencji i doświadczeń między pracownikami reprezentującymi różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Wskazuje mechanizmy umożliwiające wymianę wiedzy i doświadczeń między pokoleniami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża rozwiązania ukierunkowane na zachowanie w firmie wiedzy, doświadczeń i kompetencji pracowników w wieku przedemerytalnym. | Kryteria weryfikacji Wskazuje strategie utrzymania wiedzy i doświadczenia pracowników przedemerytalnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wprowadza rozwiązania pozwalające włączyć pracowników z różnych pokoleń w zespoły pracownicze i w pełni wykorzystać ich potencjał. | Kryteria weryfikacji Korzysta z przykładów efektywnego wykorzystania potencjału zespołów zróżnicowanych wiekowo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aktywnie zapobiega wypaleniu zawodowemu – szczególnie „starszych” pracowników. | Kryteria weryfikacji Przedstawia plany długoterminowego wsparcia pracowników narażonych na wypalenie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje zróżnicowane wiekowo / pokoleniowo zespoły pracownicze w firmie. | Kryteria weryfikacji Korzysta z narzędzi rekrutacyjnych promujących różnorodność wiekową. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje kulturę pracy opartą o wzajemny szacunek potencjału i postaw pracowników reprezentujących różne pokolenia. | Kryteria weryfikacji Wskazuje wartości i zasady budujące kulturę szacunku w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Efektywnie objaśnia się z pracownikami z różnych pokoleń, na bieżąco wyjaśnia wszelkie konflikty i ewentualne nieporozumienia. | Kryteria weryfikacji Korzysta z technik rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy atmosferę sprzyjającą pełnej integracji i zaangażowania w pracę. | Kryteria weryfikacji Analizuje poziom zaangażowania pracowników przed i po wdrożeniu działań. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Dzień I: Wprowadzenie do zarządzania różnorodnością pokoleniową
Pretest wiedzy i kontrakt z grupą szkoleniową
- Wstępne badanie wiedzy uczestników o zarządzaniu międzypokoleniowym.
- Ustalenie zasad współpracy w grupie, oczekiwań oraz celów szkolenia.
Teoria: Charakterystyka różnych generacji na rynku pracy
- Wprowadzenie do specyfiki generacji: Baby Boomers, Pokolenie X, Millenialsi, Pokolenie Z.
- Jak różnice pokoleniowe wpływają na styl pracy, komunikację i motywację.
- Wyzwania związane z wielopokoleniowym zespołem.
Ćwiczenie "Nowa perspektywa" - Ukazanie perspektywy przedstawicieli różnych generacji
- Symulacja sytuacji z życia zawodowego przedstawiająca różne podejścia do pracy przez różne generacje.
- Omówienie odmiennych oczekiwań i wartości na przykładzie generacji.
Dostosowanie formy kontaktu do pracownika - Case Study
- Analiza case study "Nowa procedura do przekazania różnym osobom" w kontekście dostosowania komunikacji do potrzeb różnych pokoleń.
- Dyskusja nad możliwymi szansami i zagrożeniami związanymi z komunikacją między generacjami.
Teoria: Wpływ wieku kandydatów na przebieg procesu rekrutacji
- Analiza, jak różnice pokoleniowe mogą wpływać na proces rekrutacyjny.
- Zrozumienie motywacji różnych grup wiekowych do pracy oraz ich oczekiwań względem organizacji.
Warsztat: Moderowana dyskusja – Różnice międzypokoleniowe w zakresie kandydatów na stanowiska
- Dyskusja na temat wyzwań rekrutacyjnych związanych z wielopokoleniowymi zespołami.
- Sesja Q&A: Jak skutecznie angażować kandydatów i pracowników różnych pokoleń?
Dzień II: Komunikacja między pokoleniami
Ćwiczenie komunikacji "Po omacku" – Porozumienie mimo barier
- Symulacja sytuacji, w których uczestnicy muszą porozumieć się pomimo barier komunikacyjnych wynikających z różnic pokoleniowych.
- Omówienie strategii komunikacyjnych, które pomagają w przełamywaniu barier.
Teoria: Neurobiologia w komunikacji – Zrozumienie niezrozumiałych zachowań współpracowników
- Wprowadzenie do podstaw neurobiologii i psychologii komunikacji.
- Jak zrozumieć zachowania współpracowników z różnych pokoleń w kontekście ich stylu pracy i komunikacji.
Teoria: "Porozumienie bez przemocy" – Model komunikacji w pracy
- Wprowadzenie do metod Porozumienia bez Przemocy (NVC).
- Zasady efektywnej komunikacji, które wspierają zrozumienie i współpracę między pokoleniami.
Ćwiczenie: Komunikacja bez przemocy – Identyfikacja potrzeb i uczuć
- Rozpoznawanie potrzeb i emocji w komunikacji międzyludzkiej.
- Praktyczne ćwiczenia w rozwiązywaniu konfliktów na tle pokoleniowym.
Ćwiczenie: Odgrywanie ról – Wyrażanie swoich potrzeb i słuchanie bez oceniania
- Praktyczne ćwiczenia w wyrażaniu swoich oczekiwań oraz słuchaniu innych z szacunkiem.
- Omówienie wniosków z ćwiczenia.
Teoria: Pytania otwarte jako środek pogłębiania wiedzy o problemach podwładnych
- Jak zadawać pytania otwarte, by lepiej zrozumieć potrzeby współpracowników różnych pokoleń.
- Dyskusja nad wykorzystaniem pytań otwartych w codziennej pracy.
Gra szkoleniowa: "As wywiadu" – Z zakresu komunikacji interpersonalnej
- Ćwiczenie rozwijające umiejętności słuchania, wyciągania wniosków i dostosowywania komunikacji do różnych typów osobowości.
Dzień III: Zarządzanie i rozwój zróżnicowanego zespołu
Teoria: Coaching w pracy z zróżnicowanym zespołem
- Wprowadzenie do technik coachingowych wspierających współpracę w zespołach międzypokoleniowych.
- Przykład techniki "Wymarzona przyszłość" jako narzędzia motywującego do rozwoju.
Ćwiczenie: Sesja pokazowa z wykorzystaniem techniki coachingowej "Wymarzona przyszłość"
- Praktyczne zastosowanie narzędzia coachingowego.
- Omówienie wyników sesji i refleksji uczestników.
Moduł: O co warto pytać współpracowników? – Tworzenie ankiet satysfakcji
- Projektowanie ankiet dostosowanych do różnych grup wiekowych w celu poprawy zaangażowania i satysfakcji z pracy.
Warsztat: Jak odpowiadać na obiekcje podwładnych?
- Dyskusja nad najczęstszymi obiekcjami różnych grup wiekowych w pracy.
- Jak zmieniać sposób komunikacji w zależności od pokolenia i potrzeb pracowników.
Teoria: Skuteczne strategie zarządzania różnorodnym zespołem
- Wskazówki i strategie dotyczące zarządzania zespołem międzypokoleniowym.
- Jak wykorzystać różnorodność pokoleniową do budowania efektywnych zespołów.
Ćwiczenie: Wyznaczanie wspólnych celów i budowanie współpracy między grupami wiekowymi
- Praca w grupach nad wyznaczaniem celów projektów uwzględniających współpracę międzypokoleniową.
- Budowanie wspólnych celów jako metoda integracji zespołów.
Podsumowanie cyklu, sesja Q&A, test wiedzy
- Podsumowanie nabytej wiedzy i umiejętności.
- Test sprawdzający.
- Sesja pytań i odpowiedzi.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 31 Pretest wiedzy + kontrakt z grupą szkoleniową + agenda warsztatów | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 31 Teoria - charakterystyka różnych generacji na rynku pracy | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 31 Przerwa | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 31 Ćwiczenie "nowa perspektywa" ukazujące perspektywę przedstawicieli różnych generacji + omówienie | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 31 Przerwa | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 31 Dostosowanie formy kontaktu do pracownika - case study "nowa procedura do przekazania różnym osobom" | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 31 Omówienie ćwiczenia "nowa procedura do przekazania różnym osobom" - szanse i zagrożenia wynikające z proponowanych rozwiązań | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 31 Przerwa | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 31 Teoria: wpływ wieku kandydatów na przebieg procesu rekrutacji | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:15 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 31 Warsztat: moderowana dyskusja dotycząca różnicy międzypokoleniowych w zakresie kandydatów na określone staowiska oraz obecnych pracowników - połączone z sesją Q&A | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 08-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:15 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 31 Ćwiczenie komunikacji "Po omacku" - porozumienie pomimo barier + omówienie | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 31 Przerwa | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 31 Teoria: elementy neurobiologii jako odpowiedź na niezrozumiałe zachowania współpracowników | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 31 Teoria: wprowadzenie do modelu komunikacyjnego "Porozumienia bez przemocy" - podstawowe zasady i korzyści | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 31 Przerwa | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 31 Ćwiczenie: Komunikacja bez przemocy - identyfikacja potrzeb i uczuć + omówienie ćwiczenia | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 31 Ćwiczenie: Odgrywanie ról - wyrażanie swoich potrzeb i słuchanie bez oceniania + omówienie ćwiczenia | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 31 Przerwa | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 31 Teoria: pytania otwarte jako środek pogłębienia wiedzy na temat problemów podwładnych | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 31 Gra szkoleniowa: "As wywiadu" - z zakresu komunikacji interpersonalnej + omówienie | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 31 Teoria: elementy coachingowe do wykorzystania w codziennej pracy w zróżnicowanym zespole (technika "wymarzona przyszłość") | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 31 Ćwiczenie: sesja pokazowa z wykorzystaniem przedstawionej techniki | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 23 z 31 Przerwa | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 24 z 31 Moduł: o co warto pytać współpracowników? - wypracowanie ankiet satysfakcji dostosowanych do określonych stanowisk | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 25 z 31 Warsztat: moderowana dyskusja dotycząca najczęstszych obiekcji podwładnych - jak na nie odpowiadać, co zmienić w sposobie komunikacji? | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 26 z 31 Przerwa | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 27 z 31 Teoria: Skuteczne strategie zarządzania różnorodnym zespołem | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 28 z 31 Ćwiczenie: Wyznaczanie wspólnych celów i budowanie współpracy między grupami wiekowymi | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:45 | Godzina zakończenia 13:45 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 29 z 31 Przerwa | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:45 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 30 z 31 Podsumowanie całego cyklu + sesja Q&A | Prowadzący Aneta Belczyk | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:15 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 31 z 31 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 22-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 240,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 240,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto135,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto135,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aneta Belczyk
Jako ekspertka w zarządzaniu międzypokoleniowym, łączy wiedzę psychologiczną z praktycznymi metodami intermentoringu, co pozwala uczestnikom szkoleń na wymianę doświadczeń oraz umiejętności. Dba o to, aby każda grupa wiekowa otrzymała odpowiednie wsparcie w swoim rozwoju, a także aby budowane były trwałe relacje w zespole, sprzyjające współpracy i zaangażowaniu.
Absolwentka jednej z najlepszych uczelni psychologicznych w Polsce (SWPS) oraz certyfikowana trenerka biznesu, w swojej pracy łączy naukowe podejście z praktycznymi rozwiązaniami. Jej programy szkoleniowe są oparte na kilkunastoletnim doświadczeniu i wymiernych sukcesach w różnych branżach, co czyni ją wyróżniającą się specjalistką na rynku.
Prowadząca posiada co najmniej 120 godzin w prowadzeniu szkoleń o tematyce Zarządzanie wiekiem i współpracą międzypokoleniową w ostatnich dwóch latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Skrypt Szkoleniowy
Informacje dodatkowe
- Po zrealizowanym szkoleniu uczestnik otrzyma certyfikat potwierdzający uczestnictwo w szkoleniu - wymagane jest uczestnictwo w co najmniej 80% zajęć wraz z zaliczeniem testu i analizą dowodów i deklaracji
- Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych tj. za godzinę usługi szkoleniowej rozumie się 60 minut
- Fakt uczestnictwa w każdym dniu usługi rozwojowej musi zostać potwierdzony przez uczestnika własnoręcznym podpisem złożonym na udostępnionej przez organizatora liście obecności
- Uczestnicy usługi nie muszą wykazywać się minimalnym doświadczeniem / stażem aby uczestniczyć w usłudze rozwojowej
- W przypadku uczestniczenia w usłudze osób z niepełnosprawnością, usługa zostanie dostosowana do ich potrzeb
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Napoje gorące, przekąski