ZAJĘCIA PRAKTYCZNE CDN OPTIMA KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
ZAJĘCIA PRAKTYCZNE CDN OPTIMA KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaFinanse i bankowość / Rachunkowość/księgowość
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs adresowany jest do osób pragnących pogłębić wiedzę z zakresu księgowości KPiR. Skierowany jest również do osób mających wcześniej doświadczenie w pracy w dziale księgowości lub biurze rachunkowym, do osób pragnących zdobyć wiedzę pozwalającą prowadzić księgowość małych, średnich firm na programie CDN Optima.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników8
- Data zakończenia rekrutacji18-02-2025
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest teoretyczne i praktyczne przygotowanie uczestnika do pracy na stanowisku samodzielny księgowy. Osiągnięcie zaawansowanego stopnia umiejętności obsługi programu CDN Optima, moduł Księga Podatkowa. Uczestnicy poznają wszelkie niezbędne aspekty rachunkowości i sprawozdawczości mikro i małych jednostek. Nauczą się podstawowych zagadnień związanych z opodatkowaniem, działalnością gospodarczą.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Poznanie zasad prowadzenia PKPiR, zagadnień dotyczących podatku dochodowego od osób prawnych i podatku Vat, wypełniania deklaracji podatkowych, obliczanie amortyzacji | Kryteria weryfikacji Sporządza i wprowadza dokumenty księgowe zgodnie z obowiązującymi przepisami, sporządza deklaracje podatkowe w programie księgowym | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach rzeczywistych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Usługa szkoleniowa jest realizowana w warunkach zapewniających komfort uczestników i higienę pracy umysłowej.
Szkolenie realizowane jest w pomieszczeniach spełniających warunki:
- powierzchnie odpowiednie do liczebności grupy – max 8 osób, zapewniające stanowiska komputerowe,
- dostęp do światła dziennego i światła sztucznego zapewniające odpowiednie oświetlenie,
- komfortowa temperatura powietrza- klimatyzacja sezonie letnim, ogrzewanie w sezonie jesienno-zimowym)
- brak hałasu, zakłócającego pracę.
- pomieszczenia, oraz stanowiska utrzymane w czystości, dostęp do zaplecza sanitarnego
- umeblowanie umożliwiające wygodny udział w szkoleniu i komfort zajęć
Budynek dostosowany dla osób z niepełno sprawnościami.
W trakcie szkolenia, zaplanowano regularne przerwy, w tym jedna 60min – umożliwiająca spożycie posiłku szkolenie realizowane jest w pomieszczeniach umożliwiających swobodne poruszanie się uczestników i trenera oraz prowadzenie zajęć , zapewniony dostęp do komputera oraz programów szkoleniowych , drukarki i tablicy typu flipchart, papieru, notesów, przyborów do pisania dla uczestników.
RAMOWY PROGRAM USŁUGI:
Zakładanie nowej bazy danych
Omówienie konfiguracji firmy
Wprowadzenie banków, urzędów, właścicieli
Wprowadzenie kontrahentów
Definiowanie rejestrów kasowo-bankowych
Dodawanie nowych rejestrów kasowo-bankowych
Definiowanie nowych rejestrów VAT
Księgowanie faktur zakupowych FVZ i FVS do rejestrów
Sporządzanie deklaracji JPK V7
Przenoszenie dokumentów z rejestrów VAT do KPiR
Zapisy bezpośrednie w KPiR
Rozliczanie samochodów
Ewidencja wyposażenia
Ewidencja środków trwałych
Naliczanie amortyzacji oraz sporządzanie dokumentów OT i LT
Zatrudnianie pracowników na podstawie umowy o pracę i umów cywilnoprawnych
Sporządzanie listy płac
Naliczanie wypłat
Sporządzanie wydruków
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 3 ZAJĘCIA PRAKTYCZNE CDN OPTIMA KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW | Prowadzący Monika Mika-Bodek | Data realizacji zajęć 25-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 3 ZAJĘCIA PRAKTYCZNE CDN OPTIMA KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW | Prowadzący Monika Mika-Bodek | Data realizacji zajęć 26-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 3 ZAJĘCIA PRAKTYCZNE CDN OPTIMA KSIĄŻKA PRZYCHODÓW I ROZCHODÓW | Prowadzący Monika Mika-Bodek | Data realizacji zajęć 27-02-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 04:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 800,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 800,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto90,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto90,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Monika Mika-Bodek
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe w formie skryptu z zadaniami.
Informacje dodatkowe
Uczestnik otrzymuje zaświadczenie MEN o ukończeniu kursu oraz certyfikat.
Szkolenie obejmuje 20 godzin zajęć dydaktycznych, z czego 10 godzin to zajęcia teoretyczne a 10 godzin to zajęcia praktyczne, 1h=45min
Broszury informacyjne, notes, długopis
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi