Szkolenie - Ekonomia Behawioralna- jak wykorzystać odkrycia, modele i narzędzia dla zwiększenia własnej efektywności zawodowej
Szkolenie - Ekonomia Behawioralna- jak wykorzystać odkrycia, modele i narzędzia dla zwiększenia własnej efektywności zawodowej
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaInne / Edukacja
- Identyfikator projektuKierunek - Rozwój
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Usługa skierowana jest do firm z sektora MŚP. Osoby pracujące w zespołach rozproszonych i stacjonarnych, z rocznym doświadczeniem zawodowym. Szkolenie adresowane do pracowników firm, którzy mają kontakt z klientem zewnętrznym. Jest to usługa adresowana również do uczestników projektu „Kierunek – Rozwój”.
- Minimalna liczba uczestników6
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługimieszana (stacjonarna połączona z usługą zdalną w czasie rzeczywistym)
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa szkoleniowa pt.: "Szkolenie - Ekonomia behawioralna - jak wykorzystać odkrycia, modele i narzędzia dla zwiększenia własnej efektywności zawodowej" przygotowuje do pracy z klientem wewnętrznym (współpracownicy w zespole) i klientem zewnętrznym, przez wykorzystanie teorii, narzędzi i technik Ekonomii Behawioralnej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikuje podstawy naukowe Ekonomii Behawioralnej | Kryteria weryfikacji wymienia 3 kluczowych twórców i autorów mających wpływ na rozwój Ekonomii Behawioralnej | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się wskazuje jak neurologia i fizjologia wpływają na podejmowanie decyzji | Kryteria weryfikacji wskazuje, które obszary mózgu odpowiadają za nieświadome procesy podejmowania decyzji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się określa, które zachowania są kojarzone z systemem I i II | Kryteria weryfikacji wymienia po co najmniej po 5 czynności kojarzonych z systemem I i II | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się definiuje kluczowe heurystyki i identyfikuje błędy poznawcze | Kryteria weryfikacji wskazuje 3 kluczowe heurystyki w procesie podejmowania decyzji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje skuteczne i etyczne komunikaty w oparciu o oparciu o heurystyki | Kryteria weryfikacji prezentuje 2 przykłady komunikatu perswazyjnego w formacie PSF( Persuasive Selling Format) | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się diagnozuje kluczowe nawyki wpływające na efektywność pracy i planuje ich modyfikacje | Kryteria weryfikacji identyfikuje i wymienia 3 kluczowe nawyki osobiste i nawyki zespołu, ograniczające efektywność działania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji prezentuje metodę zmiany 1 wskazanego nawyku w modelu C. Duhigga (pętla nawyku) | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się charakteryzuje i ocenia znaczenie błędów poznawczych i heurystyk w procesiepodejmowania decyzji | Kryteria weryfikacji wymienia 3 najbardziej powszechne w pracy zespołu błędy poznawcze i prezentuje projekt ich wyeliminowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Pre test
Ekonomia behawioralna i psychologia ekonomiczna- zarys koncepcji
Neurologia- jak fizjologia i anatomia mózgu wpływają na decyzje w miejscu pracy
Dwa systemy w podejmowaniu decyzji, czym są i jak działają
Nawyki a ekonomia behawioralna, czym są i jak wspierać te korzystne i eliminować szkodliwe
Heurystyki i błędy poznawcze, czym są i jak wpływają na efektywność
Decyzje finansowe w warunkach ryzyka, nastrój i emocje
Zachowanie managera i pracownika: gry ekonomiczne- kary, normy i komunikacja służąca współpracy
Ryzyka nieracjonalności/ nadmierna pewność siebie, koszty utopione, prokrastynacja
Planowanie zmiany- architektura wyboru wg Thalera
Walidacja
Czas trwania szkolenia to 3 dni szkoleniowe w godz. 8:00 - 16:00
Usługa realizowana w godzinach zegarowych, czyli 1 godzina szkolenia równa się 60 minut.
Przed rozpoczęciem szkolenia jaki i po zakończonym szkoleniu zostanie uczestnikom przesłany w formie mailowej pre test i post test.
walidacja będzie odbywać się w formie zdalnej w czasie rzeczywistym - połączenie przez platformę zoom z trenerem.
Przerwy są wliczane w czas szkolenia.
Usługa stacjonarna trwa 22,5 godzin, a usługa zdalna w czasie rzeczywistym trwa 1,5 godziny.
Prowadzone w ramach szkolenia zajęcia realizowane są metodami interaktywnymi i aktywizującymi, rozumianymi jako metody umożliwiające uczenie się w oparciu o doświadczenie i pozwalające uczestnikom na ćwiczenie umiejętności.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin | Forma stacjonarna |
---|---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 18 Pre test - rozesłanie testów on line, zebranie wypełnionych testów, rozmowa na żywo | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 08:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Nie |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 18 Kontrakt szkoleniowy, energiser, ew. poznanie uczestników (szkolenie otwarte) | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:30 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 18 Ekonomia behawioralna zakres zainteresowań, podstawy naukowe, historia kluczowych odkryć - wykład | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 18 Neurologiczne podstawy podejmowania decyzji, System I i II - wykład + ćwiczenia | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 18 Przerwa | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 18 Ćwiczenia w grupach | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 18 Nawyki w ujęciu Ekonomii Behawioralnej, identyfikacja kluczowych nawyków dla efektywności własnej, planowanie pracy w kluczowymi nawykami wg C. Duhigga- wykład | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 13-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 18 Ćwiczenieidentyfi kacja nieefektywnych norm i nawyków zespołowych - praca z narzędziem Analiza Pola Sił diagnozującym kluczowy dla efektywności nawyk | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 18 Mechanizmy, reguły i błędne tendencje w procesie podejmowania decyzji - wykład | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 18 Przerwa | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 18 Heurystyki (dostępności, reprezentatywności) koncepcja, wykorzystanie w miejscu pracy, dylematy etyczne - wykład + ćwiczenia | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 18 Podejmowanie decyzji w warunkach ryzyka – teoria perspektywy, wykład | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 14-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 18 Framing jak skutecznie wpływać na decyzje przez odpowiedni kontekst - ćwiczenia | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 18 Architektura wyboru wg Thalera, planowanie własnej efektywności- wykład | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 02:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 15 z 18 Przerwa | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 00:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 16 z 18 Ćwiczenia: wykorzystanie poznanych narzędzi w planowaniu zmiany - praca w grupach na metaplanie, preznetacje | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 17 z 18 Zakończenie szkolenia-cele poszkoleniowe Podsumowanie i ocena szkolenia. | Prowadzący Roman Cieśla | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Tak |
Przedmiot / temat zajęć 18 z 18 Walidacja - rozesłanie testów on line, zebranie wypełnionych testów, rozmowa na żywo z prowadzącym | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 15-01-2025 | Godzina rozpoczęcia 15:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 01:00 | Forma stacjonarna Nie |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto5 284,08 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 296,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto220,17 PLN
- Koszt osobogodziny netto179,00 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Roman Cieśla
mentor (certyfikat VCC). Wykładowca kurs trenerski SWPS i studia podyplomowe WSB Dąbrowa Grn
Psychologia Zdrowia, prowadzi szkolenia certyfikowane coachingu (Akademia Bliżej Opole).
Posiada certyfikat Praktyk i Master NLP. W trakcie certyfikacji kurs Hipnozy Klinicznej. Specjalizuje się w coachingu managerskim, rozwoju kompetencji miękkich zespołu, pracy zespołowej,
Doświadczenie trenerskie: Posiada co najmniej 120-godzinne doświadczenie w prowadzeniu szkoleń o podobnej tematyce dla
osób dorosłych w ostatnich 2 latach (24 miesiącach) wstecz od dnia rozpoczęcia szkolenia. Adres mailowy trenera: r.ciesla@inspiropolska.pl
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Uczestnicy otrzymują komplet materiałów szkoleniowych i dydaktycznych w tym: materiały szkoleniowe (skrypty ze szkolenia podsumowujący wiedzę) notatnik, zaświadczenia o ukończeniu szkolenia/certyfikat.
Warunki uczestnictwa
Aby wziąć udział w szkoleniu należy skontaktować się z organizatorem szkolenia pod nr. telefonu: 504421605 lub mailowo: malgorzata.solich@trendy-s.pl. Zapis przez BUR na usługę.
Uczestnik szkolenia uczestniczył w co najmniej 80% zajęć usługi rozwojowej weryfikowane na podstawie listy obecności i raportów logowań oraz pozytywnie zaliczył testy końcowe.
Informacje dodatkowe
Cena zawiera: koszty przeprowadzenia szkolenia, materiałów szkoleniowych, zaświadczeń o ukończeniu szkolenia/ certyfikaty
Link umożliwiający uczestnictwo w usłudze będzie wysyłany drogą mailową min. na 2 dni przed rozpoczęciem usługi.
Dane dostępowe do usługi zostaną opublikowane w karcie usługi nie później niż w przeddzień rozpoczęcia szkolenia.
W przypadku uczestniczenia w usłudze osoby z niepełnosprawnością usługa zostanie dostosowana do jej potrzeb.
Koszt przeprowadzenia walidacji jest wliczony w koszt szkolenia - nie stanowi dodatkowego kosztu.
Isnieje możliwość dostosowania terminu i lokalizacji do wymagań klienta.
Zawarto umowę z WUP w Toruniu w ramach projektu Kierunek – Rozwój.
Zwolnienie z podatku VAT dla Uczestników, których poziom dofinansowania wynosi co najmniej 70% (na podstawie § 3 ust. 1 pkt 14 Rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (tekst jednoli
Warunki techniczne
Warunki techniczne
1. szkolenie będzie prowadzone za pośrednictwem platformy ZOOM.
2. uczestnik dysponuje urządzeniem spełniającym następujące wymagania sprzętowe: tj. posiada komputer stacjonarny, laptop,
tablet, smartfon, inne urządzenie z systemem IOS, Android, Windows 8.1. lub nowszym posiadające procesor jednordzeniowy 1
GHZ lub wyższy, głośniki i mikrofon – wbudowane, podłączane przez USB lub bezprzewodowe, kamerę wbudowaną,
podłączaną przez USB lub bezprzewodową;
3. uczestnik dysponuje wymaganiami sprzętowymi, tj. co najmniej 2 GB pamięci RAM.
4. uczestnik dysponuje łączem sieciowym o prędkości min. 5 MB/s
5. uczestnik dysponuje przeglądarką internetową: Internet Explorer, Google Chrome, Mozilla Firefox lun inną;
6. uczestnik dysponuje niezbędnym oprogramowaniem umożliwiającym dostęp do prezentowanych treści i materiałów, tj.
umożliwiające odczyt dokumentów zapisanych w formie pdf, Word, Power point.
7. ważność linku: 13.01.2025 (8:00-9:00) oraz 15.01.2025 (godz. 15:00-16:00)
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi