Szkolenie- Mistrz sprzedaży – techniki szybkiego budowania relacji z klientami podczas spotkania handlowego
Szkolenie- Mistrz sprzedaży – techniki szybkiego budowania relacji z klientami podczas spotkania handlowego
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla pracodawców i ich pracownikówwsparcie dla osób indywidualnych
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie może być dedykowane specjalnie dla Twojej firmy
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników12
- Data zakończenia rekrutacji22-09-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi15
- Podstawa uzyskania wpisu do BURStandard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia w pierwszym dniu kursu jest ćwiczenie kompetencji nabytych w trakcie poprzedniego szkolenia z Technik obrony ceny podczas warsztatów poprzez scenki i ćwiczenia oraz uzyskanie cennych informacji zwrotnych od trenerów odnośnie swojej pracy. Celem w drugim dniu szkolenia jest poznanie technik szybkiego budowania relacji z klientami ponieważ wszystkie techniki i narzędzia, którymi posługuje się handlowiec mają sens i działają tylko wtedy, gdy klient handlowca lubi i mu ufa.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się osiada wiedzę dotyczącą głównych przeszkód w rozwoju, praktyk mistrzów sprzedaży, badania potrzeb, prezentacji oferty, sposobów szybkiego budowania relacji z klientami,bada potrzeby klienta, prezentuje swoją ofertę, stosuje techniki mistrza ciętej riposty, komunikuje swoje zamiary na zewnątrz w celu budowania relacji poprzez odpowiednie techniki, stosuje odpowiednie komunikaty, które sprawiają, że klient nabiera ufności, dobrze się przy handlowcu czuje, ocenia go jako człowieka wartego przyjaźni, stosuje techniki rapportu w stosunku do klienta, tak aby wpływać na jego podświadomą akceptację, dopasowuje klienta na 3 płaszczyznach, zna swoje mocne strony i słabości, wie jak postrzegają go klienci, akceptuje siebie, stosuje odpowiednie podejście do różnego rodzaju klientów, których spotyka na swojej drodze. | Kryteria weryfikacji Testy wiedzy przed i po szkoleniu: Porównanie wyników testów wiedzy przed rozpoczęciem i po zakończeniu szkolenia oraz ocena prezentacji stworzonej przez uczestnika szkolenia | Metoda walidacji Prezentacja |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Sympatia i zaufanie to najważniejszy faktor w pracy sprzedażowej, bez którego długofalowa (a nawet krótkofalowa) sprzedaż jest niemożliwa. Kupujemy bowiem tylko i wyłącznie od osób budzących naszą sympatię oraz od takich, których darzymy naszym zaufaniem.
Istnieje przekonanie, że trzeba budować relacje. Wszakże sympatia i zaufanie to efekt dobrze zbudowanych relacji. Przełożeni mówią więc do handlowca bardzo często: buduj relacje. Podczas rekrutacji chcą sprawdzić, czy jego nastawienie i charakter są relacyjne. Istnieje tylko jeden problem - nie mówią jak to zrobić. A handlowiec, przekonany, że relacje bierze się z lat obsługi i bycia przy kliencie, jest jaki jest. W stronę budowania relacji nie robi nic, bo nie wie, że można, całkowicie polegając na swojej otwartości, chęci pomocy, charakterze, przypadku itp.
To prawda, że relacje buduje się latami. Dopiero egzamin czasu wskazuje zwycięzców i przegranych. Gdy jednak handlowiec ma zadanie pozyskania nowego klienta i wchodzi na swoją pierwszą wizytę handlową, czas i dokonania z nim związane nie grają po jego stronie. Sympatia i zaufanie muszą zostać zbudowane szybko. Czy istnieją metody, dzięki którym ktoś nam zaufa w ciągu 5 minut. Czy może ktoś nas polubić w ciągu 30 sekund? Oczywiście, że istnieją. Nauczycie się ich podczas tego szkolenia.
Pierwszy dzień - Szkolenie warsztatowe
1. Rozwój umiejętności sprzedażowych niezbędnym czynnikiem sukcesu handlowca
a) główne przeszkody w rozwoju
b) praktyki mistrzów sprzedaży
Moduł motywacyjno - inspiracyjny
2. Badanie potrzeb - warsztaty
3. Prezentacja oferty (wybrane produkty) - warsztaty
4. Mistrz ciętej riposty - poligon obrony ceny
Powyższe moduły w 80% warsztatowe, kompetencje nabyte podczas poprzedniego szkolenia podczas warsztatów będą ćwiczone poprzez scenki i ćwiczenia, a uczestnicy będą otrzymywali od trenerów informacje zwrotne.
Dzień drugi
Teoria IET
a) Świat extern
b) Świat intern
wykład interaktywny
elementy burzy mózgów
Komunikat otwarty i jego narzędzia
a) Komunikuj o swoich emocjach
b) Komunikuj o emocjach, które widzisz
c) Dowartościowanie
d) Przeformułowanie
e) Image słabości
f) Image dystansu
Wykład Interaktywny
Ćwiczenia
Praca indywidualna
Scenki
Technika Rapportu w Budowaniu Relacji
a) Pacing
b) leading
Ćwiczenie w grupach
Praca indywidualna
Scenki konkretnych sytuacji
Kategoryzacja klienta i świadomość siebie w budowaniu relacji
a) Typy osobowości
b) Rozpoznawanie swoich mocnych stron i słabości
c) Podejście do klienta
Ćwiczenie w grupach
Praca indywidualna
Testy psychologiczne
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto4 499,85 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto4 499,85 PLN
- Koszt osobogodziny brutto299,99 PLN
- Koszt osobogodziny netto299,99 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Roman Kawszyn
Autor i współautor trzech książek (Pragnę, Techniki Obrony Ceny i Pierwsze skrzypce) oraz audio CD (Emocjonalna Prezentacja Oferty, Psychotechniki w przyjęciu Reklamacji, Storytelling, Prawda i Charyzma, Strategie efektywności Sprzedażowej).Obecnie Managing Partner w Al Fianco Partners, firmie, zajmującej się dostarczaniem produktów rozwojowych dla sił sprzedaży.
Adam Szaran
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
materiały autorskie
Adres
Adres
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Wi-fi