Nauka budowania odpowiednich relacji, asertywnej komunikacji, delegowanie zadań i uprawnień. Techniki efektywnej sprzedaży - usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
Nauka budowania odpowiednich relacji, asertywnej komunikacji, delegowanie zadań i uprawnień. Techniki efektywnej sprzedaży - usługa zdalna w czasie rzeczywistym.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Marketing
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące nauczyć się budowania odpowienich relacji, a także kierowania się asertywnoscią w komuniakcji. Dla osób chcących stosować techniki efektywnej sprzedaży, a także zyskać umiejętność delegowania zadań i uprawnień.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników20
- Data zakończenia rekrutacji01-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotuje do samodzielnego komunikowania się w sposób asertywny co przełoży się na lepszą współpracą pracowników a także przygotuje do odpowiedniego delegowania zadań i uprawnień dostosowanych do kompetencji danego pracownika. Szkolenie przygotowuje do dostosowywania się do potrzeb i celów klienta dzięki czemu z łatwością będą finalizować sprzedaż we właściwym momencie i we właściwy sposób. Unikalne połączenie wiedzy i praktyki psychologicznej zaowocuje zadowoleniem współpracowników.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Każdy uczestnik definiuje podstawowe elementy składające się na proces skutecznej komunikacji, korzysta z technik podnoszących efektywność asertywnego słuchania oraz prowadzenia rozmowy poprzez stosowanie odpowiednich pytań i zachęt komunikacyjnych | Kryteria weryfikacji podaje przykłady radzenia sobie z postawą bierną, agresywną, manipulacyjną | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji omawia znaczenie pozyskiwania informacji zwrotnej | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji sprawnie posługuje się technikami umożliwiającymi odbiór informacji zgodnie z intencją nadawcy | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Omawia znaczenie komunikacji werbalnej i pozawerbalnej w procesie budowania trwałych relacji opartych na zaufaniu | Kryteria weryfikacji wymienia i uzasadnia etapy sprzedaży relacyjnej, omawia regułę PCK | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji omawia elementy wpływające na finalizowanie sprzedaży we właściwym momencie i we właściwy sposób | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Charakteryzuje zasady planowania i konsekwentnego realizowania procesu rozwoju pracowników poprzez odpowiednie delegowanie zadań i uprawnień | Kryteria weryfikacji przedstawia podstawowe założenia przywództwa sytuacyjnego oraz etapy procesu rozwoju pracowników w zakresie przyjmowania zadań do realizacji oraz przejmowania odpowiedzialności za ich wykonanie | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik identyfikuje metody i narzędzia angażowania pracowników i klientów w procesie budowania pozytywnych relacji z uwzględnieniem różnorodności osobniczych | Kryteria weryfikacji rozpoznaje i charakteryzuje podstawowe typy osobowości oraz tworzy wypowiedzi i oferty językiem korzyści dopasowanym do adresata przekazu komunikacyjnego | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy przykłady asertywnego feedbacku oraz elastycznej prezentacji uwzględniającej akcentowanie różnych cech produktu/ usługi w zależności od typu odbiorcy | Kryteria weryfikacji przedstawia model Fakty – Interpretacje – Emocje | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia zasady pracy z obiekcjami | Kryteria weryfikacji przedstawia podstawowe rodzaje obiekcji oraz sposoby umożliwiające dochodzenie do meritum | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kontroluje spójność oferty z oczekiwaniami klientów wewnętrznych i zewnętrznych organizacji poprzez monitorowanie zmian w oczekiwaniach i postawach klientów oraz ich cech społeczno - demograficznych | Kryteria weryfikacji wymienia źródła pozyskiwania informacji o oczekiwaniach interesariuszy działań biznesowych, metody ich analizy oraz korzyści z wnioskowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnik charakteryzuje znaczenie profesjonalizmu i odpowiedzialności za jakość relacji z klientami i współpracownikami oraz za tworzenie środowiska gwarantującego poziom bezpieczeństwa psychologicznego umożliwiający otwartą komunikację oraz podejmowanie optymalnych decyzji | Kryteria weryfikacji uzasadnia znaczenie zachowania spójności deklaracji z rzeczywistymi działaniami, argumentuje znaczenie zaufania w procesie budowania trwałych relacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się przedstawia atuty podejścia procesowego w zakresie budowania odpowiedzialnego i godnego zaufania wizerunku organizacji i pracodawcy | Kryteria weryfikacji omawia różnice pomiędzy podejściem nastawionym na rozwój oraz na trwałość zgodnie z koncepcją Carol Dweck oraz wynikające z nich implikacje w obszarze relacyjnym, komunikacyjnym, sprzedażowym i rozwojowym | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Omawia znaczenie przestrzegania zasad etyki w biznesie | Kryteria weryfikacji przedstawia wpływ preferowanych wartości i nakazów etycznych organizacji na jej odbiór społeczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Nauka budowania odpowiednich relacji- asertywna komunikacja
- Asertywności, czyli co robić, aby stanowczo zarządzać zespołem
- Jak komunikować asertywnie oczekiwania
- Asertywna reakcjia na atak werbalny, czyli jak radzić sobie, gdy ktoś atakuje nas słownie
- Asertywne odmawianie - z zachowaniem dobrych relacji z pracownikiem
- Podstawowe narzędzia komunikacyjne dbające o emocje w zespole
- Myślenie pytajne jako najwyższa forma empatycznego słuchania. Jak uniknąć nieporozumień i uchronić się przed nadinterpretacjami. Znaczenie modelu Fakty-Interpretacje-Emocje.
Delegowanie zadań i uprawnień
- Typy pracowników a przewidywanie zachowania w zakresie przyjmowania zadań do realizacji i przejmowania za nie odpowiedzialności
- Różnorodność zasobów indywidualnych potrzebnych do realizacji zadań
- Znaczenie delegowania uprawnień dla procesu
- Prawidłowa ocena czasu niezbędnego do wykonania określonych zadań
- Ocena złożoności i stopnia trudności zadań
- Delegowanie zadań uwzględniające kompetencje i zaangażowanie pracownika
Techniki efektywnej sprzedaży
- Perswazyjny format sprzedaży
- Co jest celem każdego etapu rozmowy sprzedażowej.
- Badanie potrzeb klienta.
- Prezentacja produktu.
- Obiekcje klienta czym są skąd się biorą i dlaczego sprzedawca nie powinien ich lekceważyć-emocje klienta.
- Zamknięcie sprzedaży jako naturalna konsekwencja wcześniejszych etapów sprzedażowych.Efekt sprzedaży jako proces- transakcja win-win
Szkolenie w formie zdalnej będzie odbywało się w czasie rzeczywistym. W zależności od czasu potrzeb będą wykorzystywane różne elementy: ćwiczenia, testy, ankiety, udostępnianie ekranu , rozmowa na żywo i inne.
Usługa jest realizowana w godzianch dydaktycznych tzn. 1h = 45 min.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Test przed szkoleniem. Asertywność, czyli co robić, aby stanowczo zarządzać zespołem | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Jak komunikować asertywnie oczekiwania | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Asertywna reakcja na atak werbalny, czyli jak radzić sobie, gdy ktoś atakuje nas słownie | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Asertywne odmawianie - z zachowaniem dobrych relacji z pracownikiem | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Podstawowe narzędzia komunikacyjne dbające o emocje w zespole | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Myślenie pytajne jako forma empatycznego słuchania. Jak uniknąć nieporozumień i uchronić się przed nadinterpretacjami. Fakty-Interpretacje-Emocje. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 02-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Typy pracowników a przewidywanie zachowania w zakresie przyjmowania zadań do realizacji i przejmowania za nie odpowiedzialności | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Różnorodność zasobów indywidualnych potrzebnych do realizacji zadań | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Znaczenie delegowania uprawnień dla procesu | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Prawidłowa ocena czasu niezbędnego do wykonania określonych zadań | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Ocena złożoności i stopnia trudności zadań | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Delegowanie zadań uwzględniające kompetencje i zaangażowanie pracownika | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 03-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Perswazyjny format sprzedaży | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:45 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Co jest celem każdego etapu rozmowy sprzedażowej. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:45 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Badanie potrzeb klienta. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:15 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Prezentacja produktu. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:15 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:45 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Obiekcje klienta czym są skąd się biorą i dlaczego sprzedawca nie powinien ich lekceważyć-emocje klienta. | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Zamknięcie sprzedaży jako naturalna konsekwencja wcześniejszych etapów sprzedażowych. Efekt sprzedaży jako proces - transakcja win-win | Prowadzący Sabina Tatarczyk | Data realizacji zajęć 04-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:15 | Liczba godzin 01:45 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 904,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto246,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto200,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Sabina Tatarczyk
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy Uczestnik otrzyma materiały w formie pdf.
Informacje dodatkowe
Walidacja efektów uczenia się zostanie przeprowadzona za pomocą teoretycznego testu wiedzy obejmującego 10 pytań z obszaru realizowanej tematyki. Uzyskanie wyniku co najmniej 80% poprawnych odpowiedzi będzie stanowiło dowód potwierdzający, że zamierzone efekty zostały osiągnięte.
Dokument potwierdza, że zostały zastosowane rozwiązania zapewniające rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji. tzn. osoba prowadząca usługę, nie dokonuje weryfikacji efektów uczenia się uczestników usługi. Trener przygotowuje walidację: zaprojektował efekty uczenia się, kryteria weryfikacji przez określenie metod ich oceny po przygotowanie zestawu pytań testowych. Trener rozda testy uczestnikom . Nie ingeruje w jakiejkolwiek formie w ocenę wyników testu ani w proces jego wypełniania. Osoba walidująca zostaje zaangażowana dopiero na etapie oceny i weryfikacji efektów uczenia się uczestników. Nie prowadzi bezpośrednio działań związanych z tworzeniem i kompletowaniem dokumentacji walidacyjnej.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Procesor Jednordzeniowy 1 GhZ lub wyższy
- Rekomendowane wymagania sprzętowe: Dwurdzeniowy procesor 2Ghz lub wyższy (i3/i5/i7 lub AMD equivalent)
- Przeglądarki:
- Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
- Połączenie internetowe – szerokopasmowe przewodowe lub bezprzewodowe (3G or 4G/LTE/5G)
- Głośniki
Tablety lub urządzenia mobilne:
- Surface PRO 2 z systemem Win 8.1
- Surface PRO 3 z systemem Win 10
- iOS i urządzenia Android
- Blackberry
Program darmowy.
Link do programu: https://zoom.us/support/download
Link będzie wysłany uczestnikom drogą mailową dwa dni przed rozpoczęciem usługi. Ważność linku obejmuje czas usługi.