POWER QUERY intensywny - ,,niezbędnik”. Usługa zdalna w czasie rzeczywistym
POWER QUERY intensywny - ,,niezbędnik”. Usługa zdalna w czasie rzeczywistym
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Rachunkowość/księgowość
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
SZKOLENIE SKIEROWANE JEST DO:
- do głównych księgowych, dyrektorów finansowych,
- specjalistów podatkowych oraz pracowników działów księgowych, podatkowych i finansowych,
- pracowników i właścicieli biur rachunkowych.
- Osoby zainteresowane tematem
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników30
- Data zakończenia rekrutacji06-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi5
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Po ukończeniu szkolenia, uczestnicy będą w stanie zastosować nabyte wiadomości do wszystkich niezbędnych funkcjonalności środowiska POWER QUERY, które stanowią kanon wiedzy z tego obszaru i które gwarantują, że środowisko to stanie się naturalnym narzędziem w codziennej pracy.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia każdy uczestnik potrafi:Automatycznie importować, analizować w Excelu informacje z własnego systemu informatycznego Budować zaawansowane raporty w oparciu o dane pobrane w Power Pivot czy Power Query Zautomatyzować wiele powtarzających się czynności w procesach analiz Skutecznie wykorzystać tabele, wykresy przestawne i inne narzędzia Skutecznie prezentować informacje biznesową narzędziami oraz dodatkami Excela | Kryteria weryfikacji Obecność oraz aktywne uczestnictwo uczestnika w szkoleniu, weryfikowane przez osobę prowadzącą walidację. Osoba prowadząca walidację obecna jest w formie online w czasie rzeczywistym podczas całego szkolenia. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
am
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Formularz rejestracji
1. TYPY DANYCH DO IMPORTU:
• Zakres/Tabela
• Nazwany zakres
• Nazwany dynamiczny zakres
2. PODSTAWOWE OPERACJE:
• Zmienianie typu
• Przekształcanie
• Zamienianie wartości
• Ustawienia regionalne
• Filtrowanie
• Czyszczenie
• Przycięcie
• Niezbędnik pracy na kolumnach i wierszach
• Praca z datami i liczbami
• Usuwanie błędów
• Usuwanie duplikatów i pozostawianie najnowszych wartości
3. IMPORTOWANIE:
• Plików excelowych/tekstowych/pdf
• Z folderu (+konsolidacja)
• Z Sieci Web
• Z SharePoint
• Z OneDrive
4. PRACA NA DANYCH:
• Konsolidacja ogromnej ilości różnych typów danych
• Konsolidacja z bieżącego i innych plików
• Łączenie danych z folderu
• Robienie tabel przestawnych (Pivoting)
• Anulowanie przestawienia kolumn (Unpivoting)
• Unpivoting zaawansowany wielopoziomowy
• Scalanie zapytań (automatyczne WYSZUKAJ.PIONOWO lub X.WYSZUKAJ)
• Dynamiczne nagłówki tabel
• Typy danych i ich znaczenie
• Grupowanie
• Grupowanie z podzapytaniem za pomocą funkcji
• Grupowanie z liczeniem unikatowych wystąpień
• Zamiana jednej kolumny na wiele
• Zamiana jednej kolumny na wiele z gotowym makrem
5. FORMUŁY W POWER QUERY:
• Podstawowe funkcje
• Konwersja typów danych
6. PARAMETRYZACJA ZAPYTAŃ I INTERAKCJA Z UŻYTKOWNIKIEM:
• Kwerendy na podstawie jednego parametru użytkownika
• Kwerendy na podstawie wielu parametrów użytkownika
• Funkcja JEŻELI i JEŻELI.BŁĄD
• Funkcje-tworzenie i uruchamianie
• Odwołanie do innych kroków i kwerend
• Projektowanie systemu wymiany informacji wewnątrz firmy
7. NARZĘDZIA:
• Współpraca z VBA
• Sposoby uruchamiania kwerend
• Ustawienia i triki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 POWER QUERY intensywny - ,,niezbędnik”. | Prowadzący Piotr Majkowski | Data realizacji zajęć 07-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 05:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto664,20 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto540,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto132,84 PLN
- Koszt osobogodziny netto108,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Majkowski
Jego mocną stroną jest umiejętność znajdowania praktycznych rozwiązań dla codziennych wyzwań w pracy biurowej, zwłaszcza w obszarze zarządzania i analizy danych. Dodatkowo, posiada zdolność prowadzenia szkoleń w języku angielskim i hiszpańskim, co czyni go wszechstronnym i cenionym trenerem.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
- Autorskie materiały wykładowcy w formie pdf - Prezentacja multimedialna w wersji elektronicznej
- Certyfikat szkolenia
Warunki uczestnictwa
- Szkolenie odbywa się w czasie rzeczywistym, online.
- W celu dokonania zgłoszenia należy wypełnić formularz zgłoszeniowy na stronie www.usługirozwojowe.parp.gov.pl (warunkiem koniecznym jest wpisanie id WSPARCIA - nr uzyskany od OPERATORA)
- Na około 3 – 5 dni przed terminem rozpoczęcia szkolenia, wysyłamy do Państwa indywidualny kod dostępu i link do zajęć
- Mailowo przesyłamy Państwu również materiały szkoleniowe
- Logujecie się Państwo zgodnie z wskazanymi dniami i godzinami szkoleń na podane w mailu dane
Informacje dodatkowe
Szkolenie będzie rejestrowane w celu umożliwienia monitoringu i weryfikacji przez instytucję nadzorującą realizację usługi z dofinansowaniem.
Cena obejmuje: uczestnictwo w zajęciach, materiały szkoleniowe w formacie pdf oraz certyfikat BDO
- Istnieje możliwość zwolnienia Podatku VAT usługi szkolenia nabytej od BDO Solutions Sp. z o.o. w przypadku:
- Dla opłacających szkolenie w co najmniej 70% ze środków publicznych szkolenia zwolnione są z VAT-u.
- Uczestników, których dot. zwolnienie z VAT prosimy o przesłanie podpisanego oświadczenia dostępnego na stronie szkolenia-bdo.pl
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Do udziału w szkoleniu online potrzebny jest jedynie komputer lub inne urządzenie mobilne z wbudowaną kamerą i mikrofonem oraz dostępem do Internetu.
- Zajęcia prowadzone są w trybie niestacjonarnym (zdalnym) za pomocą platformy ZOOM , lub Clickmeeting
- minimalne wymagania sprzętowe - laptop/komputer PC, MAC z najnowszą wersją przeglądarek internetowych (Chrome, Edge, Firefox), podstawowa kamera internetowa i mikrofon, dostęp do sieci internet
- minimalne wymagania dotyczące parametrów łącza sieciowego - Minimalna przepustowość łącza internetowego odbiorcy to 10 mb/s.
- niezbędne oprogramowanie umożliwiające Uczestnikom - nie potrzebujecie Państwo żadnych dodatkowych programów,
- okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line - w czasie rzeczywistym.
- sposób walidacji usługi - (test / quiz końcowy poprzez platformę Clickmeeting)