Automatyzacja procesów HR: Zwiększenie efektywności pracy dzięki inteligentnym rozwiązaniom
Automatyzacja procesów HR: Zwiększenie efektywności pracy dzięki inteligentnym rozwiązaniom
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Pracownicy sektora - specjaliści, pracownicy biurowi, kadra zarządzająca, oraz pracownicy z sektora HR
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników18
- Data zakończenia rekrutacji23-01-2025
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi30
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia "Automatyzacja procesów HR: Zwiększ efektywnośc pracy dzięki inteligentnym rozwiązaniom" jest dostarczenie uczestnikom wiedzy i umiejętności niezbędnych do skutecznego wdrożenia automatyzacji w działach HR. Uczestnicy poznają nowoczesne narzędzia technologiczne, takie jak systemy zarządzania zasobami ludzkimi (HCM), narzędzia analityczne oraz rozwiązania oparte na sztucznej inteligencji, które pomagają zautomatyzować kluczowe procesy HR, takie jak rekrutacja, onboarding itp.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Dopasowuje i wykorzystuje sprzęt ICT potrzebny do wykonania pracy w obszarze HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawi konkretne przykłady sprzętu ICT, który jest używany w obszarze HR, oraz opisze, w jaki sposób ten sprzęt wspiera realizację zadań HR w jego/jej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje środowisko programów operacyjnych (Windows / MS Office) wykorzystywanych w firmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zademonstruje umiejętność efektywnego korzystania z podstawowych funkcji programów MS Office (Word, Excel, PowerPoint) w kontekście wykonywanych zadań HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Dobrze identyfikuje możliwości, jakie dostarcza Internet, narzędzia pracy zdalnej i wykorzystuje je w praktyce. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawi przynajmniej trzy narzędzia pracy zdalnej lub aplikacje internetowe, które skutecznie wykorzystuje w swojej pracy, oraz opisze ich wpływ na efektywność działań HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozpoznaje znaczenie i określa główne kierunki rozwoju narzędzi / systemów ICT w obszarze zarządzania kapitałem ludzkim. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zidentyfikuje i omówi przynajmniej dwa kluczowe kierunki rozwoju systemów ICT w zarządzaniu kapitałem ludzkim oraz ich potencjalny wpływ na funkcjonowanie działu HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje sprzęt / narzędzia ICT dostępne w pracy / firmie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawi przykłady sprzętu i narzędzi ICT, które są dostępne w firmie i opisze, w jaki sposób wykorzystuje je do realizacji swoich zadań w obszarze HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Swobodnie korzysta z powszechnie dostępnych, różnych narzędzi zdalnej pracy i komunikacji. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zademonstruje umiejętność korzystania z przynajmniej trzech różnych narzędzi zdalnej komunikacji i współpracy, oraz przedstawi ich zastosowanie w pracy HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Korzysta z odpowiednich opcji specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie tych wykorzystywanych w HR. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawi, jak korzysta z co najmniej dwóch specjalistycznych programów komputerowych używanych w HR, oraz jakie funkcje tych programów są wykorzystywane w jego/jej pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Korzysta z zaawansowanych rozwiązań platform on-line (np. specjalistyczne serwisy społecznościowe, narzędzia zdalnej komunikacji i współpracy). | Kryteria weryfikacji Uczestnik zidentyfikuje i przedstawi zaawansowane rozwiązania online, takie jak serwisy społecznościowe i narzędzia współpracy, które wykorzystuje w swojej pracy w HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje wdrożenia narzędzi / platform HCM odpowiednich dla danej branży i organizacji | Kryteria weryfikacji Uczestnik opracuje plan wdrożenia narzędzi HCM dostosowanych do specyfiki branży i organizacji, oraz przedstawi kroki, jakie należy podjąć w celu ich efektywnego wdrożenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje znaczenie procesów digitalizacji w rozwoju organizacji i przekonuje innych do otwartej postawy w tym zakresie. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zademonstruje umiejętność przedstawienia korzyści płynących z digitalizacji procesów w organizacji oraz skutecznie przekona przynajmniej jedną osobę do otwartego podejścia do digitalizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Proponuje nowe rozwiązania i narzędzia IT do wykorzystania we własnej pracy. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zaprezentuje co najmniej dwa nowe rozwiązania lub narzędzia IT, które mogą być wykorzystane w jego/jej pracy w HR, oraz przedstawi ich potencjalne korzyści. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w wykorzystaniu programów w środowisku Windows / MS Office. | Kryteria weryfikacji Uczestnik udzieli przynajmniej dwóch przykładów pomocy, jaką zapewnił innym pracownikom w zakresie korzystania z programów MS Office, oraz opisze efekty tej pomocy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Udoskonala pracę swoją i innych wykorzystując w pełni możliwości Internetu. | Kryteria weryfikacji Uczestnik przedstawi przynajmniej dwa konkretne przykłady, jak wykorzystanie możliwości Internetu przyczyniło się do udoskonalenia pracy jego/jej oraz innych osób w organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Pomaga innym pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznych programów komputerowych – szczególnie narzędzi / platform HCM. | Kryteria weryfikacji Uczestnik zademonstruje, jak pomógł przynajmniej dwóm pracownikom w korzystaniu ze specjalistycznych programów HCM, oraz przedstawi efekty tej pomocy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
ich weryfikacji
walidacji
Program
Program
Godzina szkoleniowa wyrażona jest w jednostach zegarowych i trwa 45 min. Szkolenie składa się z jednostek szkoleniowych oraz przerw. Szkolenie składa się z zajęć teoretycznych i praktycznych.
1. Wprowadzenie do automatyzacji procesów HR
2. Korzyści z automatyzacji procesów HR
3. Przegląd inteligentnych rozwiązań w HR
4. Automatyzacja rekrutacji i selekcji kandydatów
5. Onboarding pracowników: Jak zautomatyzować proces wdrożenia
6. Zarządzanie danymi pracowników: Cyfryzacja akt personalnych
7. Automatyzacja ocen pracowniczych i feedbacku
8. Zarządzanie urlopami i nieobecnościami: Automatyzacja wniosków i zatwierdzania
9. Automatyzacja procesów szkoleniowych i rozwoju pracowników
10. Płace i świadczenia: Zautomatyzowane rozliczenia i naliczanie wynagrodzeń
11. Zarządzanie zaangażowaniem pracowników z wykorzystaniem automatyzacji
12. Compliance w HR: Automatyzacja zgodności z przepisami
13. Zarządzanie talentami: Jak automatyzować rozwój kariery i mobilność pracowników
14. Automatyzacja w procesach offboardingu pracowników
15. Wykorzystanie analityki HR do wsparcia decyzji zarządczych
16. Integracja systemów HR z innymi narzędziami biznesowymi
17. Wyzwania związane z automatyzacją procesów HR
18. Bezpieczeństwo i ochrona danych w zautomatyzowanych procesach HR
19. Przyszłość automatyzacji w HR: Trendy i innowacje
20. Praktyczne warsztaty: Jak rozpocząć automatyzację w HR
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 200,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto140,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto140,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Julita Gul
Specjalista: 2017 - 2019 - wystąpienia na „Czwartkowych Spotkania Social Media” (Białystok / Włocławek); 2017 - 2020 - publikacje marketingowe dla portali i magazynów; 2017 - wykłady dla studentów wyższej szkoły Via Moda w Warszawie; 2019 / 2020 - specjalista ds. marketingu internetowego w programie tv na żywo - Gorące Pytania;
2013 - 2015 - Ogranizacja / współorganizacja konferencji naukowych i warsztatów z zakresu marketingu (Iluzja Współczesnego Marketingu, ; Projekt Biznesmen ; ‚Wypaleniu Zawodowemu Mówimy NIE’ ; ‚Czy jesteś sternikiem własnego okrętu - Kreowanie Kariery' - WEIZ Uniwersytet w Białymstoku).
2013 - 2014 - Ambasador na UwB jednej z czterech największych firm audytowych na świecie KPMG, praca z działem marketingu (employer branding)
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje o materiałach dla uczestników usługi Zgodnie z zakresem tematycznym usługi uczestnik będzie posiadał: dostęp do literatury fachowej (skrypty, strony internetowe, prezentacje multimedialne) zapewniowny dostęp do ćwiczeń, kotre otrzyma w formie elektornicznej.
Warunki uczestnictwa
W przypadku szkoleń dofinansowanych z Funduszy Europejskich, warunkiem uczestnictwa jest zarejestrowanie i założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych, zapisanie się na szkolenie za pośrednictwem Bazy oraz spełnienie wszystkich warunków określonych przez Operatora udzielającego dofinansowanie. Warunkiem uczestnictwa w szkoleniu zdalnym w czasie rzeczywistym jest spełnienie warunków techniczno-sprzętowych. Należy posiadać sprawnie działające urządzenie, internet, przeglądarkę, mikrofon, kamera, głosnik.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Link umożliwiający udział w szkoleniu będzie ważny w czasie trwania szkolenia.
Szkolenie będzie przeprowadzone na platformie WebToLearn. Jest to platforma webinarowa doprezentacji szkoleń, kursów online, spotkań biznesowych i wideokonferencji.
- Dostęp do internetu minimalne wymagania (wyrażone w prędkości łącza internetowego): Dźwięk - 512 kbps, Dźwięk + obraz SD - 512 kbps + 1 Mbps, Dźwięk + obraz HD - 512 kbps + 2 Mbps, Współdzielenie ekranu (Tryb LiteQ) - 2 Mbps, Współdzielenie ekranu (Tryb HighQ) - 2- 5 Mbps, Współdzielenie ekranu (oparte na przeglądarce) - 1-4 Mbps;
- Uaktualniona wersja przeglądarki internetowej: Google Chrome, Mozilla Firefox, Safari, Edge lub Opera;
- Minimalne wymagania sprzętowe: komputer stacjonarny lub laptop z procesorem dwurdzeniowy 2GHz lub lepszym, Pamięć RAM 4GB lub więcej, System operacyjny Windows 10, Mac OS najnowsza wersja, Linux, Chrome OS;
- Wbudowane lub zewnętrzne głośniki lub słuchawki (obowiązkowe);
- Wbudowana lub zewnętrzna klawiatura (obowiązkowe);
- Mysz lub wbudowany touchpad (obowiązkowe).
Dopuszcza się stosowanie innych narzędzi software i hardware wymienionych w rubryce, jeżeli zaproponowane rozwiązania są tej samej jakości lub lepsze od wymienionych powyżej.