Podstawy Social Media - Facebook i Instagram
Podstawy Social Media - Facebook i Instagram
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do wszystkich osób, które chcą podnieśc swoje umiejetności w zakresie budowania wizerunku w mediach społecznościowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników3
- Data zakończenia rekrutacji11-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi9
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Podstawy Social Media - Facebook i Instagram " jest przygotowanie uczestników do samodzielnego tworzenia treści marketingowych w social mediach.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Posługuje się wiedzą z zakresu marketingu w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji omawia istotę marketingu w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji tworzy wizję marki w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji omawia trendy w mediach społecznościowych i wymienia korzyści wynikające z prowadzenia profilu firmy. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się posługuję się wiedzą z zakresu budowania kampanii marketingowej w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje narzędzia marketingu w Social Mediach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji charakteryzuje konkurencję na kanałach social media | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji wymienia i charakteryzuje segmenty rynku oraz grupy docelowe odbiorców | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Kryteria weryfikacji omawia kluczowe elementy komunikacji i charakteryzuje jej kanały w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Metoda walidacji Test teoretyczny | ||
Efekty uczenia się Przygotowuje kampanię marketingową w mediach społecznościowych | Kryteria weryfikacji tworzy komunikaty w mediach społecznościowych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kryteria weryfikacji buduje kampanię marketingową zgodną z wizją i misją firmy | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych | |
Kryteria weryfikacji stosuje wyróżniki marki w Social Mediach | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa "Podstawy Social Media - Facebook i Instagram " przygotowuje uczestników do samodzielnego tworzenia postrów w mediach społecznościowych.
Wprowadzenie do Social Media
- Wprowadzenie: Czym są Social Media i jakie mają znaczenie dla wizerunku?
- Podstawowe zasady prowadzenia profili społecznościowych: Co powinien zawierać skuteczny profil?
- Analiza obecnych profili uczestników: Co działa, a co można poprawić? (Przegląd profili uczestników z wstępną analizą)
Obecne trendy w Social Mediach
- Prezentacja najnowszych trendów: Co jest na topie na Facebooku i Instagramie?
- Popularne formaty treści: Jakie typy treści przyciągają uwagę? (Posty, Stories, Reels, Live)
- Sposoby prezentacji treści: Jak tworzyć angażujące i efektywne posty?
Case Study
- Przegląd przypadków sukcesu i porażki: Analiza realnych przykładów budowania wizerunku na Facebooku i Instagramie.
- Wnioski: Co można zaadaptować w swojej strategii?
Tworzenie treści wizualnych - teoria
- Skuteczne zdjęcia na Social Media: Jak przyciągnąć uwagę przez content wizualny?
- Narzędzia do edycji zdjęć: Omówienie popularnych aplikacji i programów
Tworzenie treści - praktyka
- Zadania praktyczne dotyczące tworzenia planu publikacji - media planu
Ton komunikacji
- Dostosowanie tonu do grupy docelowej: Jak określić i utrzymać odpowiedni styl komunikacji na Facebooku i Instagramie?
- Przykłady tonów komunikacji: Analiza różnych tonów i ich skuteczności w zależności od branży i grupy docelowej.
Narzędzia do zarządzania Social Media
- Najważniejsze narzędzia: Przegląd popularnych narzędzi do zarządzania kontami na Facebooku i Instagramie
- Automatyzacja i planowanie treści: Jak efektywnie planować i automatyzować publikację postów?
walidacja
Dla lepszego przyswojenia programu szkoleń Uczestnicy otrzymają materiały dydaktyczne oraz przeprowadzony zostanie test sprawdzający wiedzę, którego ukończenie pozwoli Uczestnikom uzupełnienie i uporządkowanie dotychczasowej wiedzy.
Usługa prowadzona jest w formie wykładu, zajęć praktycznych oraz dyskusji otwartej z uczestnikami szkolenia.
Dodatkowe warunki przystąpienia do szkolenia - podstawowa znajomośc obsługi komputera.
Usługa realizowana jest w godzinach dydaktycznych (45 min). Przerwy nie zostały wliczone do godzin usługi rozwojowej.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 700,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 700,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto188,89 PLN
- Koszt osobogodziny netto188,89 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Beata Argalska
Od 2019 roku świadczy usługi w zakresie doradztwa i szkoleń z budowania strategii marketingowej oraz tworzenia kampanii reklamowych.
Wykształcenie wyższe:
- Akademia Wychowania Fizycznego i Sportu (mgr turystyki i rekreacji)
- Uniwersytet Gdański - Reklama i marketing medialny ukończone w 2019 roku
- Wyższa Szkoła Bankowa w Gdańsku - Grafika i multimedia, studia podyplomowe ukończone w 2021 roku
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w postaci prezentacji i skryptów zostaną udostępnione dla uczestników podczas usługi oraz po jej realizacji.
Warunki uczestnictwa
Warunkiem skorzystania z usługi jest bezpośredni zapis na usługę za pośrednictwem Bazy Usług Rozwojowych oraz
wypełnienie ankiety oceniającej usługę rozwojową.
Informacje dodatkowe
Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%. Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi