Zaawansowane Zastosowania LLM i Generatywnej AI: Innowacje dla Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Wykorzystanie Dużych Modeli Językowych (Large Language Models - LLM) i Generatywnej sztucznej inteligencji.
Zaawansowane Zastosowania LLM i Generatywnej AI: Innowacje dla Biznesu i Zrównoważonego Rozwoju. Wykorzystanie Dużych Modeli Językowych (Large Language Models - LLM) i Generatywnej sztucznej inteligencji.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInformatyka i telekomunikacja / Aplikacje biznesowe
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie kierowane jest do osób indywidualnych chcących podnieść swoje kompetencje w zakresie nowoczesnych technologii, w szczególności sztucznej inteligencji generatywnej (GenAI) w odniesieniu do zielonych kompetencji, zgodnych z ramami GreenComp, które obejmują m.in. zrozumienie złożoności systemów zrównoważonego rozwoju, myślenie systemowe, myślenie krytyczne oraz działania na rzecz ochrony środowiska. Szkolenie jest skierowane również do osób realizujących lub planujących realizować pracę w firmach z potencjałem do tworzenia zielonych miejsc pracy w szczególności w zawodach związanych z zielonymi miejscami pracy związanymi głównie w woj.śląskim z rolnictwem, transportem, energetyką, recyklingiem lub inżynierią środowiskową.
Szkolenie kierowane jest do osób, którzy posiadają podstawową umiejętność pracy na komputerze. - Minimalna liczba uczestników10
- Maksymalna liczba uczestników25
- Data zakończenia rekrutacji28-10-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Wykorzystanie LLM i Generatywnej AI uczy efektywnego stosowania tych technologii w firrmach z potencjałem tworzeniazielonych miejsc pracy. Obejmuje pracę z tekstem i obrazem oraz aspekty etyczne. Cele: zrozumienie technologii, praktyczne wykorzystanie do analizy i generowania treści, prompt engineering oraz integracja z procesami biznesowymi. Uwzględnia zasady zrównoważonego rozwoju (GreenComp). Uczestnicy nauczą się samodzielnie i etyczniewykorzystywać GenAI i LLM w projektach zawodowych.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Wyjaśnia podstawy GenAI i LLM oraz ich rolę w złożonych systemach technologicznych, społecznych i środowiskowych. | Kryteria weryfikacji Definiuje pojęcia GenAI i modelu językowego, przedstawia ich cele i zastosowania. Opisuje korzyści ze stosowania GenAI i LLM w różnych dziedzinach, w tym w kontekście zrównoważonego rozwoju (GreenComp). Omawia proces trenowania modeli, w tym tokenizację i modele sekwencyjne. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje GenAI i LLM do pracy z tekstem, promując zrównoważony rozwój poprzez holistyczne podejście. | Kryteria weryfikacji Stosuje wstępnie trenowane modele do generowania tekstu z określonej dziedziny. Używa technik prompt engineering i ocenia jakość wygenerowanych treści. Dostosowuje parametry modeli dla optymalizacji wyników tekstowych. Tworzy treści wspierające cele zrównoważonego rozwoju (GreenComp). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy i edytuje obrazy przy użyciu GenAI, komunikujące złożoność systemów zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Wykorzystuje modele generatywne do tworzenia oryginalnych obrazów oraz edycji istniejących. Stosuje odpowiednie prompty do uzyskania pożądanych efektów wizualnych. Ocenia jakość wygenerowanych obrazów. Tworzy wizualizacje wspierające koncepcje zrównoważonego rozwoju (GreenComp). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Generuje i modyfi kuje muzykę za pomocą GenAI, uwzględniając interakcje w systemach kulturowych, społecznych i ekologicznych. | Kryteria weryfikacji Używa modeli AI do komponowania oryginalnych utworów muzycznych oraz modyfikacji istniejących. Dostosowuje parametry generowania muzyki do określonych stylów i gatunków. Analizuje strukturę i jakość wygenerowanej muzyki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy i optymalizuje wideo z wykorzystaniem GenAI, przedstawiając interakcje w systemach społecznych i środowiskowych. | Kryteria weryfikacji Stosuje modele AI do generowania sekwencji wideo, animacji i efektów specjalnych. Łączy wygenerowane elementy wideo z innymi mediami. Ocenia płynność i spójność wygenerowanych materiałów wideo. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Implementuje GenAI i LLM w środowisku pracy, uwzględniając wpływ na organizację i środowisko naturalne. | Kryteria weryfikacji Wyjaśnia, jak GenAI i LLM wspomagają analizę danych i wyciąganie wniosków. Automatyzuje zadania związane z przetwarzaniem tekstu, obrazów i dźwięku. Identyfikuje zastosowania w różnych branżach, uwzględniając aspekty zrównoważonego rozwoju (GreenComp). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Stosuje zasady etyki i odpowiedzialności w użyciu GenAI i LLM, oceniając systemowe skutki dla społeczeństwa i środowiska. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje zagrożenia związane z GenAI i LLM oraz proponuje działania minimalizujące ryzyko. Omawia zasady ochrony danych osobowych i prywatności. Rozpoznaje problemy dyskryminacji i uprzedzeń w modelach AI. Analizuje wpływ wykorzystania AI na środowisko w kontekście GreenComp. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wykorzystuje GenAI w projektowaniu i marketingu, integrując cele zrównoważonego rozwoju i analizując długoterminowy wpływ na systemy społeczne i ekologiczne. | Kryteria weryfikacji Omawia zastosowanie AI w tworzeniu konceptów projektowych i prototypów. Analizuje wykorzystanie GenAI w personalizacji treści marketingowych i kampaniach reklamowych. Uwzględnia aspekty zrównoważonego rozwoju w projektach marketingowych (GreenComp). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Optymalizuje procesy biznesowe dzięki zastosowaniu narzędzi AI, zwiększając efektywność w sposób zrównoważony i minimalizując negatywny wpływ na środowisko. | Kryteria weryfikacji Omawia podstawowe rozwiązania AI,takie jak automatyzacja rutynowych zadań, analiza danych operacyjnych, mające na celu optymalizację konkretnych procesów biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Optymalizuje procesy twórcze z GenAI, stosując myślenie systemowe dla innowacyjnych i zrównoważonych rozwiązań. | Kryteria weryfikacji Analizuje wpływ GenAI na procesy twórcze w różnych dziedzinach sztuki i designu. Identyfikuje korzyści i wyzwania związane z wykorzystaniem AI w twórczości. Ocenia efektywność energetyczną procesów twórczych wspieranych przez AI (GreenComp). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Integruje GenAI z istniejącymi systemami i narzędziami, analizując interakcje i konsekwencje dla organizacji i środowiska. | Kryteria weryfikacji Omawia metody integracji GenAI z popularnymi narzędziami i platformami. Prezentuje przykłady skutecznego łączenia tradycyjnych technik z możliwościami AI. Analizuje potencjał integracji AI w kontekście celów zrównoważonego rozwoju (GreenComp). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Analizuje wpływ GenAI na różne sektory i społeczeństwo, uwzględniając globalne i lokalne zależności oraz przewidując potencjalne długoterminowe skutki. | Kryteria weryfikacji Omawia potencjalne zmiany w różnych sektorach gospodarki i życiu społecznym wynikające z rozwoju GenAI. Proponuje strategie adaptacji do nowych realiów technologicznych. Ocenia wpływ GenAI na realizację celów zrównoważonego rozwoju (GreenComp). | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Implementuje strategie bezpieczeństwa dla systemów GenAI, minimalizując systemowe ryzyka dla zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Omawia ocenę ryzyka bezpieczeństwa systemów GenAI, identyfikuje obszary zagrożeń i proponuje środki zaradcze. Opisuje techniki wykrywania i przeciwdziałania potencjalnym nadużyciom technologii GenAI. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uzasadnia, jak GenAI wspiera realizację celów strategii GreenComp, promując edukację i myślenie systemowe. | Kryteria weryfikacji Omawia, w jaki sposób GenAI ma zastosowanie do wspierania organizacji w realizacji celów strategii GreenComp. Wyjaśnia rolę zdolności przystosowania się w działaniach związanych z transformacją na rzecz zrównoważonego rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tworzy efektywne prompty w kontekście GreenComp, uwzględniając złożoność systemów i promując holistyczne podejście. | Kryteria weryfikacji Omawia najnowsze modele językowe i potrafi je wykorzystać, by wspierać działania proekologiczne i związane ze zrównoważonym rozwojem. Potrafi określić efektywność promptów i dokonać ich optymalizacji, w szczególności w kontekście wspierania działań proekologicznych i społecznych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Inne kwalifikacje
Uznane kwalifikacje
Informacje
- Podstawa prawna dla Podmiotów / kategorii Podmiotówuprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa
- Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidacjęFundacja My Personality Skills
- Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BURTak
- Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującegoFundacja My Personality Skills
- Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BURTak
Program
Program
Szkolenie prowadzi do nabycia Zielonej Kompetencji Green Comp w obszarze 2.1 "Myślenie Systemowe" w zawodzie Specjalista ds.Sztucznej Inteligencji.
Nabyta kompetencja mieści się w obszarze 2. Akceptowanie złożonego charakteru zrównoważonego rozwoju.
Zakres kompetencji 2.1 Myślenie systemowe w ramach GreenComp obejmuje umiejętność analizowania i zrozumienia złożonychsystemów, identyfi kowania wzajemnych relacji i interakcji między ich elementami. Dotyczy to zdolności do oceny wpływu działań na różneczęści systemu, uwzględniając perspektywę czasową i przestrzenną.
Kompetencja ta jest kluczowa dla podejmowania decyzji, które wspierają zrównoważony rozwój.
Warunki organizacyjne:
- szkolenie organizowane w formie wykładowej, w tym przewidziane są m.in. prace indywidualne, prace w grupach, warsztaty, wykładyinteraktywne, studia przypadków, symulacje biznesowe.
- każdy uczestnik na czas szkolenia otrzymuje dostępy do płatnych wersji narzędzi takich jak: Chat GPT, Midjourney, Suno
- każdy uczestnik otrzymmuje link z dostępem do dedykowanej platformy na której odbywa sie szkolenie.
PROGRAM
Dzień 1 (8 godzin)
1. Wprowadzenie do GenAI, LLM i GreenComp (2 godziny)
- Defi nicje, cele i zastosowania GenAI i LLM
- Wprowadzenie do koncepcji GreenComp i jej znaczenia
- Synergia między AI a zrównoważonym rozwojem
2. Podstawy wykorzystania dużych modeli językowych (LLM) w kontekście GreenComp (2 godziny)
- Adaptacja do zmieniającego się krajobrazu technologicznego
- Zastosowanie AI w realizacji celów GreenComp
- Podstawy tworzenia efektywnych promptów ukierunkowanych na zrównoważony rozwój
3. Praktyczne wykorzystanie GenAI i LLM w pracy z tekstem (2 godziny)
- Generowanie tekstu wspierającego cele zrównoważonego rozwoju
- Techniki prompt engineering dla treści proekologicznych
- Ocena i optymalizacja generowanych treści pod kątem GreenComp
4. Generowanie obrazów przy użyciu AI z uwzględnieniem aspektów GreenComp (1 godzina 30 minut)
- Wprowadzenie do generatywnych modeli obrazów
- Tworzenie wizualizacji wspierających koncepcje zrównoważonego rozwoju
- Praktyczne ćwiczenia z tworzeniem i edycją obrazów o tematyce ekologicznej
5. Podsumowanie dnia i dyskusja (30 minut)
Dzień 2 (8 godzin)
- Generowanie wideo i muzyki przy użyciu AI w kontekście zrównoważonego rozwoju (2 godziny)
- Tworzenie materiałów wideo promujących zrównoważony rozwój
- Generowanie muzyki inspirowanej tematyką ekologiczną
- Analiza wpływu procesów generatywnych na środowisko
- Praktyczne zastosowania GenAI w biznesie z uwzględnieniem GreenComp (2 godziny)
- Marketing i reklama wspierające zrównoważony rozwój
- Analiza danych środowiskowych z wykorzystaniem AI
- Optymalizacja procesów biznesowych pod kątem efektywności energetycznej
- Implementacja GenAI i LLM w środowisku pracy zgodnie z zasadami GreenComp (2 godziny)
- Automatyzacja zadań z naciskiem na redukcję śladu węglowego
- Integracja rozwiązań GenAI z systemami zarządzania środowiskowego
- Case studies: AI wspierające zrównoważony rozwój w różnych branżach
- Rozwój kompetencji adaptacyjnych w kontekście AI i zrównoważonego rozwoju (1 godzina 30 minut)
- Zdolność przystosowania się do zmian technologicznych i środowiskowych
- Wykorzystanie AI do przewidywania i reagowania na wyzwania klimatyczne
- Warsztaty: rozwijanie elastyczności myślenia w obliczu zmian
- Podsumowanie dnia i dyskusja (30 minut)
Dzień 3 (4,5 godziny)
- Etyka i odpowiedzialność w wykorzystywaniu GenAI z perspektywy GreenComp (1 godzina 30 minut)
- Prywatność i ochrona danych w kontekście zrównoważonego rozwoju
- Zarządzanie generowanymi treściami zgodnie z zasadami GreenComp
- Identyfikacja i redukcja uprzedzeń w modelach AI wpływających na kwestie środowiskowe
- Wpływ GenAI na różne sektory i społeczeństwo w kontekście zrównoważonego rozwoju (1 godzina 30 minut)
- Analiza zmian w gospodarce i życiu społecznym wynikających z rozwoju GenAI
- Strategie adaptacji do nowych realiów technologicznych z uwzględnieniem celów GreenComp
- Ocena wpływu GenAI na realizację Celów Zrównoważonego Rozwoju ONZ
- GenAI jako narzędzie wspierające strategię GreenComp (1 godzina 30 minut)
- Zastosowanie GenAI do wspierania organizacji w realizacji celów GreenComp
- Tworzenie efektywnych promptów dla działań proekologicznych i społecznych
- Warsztaty: projektowanie rozwiązań AI wspierających zrównoważony rozwój
Przerwy: 2 x 15 minut
Dzień 4 (3,5 godziny)
- Bezpieczeństwo systemów GenAI w kontekście zrównoważonego rozwoju (1 godzina 30 minut)
- Ocena ryzyka bezpieczeństwa z uwzględnieniem aspektów środowiskowych
- Techniki minimalizacji negatywnego wpływu AI na środowisko
- Przygotowanie do egzaminu (30 minut)
- Podsumowanie kluczowych zagadnień
- Sesja pytań i odpowiedzi
- Egzamin końcowy (1 godzina i 15min)
- Test teoretyczny obejmujący zagadnienia GenAI, LLM i GreenComp (45 minut)
- Praktyczne zadanie łączące wykorzystanie AI z celami zrównoważonego rozwoju (30 minut)
- Podsumowanie szkolenia (15 minut)
W trakcie każedgo dnia szkolenia zaplanowano jedną dłuższą przerwę 20 minutową przed godziną 14:00 oraz dwie przerwy kawowe 10minutowe. Przerwy wliczone sa w czas usługi rozwojowej.
Szkolenie jest prowadzone w godzinach zegarowych.
Po zakończeniu kursu zostanie przeprowadzony zewnętrzny egzamin w standardzie MY PERSONALITY SKILLS® potwierdzający:
1. nabycie kwalifi kacji zawodowej: specjalista ds. sztucznej inteligencji.
2. nabycie zielonej kompetencji: 2.1 Myślenie Systemowe w ramach Europejskiej Ramy Kompetencji w zakresie zrównoważonegorozwoju GreenComp.
Fundacja MY PERSONALITY SKILLS® jest częścią EIT Climate-KIC Unii Europejskiej.
Osiągnięte efekty uczenia się pozwolą uczestnikom szkolenia nie tylko na zdobycie wiedzy i umiejętności technicznych związanych zGenAI i LLM, ale także na rozwinięcie kompetencji w zakresie myślenia systemowego.
Dzięki temu są oni przygotowani do:
- Holistycznego Rozumienia Problemów - Dostrzegania złożoności wyzwań związanych ze zrównoważonym rozwojem i technologią.
- Kreatywnego i Odpowiedzialnego Rozwiązywania Problemów - Tworzenia innowacyjnych rozwiązań, które są etyczne i uwzględniajądługoterminowy wpływ na systemy.
- Efektywnej Komunikacji i Współpracy - Przekazywania skomplikowanych idei w przystępny sposób oraz współpracy z różnymiinteresariuszami.
- Świadomego Wykorzystania Technologii - Stosowania GenAI w sposób, który wspiera cele zrównoważonego rozwoju i minimalizujenegatywne skutki.
Poprzez integrację tych kompetencji w efektach uczenia się, szkolenie zapewnia uczestnikom kompleksowe przygotowanie do pracy jako
Specjaliści ds. Sztucznej Inteligencji w kontekście zrównoważonego rozwoju i myślenia systemowego.
Szkolenie jest zgodne z celami Funduszu Sprawiedliwej Transformacji, koncentrując się na rozwoju zielonych kompetencji idostosowywaniu umiejętności do zmian na rynku pracy związanych z transformacją ekologiczną regionu.
Zakres szkolenia jest również powiązany z priorytetami zawartymi w Regionalnej Strategii Innowacji Województwa Śląskiego 2030 orazProgramie Rozwoju Technologii Województwa Śląskiego na lata 2019-2030, ze szczególnym uwzględnieniem zielonej i cyfrowejgospodarki.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 16 Wprowadzeniedo GenAI, LLM,GreenComp(wykład "nażywo" -współdzielonyekran); przerwa | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 16 PodstawywykorzystaniaLLM wkontekścieGreenComp(wykład "nażywo", ćwiczenia- współdzielonyekran); przerwa | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 16 Wykorzystanie GenAI i LLM w pracy z tekstem(ćwiczenia -współdzielony ekran); przerwa | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 16 Generowanie obrazów (AI) z uwzględnieniem aspektów GreenComp (ćwiczenia -współdzielony ekran); | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 16 Podsumowaniednia i dyskusja(rozmowa nażywo) | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 02-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 16 Generowanie wideo i muzyki przy użyciu AI w kontekście zrównoważonego rozwoju (wykład "na żywo", ćwiczenia -współdzielony ekran); przerwa | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 16 Praktyczne zastosowania GenAI w biznesie z uwzględnieniem GreenComp (wykład "na żywo", ćwiczenia- współdzielony ekran); przerwa | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 16 Implementacja GenAI i LLM w środowisku pracy zgodnie z zasadami GreenComp (ćwiczenia - współdzielony ekran); przerwa | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 16 Rozwój kompetencjI adaptacyjnych w kontekście AI i zrównoważonego rozwoju; (wykład "na żywo", rozmowa -współdzielony ekran) | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 16 Podsumowanie dnia i dyskusja (rozmowa na żywo) | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 03-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 16 Etyka i odpowiedzialność w wykorzystywaniu GenAI z perspektywy GreenComp (wykład "na żywo" - współdzielony ekran); przerwa | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 16 Wpływ GenAI na różne sektory i społeczeństwo w kontekście zrównoważonego rozwoju; (wykład "na żywo", rozmowa na żywo, ćwiczenia - współdzielony ekran) | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 16 GenAI jako narzędzie wspierające strategię GreenComp (wykład "na żywo", rozmowa na żywo, ćwiczenia - współdzielony ekran); przerwa | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 04-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:00 | Godzina zakończenia 21:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 16 Bezpieczeństwosystemów GenAIw kontekściezrównoważonegorozwoju (wykład"na żywo",rozmowa nażywo, ćwiczenia -współdzielonyekran); przerwa | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 18:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 16 Walidacja:Przygotowaniedo egzaminu iegzaminykońcowe (testy); | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 18:30 | Godzina zakończenia 20:15 | Liczba godzin 01:45 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 16 Podsumowanie szkolenia (rozmowa na żywo) | Prowadzący Aldona Rosner | Data realizacji zajęć 05-11-2024 | Godzina rozpoczęcia 20:15 | Godzina zakończenia 20:30 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 263,16 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto5 263,16 PLN
- Koszt osobogodziny brutto219,30 PLN
- Koszt osobogodziny netto219,30 PLN
- W tym koszt walidacji brutto307,50 PLN
- W tym koszt walidacji netto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania brutto307,50 PLN
- W tym koszt certyfikowania netto307,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aldona Rosner
W ostatnich latach pełniła funkcje kierownicze w różnych projektach badawczo-rozwojowych, w tym nadzorowała prace nad projektem "MedAlert," mającym na celu opracowanie inteligentnych algorytmów do zarządzania komunikatami krytycznymi w kontekście medycznym. Dodatkowo była zaangażowana w rozwój technologii inteligentnych showroomów oraz w projekt mający na celu zwiększenie bezpieczeństwa imprez masowych poprzez identyfikację i reidentyfikację osób na podstawie obrazu twarzy.
Od maja 2021 roku jest kierownikiem Biura Kształcenia i Popularyzacji Nauki na Politechnice Śląskiej, gdzie zajmuje się organizacją szkoleń oraz popularyzacją nauki, szczególnie w kontekście wykorzystania podejścia Project-Based Learning w edukacji.
Opublikowała szereg prac naukowych, szczególnie w obszarze analizy audio i obrazów, które zyskały uznanie na międzynarodowych konferencjach. Jest również aktywnym edukatorem, prowadzącym zajęcia z elementów sztucznej inteligencji.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały szkoleniowe przesyłane zostaną drogę mailową: skrypt, w tym pliki ćwiczeń przygotowanych w dowolnym formacie.
Certyfi katy zostaną przesłane do uczestników pocztą tradycyjną po pozytywnej weryfi kacji wyników egzaminów.
Warunki uczestnictwa
ukończone 18 lat
wykształcenie minimum podstawowe
Informacje dodatkowe
Warunki organizacyjne:
- szkolenie organizowane w formie wykładowej, w tym przewidziane są m.in. prace w grupach, warsztaty, wykłady interaktywne, studia przypadków, symulacje biznesowe.
Proces walidacji:
- proces walidacji efektów zostanie przeprowadzony w formie testu teoretycznego
- instytucją prowadząca walidację i certyfi kację jest Fundacja My Personality Skills
Frekwencja uczestnictwa stanowi 80 % obecności.
Szkolenie będzie trwało 24 godziny zegarowe.
Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi.
W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt.
Adres
biuro@pikp.pl
Polski Instytut Kompetencji Przyszłości
ul. Tadeusza Kościuszki 341
40-690 Katowice
woj. śląskie
Podstawa zwolnienia z podatku VAT: Art.43, ust.1, pkt. 26a Ustawy o VAT
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Wymagania sprzętowe :
- łącze internetowe – łącze szerokopasmowe lub bezprzewodowe (3G or 4G/LTE)
- głosnik i mikrofon
- kamerka internetowa ( wbudowana lub plug-in)
- System operacyjny: macOS, Windows 10, Windows 8 or 8.1, Windows 7, Windows XP with SP3 or later
Można korzystać na tablecie i urządzeniach mobilnych.
Przeglądarki:
- Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+
- Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+, Edge 12+
- Linux: Firefox 27+, Chrome 30+, Edge 12+
- Rekomendujemy przeglądarkę Chrom lub Edge 12+
EMAILEM OTRZYMASZ ZAPROSZENIE.
Aby rozpocząć udział w zajęciach kliknij na otrzymany link –system połączy Cię z dedykowaną platformą szkoleniową.
Link jest ważny przez cały okres trwania szkolenia.
PIKP, jako Dostawca Usług, zapewnia niezbędne wymagania techniczne i informacje potrzebne do realizacji usługi.