Techniki sprzedaży produktów OZE (energia elektryczna, instalacja PV, pompy ciepła).
Techniki sprzedaży produktów OZE (energia elektryczna, instalacja PV, pompy ciepła).
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone dla osób z podstawową znajomością technik sprzedaży, osób nie mających doświadczenia w sprzedaży D2D/B2B, działających lub chcących działać samodzielnie na rynku OZE.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników10
- Data zakończenia rekrutacji01-11-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi18
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje do samodzielnej realizacji procesów sprzedażowych produktów dla branży OZE w tym planowania działań sprzedażowych, w odniesieniu do założeń zrównoważonego rozwoju raz zielonej gospodarki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Kursant organizuje samodzielnie prace w terenie w celu sprzedaży produktów OZE. Kursant planuje sprzedaż zdalną. | Kryteria weryfikacji Kursant samodzielnie przygotowuje oraz planuje tygodniowy plan pracy w terenie, monitoruje terytorium działania i ilość spotkań oraz ilość sprzedanych produktów branży OZE. Kursant samodzielnie przygotowuje i opisuje karty terenu zgodne z indywidualnymi potrzebami sprzedawanego produktu branży OZE tj. dane teleadresowe, specyfikacja budynków potencjalnego klienta itp Kursant nadzoruje samodzielnie swój kalendarz spotkań, weryfikuje czy spotkanie dot. prezentacji produktów OZE są aktualne dla obu stron. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant telefonicznie pozyskuje kontakt do potencjalnego klienta z branży OZE oraz monitoruje kalendarz spotkań | Kryteria weryfikacji Kursant rozróżnia produkty OZE oraz dopasowuje rodzaj produktu do potrzeb Klienta.Kursant samodzielnie klasyfikuje i monitoruje rozmówców jako potencjalnych klientów. Kieruje się przy tym kluczem klienta indywidualnego lub biznesowego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant zachowuje standardy relacji biznesowej stosowne dla branży OZE. Organizuje spotkania promujące zrównoważony rozwój. | Kryteria weryfikacji Kursant operuje pojęciem etyki biznesu stosownymi dla branży OZE Kursant stosuje profesjonalizm w kontaktach biznesowych akceptowany wśród specjalistów z branży OZE (sposób ubierania się, ton komunikacji, wywiązywanie się ze zobowiązań wobec Klienta) Kursant opanowuje jasną i klarowną komunikację z Klientem branży OZE Kursant prezentuje 5 stopni sprzedaży produktów branży OZE (przywitanie, wprowadzenie, prezentacja, zamkniecie, wykończenie) Kursant komunikuje się w celu rozwiązywania konfliktów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant wykorzystuje język small talk ukierunkowany pod badanie potrzeb branży OZE. Kursant planuje spotkania tak by zawierały element small talk. | Kryteria weryfikacji Kursant samodzielnie definiuje pojęcie small talk’u w branży OZE Kursant samodzielnie opisuje korzyści wynikające ze stosowania small talk w branży OZE Kursant samodzielnie stosuje small talk w biznesie do nawiązania współpracy z Klientem w kontekście prezentacji produktów OZE Kursant stosuje krytyczne myślenie w kontekście potrzeb klienta dla produktów branży OZE | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant za pomocą pytań definiuje potrzeby klienta w kontekście sprzedaży produktów OZE. Kursant analizuje potrzeby klienta z zakresu zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Kursant samodzielnie operuje pojęciami potrzeb Klienta branży OZEKursant stosuje samodzielnie pytania diagnozujące potrzeby klienta branży OZE Kursant stosuje samodzielnie pytania dotyczące planowanych celów do uzyskania za pośrednictwem produktów branży OZE - Kursant samodzielnie stosuje pytania dotyczące dotychczasowych doświadczeń ze specjalistami branży OZE. -Kursant samodzielnie stosuje pytania dotyczące oczekiwań wobec nowego dostawcy produktów OZE - Kursant samodzielnie rozwiązuje konflikty interesów wynikające z negocjowania transakcji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant skutecznie prezentuje produkt branży OZE dla klienta. Kursant samodzielnie prezentuje i promuje rozwiązania zapewniające zrównoważony rozwój. | Kryteria weryfikacji Kursant stosuje samodzielnie pytania aby lepiej zrozumieć oczekiwania Klienta branży OZE. Kursant samodzielnie posługuje się odpowiedziami Klienta aby maksymalnie dostosować produkt do jego potrzeb w kontekście produktów OZE Kursant samodzielnie wykorzystuje materiały dotyczące rynku energii elektrycznej (wykresy, notowania giełdowe) tym samym kursant opisuje korzyści wynikające z korzystania z produktów OZE Kursant samodzielnie organizuje prezentacje tak by podkreślić korzyści z zrownoważonej energii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant rozpoznaje potrzeby klienta branży OZE, promuje krytyczne myślenie u klienta branży OZE. | Kryteria weryfikacji Kursant definiuje samodzielnie czym są potrzeby Klienta branży OZE Kursant samodzielnie stosuje technikę aktywnego słuchania na spotkaniu dot. produktów OZE Kursant samodzielnie i skutecznie analizuje feedback od Klientów (ze szczególnym uwzględnieniem krytycznego myślenia) podczas scenek sprzedażowych produktów OZE | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant operuje techniką aktywnego słuchania i krytycznego myślenia podczas badana potrzeb klienta branży OZE | Kryteria weryfikacji Kursant samodzielnie definiuje technikę aktywnego słuchania podczas prezentacji produktów OZE -Kursant samodzielnie pozyskuje wiedzę na temat kluczowych elementów aktywnego słuchania w ramach badania potrzeb klienta OZE (zachowanie otwartej pozy, unikanie ocen, stawianie pytań, używanie potwierdzeń, stosowanie parafrazy) Kursant samodzielnie charakteryzuje elementy charakterystyczne dla prezentacji produktów branży OZE- promuje zrównoważony rozwój (negocjacje, rozmowa z klientem) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant prezentuje produkty branży OZE oraz koncepcje zrównoważonego rozwoju za pomocą języka korzyści. | Kryteria weryfikacji Kursant samodzielnie definiuje język korzyści w prezentacji produktów branży OZE -Kursant samodzielnie stosuje słownictwo języka korzyści i rozwiązywania konfliktów adekwatne do branży OZE -Kursant samodzielnie rozróżnia korzyści od cech produktu branży OZE -Kursant samodzielnie wykorzystuje dowody społeczne celem prezentacji produktów branży OZE (referencje, pozytywne opinie) -Kursant samodzielnie wskazuje konkretne kroki jakie Klient musi poczynić aby skorzystać z korzyści wynikających z korzystania z produktów branży OZE. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant wykorzystuje impuls sprzedażowy do zamknięcia sprzedaży produktów branży OZE oraz planuje formalizacje współpracy. | Kryteria weryfikacji Kursant samodzielnie pozyskuje wiedzę o rodzajach impulsów sprzedażowych występujących w branży OZE-Kursant umiejętnie wykorzystuje impuls sprzedażowy do zamknięcia sprzedaży branży OZE Kursant stosuje komunikację niewerbalną aby wzmocnić impuls sprzedażowy dla rozwiązań OZE oraz promowania zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant promuje wspieranie uczciwości i zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Kursant samodzielnie opisuje korzyści wynikające z uczciwego funkcjonowania w społeczeństwie oraz promowania zrównoważonego rozwoju.Kursant samodzielnie opisuje korzyści wynikające z uczciwego prowadzenia biznesu | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant samodzielnie operuje w zakresie krytycznego myślenia dla branży OZE. | Kryteria weryfikacji Kursant samodzielnie weryfikuje prawdziwość przekazywanych mu komunikatów od klientów branży OZEKursant analizuje spójności informacji od klientów branży OZE | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant posługuje się wiedzą dotyczącą zielonych kompetencji. | Kryteria weryfikacji Definiuje zasady zrównoważonego rozwojuPromuje zieloną wiedzę dotyczącą ogólnych pojęć na temat środowiska przyrodniczego oraz wpływu produktów OZE na jego ochronę Definiuje i buduje zieloną świadomość dotyczącą wpływu działalności człowieka na środowisko, m.in. zanieczyszczenie powietrza, ślad węglowy, pokazuje jak zastosowanie produktów OZE wpływa na zmniejszenie zanieczyszczenia środowiska, polepszenie jakości powietrza oraz zwiększenie efektywności energetycznej. Definiuje i wykorzystuje zielone umiejętności - umiejętności o charakterze zawodowym jak i ogólnym, które są niezbędne przede wszystkim w zielonych zawodach(sprzedawca produktów OZE ), ale także pozostałych zawodach, na które oddziałuje zielona transformacja. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant posługuje się wiedzą dotyczącą zwiększenia efektywności energetycznej przy sprzedaży produktów OZE. | Kryteria weryfikacji Definiuje czym jest efektywność energetyczna. Określa cele energetyczne dla organizacji. Dobiera odpowiednie produkty z branży OZE oraz osiąga cele zwiększenia efektywności energetycznej klienta/organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant posługuje się wiedzą i umiejętnościami dotyczącymi minimalizacji odpadów w organizacji przy użyciu technologii OZE. | Kryteria weryfikacji Definiuje i oblicza wskaźnik redukcji odpadów.Wykazuje i przelicza procent redukcji odpadów po zastosowaniu wskazanych produktów OZE. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kursant posiada umiejętność samokształcenia. | Kryteria weryfikacji Określa cele edukacyjne na swojej ścieżce rozwoju.Samodzielnie kształtuje ścieżkę swojego rozwoju. Dobiera odpowiednie narzędzia, w celu realizacji określonych celów edukacyjnych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija komunikację interpersonalną. | Kryteria weryfikacji Rozumie znaczenie komunikacji interpersonalnej, empatii, aktywnego słuchania.Nawiązuje kontakty i buduje zdrowe relacje w życiu prywatnym i zawodowym. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwija i rozstrzyga dylematy związane z wykonywaniem zawodu sprzedawcy produktów OZE. | Kryteria weryfikacji Definiuje i rozróżnia techniki negocjacji .Definiuje i stosuje techniki rozwiązywania sporów. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie obejmuje: skuteczne metody sprzedażowe produktów branży OZE w kontekście uświadomienia uczestnikom jak istotna jest efektywność energetyczna.
Podczas tego programu, uczestnicy poznają różne aspekty zrównoważonego biznesu takie jak zielone produkty i usługi, eko-design, działania proekologiczne w firmie, a także zielone strategie marketingowe. Jednocześnie będą mogli doskonalić swoje umiejętności sprzedażowe, w tym negocjacyjne i komunikacyjne aby efektywnie przekazywać wartości związane z zielonymi kompetencjami swoim klientom. Podstawą skutecznej sprzedaży opartej o zrównoważony rozwój jest bezkonfliktowe rozwiązywanie sporów oraz troska o 3 filary: gospodarka, społeczeństwo, środowisko. Mając na uwadze postawy pro- ekologiczne w trakcie całego szkolenia kursanci oraz trener korzystać będą z materiałów z recyclingu, eko i bio.
Moduł 1 dzień 1
Kursant pracując samodzielnie przygotowuje plan pracy na zadanym przez trenera terenie, w ramach planowania zostaną przygotowane karty terenu wraz z opisem, do kalendarza spotkań wprowadzone będą spotkania zaplanowane w perspektywie do 7 dni.
Podczas omawiania kalendarza trener zwróci szczególną uwagę na możliwości prowadzenia swojego kalendarza online co zapewni łatwy dostęp oraz ograniczy wykorzystanie zasobów naturalnych.
Kursant pracując w parach odgrywa scenkę sprzedażową w ramach rozmowy telefonicznej- celem jest samodzielne uzyskanie kompletu informacji potrzebnych do umówienia spotkania.
W ramach wykładu trenera kursanci otrzymują informacje dot. relacji biznesowej i etyki w biznesie celem jest nabycie umiejętności w samodzielnym uczestnictwie w szkoleniach.
Kursant zapoznaje się z elementami small talk poprzez odsłuchanie scenki w której jeden z kursantów odgrywa role klienta a trener jest handlowcem; po zakończonej scence ,w ramach ćwiczenia, cała grupa wymienia kluczowe elementy small talk, celem ćwiczenia jest nabycie przez kursanta umiejętności samodzielnego przeprowadzania small talk.
W ramach pracy w zespołach 2 osobowych kursant samodzielnie definiuje pojęcie potrzeb klienta (definicja, przykłady). Po zdefiniowaniu terminu, kursant omówi wyniki swojej pracy na forum i wymieni się spostrzeżeniami na forum.
Trener opisuje techniki pracy na czasie, przedstawia korzyści wynikające z pracy na doświadczeniach przedsiębiorcy.
Trener opisuje prace pytaniami oraz parafrazę.
Moduł 2 dzień 1
Kursantom zostanie odczytany tekst w grupach dwuosobowych, kursanci będą mieli za zadanie wyciągnąć jak najwięcej informacji i opracować je formie notatek. Celem jest wypracowanie umiejętności aktywnego słuchania klienta. Promując zielone kompetencje notatki będą sporządzone na papierze z recyclingu.
Trener omawia sposób szczegółowy wyniki pracy w grupach.
Kursant pracując samodzielnie przygotuje spersonalizowaną ofertę oparta o przekazane mu kryteria. Trener będzie promować przesyłanie ofert w formę online co ograniczy korzystanie z zasobów naturalnych.
Trener w formie wykładu przekazuje kursantom informacje dotyczące języka korzyści; słownictwo, psychologia sprzedaży w kontekście dowodu społecznego.
Moduł 3 Dzień 2
Trener prezentuje założenia pracy na impulsie sprzedażowym oraz jego przykłady, kursant samodzielnie po wykładzie w trakcie scenki sprzedażowej wykorzystuje pracę na impulsie sprzedażowym do zamknięcia Klienta.
Kursanci bazując na pozyskanej wiedzy i dotychczasowych doświadczeniach opisują sytuacje nieuczciwego zachowania z którymi mieli styczność celem wyrobienia w sobie przekonania o słuszności postępowania w sposób uczciwy.
Moduł 4 Dzien 2
Na podstawie prezentacji trener opisuje zagadnienia dotyczace zielonych kompetancji. Przedstawia definicje zielonego rozwoju pokazuje logiczną korelacje pomiedzy branzą OZE a zielonymi kompetencjami. Trener pokazuje w skali mikro i makro jak mozna ograniczyć ślad węglowy oraz zanieczyszczenie środowiska. Zabieg ten ma na celu wyrobienie u kursantow świadomości odpowiedzialności za środowisko naturalne. Trener na przykladach z zycia zawodowego pokazuje jak mozna wykorzystac zielone umiejętności do sprzedazy produktow branzy OZE.
Kursant w wyniku cwiczenia z trenerem prezentajci na forum zaczyna poslugiwac sie wiedza dotyczaca zwiekszania elektywnosci energetycznej w kontekscie sprzedazy produktow branzy OZE. Podczas ćwiczenia prezentajic skupaimy sie przedewszystkim na samodzielnym definiowaniu czym jest wydajnosci energetyczna, wyznaczeniu jaki jest cel koncowy dla organizacji w zakresie wydajnosci energetycznej oraz szybkim i trafnym doborze odpowiedniego produktu z branzy OZE pod mozliwosci i wymagania klienta.
Trener zapoznaje kursanta z zagadnieniami EKO Logistyki, wykorzystaniu technologi OZE do ogaraniczenia odpadow. W wyniku zapoznania sie z prezentacja multimedialna kursant oblicza wskazniki redukcji odpadow (rowniez w kontekscie wdrozenia produktow OZE)
Trener pokazuje kursantom najbardziej podstawowe techniki samoksztalcenia (rowniez w branzy OZE) w oparciu o funkcjonalnosci i tresci stron administracji publiczniej. W efekcie czego kursant samodzielnie okresla cele edukacyjne oraz sciezke swojego rozwoju.
W formie gry integracyjnej trener ogranizuje cwiczenia grupowe celem zwrocenia uwagi na empatie, aktywne sluchanie rozmowcy, nawiazywanie kontaktow, budowanie relacji w zyciu prywatnym i zawodowym- wszystko to w ramacj rozwijania komumikacji interpersonalnej.
Trener odnosząc sie do wlasnych doswiadczen przedstawia z jakimi dylematami zwiazanymi ze sprzedaza produktow branzy OZE przyszlo mu sie zmierzyc i w jaki sposb wyznaczyl sobie standard w relacjach z klientami odnosnie negocjacji oraz w jaki sposb skutecznie rozwiazuje spory.
Szkolenie zakończone jest egzaminem wewnętrznym.
Jedna godzina szkolenia to jedna godzina edukacyjna( 45 minut).
ZIELONE KOMPETENCJE ORAZ UMIEJĘTNOŚCI NABYTE LUB ROZWINIĘTE PODZCZAS SZKOLENIA:
Budowanie świadomości i postaw ekologicznych poprzez zdobycie wiedzy na temat ochrony środowiska.
Definiowanie i określanie wskaźnika redukcji odpadów, oraz metod zwiększenia efektywności energetycznej.
Planowanie, wdrażanie, analiza wyników dotyczących zwiększenia efektywności energetycznej i redukcji odpadów.
Promowanie zrównoważonego rozwoju.
ŹRÓDŁA:
- Zrównoważony rozwój/ źródło: GreenComp Europejskie ramy kompetencji w zakresie zrównoważonego rozwoju.
- Zielone kompetencje/ kwalifikacje oraz zielone zawody/ Raport LEWIATAN
- Regionalna Strategia Innowacji 2030
- Program Rozwoju Technologii województwa śląskiego
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 19 Skuteczna organizacja pracy w terenie celem sprzedaży produktów OZE oraz efektywne pozyskiwanie kontaktów do potencjalnych Klientów z branży OZE | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 19 Przerwa | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 19 Standardy relacji biznesowej adekwatne dla branży OZE. | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 11:15 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 19 Przerwa | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:15 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 19 Small talk w biznesie-czym jest i jak go wykorzystać w skutecznej sprzedaży produktów OZE? | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 19 Przerwa | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 19 Charakterystyka potrzeb klienta w kontekście branży OZE- definicja oraz przykłady. Technika pracy na czasie oraz przedstawienie korzyści ukierunkowanych na produkty z branży OZE. | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:15 | Godzina zakończenia 14:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 19 Przerwa | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:45 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 19 Zastosowanie parafrazy oraz pracy pytaniami w celu skutecznej sprzedaży produktów z branży OZE. | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 19 Aktywne słuchanie w biznesie celem badania potrzeb klienta branży OZE. | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 19 Przerwa | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:15 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 19 Język korzyści oraz impuls sprzedażowy a efektywna sprzedaż produktów branży OZE- słownictwo, psychologia sprzedaży, przykłady, scenka sprzedażowa. | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:15 | Godzina zakończenia 10:45 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 19 Przerwa | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:45 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 19 Wspieranie uczciwości oraz krytyczne myślenie- jakie korzyści wynikają z uczciwego funkcjonowania w społeczeństwie, prowadzenia biznesu? | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 19 Zielone kompetencje oraz efektywność energetyczna- czym są oraz jaki maja wpływ na branżę OZE? Jak, korzystając z produktów OZE, zminimalizować odpady w organizacji? | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 19 Przerwa | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 19 Ścieżka rozwoju sprzedawcy produktów OZE a samokształcenie, komunikacja interpersonalna oraz rozstrzyganie dylematów związanych z wykonywaniem zawodu. | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 19 Przerwa | Prowadzący Wawrzyniec Prokopowicz | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 19 Egzamin wewnętrzny. | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto277,78 PLN
- Koszt osobogodziny netto277,78 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Wawrzyniec Prokopowicz
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe( papier ekologiczny, długopisy, skrypty) zapewnia dostawca usługi.
Podstawa zwolnienia z VAT: Rozporządzenie Ministra Finansów z dn.20.12.2013 r. paragraf 3 ust. 1 pkt. 14. Zwalnia się od podatku usługi kształcenia zawodowego lub przekwalifikowania zawodowego, finansowane w co najmniej 70% ze środków publicznych oraz świadczenie usług i dostawę towarów ściśle z tymi usługami związane.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi