Harmonia mentalna w praktyce: bądź liderem i zwiększ swoją efektywność
Harmonia mentalna w praktyce: bądź liderem i zwiększ swoją efektywność
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie jest przeznaczone dla do osób indywidualnych, właścicieli firm, pracowników, którzy podejmują trudne decyzje, pracują w zmiennych warunkach, są poddawani ciągłej presji; chcę być liderami zmian oraz osiągać wysoką wydajność i satysfakcję.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji17-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi11
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Uczestnik szkolenia: "Harmonia mentalna w praktyce: bądź liderem i zwiększ swoją efektywność" określa swoje funkcjonowanie w sytuacjach stresu, presji i wyzwań, buduje strategię bycia liderem i osiągania wysokiej wydajności.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:Uczestnik rozumie znaczenie umiejętności liderskich w pracy i życiu. Zna praktyczne aspekty rozwoju kompetencji przywódczych. Rozumie związek między wpływaniem na otoczenie a wydajnością. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wyjaśnia znaczenie umiejętności liderskich w pracy i życiu. Uczestnik definiuje praktyczne aspekty rozwoju kompetencji przywódczych. Uczestnik wyjaśnia związek między wpływaniem na otoczenie a wydajnością. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:Uczestnik umie analizować poziom swoich umiejętności liderskich, identyfikować swoje mocne i słabe strony. Potrafi budować strategie rozwoju kompetencji przywódczych. | Kryteria weryfikacji Uczestnik analizuje swoje umiejętności liderskie. Uczestnik określa swoje mocne i słabe strony. Uczestnik wskazuje elementy strategii rozwoju swoich kompetencji przywódczych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne: Uczestnik potrafi rozpoznać osoby z potencjałem liderskim w swoim otoczeniu. Umie działać w różnorodności, co przyczynia się do łatwiejszego funkcjonowania wśród ludzi. | Kryteria weryfikacji Uczestnik wskazuje, jakie predyspozycje przywódcze mają ludzie w jego otoczeniu. Określa, jak może działać w różnorodności, by przyczyniło to się do łatwiejszego funkcjonowania wśród ludzi. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie odbywa się w godzinach dydaktycznych. Przerwy nie są wliczane w czas usługi rozwojowej.
FORMA REALIZACJI ZAJĘĆ:
Metody szkoleniowe:
- Mini-wykłady eksperckie - forma przekazywania wiedzy teoretycznej z zakresu stylów przywództwa.
- Studia przypadków - analiza scenariuszy, w których kluczowe znaczenie mają umiejętności liderskie. Ta metoda pomaga zrozumieć praktyczne aspekty diagnozy i rozwoju zdolności przywódczych.
- Badanie psychologiczne, które pozwali określić style przywództwa.
- Coaching - forma wsparcia pozwalająca uczestnikom na samodzielne zrozumienie stanu obecnego, stworzenie listy pomysłów, wybranie konkretnych działań przy inspiracji coacha.
- Mentoring - forma wsparcia pozwalająca na uzyskanie wiedzy, rad, dobrych praktyk od doświadczonej osoby oraz opinii na temat pomysłów na rozwiązanie konkretnych problemów.
- Dyskusje i Q&A – sesje, w których uczestnicy mogą dzielić się swoimi przemyśleniami, zadawać pytania i dyskutować na tematy związane z przywództwem. Pozwalają one na wymianę wiedzy i doświadczeń pomiędzy uczestnikami.
Minimalne wymagania dla uczestników szkolenia obejmują:
- Uczestnicy powinni posiadać co najmniej wykształcenie średnie.
- Kandydaci powinni wykazywać zainteresowanie rozwojem umiejętności liderskich i efektywności osobistej.
- Uczestnicy powinni mieć podstawową wiedzę z zakresu zarządzania lub doświadczenie w pracy zespołowej.
- Uczestnicy powinni być gotowi do aktywnego udziału w zajęciach, w tym do dyskusji i dzielenia się własnymi doświadczeniami.
- Uczestnicy muszą uzyskać 80% obecności w zajęciach.
- Uczestnicy muszą wziąć udział w ankietach i teście teoretycznym po zakończeniu szkolenia.
PROGRAM USŁUGI: Harmonia mentalna w praktyce: bądź liderem i zwiększ swoją efektywność.
Moduł 1 - Rozmowa z uczestnikami:
- Poznanie sytuacji życiowej uczestników.
- Przeprowadzenie ankiety wstępnej online.
- Analiza potrzeb uczestników w zakresie umiejętności liderskich i stopnia ich zaspokojenia.
- Analiza wymagań wobec uczestników w zakresie przywództwa.
Moduł 2 - Badanie stylu przywództwa:
- Określenie stylu zarządzania za pomocą testu.
- Analiza wyników i ich omówienie.
- Zapoznanie z wynikami, odniesienie wyników liczbowych do subiektywnej oceny.
- Rozmowa o planach i oczekiwaniach co do rozwoju.
Moduł 3 - Mini-wykład o przywództwie i efektywności oraz sesja Q&A:
- Pokazanie uczestnikom związków między umiejętnościami liderskimi a efektywnością.
- Wprowadzenie w temat stylów zarządzania.
- Dyskusja, zebranie wniosków.
- Wymiana obserwacji i doświadczeń pomiędzy uczestnikami.
Moduł 4 - Rozwijanie kompetencji przywódczych:
- Wspieranie uczestników w formule coaching mentoring.
- Część coachingowa to inspirowanie, pobudzanie do rozwoju i kreatywności, odkrywanie własnego potencjału.
- Cześć mentoringowa to dzielenie się wiedzą i dobrymi praktykami.
- Plan pracy będzie dostosowany do potrzeb poszczególnych uczestników.
Moduł 5 - Rozmowa podsumowująca dla uczestników oraz sesja Q&A:
- Wymiana myśli, obserwacji i doświadczeń.
- Przeprowadzenie ankiet podsumowujących i ich omówienie.
- Uświadomienie, jak uczestnicy mogą dalej rozwijać się we własnym zakresie, by coraz lepiej odnajdywali się w zespołach
- Zaplanowanie kolejnych kroków i możliwości dalszej współpracy oraz korzystania z propozycji zewnętrznych.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 12 Moduł 1 - Rozmowa z uczestnikami | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 12 Przerwa | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 12 Moduł 2 - Badanie stylu przywództwa | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 12 Przerwa | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 12 Moduł 2 - Badanie stylu przywództwa | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 12 Moduł 3 - Mini-wykład o przywództwie i efektywności oraz sesja Q&A | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 12 Przerwa | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 11:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 12 Moduł 4 - Rozwijanie kompetencji przywódczych | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:45 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 12 Przerwa | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 12 Moduł 5 - Rozmowa podsumowująca dla uczestników oraz sesja Q&A | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 12 Przerwa | Prowadzący Ewa Waszkiewicz | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 12 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 25-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 650,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 650,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto150,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Ewa Waszkiewicz
● Praca z klientami w kryzysie psychicznym, nagłych zmianach/wyzwaniach.
● Praca z organizacjami w transformacji HR.
● Rozwój odporności psychicznej, w tym w wirtualnej rzeczywistości.
Doświadczenie zawodowe obejmuje 17 lat pracy jako psycholog, z czego 12 lat w obszarze psychologii biznesu. Prowadzi gabinet Psychesor Psycholog Ewa Waszkiewicz i bierze udział w innowacyjnych projektach. Pełniła role:
8 lat career coach/doradca w karierze.
6 lat trener w projektach dofinansowanych (NGO i biznes).
4 lat terapeuta skoncentrowany na rozwiązaniach.
4 lata HR Business Partner.
4 lata ekspert, trener, koordynator badań w projekcie naukowo-badawczym w obszarze odporności psychicznej i wirtualnej rzeczywistości (VR).
3 lata rekruter na stanowiska specjalistyczne i kierownicze: executive search i search&selection (biznes).
Wykształcenie i kwalifikacje zawodowe:
● Psychologia w Uniwersytecie SWPS w Warszawie (studia magisterskie niestacjonarne).
● Stosunki międzynarodowe w Szkole Głównej Handlowej w Warszawie (studia magisterskie stacjonarne).
● Certyfikowany psycholog biznesu/pracy i organizacji EuroPsy - European Certificate in Psychology.
● Licencjonowany trener odporności psychicznej MTQ Product Family (Mental Toughness).
● Licencjonowany trener ILM72 Zintegrowane modele przywództwa (Adopted Leadership Style and Leadership Effectiveness).
● Certyfikowany terapeuta skoncentrowany na rozwiązaniach (certyfikat II stopnia TSR).
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Każdy uczestnik szkolenia otrzyma od organizatora materiały szkoleniowe w formie elektronicznej.
Warunki uczestnictwa
Minimalne wymagania dla uczestników szkolenia obejmują:
- Uczestnicy powinni posiadać co najmniej wykształcenie średnie.
- Kandydaci powinni wykazywać zainteresowanie rozwojem umiejętności liderskich i efektywności osobistej.
- Uczestnicy powinni mieć podstawową wiedzę z zakresu zarządzania lub doświadczenie w pracy zespołowej.
- Uczestnicy powinni być gotowi do aktywnego udziału w zajęciach, w tym do dyskusji i dzielenia się własnymi doświadczeniami.
- Uczestnicy muszą uzyskać 80% obecności w zajęciach.
- Uczestnicy muszą wziąć udział w ankietach i teście teoretycznym po zakończeniu szkolenia.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Usługa odbywać się będzie stacjonarnie.
Ankieta wstępna i podsumowująca oraz walidacja usługi odbędzie się online.