Akademia HR Lublin - Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Akademia HR Lublin - Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników – zgodnie z nowymi wyzwaniami rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Osoby związane z zarządzanie zasobami ludzkimi, liderzy zespołów, kierownicy działów HR, specjaliści ds. HR, szkolenie kierowane do właścicieli przedsiębiorstw, osób przewidzianych do awansu na stanowisko kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji27-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest doskonalenie umiejętności pozyskiwania i rekrutacji pracowników o zróżnicowanych talentach i doświadczeniach oraz efektywne wykorzystanie ich potencjału w organizacji. Uczestnicy nauczą się dostosowywać kompetencje pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych, w tym rozwijać gotowość do zmiany zakresu umiejętności (reskilling). Szkolenie będzie również koncentrować się na kształtowaniu kultury otwartości na wyzwania rozwojowe (Learning Agility), aby pracownicyEfekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Opisuje wpływ zmian na rynku pracyna możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. | Kryteria weryfikacji Definiuje główne trendy i zmiany narynku pracy, które mają wpływ na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników o odpowiednim potencjale. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje metody oceny potencjałuzawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. | Kryteria weryfikacji Stosuje różne metody oceny potencjałuzawodowego i wskazuje jakie metody oceny potencjału zawodowego są najbardziej odpowiednie dla konkretnego stanowiska w firmie. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uwaga, link otworzy się w nowym oknie Strona główna Wyszukiwarka usług Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników- zgodne z nowymi wyzwaniami rynku pracy Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników- zgodne z nowymi wyzwaniami rynku pracy Możliwość dofinansowania FUNDACJA WSPARCIA I ROZWOJU "POMOST" Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników- zgodne z nowymi wyzwaniami rynku pracy Numer usługi 2024/05/27/126702/2163233 4 350,00 PLN brutto 4 350,00 PLN netto 181,25 PLN brutto/h 181,25 PLN netto/h Nowy Sącz / stacjonarna Usługa szkoleniowa 24 h 10.09.2024 do 12.09.2024 0 zapisanych uczestników Obserwuj Pobierz kartę usługi w PDF Informacje podstawowe Cel Cel edukacyjny Usługa "Zrównoważone zarządzanie potencjałem pracowników- zgodne z nowymi wyzwaniami rynku pracy" przygotowuje do samodzielnego zarządzania zasobami ludzkimi w sposób zrównoważony i dostosowany do dynamicznie zmieniających się warunków rynkowych, będzie w stanie samodzielnie projektować programy rekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników. Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji Efekty uczenia się Kryteria weryfikacji Metoda walidacji Opisuje wpływ zmian na rynku pracy na możliwości i ewentualne trudności w zakresie pozyskiwania i utrzymania w firmie pracowników o odpowiednim potencjale. Definiuje główne trendy i zmiany na rynku pracy, które mają wpływ na pozyskiwanie i utrzymanie pracowników o odpowiednim potencjale. Test teoretyczny Identyfikuje metody oceny potencjału zawodowego kandydatów do pracy oraz pracowników i potrafi wskazać odpowiedni zakres ich wykorzystania we własnej firmie. Stosuje różne metody oceny potencjału zawodowego i wskazuje jakie metody oceny potencjału zawodowego są najbardziej odpowiednie dla konkretnego stanowiska w firmie. Test teoretyczny Charakteryzuje obecne i przyszłe potrzeby firmy dotyczące potencjału pracowników (w zakresie kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów) | Kryteria weryfikacji Określa obecnei przyszłe potrzeby swoich pracowników, trafnie identyfikuje kluczowe obszary działalności firmy, w których niezbędne są konkretne kwalifikacje, kompetencje, doświadczenia i talenty | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzuje możliwości i potencjalnekorzyści dla firmy wynikające z kształtowania wewnętrznego zróżnicowania (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów itp.) i potencjału pracowników | Kryteria weryfikacji Omawia możliwościi korzyści jakie firma może osiągnąć dzięki zróżnicowaniu wewnętrznemu pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje oraz wdraża programyrekrutacji, selekcji i wdrażania nowych pracowników (onboarding), pozwalające pozyskiwać zróżnicowany potencjał w zakresie kompetencji, talentów i doświadczeń pracowników | Kryteria weryfikacji Projektuje strategię rekrutacji, któraumożliwia pozyskanie kandydatów o różnorodnych kompetencjach, talentach i doświadczeniach. Trafnie wybiera odpowiednie narzędzia selekcji kandydatów | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża narzędzia i procesy HR,pozwalające na stały monitoring i podnoszenie poziomu rozwoju kompetencji pracowników i ich dostosowanie do zmieniających się wyzwań organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikuje główne obszary rozwojukompetencji pracowników, określa plany rozwoju indywidualnego dla pracowników, które uwzględniają ich obecne umiejętności, cele zawodowe oraz potrzeby organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przygotowuje rozwiązania i narzędzia HRukierunkowane na stałe dostosowywanie kompetencji pracowników do nowych wyzwań organizacyjnych i społecznych. | Kryteria weryfikacji Trafnie określa główne zmianyi wyzwania, jakie stoją przed organizacją i społeczeństwem, projektuje odpowiednie narzędzia i programy rozwoju. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wdraża programy rozwoju i ścieżekkariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Kryteria weryfikacji Projektuje programy rozwoju i ścieżekkariery oparte o wykorzystanie zróżnicowanego potencjału pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikuje i pozytywnie wykorzystujepotencjał wynikający z wewnętrznego zróżnicowania pracowników (pod względem posiadanych doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego, poglądów etc.) | Kryteria weryfikacji Wskazuje na mocne stronypracowników, omawia znaczenie różnorodności w miejscu pracy i identyfikuje je wśród kadry | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Inicjuje skuteczne programywymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami, pozwalające wykorzystywać tzw. wiedzę ukrytą8 oraz minimalizować ryzyko utraty cennych zasobów wiedzy i doświadczeń (np. po przejściu doświadczonych pracowników na emeryturę). | Kryteria weryfikacji Wskazuje na istniejące zasoby wiedzy worganizacji, , stosuje procesy, które umożliwią skuteczną wymianę wiedzy i doświadczeń między pracownikami. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Buduje pozytywne nastawienie igotowość pracowników do stałego rozwoju i nabywania nowych kompetencji (zob. reskilling). | Kryteria weryfikacji Aktywnie angażuje pracownikóww programy szkoleniowe. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Aktywnie kształtuje wartości i kulturępracy sprzyjającą otwartości na nowe wyzwania rozwojowe (zob. kultura Learning Agility). | Kryteria weryfikacji Potrafi zidentyfikować elementysprzyjające lub hamujące otwartość na nowe wyzwania rozwojowe, podejmuje działania mające na celu promowanie otwartości na nowe wyzwania. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1: Zmiany na rynku pracy i ocena potencjału pracowników
Wpływ zmian na rynku pracy na procesy HR
- Analiza aktualnych zmian na rynku pracy i ich wpływ na pozyskiwanie oraz utrzymanie pracowników.
- Dyskusja na temat wyzwań i możliwości w kontekście zatrudniania pracowników o odpowiednim potencjale.
Metody oceny potencjału zawodowego
- Przegląd narzędzi i technik oceny potencjału zawodowego kandydatów i obecnych pracowników.
- Ćwiczenia praktyczne dotyczące wyboru i zastosowania odpowiednich metod oceny potencjału we własnej firmie.
Identyfikacja potrzeb firmy w zakresie potencjału pracowników
- Analiza obecnych i przyszłych potrzeb firmy w kontekście kwalifikacji, kompetencji, doświadczeń i talentów pracowników.
- Praktyczne zadanie polegające na stworzeniu profilu idealnych pracowników odpowiadających na potrzeby organizacji.
2: Budowanie i wdrażanie programów rekrutacyjnych
Kształtowanie zróżnicowanego potencjału w firmie
- Omówienie korzyści wynikających z wewnętrznego zróżnicowania pracowników pod względem doświadczeń, kwalifikacji, wieku, płci, pochodzenia etnicznego i innych cech.
- Praktyczne ćwiczenie polegające na opracowaniu strategii kształtowania różnorodności w firmie.
Tworzenie programów rekrutacji, selekcji i onboardingowych
- Budowanie skutecznych programów rekrutacyjnych i onboardingowych, które pozwolą pozyskiwać zróżnicowany potencjał pracowników.
- Warsztaty z projektowania procesów rekrutacji i selekcji z uwzględnieniem zróżnicowania kompetencji, talentów i doświadczeń.
Monitoring i rozwój kompetencji pracowników
- Wdrażanie narzędzi HR umożliwiających stały monitoring i rozwój kompetencji pracowników.
- Ćwiczenia praktyczne: opracowanie planu rozwoju kompetencji dostosowanego do zmieniających się wyzwań organizacyjnych.
3: Rozwój pracowników i kultura organizacyjna
Wdrażanie programów rozwoju i ścieżek kariery
- Projektowanie programów rozwoju kariery opartych na zróżnicowanym potencjale pracowników.
- Praktyczne zadanie polegające na opracowaniu ścieżek kariery w oparciu o analizę potrzeb i możliwości pracowników.
Wykorzystanie wiedzy i doświadczeń między pokoleniami
- Inicjowanie programów wymiany wiedzy i doświadczeń między pracownikami różnych grup wiekowych i zróżnicowanych kompetencyjnie.
- Ćwiczenia praktyczne: symulacja programów mentoringowych i intermentoringowych.
Kształtowanie kultury Learning Agility i przeciwdziałanie wypaleniu zawodowemu
- Budowanie kultury pracy sprzyjającej otwartości na nowe wyzwania rozwojowe oraz reskilling.
- Strategie przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu i wspieranie stałego rozwoju pracowników.
- Praktyczne warsztaty: opracowanie planu wdrażania kultury Learning Agility w organizacji.
Test wiedzy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 1: Zmiany na rynku pracy i ocena potencjału pracowników | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 28-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 2: Budowanie i wdrażanie programów rekrutacyjnych | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 29-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 3: Rozwój pracowników i kultura organizacyjna | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 31-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 31-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto166,67 PLN
- Koszt osobogodziny netto166,67 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Niczyporuk
** Odbyte liczne szkolenia m.inn. Szkolenie I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Pracownik HR VCC – kurs trenerski, Kurs Trenerski – metody pracy grupowej, Train the Trainers – Amerykański Certyfikat Trenerski, NLP Praktyk, cykl szkoleń autorskich Anthonego Robbinsa w Londynie, Kurs Samokontroli Umysłu Metodą Silvy poziomy I, II, III, ukończonych wiele kursów z technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, technik marketingu, rozwoju osobistego.
16 lat doświadczenia w zarządzaniu firmą. 5 lat jako menadżer w 5 oddziałach ze 150 pracownikami. Od 2008 roku jako właściciel firmy outsourcingowo-szkoleniowej przeszkolonych około 15 000 osób w różnych dziedzinach.
Pozyskiwanie kontrahentów współpraca m.in. z Reiffeisen, Millenium Bank, Netia, mBank, NOM.
Zarządzanie kampaniami marketingowymi, finansami i ZZL.
8 lat doświadczenia w pozyskiwaniu klientów i rozwijaniu zespołów handlowych sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej
14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń gdzie przekazuje swoją praktyczna wiedzę z technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, marketingu, przedsiębiorczości, motywacji, relaksacji, HR – w sumie przeprowadzonych ponad 5000 godz.
Ponad 2 lata doświadczenia w koordynacji projektów unijnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zeszyt, długopis oraz niezbędne materiały szkoleniowe przygotowane przez trenera
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych. Cena obejmuje szkolenie objęte dofinansowaniem w wysokości przynajmniej 70% w przypadku mniejszego dofinansowania doliczamy 23% VAT. (szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień; w innym przypadku do podanej ceny netto należy doliczyć 23% VAT.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Unlimited Centrum Szkoleń Lublin tel 533 993 337
Organizujemy szkolenia zamknięte w ramach dofinansowań projektu Akademia HR dostosowane pod indywidualne potrzeby firmy.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane w godzinach dydaktycznych (21 godzin dydaktycznych po 45 min. zajęć plus 1 przerwa 15 minutowa). Przerwa oraz walidacja nie wliczają się do godzin szkolenia.
Szkolenie może być realizowane jako szkolenie zamknięte dla jednej firmy.
Przed złożeniem wniosku prosimy o kontakt wtedy ustalimy termin, godziny szkolenia oraz opublikujemy szkolenie jako szkolenie zamknięte dedykowane konkretnej firmie.
Każdy uczestnik otrzyma Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi