TWORZENIE WITRYN INTERNETOWYCH KURS CERTYFIKOWANY
TWORZENIE WITRYN INTERNETOWYCH KURS CERTYFIKOWANY
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Internet
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie Tworzenie witryn internetowych przeznaczony jest zarówno dla osób, które dopiero chcą rozpocząć swoją przygodę ze stronami internetowymi, wykonywaniem zadań dewelopera stron internetowych, informatyków, grafików komputerowych, osób chcących zwiększyć sprzedaż swoich produktów lub usług w interencie jak i dla tych którzy są zainteresowani zdobyciem nowych kwalifikacji zawodowych.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji04-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi32
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia Tworzenia witryn internetowych jest przekazanie kompleksowej wiedzy i umiejętności oraz przygotowanie Państwa do samodzielnego tworzenia witryn internetowych. Kurs skupia się na teorii, praktyce oraz umożliwia uczestnikom zdobycie solidnych fundamentów do obsługi technologii serwerowych i CMS, opisów pod kątem SEO, tworzenie kampanii reklamowych w Google Ads, integracji z narzędziami do email marketingu oraz tworzenie wartościowych treści na stronie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Planowanie witryny | Kryteria weryfikacji Analizuje wymagania klienta dotyczące witryny i sugeruje rozwiązania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Określa funkcjonalności witryny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Tworzy makietę witryny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Wybiera hosting i domenę | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Wybiera technologię tworzenia witryny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Tworzenie witryny | Kryteria weryfikacji Optymalizuje witrynę | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Tworzy bazę danych witryny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Wykorzystuje system zarządzania treścią (CMS) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Uruchomienie witryny | Kryteria weryfikacji Konfiguruje serwer | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Przeprowadza testy funkcjonalne na serwerze | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Szkoli klienta w zakresie obsługi witryny | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Efekty uczenia się Utrzymanie witryny | Kryteria weryfikacji Rozwiązuje problemy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych | ||
Kryteria weryfikacji Tworzy i odtwarza kopie zapasowe | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kwalifikacje zarejestrowane w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
- KwalifikacjeTworzenie witryn internetowych
- Kod kwalifikacji w Zintegrowanym Systemie Kwalifikacji
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęCentrum Modelowania Przestrzennego Tomasz Wróblewski
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoCentrum Modelowania Przestrzennego Tomasz Wróblewski
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Moduł 1 Podstawy tworzenia stron internetowych
- Skuteczna strona internetowa – podstawowe błędy oraz dobre praktyki
- Dlaczego dobrze napisana treść na stronie jest tak ważna? Jak dobrać słowa kluczowe w Google, żeby pozyskiwać klientów?
- Analiza potrzeb naszych klientów - dostosowanie treści do grup docelowych.
- Opracowanie każdemu z kursantów indywidualnego planu działania, dzięki któremu stworzy przy naszej pomocy własną stronę internetową.
- Praca z narzędziami sztucznej inteligencji AI
- Czym jest domena, odpowiedni wybór nazwy oraz przejście przez proces zakupu.
Moduł 2 Dobór systemu CMS oraz publikacja strony w internecie
- Gdzie umieścić stronę internetową - Czym jest usługa hostingowa i jak działa?
- Zakładanie profesjonalnej skrzynki e-mail.
- Tworzenie strony internetowej na systemie Wordpress.
- Dobre i złe praktyki przy korzystaniu z systemu Wordpress.
- Stosowanie szablonów graficznych Wordpress.
Moduł 3 Uzupełnienie Twojej strony według wytycznych Google
- Czym jest identyfikacja wizualna i dlaczego jest ważna?
- Tworzenie prostego logo dla firmy poprzez program online.
- Dostosowanie szablonu Wordpress do stworzonej identyfikacji wizualnej.
- Stworzenie podstron oraz zakładek w Menu na podstawie wcześniej opracowanego planu.
- Wprowadzenie atrakcyjnych treści na stronę internetową (teksty, zdjęcia, filmy).
- Praca z narzędziami sztucznej inteligencji AI
- Optymalizacja strony pod kątem pozycjonowania (optymalizacja treści, uzupełnienie Metatagów)
- Założenie i instalacja Google Analytics w celu śledzenia ruchu na stronie.
- Zgłoszenie strony do wyszukiwarki Google w celu pojawienia się jej wynikach wyszukiwania. Krok po kroku.
Moduł 4 Wszystko co powinieneś wiedzieć o reklamie w wyszukiwarce Google
- Czym jest narzędzie Google Ads i jak je wykorzystać w praktyce?
- Twoja pierwsza reklama w Google Ads - dobór fraz, sprawdzenie kosztów reklamy i analiza konkurencji.
- Tworzenie zdarzeń i konwersji. Jak sprawdzić, czy reklama przynosi zyski?
- Remarketing w Google Ads – jak przypominać się użytkownikom, którzy odwiedzili Twoją stronę?
- Omówienie innych rodzajów kampanii: Sieć reklamowa, Produktowa, Wideo, Discovery, Performance.
- Tworzenie i czytanie raportów reklam. Jak nie przepalać budżetu – optymalizacja reklam w Google.
Moduł 5 Widoczność twojej strony w Google – jak możesz wygrać z konkurencją?
- Czym jest wizytówka Google My Business i jej wpływ na pozycjonowanie regionalne w mapach Google.
- Stworzenie oraz poprawne uzupełnienie wizytówki Google my Business.
- Czym jest Link Building i dlaczego jest tak ważny w procesie pozycjonowania?
- Samodzielne pozycjonowanie strony internetowej w wyszukiwarce (SEO) oparte na darmowych, ogólnodostępnych źródłach.
- Omówienie algorytmu Google – sekrety wysokich pozycji w wyszukiwarce.
- Opracowanie indywidualnej strategii pozycjonowania dla stworzonej strony internetowej.
Kurs certyfikowany zakończony egzaminem
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 6 Podstawy tworzenia stron internetowych | Prowadzący Robert Zaborowski | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 6 Dobór systemu CMS oraz publikacja strony w internecie | Prowadzący Robert Zaborowski | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 6 Uzupełnienie Twojej strony według wytycznych Google | Prowadzący Robert Zaborowski | Data realizacji zajęć 06-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 6 Wszystko co powinieneś wiedzieć o reklamie w wyszukiwarce Google | Prowadzący Robert Zaborowski | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 6 Widoczność twojej strony w Google – jak możesz wygrać z konkurencją? | Prowadzący Robert Zaborowski | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 04:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 6 Egzamin | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 08-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto156,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto156,25 PLN
- W tym koszt walidacji brutto900,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto900,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto900,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto900,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Robert Zaborowski
Ma wieloletnie doświadczenie w prowadzeniu szkoleń, zarówno dla osób początkujących, jak i zaawansowanych. Współpracował z wieloma polskimi firmami, gdzie prowadził kursy z zakresu front-end developmentu, tworzenia responsywnych stron internetowych oraz sklepów online. Dzięki temu doskonale rozumie potrzeby różnych grup uczestników i potrafi dostosować materiały szkoleniowe do ich poziomu zaawansowania.
Podczas szkoleń stawia na praktyczne podejście. Uczestnicy mają możliwość samodzielnej pracy nad projektami, a on zapewnia szczegółową informację zwrotną oraz wsparcie na każdym etapie nauki. Jego celem jest nie tylko przekazanie wiedzy teoretycznej, ale także przygotowanie kursantów do samodzielnej pracy i zdania egzaminu certyfikacyjnego.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają zaświadczenie o ukończeniu szkolenia pod warunkiem uczestnictwa w usłudze na poziomie co najmniej 80%
Uczestnicy przyjmują do wiadomości, że usługa może być poddana monitoringowi z ramiena Operatora lub PARP i wyrażają na to zgodę.
1 godzina usługi to 60 minut przerwy są wliczone w czas szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi