Efektywność dziś !
Efektywność dziś !
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
-Menedżerowie;
-Przedsiębiorcy;
-Studenci;
-Osoby zainteresowane rozwojem osobistym.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji25-01-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi6
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie ma na celu uświadomienie kluczowej roli postawy proaktywnej oraz własnego nastawienia w dążeniu do pełnej efektywności i osiąganiu celów osobistych i zawodowych oraz podniesienie poziomu efektywności osobistej, odpowiedzialności i świadomego zarządzania własnym życiem i pracą w oparciu m.in. o „twarde” narzędzia i wskaźniki.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się W obszarze wiedzy:-Nabycie wiedzy w zakresie jak być efektywnym. -Poznanie czynników jakie wpływają na efektywność. | Kryteria weryfikacji 1. Zakres – dla szkolenia zdefiniowano grupę docelową oraz zdefiniowano jego zakres. | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Efekty uczenia się W obszarze UMIEJĘTNOŚCI:-Nabycie umiejętności wykorzystywanych do większej efektywności. -Umiejętne stosowanie adekwatnych metod w celu osiągania efektywności. | Kryteria weryfikacji 2. Wzorzec – zdefiniowano standard wymagań, tj. efektów uczenia się, które osiągną uczestnicy w wyniku udziału w szkoleniu. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się W obszarze KOMPETENCJI:-Podniesienie świadomości i złożoności efektywności. -Większa świadomość wpływu określonych czynników, które wpływają na efektywność. | Kryteria weryfikacji 3. Ocena – po zakończeniu szkolenia zostanie przeprowadzona weryfikacja efektów uczenia się na podstawie: test wiedzy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji 4. Porównanie – porównanie uzyskanych wyników w pkt. 3 (ocena) z przyjętymi wymaganiami (z pkt. 2 - wzorzec). | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
- Czym jest efektywność osobista?
- Zarządzanie sobą w czasie a skuteczność działań. Korelacje i zasady.
- Postawa, budowanie relacji i planowanie działań kluczem do realizacji celów osobistych i zawodowych.
- Motywacja wewnętrzna i uwalnianie własnego potencjału.
- 5 kluczowych zasad efektywności osobistej
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 1 Efektywność dziś ! | Prowadzący Maciej Rzepkowski | Data realizacji zajęć 29-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 06:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 291,50 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 050,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto215,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto175,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Maciej Rzepkowski
Trener Biznesu, Konsultant, Wykładowca, Coach.
Absolwent Wydziału Prawa i Administracji Uniwersytetu Łódzkiego, Studiów Podyplomowych w CSP WSIiZ w Rzeszowie oraz Studium Psychologii i Komunikacji Interpersonalnej w Bielsku-Białej. Certyfikowany trener (Brian Tracy International), certyfikowany coach ICI (The International Association of Coaching Instititutes) oraz certyfikowany diagnosta inteligencji emocjonalnej (EI Expert). Praktyk sprzedaży i zarządzania z niemal 30 letnim doświadczeniem zawodowym, z czego ponad 15 ostatnich lat to wyłącznie praca rozwojowa z ludźmi
i zespołami. W liczbach to około 750 godzin praktyki coachingowej i mentoringowej, 8500 godzin pracy szkoleniowo-warsztatowej i 2500 godzin pracy konsultingowej (doradczej). Budował od podstaw i szkolił między innymi: działy sprzedaży, obsługi klienta
i telemarketingu. Pracuje na co dzień z zarządami firm i zespołami handlowymi, prowadzi warsztaty rozwojowe, strategiczne oraz indywidualne sesje coachingowe dla managerów.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymają:
- podstawowy pakiet materiałów szkoleniowych (notatnik, długopis),
- wybrane materiały udostępnione w formie drukowanej,
- zaświadczenie ukończenia szkolenia.
Warunki uczestnictwa
Zgłoszenie udziału za pośrednictwem BUR lub przesłanie zgłoszenia drogą mailową: agnieszka.pawlowska@forecast.com.pl - > we wskazanych terminach rekrutacji.
Wniesienie opłaty za udział w szkoleniu do 5 dni roboczych przed jego rozpoczęciem.
Aktywne uczestnictwo i otwartość, które zawsze wzmacniają efekty tego typu usług szkoleniowych
Informacje dodatkowe
Warunkiem uruchomienia szkolenia jest udział min. 8 osób (wniesiona opłata).
Usługa oferowana jako otwarta, ale może być również zrealizowana w formie zamkniętej u danego klienta - wymagana deklaracja udziału min. 8 osób. W takim wypadku cena nie obejmuje kosztów logistycznych: zapewnienia sali szkoleniowej, cateringu, zakwaterowania i wyżywienia trenera.
W przypadku usług dofinansowanych cena nie obejmuje kosztów niezwiązanych bezpośrednio z usługą rozwojową.
Czas trwania prezentowany jest w godzinach dydaktycznych (1h = 45 minut) i uwzględnia przerwy.
Pytania prosimy wysyłać na adres: agnieszka.pawlowska@forecast.com.pl.
Informacje można uzyskać również pod numerami telefonu: 533 180 588
Zapraszamy do kontaktu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe