Indywidualny kurs online z języka angielskiego - general english z native speakerem - poziom A1-C2 - 50 x 60 min + platformy e-learningowe
Indywidualny kurs online z języka angielskiego - general english z native speakerem - poziom A1-C2 - 50 x 60 min + platformy e-learningowe
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs przeznaczony jest dla osób chcących opanować język angielski (Business English) na poziomie B1/B2/C1/C2
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji27-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (zdalna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi50
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest opanowanie języka angielskiego - Business English na poziomie B1/B2/C1/C2. Uczestnicy rozwijają równolegle wszystkie cztery umiejętności komunikowania się w języku angielskim (czytanie, pisanie, mówienie i słuchanie). Umiejętności te udoskonalane są za pomocą serii ćwiczeń poświęconych komunikowaniu się w sytuacjach zawodowych i codziennych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Porozumiewa się w większości sytuacji komunikacyjnych. Tworzy zaawansowane, spójne wypowiedzi na tematy, które są mu znane lub które go interesują. Rozumie i porusza wypowiedzi, często używane zwroty związane z życiem codziennym i zawodowym. | Kryteria weryfikacji Używa czasów teraźniejszych, przeszłych i przyszłych aby mówić o swojej pracy, rodzinie, szkole, czasie wolnym, oraz wydarzeniach z przeszłości oraz przyszłości. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poprawnie interpretuje główne wątki przekazu zawartego w jasnych, standardowych wypowiedziach, które dotyczą znanych mu spraw | Kryteria weryfikacji Odpowiada na i poprawnie formuje pytania na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Opisuje doświadczenia i aspiracje, krótko uzasadniając bądź wyjaśniając swoje opinie i plany. | Kryteria weryfikacji Uzasadnia swoje opinie i plany wykorzystując leksykę i struktury z poziomu B1/B2/C1/C2. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się Poprawnie interpretuje teksty na tematy związane z życiem prywatnym i zawodowym. | Kryteria weryfikacji Czyta zaprezentowany tekst i odpowiada na pytania go dotyczące | Metoda walidacji Wywiad ustrukturyzowany |
Efekty uczenia się Stosuje leksykę i struktury z poziomu B1/B2/C1/C2. | Kryteria weryfikacji Stosuje leksykę i struktury z poziomu B1/B2/C1/C2. Rozróżnia struktury gramatyczne przewidziane programem kursu na poziomie B2/C1/C2. zaznaczając poprawną odpowiedź w teście wyboru Test teoretyczny | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Kurs kładzie nacisk na rozwinięcie umiejętności komunikacyjnych uczestnika , umożliwiających porozumiewanie się mu w języku angielskim w codziennych sytuacjach oraz w kontekstach zawodowych i społecznych.
Zakres tematyczny materiału to 6 bloków tematycznych:
a) HR:
• Rozwój pracowników
• Opis zadań i obowiązków w pracy
• Listy motywacyjne i CV
• Konwersacje telefoniczne
b) Marketing:
• Promocja i branding
• Rozwój produktów
• Konferencje i spotkania
• Negocjacje
c) Otwieranie biznesu:
• Franczyza
• Finansowanie
• Oddziały i filie
• Biznes plan i pomysł na biznes
d) Podróże biznesowe:
• Hotele i konferencje
• Spotkania biznesowe
• Raporty
e) Rozwój nowych technologii:
• Nowe technologie i zmiana
• Sztuczna inteligencja w biznesie
• Ankiety
• Biznesowe narzędzia online
f) Klient:
• Lojalność klientów
• Komunikacja
• Korespondencja
Telekonferencje i wideokonferencje biznesowe
2) Zakres materiału gramatycznego
a) Czasy
• Present Perfect
• Present Continuous
• Future Perfect
• Future Continuous
• Past Perfect Continuous
b) Wyrażenia used to, be used to, get used to
c) Przymiotniki
• Stopień wyższy przymiotnika - konstrukcja the… the…
• Przymiotniki w funkcji rzeczowników
• Kolejność przymiotników
• Konstrukcje z so/such
• Wyrażenia przysłówkowe i przymiotnikowe
d) Czasowniki
• Czasowniki posiłkowe
• Phrasal verbs
• Czasowniki o podobnych znaczeniach
• Czasowniki opisujące funkcje zmysłów
• Formy bezokolicznikowe i imiesłowowe czasowników
e) Strona bierna (wszystkie czasy)
• Konstrukcje it is said that ..., to be thought to …
f) Zdania warunkowe
• II i III okres warunkowy
• Wyrażenia would rather, had better
g) Mowa zależna:
• czasowniki raportujące
V. Nauczanie sprawności językowych
1) Formy pracy
Przewidywane są następujące formy pracy:
Praca w parach
Praca indywidualna w domu
2) Techniki i cele nauczania poszczególnych sprawności językowych
a) Sprawność słuchania
Ćwiczenia prezentujące materiał przeznaczony do słuchania służą następującym celom:
wprowadzeniu nowego materiału językowego;
rozwijaniu rozumienia popularnych form np. filmów, wywiadów, zapowiedzi, reklam, rozmów, debat, itp. (słuchanie w celu zrozumienia przekazu ogólnego i szczegółowych informacji, słuchanie w celu określenia stylu i rodzaju tekstu, słuchanie w celu zrozumienia intencji rozmówcy)
nabywaniu umiejętności pozwalających na rozróżnianie i rozumienie mniej standardowych odmian języka
Używane są następujące zadania:
Poprawianie nieprawdziwych informacji
Odpowiadanie na pytania ogólne i szczegółowe
Podsumowywanie
Uzupełnianie luk
Układanie informacji we właściwej kolejności
Pytania wielokrotnego wyboru
Pytania typu prawda-fałsz
b) Sprawność mówienia
Położony jest nacisk na następujące umiejętności:
precyzyjnej i płynnej komunikacji w języku angielskim;
organizowania treści i formy wypowiedzi;
wyrażania się w sposób jasny i logiczny
zauważania i korygowania swoich błędów.
Używane są następujące techniki i zadania:
Symulacje
Dialogi
Gry komunikacyjne
Prezentacje
Dyskusje w parach
c) Sprawność czytania
Teksty służą następującym celom:
wprowadzenie nowego materiału językowego;
rozwijanie rozumienia tekstów użytkowych i popularno-naukowych (ogólnego zrozumienia, zrozumienia szczegółowych informacji, określanie intencji autora)
Używane są następujące zadania:
Odpowiadanie na pytania ogólne i szczegółowe
Uzupełnianie luk
Układanie informacji we właściwej kolejności
Pytania wielokrotnego wyboru
Przyporządkowywanie
Pytania prawda-fałsz
d) Sprawność pisania
Kursant uczy się pisać teksty użytkowe (np. ogłoszenia, notatki, listy formalne, sprawozdania, maile, raporty), rozwijając następujące umiejętności:
organizacji treści (logika, spójność)
dostosowaniu rejestru i stylu do wymogów formy tekstu.
pisania poprawnie i używania zróżnicowanych struktur leksykalnych i gramatycznych;
sprawdzania poprawności własnej pracy (ortografia, gramatyka, słownictwo)
używania słownika i materiałów dodatkowych
Używane są następujące techniki:
Pisanie tekstów użytkowych samodzielnie poza zajęciami i omawianie ich z nauczycielem w trakcie zajęć
Pisanie tekstów w parach w trakcie zajęć
Pisanie fragmentów tekstów w parach lub samodzielnie trakcie zajęć
Metody nauczania:
- Interaktywne konwersacje i dyskusje z lektorem
- Scenki sytuacyjne
- Słuchanie i rozumienie ze słuchu
- Czytanie krótkich tekstów i dyskusje
- Krótkie prezentacje
- START: dostosowany jest do Twoich potrzeb!
KIEDY: daty zajęć dostosowane są do Twoich potrzeb!
GDZIE: zajęcia w formie indywidualnych spotkań (1: 1) na naszej platformie edukacyjnej CambridgeSchool.online lub na platformie Clickmeeting lub Skype
PAKIET: 50 lekcji (x 45 min) + 3 miesięczny nielimitowany dostęp do platformy e-learningowej + 3 miesięczny nielimitowany dostęp do narzędzia Cambridge AI Speech Tutor Pro
DŁUGOŚĆ JEDNOSTKI LEKCYJNEJ: 45 minut
LEKTOR: Non- Native Speaker
JĘZYK: angielski
DOSTĘP do PLATFORMY:
- 3 miesiące nielimitowanego dostępu do platformy Cambridge Online Tutor
Jest to najlepsza platforma e-learningowa do nauki języka angielskiego online. Cambridge Online Tutor to innowacyjna platforma e-learingowa, przeznaczona dla dzieci, młodzieży, dorosłych, szkół, nauczycieli oraz firm, która idealnie uzupełnia tradycyjną wersję kursów online z języka angielskiego ogólnego (General English) oraz języka angielskiego biznesowego (Business English) i przygotowanie do certyfikatu z języka angielskiego.
Zawiera ok. 6000 zadań z języka angielskiego, na poziomach od A1 do C2 w skali CEFR, co pozwala na swobodną naukę na każdym poziomie zaawansowania, od podstawowego do zaawansowanego.
Platforma zapewnia setki starannie przygotowanych typów ćwiczeń pogrupowanych tematycznie: od quizów gramatycznych do zadań obejmujących słownictwo, czytanie, słuchanie, pisanie, słownictwo biznesowe oraz ćwiczenia ortograficzne czy korektę tekstów.
Treści edukacyjne odnoszą się aż do 350 podręczników wielu uznanych wydawnictw, dzięki czemu można korzystać z odpowiednich materiałów uzupełniających wybrany kurs.
- 3 miesięczny dostęp do narzędzia Cambridge AI Speech Tutor PRO
Jest to nasze innowacyjne narzędzie, które które umożliwi Ci ustalenie nad wymową których dźwięków należy nadal popracować. Wpisujesz zdanie/słowo, którego wymowę chcesz przećwiczyć i nagrywasz swoją wypowiedź.
Sztuczna inteligencja natychmiast przekierowuje Cię do raportu w którym całe zdanie jest podzielone na konkretne fonemy z przydzielonymi im wynikami procentowymi, wskazującymi na jak dobrze został wypowiedziany dany dźwięk.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto6 996,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto6 996,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto139,92 PLN
- Koszt osobogodziny netto139,92 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Nancy Mwedzy
Anna Kowalczyk
Doświadczenie zawodowe: Bogate doświadczenie w nauczaniu języka angielskiego osób dorosłych, na wszystkich poziomach zaawansowania Certyfikat CELTA. Prowadzenie zajęć indywidualnych oraz grupowych, język ogólny, biznesowy i specjalistyczny.
Doświadczenie we współpracy z kadrą zarządzającą wyższego szczebla.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zawarte w cenie kursu
- interaktywny podręcznik online – 3 miesiące dostępu do naszej platformy e-learningowej Cambridge Online Tutor - https://tutor.cambridgeschool.online
- materiały przygotowane przez nauczyciela
- 3 miesięczny, nielimitowany dostęp do narzędzia Cambridge AI Speech Tutor Pro.
Informacje dodatkowe
Przed wysłaniem wybranej przez siebie karty do Operatora dofinansowania prosimy o kontakt z pracownikiem szkoły celem potwierdzenia jej dostępności.
Misją Cambridge School of English jest zapewnienie klientom pełnej satysfakcji z nauki języka obcego. Cały czas rozwijamy nasze produkty i usługi i poszukujemy nowych rozwiązań w dziedzinie zintegrowanego innowacyjnego środowiska nauczania i uczenia się języków obcych na najwyższym poziomie wydajności. Wspomagamy naszych klientów zgodnie z ich osobistymi celami i potrzebami edukacyjnymi. Zobowiązujemy się do zapewnienia wsparcia zgodnie z najlepszymi praktykami i globalnymi standardami naszej branży poprzez wspólne opracowanie celów i założeń, ich identyfikację i wreszcie poprzez opracowanie optymalnego programu i ścieżki nauki oraz optymalny wybór odpowiednich nauczycieli i najlepiej dopasowanych narzędzi edukacyjnych aby osiągnąć cel w łatwy i przyjemny sposób.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Student musi mieć dostęp do internetu o parametrach minimum 2 mbps download/upload oraz urządzenie elektroniczne (z systemem Windows, MacOS, iOS lub Android) z kamerką i mikrofonem.
Zalecane przeglądarki to:
Komputer stacjonarny / laptop: Chrome, Firefox lub Edge (najnowsze wersje)
Mobilny iOS (12.2+): Safari Mobile
Mobilny Android (6.0+): Chrome Mobile
Uwaga: IE i starsze przeglądarki EDGE nie są obsługiwane.