Szkolenie: Akademia Sprzedaży
Możliwość dofinansowania
Szkolenie: Akademia Sprzedaży
Numer usługi 2024/03/19/12064/2100479
1 500,00 PLN
brutto
1 500,00 PLNnetto
93,75 PLNbrutto/h
93,75 PLNnetto/h
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Sprzedaż
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Szkolenie przeznaczone dla racowników działu sprzedaży, obsługi klienta, osób mające bezpośredni kontakt z klientami.
- Minimalna liczba uczestników5
- Maksymalna liczba uczestników15
- Data zakończenia rekrutacji30-07-2024
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi16
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest przygotowanie uczestnika do prowadzenia efektywnych rozmów handlowych z klientem, w tym przeprowadzenie badanie potrzeb klientów, prezentowanie korzyści, rozpoznawanie typów osobowości klientów oraz radzenie sobie z obiekcjami i trudnymi sytuacjami występującymi podczas rozmowy handlowej.Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Rozróżnia poszczególne typy i styleosobowości klientów; Rozpoznaje potrzeby klienta i prezentuje korzyści adekwatnie do jego potrzeb; Definiuje i stosuje techniki finalizacji sprzedaży; Reaguje w odpowiedni sposób na pojawiające się w procesie sprzedaży obiekcje i zastrzeżenia klientów | Kryteria weryfikacji Postępowanie w trakcie obserwacji w warunkach symulowanych | Metoda walidacji Obserwacja w warunkach symulowanych |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Pytanie 1. Czy dokument potwierdzający uzyskanie kompetencji zawiera opis efektów uczenia się?
tak
Pytanie 2. Czy dokument potwierdza, że walidacja została przeprowadzona w oparciu o zdefiniowane w efektach uczenia się kryteria ich weryfikacji?
tak
Pytanie 3. Czy dokument potwierdza zastosowanie rozwiązań zapewniających rozdzielenie procesów kształcenia i szkolenia od walidacji?
tak
Program
Program
1. Proces zakupu
2. Style zachowań wg modelu DISC
3. Komunikacja z klientem
4. Prospecting
5. Zamykanie sprzedaży
6. Negocjacje biznesowe
7. Obsługa klienta
Harmonogram
Harmonogram
Liczba przedmiotów/zajęć: 0
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Brak wyników. |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto1 500,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto1 500,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto93,75 PLN
- Koszt osobogodziny netto93,75 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Liczba prowadzących: 1
1 z 1
Maciej Westerowski
- Absolwent Akademii Ekonomicznej w Katowicach - Wydział Zarządzania i marketingu;
- Trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer);
- Doradca zawodowy;
- Certyfikowany coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling;
- Wykładowca szkół wyższych, Trener w projektach edukacyjnych, współzałożyciel agencji reklamowej. Dotychczas przeprowadził w ramach zajęć dla studentów, kursów i szkoleń ponad 400 godzin zajęć z optymalizacji i tworzenia stron www.
- Trener na poziomie odpowiadającym EQF 5 European Qualification Framework (Senior trainer);
- Doradca zawodowy;
- Certyfikowany coach amerykańskiej metodyki sprzedaży CustomerCentric Selling;
- Wykładowca szkół wyższych, Trener w projektach edukacyjnych, współzałożyciel agencji reklamowej. Dotychczas przeprowadził w ramach zajęć dla studentów, kursów i szkoleń ponad 400 godzin zajęć z optymalizacji i tworzenia stron www.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
Materiały drukowane zawierające treści zgodne z programem szkolenia.
Adres
Adres
ul. Grzegorza Piramowicza 2/1
44-100 Gliwice
woj. śląskie
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi
- Laboratorium komputerowe
Kontakt
Kontakt
Patrycja Tomczak
E-mail
pocztaimpuls@gmail.com
Telefon
(+48) 322 382 720