Akademia HR Lublin - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
Akademia HR Lublin - Przygotowanie organizacji do wyzwań rynku pracy
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Identyfikator projektuAkademia HR
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
- właściciele firm, przedsiębiorstw, organizacji - niezależnie od jej wielkości,
- osoby odpowiedzialne za politykę personalną firmy,
- kadry HR,
- kadra menadżerska,
- pracowników, wobec których właściciele mają plany związane z awansem na stanowisko kierownicze.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników4
- Data zakończenia rekrutacji13-10-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi21
- Podstawa uzyskania wpisu do BURZnak Jakości TGLS Quality Alliance
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest opracowanie strategii HR, która promuje zrównoważony rozwój organizacji, uwzględniając zasady „zielonej gospodarki”. Uczestnicy nauczą się wdrażać rozwiązania, które wspierają rozwój firmy poprzez dokładną analizę potrzeb różnych grup interesariuszy. Szkolenie skupi się na włączeniu wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych pracowników w procesy rozwojowe, zapewniając im jednocześnie korzyści wynikające z realizacji celów organizacji.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Identyfikują potrzeby rozwojowe organizacji i przekładają je na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój. | Kryteria weryfikacji - Określa kluczowe obszary, w których konieczne jest wprowadzenie zmian i rozwoju.- Wskazują przykłady potrzeb rozwojowych organizacji oraz wybierają najważniejsze z nich | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy identyfikują założenia zrównoważonego rozwoju | Kryteria weryfikacji Uczestnicy wyjaśniają pojęcie zrównoważonego rozwoju jak i jego główne założenia | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy wymieniają wyzwania polityki personalnej w odniesieniu do założeń "zielonej gospodarki". | Kryteria weryfikacji Zidentyfikują i zilustrują najważniejsze wyzwania polityki personalnej, opisując jak można im sprostać w kontekście "zielonej gospodarki" | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Uczestnicy analizują , aktualną sytuację na rynku pracy i występujące na nim trendy do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej. | Kryteria weryfikacji Ocenią i przedstawią aktualne trendy na rynku pracy, omawiając ich wpływ na kształtowanie nowoczesnej polityki personalnej. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzują wszystkie elementy diagnozy potrzeb różnych grup interesariuszy w zakresie wykorzystania procesów HR. | Kryteria weryfikacji Opisują wybrane elementy diagnozy potrzeb interesariuszy | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikują poziom satysfakcji pracowników z programów i procesów HR ze szczególnym podkreśleniem kwestii zrównoważonego rozwoju. | Kryteria weryfikacji Określają główne czynniki wpływające na satysfakcję pracowników i wyjaśniają, jak zrównoważony rozwój wpływa na te czynniki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Opisują elementy kompleksowej strategii procesów hr, ukierunkowaną na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego w organizacji. | Kryteria weryfikacji Identyfikują elementy strategii HR w zwiększeniu zaangażowania pracowników w organizacji | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Wskazują precyzyjne wskaźniki we wdrażaniu strategii hr. Dostosowują ją do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy. | Kryteria weryfikacji Definiują kluczowe wskaźniki sukcesu, opisują efekty działań podjętych w ramach strategii hr oraz sposobu ich dostosowania | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Przedstawia elementy planu i wdrażania procesów rozwojowych z obszaru HR oraz pozyskują dla nich wsparcie wszystkich grup społecznych, kulturowych i wiekowych reprezentowanych wśród pracowników. | Kryteria weryfikacji Sporządzają plan i sposób wdrażania procesów rozwojowych | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Charakteryzują rozwiązania ukierunkowane na łączenie efektywności organizacji z konkretnymi korzyściami dla pracowników. | Kryteria weryfikacji Wymieniają najważniejsze rozwiązania ukierunkowane na łączeniu efektywności organizacji a konkretnymi korzyściami | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Identyfikują elementy które powinien zawierać firmowy kodeks etyczny, Charakteryzują wartości ważne dla kultury organizacji, przekładając je na konkretne reguły postępowania, a także długofalowy program kształcenia etycznego. | Kryteria weryfikacji Wyodrębnią i uzasadnią kluczowe elementy firmowego kodeksu etycznego oraz zaprojektują program kształcenia etycznego. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Kształtują partnerskie relacje między HR a głównymi grupami współpracowników w firmie- w tym z Zarządem. | Kryteria weryfikacji Zaproponują działania sprzyjające budowaniu partnerskich relacji między HR a współpracownikami, w tym z Zarządem | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Rozwijają w firmie poczucie wrażliwości proekologicznej, postawy odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Kryteria weryfikacji Przedstawią przykłady inicjatywy zwiększających wrażliwość proekologiczną i odpowiedzialność za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Efekty uczenia się Tłumaczą zasady zrównoważonego rozwoju w ramach firmy, ze szczególnym odniesieniem do procesów HR. | Kryteria weryfikacji Interpretują i wyjaśniają zasady zrównoważonego rozwoju, szczególnie w kontekście ich zastosowania w procesach HR. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
1. Wprowadzenie i identyfikacja potrzeb rozwojowych organizacji
Wprowadzenie do zrównoważonego rozwoju w organizacji
- Definicja i znaczenie zrównoważonego rozwoju w kontekście biznesowym.
- Omówienie korzyści wynikających z wdrażania zrównoważonego rozwoju w firmie.
- Przełożenie założeń zrównoważonego rozwoju na politykę personalną.
Identyfikacja potrzeb rozwojowych organizacji
- Proces identyfikacji kluczowych potrzeb rozwojowych organizacji.
- Analiza i przekształcenie potrzeb rozwojowych na strategię HR ukierunkowaną na zróżnicowany rozwój.
- Dyskusja nad wyzwaniami w kontekście polityki personalnej i zrównoważonego rozwoju.
Diagnoza potrzeb interesariuszy w kontekście HR
- Przeprowadzanie diagnozy potrzeb różnych grup interesariuszy, w tym kadry zarządzającej, menedżerskiej, pracowników oraz przedstawicieli różnych grup społecznych, kulturowych i wiekowych.
- Włączanie interesariuszy i partnerów społecznych w proces kreowania polityki personalnej.
- Praktyczne ćwiczenia z zakresu diagnozowania i włączania interesariuszy w rozwój polityki HR.
2. Strategia HR i wdrażanie zrównoważonego rozwoju
Opracowanie strategii HR ukierunkowanej na zrównoważony rozwój
- Przygotowanie kompleksowej strategii procesów HR, z naciskiem na zrównoważony rozwój kapitału ludzkiego.
- Omówienie metod monitorowania wdrażania strategii HR, w tym identyfikacja precyzyjnych wskaźników efektywności.
- Ćwiczenia praktyczne w opracowywaniu i dostosowywaniu strategii HR do zmieniającej się sytuacji i oczekiwań wewnętrznych interesariuszy.
Nowoczesne podejście do rynku pracy i kształtowanie polityki personalnej
- Analiza aktualnej sytuacji na rynku pracy oraz identyfikacja kluczowych trendów.
- Wykorzystanie trendów rynkowych do kształtowania nowoczesnej polityki personalnej, w kontekście zrównoważonego rozwoju.
- Praktyczne podejście do wdrażania elastycznych modeli zatrudnienia i nowoczesnych narzędzi rekrutacyjnych.
Wdrażanie rozwiązań łączących efektywność organizacji z korzyściami dla pracowników
- Praktyczne przykłady wdrażania rozwiązań, które łączą realizację celów firmy z konkretnymi korzyściami dla pracowników.
- Omówienie metod rozwijania w firmie postaw proekologicznych i odpowiedzialności za ekologiczne wykorzystanie zasobów pracy.
- Ćwiczenia z zakresu komunikacji zasad zrównoważonego rozwoju wewnątrz firmy.
3. Partnerstwo, etyka i długofalowe planowanie
Kształtowanie partnerskich relacji w organizacji
- Budowanie i utrzymywanie partnerskich relacji między HR a głównymi grupami współpracowników, w tym Zarządem.
- Wspieranie Zarządu w realizacji strategii zrównoważonego rozwoju.
- Praktyczne warsztaty z budowania zaufania i szacunku w relacjach z różnymi interesariuszami.
Tworzenie firmowego kodeksu etycznego
- Opracowanie kodeksu etycznego, który definiuje wartości kluczowe dla kultury organizacyjnej.
- Przekładanie wartości na konkretne reguły postępowania w firmie.
- Projektowanie długofalowego programu kształcenia etycznego w organizacji.
Podsumowanie i refleksja nad wdrażaniem zrównoważonego rozwoju
- Omówienie zasad zrównoważonego rozwoju w kontekście procesów HR i sposobów ich wdrażania.
- Praktyczna sesja refleksyjna nad zdobytymi umiejętnościami i wnioskami z całego szkolenia.
- Przygotowanie planu dalszego rozwoju i monitorowania wdrażanych strategii oraz podsumowanie najważniejszych wniosków.
Test wiedzy
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 1. Wprowadzenie i identyfikacja potrzeb rozwojowych organizacji | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 14-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 2. Strategia HR i wdrażanie zrównoważonego rozwoju | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 15-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 3. Partnerstwo, etyka i długofalowe planowanie | Prowadzący Joanna Niczyporuk | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 05:30 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 test wiedzy | Prowadzący - | Data realizacji zajęć 16-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:00 | Liczba godzin 00:30 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto3 400,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto3 400,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto161,90 PLN
- Koszt osobogodziny netto161,90 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Joanna Niczyporuk
** Odbyte liczne szkolenia m.inn. Szkolenie I stopnia Terapii Skoncentrowanej na Rozwiązaniach, Pracownik HR VCC – kurs trenerski, Kurs Trenerski – metody pracy grupowej, Train the Trainers – Amerykański Certyfikat Trenerski, NLP Praktyk, cykl szkoleń autorskich Anthonego Robbinsa w Londynie, Kurs Samokontroli Umysłu Metodą Silvy poziomy I, II, III, ukończonych wiele kursów z technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, technik marketingu, rozwoju osobistego.
16 lat doświadczenia w zarządzaniu firmą. 5 lat jako menadżer w 5 oddziałach ze 150 pracownikami. Od 2008 roku jako właściciel firmy outsourcingowo-szkoleniowej przeszkolonych około 15 000 osób w różnych dziedzinach.
Pozyskiwanie kontrahentów współpraca m.in. z Reiffeisen, Millenium Bank, Netia, mBank, NOM.
Zarządzanie kampaniami marketingowymi, finansami i ZZL.
8 lat doświadczenia w pozyskiwaniu klientów i rozwijaniu zespołów handlowych sprzedaży bezpośredniej i telefonicznej
14 lat doświadczenia w prowadzeniu szkoleń gdzie przekazuje swoją praktyczna wiedzę z technik sprzedaży, komunikacji, zarządzania i organizacji firmy, marketingu, przedsiębiorczości, motywacji, relaksacji, HR – w sumie przeprowadzonych ponad 5000 godz.
Ponad 2 lata doświadczenia w koordynacji projektów unijnych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
zeszyt, długopis, niezbędne pomoce i materiały szkoleniowe
Warunki uczestnictwa
Warunkiem uczestnictwa w szkoleniach dofinansowanych z funduszy europejskich jest założenie konta w Bazie Usług Rozwojowych.
Cena obejmuje szkolenie objęte dofinansowaniem w wysokości przynajmniej 70% w przypadku mniejszego dofinansowania doliczamy 23% VAT. (szkolenia zawodowe finansowane w min. 70% ze środków publicznych podlegają zwolnieniu z VAT na podstawie §3 ust.1 pkt 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dn. 20 grudnia 2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień; w innym przypadku do podanej ceny netto należy doliczyć 23% VAT.
W razie pytań prosimy o kontakt telefoniczny lub mailowy. Unlimited Centrum Szkoleń Lublin tel 533 993 337.
Szkolenie możemy dostosować do indywidualnych preferencji i potrzeb firmy.
Informacje dodatkowe
Szkolenie realizowane w godzinach dydaktycznych (24 godzin dydaktycznych po 45 min. zajęć plus 1 przerwa 15 minutowa).
Szkolenie może być realizowane jako szkolenie zamknięte dla jednej firmy.
Przed złożeniem wniosku prosimy o kontakt wtedy ustalimy termin, godziny szkolenia oraz opublikujemy szkolenie jako szkolenie zamknięte dedykowane konkretnej firmie.
Każdy uczestnik otrzyma Zaświadczenie uczestnictwa w szkoleniu.
Walidacja nie wlicza się w czas trwania szkolenia.
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi