Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierowników zasobów ludzkich (HR Managers), specjalistów ds. HR, liderów zespołów, szkolenie kierowane do pracodawców i osób przewidzianych do awansu na stanowiska kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników3
- Maksymalna liczba uczestników16
- Data zakończenia rekrutacji14-12-2024
- Forma prowadzenia usługizdalna w czasie rzeczywistym
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników– zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy" przygotowuje do samodzielnego pozyskiwania (w tym proces rekrutacji) oraz wykorzystania zróżnicowanego potencjału / talentów / doświadczeń pracowników, oraz kształtowania otwartości na wyzwania rozwojowe.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje kluczowe zmiany i trendy na rynku pracy, takie jak zmiany demograficzne, rozwój technologii, zmiany w preferencjach pracowników, oraz wpływ globalizacji, wskazuje , jak te zmiany wpływają na możliwości pozyskiwania i utrzymania pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje i opisuje różne metody oceny potencjału zawodowego kandydatów oraz pracowników, takie jak testy psychometryczne, rozmowy kwalifikacyjne, assessment center, oceny 360 stopni, oraz analizy kompetencyjne, omawia jak poszczególne metody oceny potencjału mogą być zastosowane w różnych kontekstach, takich jak rekrutacja, rozwój kariery, awanse czy ocena wydajności. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów). | Kryteria weryfikacji Opisuje obecne potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników, opisuje kluczowe kwalifikacje i kompetencje wymagane w aktualnym środowisku pracy, wskazuje jakie doświadczenia i talenty są obecnie pożądane w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalne korzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Opisuje czym jest wewnętrzne zróżnicowanie w kontekście pracowników, uwzględniając aspekty takie jak doświadczenia, kwalifikacje, wiek, płeć, pochodzenie etniczne, poglądy itp. Omawia, jak różne formy zróżnicowania mogą wpłynąć na funkcjonowanie firmy. Omawia jak zróżnicowane zespoły mogą przyczynić się do rozwoju nowych produktów, ekspansji na nowe rynki czy polepszenia procesów biznesowych. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje oraz wdraża programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowychpracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników. | Kryteria weryfikacji Projektuje strategię rekrutacyjną, która uwzględnia pozyskiwanie zróżnicowanego potencjału w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń, wdraża proces rekrutacji, który skutecznie identyfikuje i przyciąga kandydatów o różnorodnym tle. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR, pozwalające na stały monitoringi podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategię monitorowania kompetencji pracowników, która uwzględnia regularne ocenianie i śledzenie postępów w rozwoju umiejętności, opisuje jakie wskaźniki i narzędzia są niezbędne do efektywnego monitorowania kompetencji w kontekście zmieniających się potrzeb organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HR ukierunkowane na stałedostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Opracowuje strategię rozwoju kompetencji, która uwzględnia identyfikację nowych umiejętności i wiedzy wymaganych do sprostania nowym wyzwaniom, projektuje narzędzia HR, takie jak platformy e-learningowe, systemy zarządzania talentami, programy szkoleń i warsztatów, które wspierają dostosowywanie kompetencji pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżek kariery oparte o wykorzystaniezróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Wdraża programy rozwoju, które wykorzystują zróżnicowany potencjał pracowników, wskazuje na potrzeby różnych grup pracowników, takie jak różne umiejętności, doświadczenia, talenty, i aspiracje, aby stworzyć kompleksowe programy rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystuje potencjał wynikającyz wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.). | Kryteria weryfikacji Omawia potencjał płynący z wewnętrznego zróżnicowania w zespole, omawia jak różne perspektywy, umiejętności i doświadczenia mogą wzbogacać procesy decyzyjne, innowacyjność oraz kreatywność w organizacji, stosuje wewnętrzne zróżnicowanie pracowników w różnych procesach biznesowych, takich jak zarządzanie projektami, rozwiązywanie problemów czy tworzenie strategii. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programy wymiany wiedzy i doświadczeń międzypracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą8 oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Wdraża program wymiany wiedzy, który umożliwia efektywne dzielenie się tzw. wiedzą ukrytą (nieformalną i trudną do uchwycenia w dokumentach), omawia wiedzę ukrytą w organizacji oraz kluczowych pracowników, którzy dysponują cennym doświadczeniem i umiejętnościami, projektuje mechanizmy i narzędzia wspierające wymianę wiedzy, takie jak platformy komunikacyjne, grupy robocze, warsztaty czy mentoring. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne nastawienie i gotowość pracowników do stałegorozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Kryteria weryfikacji Wdraża kulturę uczenia się w organizacji, w której stały rozwój i nabywanie nowych kompetencji są wartościami cenionymi i wspieranymi, wdraża strategie motywacyjne, które zachęcają pracowników do angażowania się w procesy reskillingu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aktywnie kształtuje wartości i kulturę pracy sprzyjającą otwartości nanowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Komunikuje wartości związane z Learning Agility, takie jak elastyczność, adaptacyjność i chęć uczenia się, promuje postawy otwartości i adaptacyjności w miejscu pracy, wdraża wartości Learning Agility w codziennych procesach zarządzania, takich jak planowanie, ocenianie i nagradzanie pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie skierowane jest do osób związanych z zarządzaniem zasobami ludzkimi, kierowników zasobów ludzkich (HR Managers), specjalistów ds. HR, liderów zespołów, szkolenie kierowane do pracodawców i osób przewidzianych do awansu na stanowiska kierownicze.
Szkolenie prowadzone w trybie godzin zegarowych w formie zdalnej w czasie rzeczywistym 24 godziny zegarowe). Przerwy są wliczane w czas trwania usługi.
Szkolenie zorganizowane w formie wykładowej (w tym również ćwiczenia praktyczne). Prowadzący Przemysław Furtak.
Proces walidacji prowadzony w formie testu teoretycznego. Osoba prowadząca walidację (autor testu) będzie obecna-zalogowana w czasie trwania usługi.
Program szkolenia obejmuje następującą tematykę:
Dzień 1- usługa zdalna w czasie rzeczywistym (8 godzin zegarowych)
Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników
- Wprowadzenie do zmieniającego się rynku pracy
- Omówienie trendów na rynku pracy: automatyzacja, zmiany technologiczne, zmniejszenie liczby zatrudnionych w niektórych branżach.
- Zmiany w oczekiwaniach pracowników: elastyczność, work-life balance, kultura organizacyjna.
- Przewidywania dla rynku pracy: zróżnicowanie zawodów, wzrost zapotrzebowania na kompetencje cyfrowe, zróżnicowanie pokoleniowe w firmach.
- Trudności w pozyskiwaniu wykwalifikowanych pracowników, rosnąca konkurencja.
- Utrzymanie wartościowych pracowników: co motywuje do pozostania w firmie?
- Jak dostosować organizację do nowych realiów rynku?
Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników.
Metody oceny potencjału kandydatów
- Rekrutacja oparta na kompetencjach: Jakie kompetencje są najważniejsze w danej roli?
- Narzędzia oceny: testy psychometryczne, assessment center, wywiady behawioralne, case study.
- Ocena doświadczenia zawodowego: Jakie znaczenie ma doświadczenie w kontekście rozwoju kariery?
Metody oceny potencjału pracowników
- Przegląd ocen okresowych: jak strukturalnie oceniać rozwój pracowników.
- Feedback 360°: wykorzystanie oceny 360° w rozwoju pracownika.
- Planowanie sukcesji: Jak oceniać i rozwijać potencjalnych liderów w organizacji.
Dzień 2-usługa zdalna w czasie rzeczywistym (8 godzin zegarowych)
Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników.
cena obecnych potrzeb organizacji
- Jakie kompetencje są aktualnie kluczowe w firmie?
- Przeprowadzenie analizy obecnych zasobów pracowniczych w kontekście strategii firmy.
Prognozowanie przyszłych potrzeb
- Jakie umiejętności będą potrzebne w przyszłości? Jakie zmiany w organizacji mogą wpłynąć na potrzeby kadrowe?
- Wykorzystanie analizy trendów branżowych do przewidywania przyszłych potrzeb w zakresie kompetencji.
Dostosowanie strategii HR do przyszłych potrzeb firmy
- Jakie działania podejmować, aby rozwój pracowników odpowiadał prognozowanym potrzebom organizacyjnym?
Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego.
Różnorodność w zespole – definicja i znaczenie
- Co oznacza różnorodność w zespole i jakie są jej rodzaje (np. płeć, wiek, pochodzenie etniczne, doświadczenie zawodowe)?
Korzyści z zróżnicowanego zespołu
- Zwiększenie innowacyjności i kreatywności w zespole.
- Lepsze rozwiązywanie problemów i podejmowanie decyzji w zróżnicowanych grupach.
- Wpływ na efektywność komunikacji i współpracy między różnymi grupami.
Zarządzanie różnorodnością
- Jak skutecznie zarządzać zespołem zróżnicowanym pod względem kompetencji, doświadczenia i cech osobowościowych?
- Budowanie inkluzywnej kultury organizacyjnej.
Różnorodność jako element budowania przewagi konkurencyjnej
- Jak zróżnicowane zespoły przyczyniają się do lepszego dostosowania organizacji do zmieniającego się rynku.
- Przykłady organizacji, które skutecznie wykorzystują zróżnicowanie jako strategiczny atut.
Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników.
Rekrutacja i selekcja – budowanie efektywnego procesu
- Jak stworzyć proces rekrutacji, który pozwala skutecznie pozyskać talenty zgodne z potrzebami organizacji?
- Strategie selekcji kandydatów w zależności od ich doświadczenia i kompetencji.
Onboarding – pierwszy krok w integracji nowego pracownika
- Jak zaplanować efektywny proces onboardingu, aby nowi pracownicy czuli się częścią organizacji?
- Narzędzia wspierające onboardowanie: aplikacje, szkolenia wstępne, mentoring.
Dzień 3-usługa zdalna w czasie rzeczywistym (8 godzin zegarowych)
Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników.
Monitorowanie kompetencji pracowników
- Jakie narzędzia pozwalają na bieżąco oceniać kompetencje pracowników?
- Regularne audyty kompetencyjne i ich rola w rozwoju organizacji.
Rozwój kompetencji – indywidualne plany rozwoju
- Jak opracować skuteczny plan rozwoju dla pracownika w oparciu o wyniki ocen i oczekiwania organizacji.
Szkolenia i rozwój
- Jakie programy szkoleniowe warto wdrożyć w organizacji, aby rozwijać kompetencje pracowników?
Narzędzia cyfrowe w zarządzaniu kompetencjami
- Wykorzystanie platform e-learningowych, narzędzi do monitorowania postępów w nauce, aplikacji do zarządzania talentami.
Automatyzacja procesów HR
- W jaki sposób technologie mogą wspierać procesy oceny i rozwoju kompetencji (np. systemy HRM, AI).
Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych.
Zmieniające się potrzeby organizacyjne
- Jak dostosować kompetencje pracowników do nowego kontekstu organizacyjnego i wyzwań rynkowych.
Adaptacja do zmian technologicznych i społecznych
- Jakie kompetencje będą potrzebne w kontekście rozwoju technologii i zmieniającej się roli pracy?
Strategie rozwoju kompetencji w obliczu zmian
- Jakie działania podejmować, aby pracownicy byli gotowi na zmiany i potrafili dostosować swoje umiejętności do nowej rzeczywistości.
Test końcowy (walidacja)
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 22 Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 22 przerwa | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 22 Wpływ zmian na rynku pracy na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 22 przerwa | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 22 Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 22 przerwa obiadowa | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 22 Metody identyfikacji i oceny potencjału zawodowego kandydatów i pracowników. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 16-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 22 Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy dotyczących potencjału pracowników. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 22 przerwa | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 22 Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 22 przerwa | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 22 Korzyści z wewnętrznego zróżnicowania zespołu pracowniczego. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 22 przerwa obiadowa | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 22 Budowanie programów rekrutacji, selekcji i onboardingu nowych pracowników. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 17-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 22 Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 22 przerwa | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:05 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 22 Narzędzia i procesy HR umożliwiające monitoring i rozwój kompetencji pracowników. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:05 | Godzina zakończenia 12:05 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 22 przerwa | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:05 | Godzina zakończenia 12:10 | Liczba godzin 00:05 |
Przedmiot / temat zajęć 19 z 22 Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:10 | Godzina zakończenia 14:10 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć 20 z 22 przerwa obiadowa | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:10 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 00:20 |
Przedmiot / temat zajęć 21 z 22 Dostosowywanie kompetencji pracowników do zmieniających się wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Prowadzący Przemysław Furtak | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 22 z 22 Walidacja | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 18-12-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 350,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 350,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto181,25 PLN
- Koszt osobogodziny netto181,25 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Przemysław Furtak
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnik otrzyma materiały szkoleniowe w postaci skryptu.
Informacje dodatkowe
Szkolenie obejmuje 24 godz. zegarowe, wymagana jest frekwencja na poziomie 80 %, podczas szkolenia zostanie udostępniona lista obecności do podpisu podczas każdego dnia. Szkolenie jest otwartą usługą dla innych przedsiębiorstw. Cena usługi zawiera koszt walidacji.Informujemy o możliwości wizyty monitoringowej usługi. Regulamin dostawy usług dostępny jest w siedzibie firmy przy ulicy Mikołaja Reja 20, 33-300 Nowy Sącz. W przypadku nieoczekiwanych sytuacji prosimy o kontakt pod numerem telefonu 601 482 179.W czasie usługi przewidziane są prace w grupach, ankiety, testy, sesje pytań.Uczestnictwo w szkoleniu, będzie weryfikowane na podstawie raportu logowań generowanego z systemu.Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia są realizowane metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.W przypadku uczestnictwa w usłudze osób z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana.
Warunki techniczne
Warunki techniczne
Warunki techniczne niezbędne do udziału w usłudze:
1) platforma/rodzaj komunikatora, za pośrednictwem którego będzie prowadzona usługa: zoom.us. Formularze google.com (niezbędne do przeprowadzenia ankiety ewaluacyjnej) – dowolny adres e-mail;
2) minimalne wymagania sprzętowe:
Głośniki i mikrofon – wbudowane lub zewnętrzne, Kamera internetowa – wbudowana lub zewnętrzna,
Komputer wyposażony w co najmniej 2 GB pamięci RAM.
Procesor: minimalny pojedynczy rdzeń 1 GHz lub wyższy, zalecany dwurdzeniowy 2 GHz lub wyższy (Intel i3 / i5 / i7 lub odpowiednik AMD)
System operacyjny jeden z wymienionych: macOS X z systemem macOS 10.7 lub nowszym, Windows 10 (uwaga: w przypadku urządzeń z systemem Windows 10 muszą one działać w systemie Windows 10 Home, Pro lub Enterprise. Tryb S nie jest obsługiwany), Windows 8 lub 8.1, Windows 7, Windows Vista z dodatkiem SP1 lub nowszym, Windows XP z dodatkiem SP3 lub nowszym, Ubuntu 12.04 lub wyższy, Mint17.1 lub wyższa, Red Hat Enterprise Linux 6.4 lub nowszy, Oracle Linux 6.4 lub nowszy, CentOS 6.4 lub wyższy, Fedora 21 lub nowsza, OpenSUSE 13.2 lub wyższy, ArchLinux (tylko 64-bit).
3) minimalne wymagania dot. parametrów łącza sieciowego: Łącze o przepustowości pobierania i wysyłania danych o prędkości: 5 Mb/s.
4) niezbędne oprogramowanie umożliwiające dostęp do prezentowanych treści i materiałów: - Zoom Client for Meetings - wersja 4.6.10 (20041.0408) lub wyższa albo - przeglądarka internetowa: Dla Windows: IE 11+, Edge 12+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Mac: Safari 7+, Firefox 27+, Chrome 30+ Dla Linux: Firefox 27+, Chrome 30+
5) okres ważności linku umożliwiającego uczestnictwo w spotkaniu on-line: link do spotkania on-line jest ważny tylko w okresie trwania usługi (od momentu rozpoczęcia usługi do jej zakończenia).