English for IT - Indywidualny kurs języka angielskiego dla pracowników działu IT na poziomie B1 - 36 godzin w formie zdalnej
English for IT - Indywidualny kurs języka angielskiego dla pracowników działu IT na poziomie B1 - 36 godzin w formie zdalnej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaJęzyki / Angielski
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby chcące podnieść swoje kompetencje z języka angielskiego ogólnego oraz w zakresie specjalistycznego słownictwa związanego z IT.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników1
- Data zakończenia rekrutacji25-11-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi36
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat VCC Akademia Edukacyjna
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Kurs "English for IT – B1” ma na celu rozwinięcie średniozaawansowanych umiejętności językowych w kontekście technologii informacyjnych. Kurs przygotowuje do skuteczniejszej komunikacji w środowisku IT z wykorzystaniem specjalistycznego słownictwa, średniozaawansowanych zasad gramatyki oraz funkcji językowych. Kurs przygotowuje do sprawnego porozumiewania się w języku angielskim, zarówno w mowie, jak i w piśmie, na poziomie średniozaawansowanym.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się • Uczestnik stosuje czas Present Simple i Present Continuous do opisywania codziennych czynności oraz obecnie trwających projektów, rozróżniając zastosowanie obu czasów w kontekście zawodowym.• Uczestnik używa czasów Past Simple i Present Perfect do relacjonowania zakończonych zdarzeń oraz do opisu doświadczeń wpływających na teraźniejszość. • Uczestnik formułuje różne formy czasu przyszłego, planując przyszłe działania i przedstawiając przewidywania związane z bieżącymi projektami. • Uczestnik stosuje modal verbs do wyrażania możliwości, zdolności i obowiązków, adekwatnie dobierając czasowniki modalne do kontekstu zawodowego. | Kryteria weryfikacji • Buduje zrozumiałe i gramatycznie poprawne zdania w czasach Present Simple i Present Continuous, wykorzystując przysłówki częstotliwości do szczegółowego opisu zadań.• Opisuje zakończone projekty oraz bieżące doświadczenia zawodowe, używając czasów Past Simple i Present Perfect, co pozwala na jasne rozgraniczenie czasowe omawianych wydarzeń. • Formułuje przyszłe plany i prognozy z użyciem odpowiednich form czasu przyszłego, prezentując przewidywane kierunki rozwoju projektów. • Demonstruje umiejętność stosowania modal verbs w odpowiednich kontekstach, co pozwala na precyzyjne wyrażanie obowiązków, możliwości i zaleceń. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczestnik buduje zdania warunkowe, używając ich do opisu potencjalnych scenariuszy i ich możliwych konsekwencji w pracy programistycznej.• Uczestnik poprawnie stosuje rodzajniki oraz kwantyfikatory, co pozwala na precyzyjne formułowanie informacji technicznych oraz specyfikacji projektowych. • Uczestnik stosuje strukturę strony biernej do opisywania procesów i zadań w środowisku pracy, gdzie wykonawca czynności nie jest istotny lub jest nieznany. • Uczestnik używa form porównawczych i najwyższych stopni przymiotników oraz przysłówków (comparatives and superlatives) do oceny i porównywania technologii, metodologii oraz wydajności w pracy programistycznej, co pozwala na precyzyjne formułowanie ocen w kontekście technicznym. | Kryteria weryfikacji • Konstruuje zdania warunkowe, wyrażając w nich realistyczne scenariusze związane z potencjalnymi problemami oraz ich rozwiązaniami w projekcie.• Stosuje rodzajniki i kwantyfikatory, co przekłada się na zwiększenie precyzji językowej i zrozumiałości dokumentacji. • Buduje zdania w stronie biernej, opisując procesy techniczne i projektowe, co pozwala na skoncentrowanie uwagi na działaniu lub jego wyniku zamiast na jego podmiocie. • Formułuje zdania używając stopniowania przymiotników i przysłówków, co pozwala na wyraźne przedstawienie analizy porównawczej rozwiązań technicznych, ich skuteczności oraz innowacyjności. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczestnik charakteryzuje cechy i umiejętności kluczowe dla inżyniera oprogramowania, używając terminów takich jak "innowacyjny", "analityczny" czy "zorientowany na cele".• Uczestnik analizuje i opisuje swoje codzienne obowiązki zawodowe, stosując słownictwo związane z umowami o pracę oraz awansem zawodowym. • Uczestnik analizuje i ocenia różne podejścia do rozwiązywania problemów w kontekście inżynieryjnym, identyfikując i omawiając metody rozwiązywania problemów. | Kryteria weryfikacji • Demonstruje zdolność do precyzyjnego opisu cech i umiejętności kluczowych dla inżyniera oprogramowania, używając specjalistycznego słownictwa i przykładów z życia zawodowego.• Prezentuje swoje doświadczenia zawodowe, szczegółowo opisując swoje zadania i odpowiedzialności w pracy, korzystając z odpowiednich terminów technicznych. • Przedstawia propozycje rozwiązania konkretnego problemu technicznego, wykorzystując nabyte umiejętności analityczne i kreatywne podejście do formułowania rozwiązań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Efekty uczenia się • Uczestnik definiuje kluczowe pojęcia i terminologię z zakresu inżynierii wymagań, takie jak "specyfikacja", "walidacja" czy "weryfikacja", wykorzystując te terminy do opisania wymagań użytkownika i technicznych.• Uczestnik analizuje i interpretuje różne style architektoniczne oprogramowania, charakteryzując ich strukturę i potencjalne zastosowania w rozwoju projektów. • Uczestnik opisuje i planuje zastosowanie w warunkach symuowanych różnych metodologii projektowania, takich jak "top-down" czy "bottom-up", w celu optymalizacji procesów deweloperskich. • Uczestnik ocenia i argumentuje za i przeciw różnym metodom testowania oprogramowania, identyfikując ich skuteczność i ograniczenia w różnych scenariuszach testowych. • Uczestnik analizuje strategie utrzymania oprogramowania, rozumiejąc i wyjaśniając różnice pomiędzy utrzymaniem adaptacyjnym, korygującym i doskonalącym. | Kryteria weryfikacji • Wyjaśnia różnice między specyfikacją, walidacją i weryfikacją w kontekście inżynierii wymagań, stosując te pojęcia w kontekście realnych projektów inżynierskich.• Uczestniczy w dyskusji na temat wybranego stylu architektonicznego oprogramowania, prezentując jego zalety i wady na przykładzie konkretnych zastosowań. • Analizuje wybraną metodę projektowania, argumentując jej wybór w kontekście konkretnego projektu. • Analizuje symulację testów oprogramowania, demonstrując zrozumienie różnych technik i metod testowania oraz ich wpływ na jakość końcowego produktu. • Przedstawia plan utrzymania oprogramowania, wykorzystując terminologię specjalistyczną do opisania planowanych działań oraz przewidzianych efektów tych działań. | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie "English for IT B1" jest adresowane do szerokiego kręgu profesjonalistów z branży IT, w tym:
- Programiści i inżynierowie oprogramowania - Osoby zajmujące się programowaniem i rozwojem oprogramowania, które potrzebują doskonalić swoje umiejętności językowe, aby efektywniej komunikować się w międzynarodowych zespołach oraz wyjaśniać techniczne aspekty swojej pracy klientom i współpracownikom.
- Administratorzy systemów i sieci - Specjaliści odpowiedzialni za zarządzanie systemami i sieciami informatycznymi, którzy muszą być w stanie komunikować się skutecznie w języku angielskim podczas rozwiązywania problemów, implementacji nowych rozwiązań oraz współpracy z dostawcami i klientami.
- Analitycy danych i specjaliści od big data - Osoby zajmujące się analizą danych i big data, które potrzebują poszerzyć swoje umiejętności językowe do efektywnego raportowania wyników analiz oraz komunikowania się z zespołami biznesowymi i technicznymi na całym świecie.
- Specjaliści od bezpieczeństwa IT - Osoby odpowiedzialne za bezpieczeństwo systemów informatycznych i danych, które muszą rozumieć i komunikować się w języku angielskim, aby skutecznie zarządzać zagrożeniami oraz przedstawiać raporty dotyczące bezpieczeństwa przed zarządami i klientami.
- Specjaliści ds. wsparcia technicznego - Pracownicy służby wsparcia technicznego, którzy muszą udzielać pomocy technicznej w języku angielskim klientom z różnych krajów, rozwiązując problemy związane z oprogramowaniem, sprzętem komputerowym i sieciami.
Ramowy Program Usługi:
- wypełnienie testu kwalifikacyjnego on-line przed przystąpieniem do szkolenia (nie wchodzi w zakres harmonogramu)
- rozmowy on-line w czasie rzeczywistym
- forma prowadzenia zajęć: on-line w czasie rzeczywistym z zastosowaniem dialogu, współdzielenia ekranu, interaktywnych ćwiczeń i quizów z rejestracją wyników
- forma sprawdzenia wiedzy: test teoretyczny z zadaniami zamkniętymi i otwartymi na koniec szkolenia, obserwacja w warunkach symulowanych
- usługa realizowana w godzinach dydaktycznych (45 min), po dwie godziny w ciągu jednego dnia, bez przerwy.
"Co Ludzie Powiedzą" to szkoła języka angielskiego z siedzibą w Lublinie oferująca kursy stacjonarne i online. Naszą misją jest przełamywanie barier komunikacyjnych między ludźmi z całego świata w sytuacjach codziennych i biznesowych poprzez rewolucyjny i przyjazny zapamiętywaniu sposób nauki. Tworzymy szkolenie szyte na miarę, uwzględniając indywidualne preferencje klienta – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to jest dopasowane do potrzeb uczestników.
Nasze metody nauczania oparte są na technikach szybkiego zapamiętywania, wykorzystujemy autorskie fiszki do nauki przez skojarzenia (Mnemobrazki), które umożliwiają szybkie i efektywne przyswajanie słownictwa w języku angielskim - nawet do 40 słów w ciągu godziny.
Stawiamy na intensywne treningi językowe z dużym naciskiem na konwersacje. Dzięki temu uczniowie przełamują barierę językową i zyskują pewność w mówieniu. Nasze zajęcia są pełne praktycznych tematów, gier, quizów i kreatywnych ćwiczeń, które sprawiają, że nauka języka jest dynamiczna i angażująca. Oferujemy także całodobowy dostęp do autorskiej platformy e-learningowej.
Harmonogram spotkań, trenerzy oraz lokalizacja (w przypadku zajęć stacjonarnych) ustalane będą po zakończeniu rekrutacji.
Program:
Unit 1: Traits of a Software Engineer
- READING CONTEXT: Webpage
- VOCABULARY: ability, commitment, critical thinking, curious, dedicated, expertise, focus, goal-oriented, innovative, logical, outside the box, team player
- FUNCTION: Expressing a preference
Unit 2: GRAMMAR: Present Simple, Present Continuous, Past Simple, Past Continuous
Unit 3: My job
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: fixed-term contract, performance-related bonuses, work in shifts, technical support, get a promotion
- Function: Talking about one’s job
Unit 4: GRAMMAR: Present Perfect and past simple
Unit 5: Problem Solving
- READING CONTEXT: Email
- VOCABULARY: address, analysis, application, approach, iterative, iteration, problem identification, procedure, problem solving, redefine, solution, synthesis
- FUNCTION: Asking about progress
Unit 6: GRAMMAR: The future
Unit 7: Requirements Engineering
- READING CONTEXT: Webpage
- VOCABULARY: customer-driven, elicitation, functional hierarchy, market-driven, mode, object, requirements engineering, response, specification, user class, user-friendly, validation, verification
- FUNCTION: Expressing relief
Unit 8: GRAMMAR: Modal verbs
Unit 9: Software Architecture
- READING CONTEXT: Agenda
- VOCABULARY: application framework, conceptual view, deployment view, design pattern, idiom, implementation view, module, process view, programming plan, software architecture
- FUNCTION: Setting a deadline
Unit 10: GRAMMAR: present and past ability
Unit 11: Architectural Styles
- READING CONTEXT: Textbook excerpt
- VOCABULARY: abstract data type, component, connector, control structure, DSSA, implicit invocation, layered, main program with subroutines, pipes and filters, repository, system model
- FUNCTION: Disagreeing with an opinion
Unit 12: Design Considerations
- READING CONTEXT: Blog
- VOCABULARY: abstraction, call graph, cohesion, complexity, coupling, information hiding, intra-modular attributes, simplify, stopping rule, system structure, wicked problem
- FUNCTION: Expressing confusion
Unit 13 GRAMMAR: comparatives and superlatives
Unit 14: Design Methods 1
- READING CONTEXT: Course description
- VOCABULARY: bottom-up design, decompose, design method, functional decomposition, idealistic, philosophy, primitive, rational, stepwise refinement, subfunction, top-down design
- FUNCTION: Discussing pros and cons
Unit 15: GRAMMAR: real conditions
Unit 16: Design Methods 2
- READING CONTEXT: Textbook excerpt
- VOCABULARY: data flow design, DFD, implementation stage, JSD, JSP, modeling stage, network stage, SA, schematic logic, structure chart, SD, structure diagram
- FUNCTION: Making a polite request
Unit 17: GRAMMAR: present perfect simple vs. continuous
Unit 18: Design Methods 3
- READING CONTEXT: Online encyclopedia article
- VOCABULARY: attribute, Booch method, class, class diagram, collaboration diagram, Fusion method, interaction diagram, object-oriented, OMT, property, sequence diagram, state, state diagram
- FUNCTION: Confirming information
Unit 19: GRAMMAR: articles
Unit 20: Software Testing Objectives
- READING CONTEXT: Webpage
- VOCABULARY: compare, demonstration model, destruction model, error, evaluation model, expected, error, failure, fault, fault detection, fault prevention, oracle, prevention model, satisfy, test criterion
- FUNCTION: Making a prediction
Unit 21: GRAMMAR: quantifiers
Unit 22: Software Testing Techniques
- READING CONTEXT: Journal article
- VOCABULARY: black-box testing, coverage-based testing, dynamic analysis, error-based testing, Fagan inspection, fault-based testing, peer review, proof of correctness, static analysis, scenario-based evaluation, stepwise abstraction, white-box testing
- FUNCTION: Delivering bad news
Unit 23: GRAMMAR: hypothetical conditional: past
Unit 24: Test Adequacy Criteria
- READING CONTEXT: Handbook
- VOCABULARY: anticomposition property, antidecomposition property, antiextensionality property, applicability property, complexity property, general multiple change property, inadequate empty set, monotonicity property, non-exhausting applicability property, renaming property, statement coverage property, test adequacy criteria
- FUNCTION: Giving advice
Unit 25: GRAMMAR: active vs. passive
Unit 26: Software Maintenance 1
- READING CONTEXT: Memo, Journal article
- VOCABULARY: adaptive maintenance, corrective maintenance, enhance, insufficient, law of continuing change, law of increasing complexity, perfective maintenance, preventive maintenance, release, repair, software maintenance, unstructured code, design recovery, functional equivalence, legacy system, modernize, redocumentation, reengineering, renovation, restructuring, revamping, reverse engineering, web-based
- FUNCTION: Describing order of events; Describing degree
Unit 27: Travelling for Work
- Mnemocards – quick memorization flashcards
- Vocabulary: baggage reclaim, legoom, runway, first-class compartment, shared bathroom
- Function: Functional language used on business trips
Unit 28: Meetings
- VOCABULARY: Agenda, minutes, chairperson, participant, motion, adjourn, consensus, action items, follow-up, delegate
- SPEAKING: Initiating a meeting; Proposing and agreeing on agenda items; Expressing opinions and making suggestions; Summarizing discussions and confirming action items
Unit 29: Presentations
- VOCABULARY: Audience, engagement, visual aids, outline, bullet points, introduction, conclusion, transition, emphasize, clarify
- SPEAKING: Preparing and structuring a presentation; Delivering an introduction that captures attention; Explaining data and ideas clearly; Concluding effectively and inviting questions
Ostatnie spotkanie: TEST TEORETYCZNY mający na celu sprawdzenie wiedzy zdobytej podczas szkolenia.
W razie potrzeby programu w języku polskim prosimy o kontakt: info@coludziepowiedza.co
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt usługi brutto5 400,00 PLN
- Koszt usługi netto5 400,00 PLN
- Koszt godziny brutto150,00 PLN
- Koszt godziny netto150,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują autorskie materiały szkoleniowe, dostęp do wybranych tematów Mnemobrazków (autorskich fiszek obrazkowych opartych na mnemotechnikach, ułatwiających i przyspieszających zapamiętywanie nowo-poznanego słownictwa), materiały dydaktyczne wspierające naukę, a także dostęp do autorskiej platformy e-learningowej szkoły Portal Geniusza, na której znajdują się dodatkowe materiały do pracy własnej w domu.
Warunki uczestnictwa
- Kurs przeznaczony dla osób powyżej 18 roku życia.
- Wymagana znajomość języka angielskiego na poziomie B1 (ukończony poziom A2).
- Przed przystąpieniem do kursu przeprowadzona zostanie weryfikacja poziomu znajomości języka obcego w formie testu.
Informacje dodatkowe
Cały kurs to 18 spotkań po 90 minut (1 godz. = 45 minut), zajęcia odbywają się raz w tygodniu.
- Zajęcia odbywają się na platformach MS Teams lub Zoom.
- Uczestnik ma dostęp do zamkniętej społeczności CLP VIP z dodatkowymi materiałami i bezpłatnymi konwersacjami z native speakerem na czas trwania kursu.
- Powyższa usługa jest usługą przykładową. Dla każdego zainteresowanego słuchacza tworzymy całe szkolenie szyte na miarę potrzeb uwzględniając indywidualne preferencje – założenia, program, dni i godziny spotkań – wszystko to uzgadniane jest indywidualnie i dopasowane do Państwa potrzeb.
- Każde szkolenie poprzedzone jest wykonaniem testu weryfikującego znajomość języka. Po ukończeniu szkolenia przeprowadzana jest podobna walidacja.
- Istnieje możliwość zorganizowania szkolenia w formie stacjonarnej po uprzednim porozumieniu z Wykonawcą.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
- Szkolenie prowadzone jest online, uczestnicy korzystają z platform MS Teams lub Zoom.
- Wymagania sprzętowe: komputer osobisty, tablet lub smartfon z dwurdzeniowym procesorem 2GHz (zalecany czterordzeniowy), 4GB RAM, system operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS lub Android, najnowsze wersje przeglądarek Google Chrome lub Mozilla Firefox, kamera internetowa, mikrofon lub zestaw słuchawkowy.
- Minimalne wymagania sieciowe: prędkość nadawania i pobierania min. 20 Mbps.
- Zajęcia mogą być rejestrowane w celu utrwalenia efektów kształcenia oraz na potrzeby monitoringu. Wykorzystanie nagrania na inne cele wymaga zgody uczestnika kursu oraz lektora/trenera.