Budowanie świadomości dzieci o ochronie środowiska metodą pozytywnej dyscypliny- szkolenie
Budowanie świadomości dzieci o ochronie środowiska metodą pozytywnej dyscypliny- szkolenie
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaZdrowie i medycyna / Psychologia i rozwój osobisty
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do wszystkich osób pracujących z dziećmi, nauczycieli, terapeutów, wychowawców, opiekunów, logopedów, fizjoterapeutów oraz właścicieli placówek zajmujących się opieką nad dziećmi.
- Minimalna liczba uczestników4
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji25-10-2024
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi20
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa ,,Budowanie świadomości dzieci o ochronie środowiska metodą pozytywnej dyscypliny- szkolenie" przygotowuje do skutecznego kształtowania świadomości ekologicznej dzieci poprzez zastosowanie metod pozytywnej dyscypliny.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wiedza:-definiuje pojęcia związane z ochroną środowiska. - opisuje jak pozytywna dyscyplina wpływa na rozwój ekologicznej świadomości i kształtowanie proekologicznych postaw | Kryteria weryfikacji Wiedza:- charakteryzuje kluczowe pojęcia takie jak recykling, zrównoważony rozwój, oszczędzanie energii w sposób zrozumiały i precyzyjny. - rozróżnia mechanizmy, przez które pozytywna dyscyplina wpływa na proekologiczne postawy, takie jak wzmocnienie pozytywnych zachowań, wzbudzanie empatii wobec środowiska, oraz budowanie poczucia odpowiedzialności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Umiejętności:- stosuje metody pozytywnej dyscypliny do kształtowania świadomości ekologicznej u dzieci - rozróżnia działania proekologiczne, które mogą być wprowadzone w pracy z dziećmi. -organizuje integracje pozytywnej dyscypliny i edukacji ekologicznej podczas codziennych zajęć. | Kryteria weryfikacji Umiejętności:- charakteryzuje metody pozytywnej dyscypliny oraz planuje ich zastosowanie w kontekście kształtowania świadomości ekologicznej u dzieci. -opisuje konkretne przykłady działań budujących świadomość ekologiczną u dzieci. - stosuje łączenie zasad pozytywnej dyscypliny z edukacją ekologiczną w codziennych zajęciach. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kompetencje społeczne:-buduje świadomość ekologiczną u dzieci wykorzystując metody pozytywnej dyscypliny - jest bardziej pewny siebie w swojej pracy. | Kryteria weryfikacji Kompetencje społeczne:-dobiera techniki i strategie pozytywnej dyscypliny, które wspierają budowanie proekologicznych postaw. -w swojej pracy czuje się pewny i kompetentny dzięki poznanym narzędziom. | Metoda walidacji Analiza dowodów i deklaracji |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęJagoda Gajda
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoRozwój Organizacji Aleksandra Suchowiejko
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Aby uczestniczyć w szkoleniu nie jest wyamagana podstawowa wiedza z zakresu ekologii oraz pozytywnej dyscypliny, natomiast zalecana jest praca z dziećmi. Szkolenie adresowane jest do wszystkich grup zawodowych pracujących z dziećmi. Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych. Przerwy wliczają się w czas trwania usługi.
Warunki organizacyjne : Sala gotowa na przyjęcie do 17 osób, krzesła, wolna przestrzestrzeń na rozłożenie pomocy szkoleniowych, podział na grupy 4 osobowe.
Dzień pierwszy:
1.Czym jest edukacja ekologiczna?
2.Podstawowe pojęcia związane z ochroną środowiska
3.Znaczenie budowania świadomości ekologicznej od najmłodszych lat
4.Korzyści z zastosowania pozytywnej dyscypliny w edukacji
5.Jak połączyć zasady pozytywnej dyscypliny z edukacją ekologiczną?
Dzień drugi:
1. Jak komunikować się z dziećmi na temat ochrony środowiska?
2.Tworzenie proekologicznych zajęć z użyciem pozytywnej dyscypliny
3. Praktyczne zastosowanie metod pozytywnej dyscypliny w edukacji ekologicznej
4 .Jak motywować dzieci do dbania o środowisko?
Dzień trzeci
1. Przykłady działań ekologicznych dla dzieci
2. Rola nagród i pochwał w pozytywnej dyscyplinie, a budowanie proekologicznych zachowań u dzieci
3. Walidacja warsztatu.
4. Podsumowanie szkolenia i rozdanie certyfikatów.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 17 Przywitanie, ustalenie zasad współpracy | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 17 Czym jest edukacja ekologiczna? | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 17 Podstawowe pojęcia związane z ochroną środowiska | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 17 Znaczenie budowania świadomości ekologicznej od najmłodszych lat | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 17 Przerwa obiadowa | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 17 Korzyści z zastosowania pozytywnej dyscypliny w edukacji | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 17 Jak połączyć zasady pozytywnej dyscypliny z edukacją ekologiczną? | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 26-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 17 Jak komunikować się z dziećmi na temat ochrony środowiska? | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 17 Tworzenie proekologicznych zajęć z użyciem pozytywnej dyscypliny | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 03:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 17 Przerwa obiadowa | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 13:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 17 Praktyczne zastosowanie metod pozytywnej dyscypliny w edukacji ekologicznej | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 17 Jak motywować dzieci do dbania o środowisko? | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 27-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 17:00 | Liczba godzin 02:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 17 Przykłady działań ekologicznych dla dzieci | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 16:00 | Godzina zakończenia 17:30 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 17 Rola nagród i pochwał w pozytywnej dyscyplinie, a budowanie proekologicznych zachowań u dzieci | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:30 | Godzina zakończenia 18:15 | Liczba godzin 00:45 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 17 Przerwa kawowa | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:15 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 00:15 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 17 Walidacja warsztatu. | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 17 Podsumowanie szkolenia i rozdanie certyfikatów. | Prowadzący Anita Rojek | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 19:00 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 000,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 000,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto250,00 PLN
- Koszt osobogodziny netto250,00 PLN
- W tym koszt walidacji brutto200,00 PLN
- W tym koszt walidacji netto200,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto100,00 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto100,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Anita Rojek
Ma ponad 7 lat praktyki w codziennej pracy z dziećmi. Na warsztatach dzieli się nie tylko wiedzą, lecz również osobistymi wnioskami wyciągniętymi na podstawie wnikliwej obserwacji tego, co działa i co się sprawdza w budowaniu relacji z dziećmi. Prowadzi szkolenia i warsztaty dla rodziców i nauczycieli przedszkolnych i opiekunów żłobków z komunikacji, samoregulacji oraz Pozytywnej Dyscypliny. Na sali warsztatowej w ciągu ostatnich lat spędziła ponad 500 godzin szkoleniowych. Ukończyła:
W 2002 r studia marketing i zarządzanie
2020 r Edukatorka Pozytywnej Dyscypliny
2021r Szkoła trenerska komunikacji opartej o empatię
2024 Mediacje w nurcie Porozumienia bez Przemocy
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały w których opisanych jest program szkolenia wraz zadaniami oraz dodatkowe ćwiczenia do wykonania samodzielnie, utrwalające posiadaną wiedzę i umiejętności.
Informacje dodatkowe
Podstawa prawna zwolnienia od podatku: paragraf 3, ust. 1, pkt. 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień.
Usługodawca zwolniony podmiotowo z podatku od towaru i usług art. 113 ust.1 ustawy o VAT.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Smartfon, bądź tablet z systemem Android/iOS (wymagane pobranie aplikacji ZOOM)
- Dostęp do internetu o preferowanej szybkości min. 1 MB/s