Szkolenie z zarządzania jakością w przedsiębiorstwie zgodnie ze Standardem SUS 2.0 - wymagania i dokumentacja
Szkolenie z zarządzania jakością w przedsiębiorstwie zgodnie ze Standardem SUS 2.0 - wymagania i dokumentacja
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie przedsiębiorstwem
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kadra zarządzająca MŚP przedsiębiorstwa, pracownicy administracyjni, specjaliści zajmujący się systemami zarządzania w przedsiębiorstwie lub kadra wskazana do przygotowania dokumentacji zgodnej ze standardem SUS 2.0 w przedsiębiorstwie.
Wcześniejsze przygotowanie, żeby uczestniczyć w usłudze podnoszącej kompetencje/kwalifikacje: brak wymagań.
Uczestnicy usług powinni być zatrudnieni w MŚP z sektora usług rozwojowych lub przedsiębiorstwach, które przygotowują się do wprowadzenia standaryzacji.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji28-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnicy będą przygotowani do samodzielnego wypracowania dokumentacji zgodnej ze standardem SUS 2.0 i wdrożenia jej w przedsiębiorstwie, a w efekcie przystąpienia do zewnętrznej certyfikacji z DEKRA Certification.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje wymagania standardu SUS 2.0 oraz wdraża procesy | Kryteria weryfikacji rozróżnia i charakteryzuje system zarządzania jakością wg standardu SUS 2.0, rolę i obowiązki administratora | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji definiuje i rozróżnia standardy jakości zorientowane na procesy w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, jakości i organizacji świadczonych usług szkoleniowo-rozwojowych oraz kompetencji zatrudnionej kadry | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji definiuje i rozróżnia pojęcia i wymagania z zakresu ochrony danych osobowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji samodzielnie i właściwie monitoruje i dokonuje pomiarów procesów stricte związanych ze standardem jakości w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, jakości i organizacji świadczonych usług szkoleniowo-rozwojowych oraz kompetencji zatrudnionej kadry | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji nadzoruje przebieg procesów w zakresie zarządzania przedsiębiorstwem, jakości i organizacji świadczonych usług szkoleniowo-rozwojowych oraz kompetencji zatrudnionej kadry | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji postępuje zgodnie z obowiązującym prawodawstwem względem ochrony danych osobowych swoich klientów i kontrahentów | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji określa potrzeby oraz oczekiwania potencjalnych klientów względem świadczonych przez siebie usług szkoleniowo-rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji dąży do uzyskania możliwie najwyższego poziomu zadowolenia klienta ze zrealizowanej usługi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik wypracowuje i dostosowuje obowiązującą w przedsiębiorstwie dokumentację do systemu zarządzania jakością wg standardu SUS 2.0 | Kryteria weryfikacji samodzielnie rozróżnia i definiuje zasady oraz metodologię opracowywania dokumentacji zgodnej ze standardem SUS 2.0. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji dokonuje samodzielnej weryfikacji dokumentacji zgodnie z wymaganiami standardu SUS 2.0. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji opracowuje rozwiązania, zapewniające klientowi skuteczne i wysokiej jakości działania względem zgłoszonego postępowania reklamacyjnego lub skargi | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji stosuje rozwiązania, zapewniające klientowi skuteczne i wysokiej jakości działania względem zgłoszonego postępowania reklamacyjnego lub skargi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Do certyfikatu wydawany jest suplement z opisem efektów uczenia się
Walidacja uwzględnia kryteria uczenia się.
Proces kształcenia jest oddzielony od walidacji - prowadzone są one przez dwie różne osoby.
Program
Program
Usługa skierowana jest do kadry zarządzającej przedsiębiorstwem, pracowników administracyjnych, specjalistów zajmujących się systemami zarządzania w przedsiębiorstwie lub do kadry wskazanej do przygotowania dokumentacji zgodnej ze standardem SUS 2.0 w przedsiębiorstwie.
Uczestnicy będą przygotowani do samodzielnego wypracowania i wdrożenia w przedsiębiorstwie standardu SUS 2.0 oraz przystąpienia do zewnętrznej certyfikacji z DEKRA Certification.
Usługa oraz prowadzone w jej ramach działania, podzielone zostały na trzy bloki tematyczne:
Test wiedzy przed usługą
Blok I: System zarządzania jakością oraz standard SUS 2.0
- System zarządzania jakością – zasadność wprowadzenia i korzyści z procesowej struktury organizacji.
- Rola i obowiązki administratora systemu jakości.
- Układ systemu zarządzania jakością i jego oddziaływanie na zarządzanie przedsiębiorstwem.
- Standard SUS 2.0, zorientowany na procesy w zakresie:
- zarządzania przedsiębiorstwem;
- jakości świadczonych usług szkoleniowo-rozwojowych;
- organizacji świadczonych usług;
- kompetencji zatrudnionej kadry.
5. Szczegółowe omówienie kluczowych procesów.
6. Zasady i metodologia opracowywania dokumentacji przedsiębiorstwa zgodnej ze standardem SUS 2.0.
Blok II: Wdrożenie, zarządzanie i utrzymanie standardu jakości świadczonych usług:
- Przygotowanie do wdrożenia standardu jakości w przedsiębiorstwie – omówienie wymaganych dokumentów, narzędzi, formularzy itp., względem ich obiegu, formy, rodzaju i zasadności stosowania.
- Monitorowanie i pomiary procesów związanych ze standardem jakości, w zakresie:
- zarządzania przedsiębiorstwem;
- jakością świadczonych usług szkoleniowo-rozwojowych;
- organizacją świadczonych usług szkoleniowo-rozwojowych;
- kompetencjami zatrudnionej kadry.
3. Wypracowanie rozwiązań dotyczących właściwego określenia potrzeb i oczekiwań klienta, zainteresowanego zakupem usługi oraz określenie poziomu zadowolenia klienta.
4. Nadzór nad przebiegiem procesów związanych ze świadczeniem usług szkoleniowo-rozwojowych.
5. Opracowanie rozwiązań zapewniających potencjalnemu klientowi podejmowanie właściwych i możliwie najwyższej jakości działań w przypadku postępowania reklamacyjnego lub zgłaszanych skarg.
Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników: test zamknięty on-line - pytania jednokrotnego wyboru oraz udostępnienie wyników.
Usługa NIE obejmuje kosztów wypracowania dokumentacji, wdrożenia standardu SUS 2.0 w przedsiębiorstwie oraz kosztów audytu w DEKRA Certification - w tym celu wskazany jest kontakt indywidualny z Organizatorem.
WAŻNE!
- 1h szkolenia = 45 min
- trakcie zajęć zaplanowane zostały przerwy - każdego dnia: 10:00-10:15; 12:30-13:00
- usługa będzie realizowana zdalnie w czasie rzeczywistym, z wykorzystaniem platformy zoom
- szkolenie prowadzone będzie z wykorzystaniem metod aktywizujących i interaktywnych: dyskusja, warsztaty, praca własna, pogadanka, ceasy indywidualne i grupowe, symulacje, praca na własnych zasobach, praca na materiałach
- forma: rozmowa na żywo, czat, współdzielnie i udostęp. ekranu oraz efektów prac, praca na dok.
- walidacja nie wchodzi do procesu kształcenia
Warunki niezbędne do osiągnięcia celu głównego:
- Uczestnik powinien posiadać wiedzę o działalności przedsiębiorstwie, z którego jest skierowany na usługę - preferowane osoby posiadające uprawnienia decyzyjne w przedsiębiorstwie, ale nie jest to wymóg konieczny
- Uczestnik powinien orientować się w planach działalności przedsiębiorstwa w kierunku standardu SUS 2.0 - jaka norma/standard, kiedy, w jakim zakresie, jakie działania już zostały podjęte
- dla lepszego przyswojenia programu szkolenia Uczestnik może zapoznać się z wymaganiami standardu SUS 2.0, co pozwoli mu na pozyskanie wstępnych informacji
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 Blok I: System zarządzania jakością oraz standard SUS 2.0 - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 Blok II: Wdrożenie, zarządzanie i utrzymanie standardu jakości świadczonych usług - rozmowa na żywo, czat, udostęp.i współdziel. ekranu | Prowadzący Katarzyna Charkowska-Giedrys | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 06:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 Walidacja wiedzy i umiejętności uczestników - test on-line i udostępnienie wyników | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Katarzyna Charkowska-Giedrys
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Organizator zapewnia materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej - skrypty
Warunki uczestnictwa
Uczestnik musi mieć zapewniony sprzęt komputerowy we własnym zakresie.
Uczestnik powinien posiadać podstawową wiedzę o przedsiębiorstwie, z którego jest skierowany na usługę oraz o planach lub już realizowanych usługa przez przedsiębiorstwo.
Uczestnik musi mieć dostęp do dokumentacji przedsiębiorstwa - wymóg konieczny. Dokumentacja, o której mowa, to m.in.: regulaminy, RODO, wzory umów, dokumentacja ze zrealizowanych usług (jeżeli dotyczy), dokumentacja rejestrowa przedsiębiorstwa i inne ważne. Uczestnik powinien znać obowiązującą w przedsiębiorstwie dokumentację.
Uczestnik zobowiązany jest dokonać zapisu na usługę najpóźniej na 4 dni przed jej rozpoczęciem.
Informacje dodatkowe
Gwarancja na przejście auditu z DEKRA Certification, czyli gwarancja uzyskania certyfikatu standardu jakości SUS 2.0 jest zależna od prawidłowości wypracowania dokumentacji oraz poprawności jej wdrożenia, którego NIE OBEJMUJE USŁUGA SZKOLENIA!!!
USŁUGA SKONCENTROWANA JEST NA ZAPOZNANIU UCZESTNIKÓW OD STRONY PRAKTYCZNEJ Z WYMAGANIAMI STANDARDU SUS 2.0.
Istnieje możliwość zorganizowania usługi dedykowanej wraz z usługą doradczą obejmującą wypracownaie dokumentacji i wdrożenie - obowiązkowy uprzedni kontakt z Organizatorem.
Podstawa zwolnienia z VAT:
1) art. 43 ust. 1 pkt 29 lit. c) Ustawy z dnia 11 marca 2024 o podatku od towarów i usług - w przypadku dofinansowania w wysokości 100%
2) § 3 ust. 1 pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień - w przypadku dofinansowania w co najmniej 70%
W przypadku braku uzyskania dofinansowania lub poniżej 70%, do ceny należy doliczyć 23% VAT
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania ogólne realizacji szkolenia w formule zdalnej w czasie rzeczywistym:
- Komputer stacjonarny lub notebook wyposażony w mikrofon, głośniki i kamerę internetową z przeglądarką internetową z obsługą HTML 5.
- Monitor o rozdzielczości FullHD.
- Szerokopasmowy dostęp do Internetu o przepustowości co najmniej 25/5 (download/upload) Mb/s.
- Platforma komunikacji – ZOOM
- Link do szkolenia zgodnie z regulaminem zostanie wysłany na minimum 3 dni przed rozpoczęciem usługi
- Oprogramowanie – zdalny pulpit, aplikacja ZOOM
- Link do szkolenia jest ważny w trakcie trwania całej usługi szkoleniowej
ZOOM:
Wymagania systemowe:
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G lub 4G/LTE)
- Głośniki i mikrofon – wbudowane, na wtyczkę USB lub połączenie bezprzewodowe Bluetooth
- Kamera internetowa lub kamera internetowa w jakości HD – wbudowana, na wtyczkę UBS lub:
- Kamera HD lub kamkorder z kartą przechwytywania wideo
- Oprogramowanie kamery wirtualnej do użytku z oprogramowaniem do transmisji, np. OBS lub kamery IP
System operacyjny:
- System operacyjny macOS X w wersji 10.10 lub nowszej
- System Windows 11 w wersji 5.9.0 lub nowszej.
- Windows 10 wersja Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany