Praktyczny menadżer - zarządzanie zespołem
Praktyczny menadżer - zarządzanie zespołem
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do nowo mianowanych liderów/menedżerów, osób przygotowujących się do awansu na stanowisko lidera/menedżera, liderów/menedżerów z krótkim stażem na stanowisku zarządczym oraz dla liderów/menedżerów, którzy chcieliby poszerzyć swoją wiedzę i umiejętności z zakresu zarządzania zespołem
- Minimalna liczba uczestników2
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji12-03-2025
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną)
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie do samodzielnego i skutecznego zarządzania zespołem w oparciu o poznanie stylów kierowania, sposobów motywowania pracowników, realizacji celów, rozwiązywania konfliktów oraz udzielania informacji zwrotnej.Osoba, po ukończeniu szkolenia:
• stosuje metody i techniki motywacji pracowników
• świadomie posługuje się własnym stylem kierowania zespołem
• potrafi skutecznie komunikować się z pracownikami
• wykorzystuje znajomość typów osobowości w komunikacji
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Motywuje siebie i zespół | Kryteria weryfikacji aktywnie wspiera nowe pomysły | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji zachęca do aktywności i angażowania się | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji wpływa na motywatory działania swoich pracowników | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Efekty uczenia się Buduje autorytet i zaufanie w relacjach z pracownikami | Kryteria weryfikacji tworzy zasady współpracy oparte na narzędziu EXPOSE, odwołuje się donich i sam je respektuje | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji bierze odpowiedzialność za własne decyzje i utożsamia się z nimi | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Kryteria weryfikacji wspiera swoich pracowników w realizacji zadań | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Skutecznie komunikuje się z pracownikami | Kryteria weryfikacji słucha innych, wkłada wysiłek w zrozumienie, nawiązuje do wypowiedzi innych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji dopasowuje styl komunikacji indywidualnie do potrzeb pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stosuje metody aktywnego słuchania (pytania, parafrazy, podsumowania) | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Wyznacza zadania i cele | Kryteria weryfikacji Dopasowuje zadanie do potencjału pracownika | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje technikę Koła | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji Określa priorytety zlecanych zadań i celów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Rozwiązuje konflikty | Kryteria weryfikacji Rozpoznaje przyczyny konkretnego konfliktu w zespole | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Stosuje techniki rozwiązywania konfliktów Stosuje technikę Innej Perspektywy | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany | |
Efekty uczenia się Udziela informacji zwrotnej i uzasadnia decyzje | Kryteria weryfikacji stosuje metodę FUKO | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kryteria weryfikacji stosuje metodę konstruktywnej krytyki | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | |
Kryteria weryfikacji uzasadnia, argumentuje swoje zdanie w oparciu o fakty | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje następujący zakres tematyczny
1.Menadżer MOTYWUJACY
- Co motywuje zespół do pracy
- Motywowanie siebie i innych do zmian- główne czynniki i zasady budowania automotywacji (JA/ZESPÓŁ)
- Wzmacnianie poczucia własnej wartości i pewności siebie w roli przełożonego
- Motywatory moich pracowników
2.Menadżer komunikujący się
- Zachowania wpływające (nie)pozytywnie na współpracę
- techniki komunikacji wspierające współpracę w zespole
- autodiagnoza stylów komunikacyjnych
- skuteczny i efektywny przepływ informacji
- budowanie partnerskich relacji w zespole opartych na szacunku i zaufaniu
- otwartość na innych i zrozumienie potrzeb i intencji rozmówcy
- ustalanie zasad współpracy i komunikacji w zespole
3.Menadżer prowadzący i kierujący zespołem
- Mój styl kierowania zespołem
- Styl kierowania a motywacja pracownika
- Role menagera i lidera - organizowanie, kontrolowanie, motywowanie, inspirowanie, innowacyjność
- Budowanie autorytetu i zarządzanie zespołem
- Autorytet formalny i nieformalny
- Odpowiedzialność i konsekwencja własnych działań
4.Menadżer strategiem – wyznaczanie zadań i i celów
- Poprawnie sformułowany cel – pokaż SENS działań
- Przyczyny dlaczego jedni realizują cele a inni nie
- Wyznaczanie priorytetów – czy można robić wszystko? Koncentracja na sprawach najważniejszych dla firmy i pracowników
- Zasada „SMARTER” w wyznaczaniu celów i zasada „GROW”- jej praktyczne zastosowanie w zarządzaniu zespołem, pracownikami i efektywności pracy własnej.
5.Interweniujący menadżer – jak zarządzać konfliktem
- Przyczyny konfliktów w zespole
- Trudne sytuacje w zespole – techniki radzenia sobie .
- Konflikt w zespole i jego dynamika- rozwiązuj zamiast prowokować.
- Negatywne emocje w zespole – jak sobie radzić
6.Rozwijający menedżer - rozwój i udzielanie informacji zwrotnej
- Feedback pokoleniowy – jak komunikować się i na co zwracają uwagę pracownicy z różnych pokoleń (tzw X,Y,Z)
- Rozmowy tzw. trudne i konfliktowe (np. kary, nagany, zwolnienia) i ich konsekwencje na tzw. „dobre imię” i postrzeganie organizacji
- Omawianie bieżących osiągnięć i stopnia realizacji założonych celów przez pracowników.
- Udzielanie pozytywnej informacji zwrotnej jako podstawa budowania relacji Przełożony – Pracownik,
- Konstruktywna krytyka, jak motywować chwaląc – sztuka doceniania i pochwał
- Rozmowy korygujące zachowania, stopniowanie reakcji.
7.Podsumowanie szkolenia, post test
8.Egzamin wewnętrzny
Szkolenie trwa 8 godzin dydaktycznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 15 Menadżer Motywujący | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 15 Przerwa | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 15 Menadżer komunikujący się | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 15 Przerwa | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 15 Przywództwo Style kierowania | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 15 Przerwa | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 15 Przywództwo Autorytet | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 14-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 15 Menadżer strategiem | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 15 Przerwa | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 15 Menadżer Interweniujący Konflikt w zespole | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 15 Przerwa | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 15 Menadżer Interweniujący Emocje w zespole | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 15 Przerwa | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 15 Menadżer Rozwijający | Prowadzący Andrzej Zdanowski | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:15 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 15 EGZAMIN WEWNĘTRZNY | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-03-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 880,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 880,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto180,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto180,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Andrzej Zdanowski
Od ponad 20 lat tworzę i prowadzę zespoły sprzedażowe.
W ciągu swojej pracy trenerskiej przeszkoliłem kilkaset firm.
Moje atuty to bogate doświadczenie i praktyka w zarządzaniu grupami sprzedażowymi. Nagrody oraz referencje od firm będących liderami rynku potwierdzają moje osiągnięcia oraz ciągłe dążenie do realizacji wyznaczanych celów. Cała moja praca to… ludzie.
Efekty moich metod zarządzania zostały docenione m.in. nagrodą Dyrektora Zarządzającego TP DiTel w konkursie „Najlepszy Szef”, wyróżnieniem/ nagrodą za wyniki sprzedażowe w firmie UNI-FILM Sp. z o.o., nagrodą Zarządu ANB Sp z o.o. za efektywność działań.
Jako trener specjalizuję się w szkoleniach z zakresu sprzedaży i zarządzania zespołami – budowania, motywacji oraz przywództwa.
Jestem autorem książki „Typologia osobowości w praktyce, czyli jak ułatwić sobie życie”. Jestem współautorem książki „Sięgaj dalej – scenariusze szkoleń biznesowych”. Piszę autorskie programy i materiały szkoleniowe, z których chętnie korzystają inni trenerzy.
W TVN CNBC występowałem jako ekspert w dziedzinie organizacji i planowania pracy menadżera.
Wykładowca na studiach MBA, tematu Self Management - zarządzanie zespołami biznesowymi w praktyce w Wyższa Szkoła Krajowa.
By doskonalić swoje umiejętności i kompetencje, ukończyłem kurs „Trener zmian” (potwierdzony certyfikatem). Zdobytą wiedzę wykorzystuję podczas szkoleń w pracy nad nastawieniem, motywacją
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy kursu otrzymają materiały szkoleniowe
- notek, teczka, długopis
Warunki uczestnictwa
W przypadku kursów dofinansowanych warunkiem uczestnictwa w kursie jest spełnienie warunków przedstawionych przez danego Operatora, do którego składane będą dokumenty o dofinansowanie usługi rozwojowej.
Informacje dodatkowe
W efekcie ukończenia kursu uczestnicy uzyskają certyfikat ukończenia kursu, potwierdzającym nabycie kompetencji w obszarze zarządzania zespołem.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Egzamin będzie miał formę zdalną - walidator połączy się z uczestnikami szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi