Kurs skutecznego szkoleniowca/instruktora - jak skutecznie prowadzić szkolenia aby uczestnicy wynieśli z sali konkretne efekty.
Kurs skutecznego szkoleniowca/instruktora - jak skutecznie prowadzić szkolenia aby uczestnicy wynieśli z sali konkretne efekty.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Organizacja
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Kurs skierowany jest dla osób, które pragną rozpocząć kariere profesjonalnego instruktura/trenera w danej dziedzinie, tak aby móc prowadzić szkolenia zarówno dla klientów indywidualnychjak i biznesowych.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników6
- Data zakończenia rekrutacji29-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi24
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Szkolenie przygotowuje uczestnika do samodzielnego prowadzenia szkoleń biznesowych a także wprowadzenia uczestnika w sekrety stworzenia od podstaw firmy szkoleniowej i zostania trenerem/trenerem w danej dziedzinie. Wyposaża wiec uczestnika w uniwersalne kompetencje trenera/instruktora, aby mógł wykorzystać nabytą wiedze i umiejętności do prowadzeni szkoleń w swojej dziedzinie.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się KOMPETENCJE SPOŁECZNE: Prowadzi komunikację interpersonalną | Kryteria weryfikacji stosuje metody aktywnego słuchania (pytania, parafrazy, podsumowania) | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji słucha innych, nawiązuje do wypowiedzi innych | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji dostosowuje wypowiedzi do rozmówcy, reaguje na oznaki niezrozumienia | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI: Przekazuje informacje zwrotne w oparciu o wypowiedź uczestników | Kryteria weryfikacji uzasadnia, argumentuje swoje zdanie w oparciu o fakty | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji sprawdza zrozumienie swoich wypowiedzi | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się WIEDZA:Charakteryzuje techniki wystąpień publicznych | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia kluczowe parametry pozwalające na przekazanie informacji w sposób prawidłowy | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Dostosowuje styl wystąpienia do różnych typów odbiorców. | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje techniki skupiania uwagi, pauz, interakcji/ współpracy z odbiorcami | Metoda walidacji Wywiad swobodny | |
Efekty uczenia się UMIEJETNOŚCI:Przeprowadza szkolenia dobierając odpowiednie techniki i metody prowadzeni zajęć | Kryteria weryfikacji definiuje i omawia różne metody prowadzenia szkoleń dopasowane do programu, treści merytorycznej czy branży | Metoda walidacji Wywiad swobodny |
Kryteria weryfikacji Charakteryzuje pomoce wizualne niezbędne do realizacji szkoleń. | Metoda walidacji Debata ustrukturyzowana | |
Kryteria weryfikacji Rozróżnia style trenerskie. | Metoda walidacji Debata swobodna |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Moduł I: Projektowanie Wartościowego Szkolenia- planowanie i projektowanie szkoleń
-
Wprowadzenie do Szkolenia Wartościowego
- Definicja celów szkolenia.
- Zrozumienie potrzeb uczestników.
-
Tworzenie Zawartości Szkolenia
- Proces planowania lekcji.
- Skuteczne metody nauczania.
- Moduły szkoleniowe i pakiety edukacyjne.
- Budowa grup szkoleniowych, dobór prowadzących i metod.
- Przykłady studiów przypadków.
-
Interakcja z Uczestnikami
- Budowanie zaangażowania grupy.
- Techniki aktywizujące.
- Działania poszkoleniowe-wzmocnienie efektów szkolenia
Moduł II: Wystąpienia Publiczne i Zdobywanie Klientów
-
Sztuka Wystąpień Publicznych
- Przygotowanie mowy i prezentacji.
- Radzenie sobie ze stresem i tremą.
- Budowanie i utrzymanie odpowiedniego stanu wewnętrznego trenera, grupy i poszczególnych uczestników.
- Różne kanały komunikacji (mowa ciała, postawa, gestykulacja, kontakt wzrokowy, wykorzystanie przestrzeni, kanał wizualny, audytywny).
- Praktyczne ćwiczenia autoprezentacyjne.
-
Metody i techniki prowadzenia szkoleń
- Techniki rozpoczęcia szkolenia.
- Metody i środki przekazywania wiedzy.
- Wykład.
- Ćwiczenia indywidualne i grupowe.
- Odgrywanie ról.
- Autotesty.
- Dyskusja - wymiana doświadczeń.
- Symulacje.
- Burza mózgów.
- Analiza przypadków.
- Nagranie i analiza video.
- Techniki podsumowań i badania efektywności szkoleń.
-
Strategie Zdobywania Klientów na Szkolenia
- Tworzenie skutecznej oferty.
- Marketing osobisty.
- Rozwijanie relacji z klientami.
- Dynamika Grupy
- Psychologiczne aspekty uczenia się dorosłych.
- Rozpoznanie i utrzymywanie poziomu motywacji w grupie.
- Ocena umiejętności uczestników i dostosowanie tempa prowadzenia zajęć do ich możliwości.
- Trudne sytuacje w pracy z grupą - praktyczne sposoby radzenia sobie z nimi.
- Metody obrony przed manipulacją ze strony uczestników.
Moduł III: Organizacja Wydarzenia, Szkolenie Online, Szkolenia Unijne
-
Organizacja Wydarzenia Krok Po Kroku
- Planowanie logistyczne. Przygotowanie pomocy i sali szkoleniowej.
- Zarządzanie czasem.
- Zapewnienie uczestnikom wyjątkowego doświadczenia.
-
Szkolenia Online: Narzędzia i Sposoby Tworzenia
- Platformy e-learningowe.
- Kreacja atrakcyjnych treści online.
- Interakcja online z uczestnikami.
-
Ewaluacja szkolenia i zwrot z inwestycji.
- Ewaluacja bezpośrednia i pogłębiona.
- Tematyka oceny szkoleń – zakres oceny.
- Efekty kształcenia a strategie oceny.
- Ocena szkolenia: efektywność, wydajność, skuteczność.
- Projektowanie oceny usług szkoleniowych.
- Analiza kosztów i korzyści, jaka wartość ma dla klientów.
Moduł IV- Czesc Praktyczna- wystapienia publiczne uczestników
- Wystapienie publiczne uczetsników wg wybranego tematy
- Walidacja
- Podsumowanie szkolenia. Zakończenie
Warunku organizacyjne:
W przypadku max liczby uczestników, uczestnicy zostaną podzieleni na 3 grupy (po 2 osoby każda).
Usługa realizowana jest w godzianach zegarowych. Godzina szkolenia = 60 min
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 4 Dzień I | Prowadzący Aleksandra Necel-Kozioł | Data realizacji zajęć 30-09-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 4 Dzień II | Prowadzący Aleksandra Necel-Kozioł | Data realizacji zajęć 01-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 08:00 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 4 Dzień III | Prowadzący Aleksandra Necel-Kozioł | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 08:00 | Godzina zakończenia 15:45 | Liczba godzin 07:45 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 4 Walidacja | Prowadzący Aleksandra Necel-Kozioł | Data realizacji zajęć 02-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 15:45 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 00:15 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto187,50 PLN
- Koszt osobogodziny netto187,50 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Aleksandra Necel-Kozioł
Od 2015 roku prowadzi niepubliczna placówkę szkoleniowa, której jest dyrektorem i trenerem szkoleniowym.
Posiad ukończony kurs Trenera Biznesu oraz kurs pedagogiczny pozaszkolnych form kształcenia.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
skrypty szkoleniowe
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi