Każdy ma swoje 24h. Czas - skuteczne zarządzanie sobą i zespołem w czasie.
Każdy ma swoje 24h. Czas - skuteczne zarządzanie sobą i zespołem w czasie.
Informacje podstawowe
Informacje podstawowe
- KategoriaBiznes / Zarządzanie zasobami ludzkimi
- Sposób dofinansowaniawsparcie dla osób indywidualnychwsparcie dla pracodawców i ich pracowników
- Grupa docelowa usługi
Praktyczne szkolenie dla właścicieli firm, managerów, kadry zarządzającej i osób mających przejąć funkcje kierownicze, które chcą poznać narzędzia porządkujące zadania oraz uczące zarządzania czasem. Dla liderów, którym zależy na tym, by dopasowywać różne aspekty osobowości do zmieniających się okoliczności i efektywnie gospodarować czasem. Dla osób odpowiedzialnych w zespołach za organizację pracy w różnych formach, którym zależy na work-life balance niezależnie od formy świadczonej pracy.
- Minimalna liczba uczestników1
- Maksymalna liczba uczestników15
- Forma prowadzenia usługistacjonarna
- Liczba godzin usługi13
- Podstawa uzyskania wpisu do BURCertyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych
Cel
Cel
Cel edukacyjny
Usługa "Każdy ma swoje 24 godziny – skuteczne zarządzenie czasem w organizacji- szkolenie" przygotowuje uczestnika do zoptymalizowania swojego wykorzystania czasu, bazując na diagnozie kompetencji własnych w dziedzinie skutecznego gospodarowania czasem, a w konsekwencji do zarządzania zespołem w sposób efektywny.Uczestnik usługi dowie się, jaki jest jego aktualny poziom umiejętności czasowych i zrozumie, jak odpowiednio planować swój czas, a także opracuje własne strategie zarządzania czasem.
Efekty uczenia się oraz kryteria weryfikacji ich osiągnięcia i Metody walidacji
Efekty uczenia się | Kryteria weryfikacji | Metoda walidacji |
---|---|---|
Efekty uczenia się Uczestnik po ukończeniu szkolenia zna techniki zarządzania sobą w czasie. | Kryteria weryfikacji Definiuje we właściwy sposób procesy zachodzące w zarządzaniu czasem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje 13 obszarów kompetencji w kontekście administrowania czasem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Optymalizuje czas celem poprawy swojego i pracowników work-life balance. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik po ukończeniu szkolenia stosuje narzędzia do zarządzania sobą w czasie. | Kryteria weryfikacji Projektuje zarządzanie czasem własnym w oparciu o poznane techniki. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Rozpoznaje i korzysta ze swoich kompetencji zarządzania czasem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Opracowuje własne strategie zarządzania czasem. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Po ukończeniu szkolenia uczestnik zna techniki zarządzania w czasie swoim zespołem. | Kryteria weryfikacji Wymienia i rozumie główne typy zachowania członków zespołu pracowniczego związane z zarządzaniem czasem. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Planuje dalszy rozwój swojej firmy w oparciu o wiedzę zdobytą podczas szkolenia. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wie jakie zmiany wprowadzi by zespół działał efektywniej i był skuteczniejszy. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Efekty uczenia się Uczestnik po ukończeniu szkolenia stosuje poznane narzędzia w zarządzaniu zespołem w czasie. | Kryteria weryfikacji Charakteryzuje narzędzia przydatne do organizowania czasu zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kryteria weryfikacji Wdraża narzędzia przydatne do organizowanie czasu zespołu w swojej organizacji. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Wdraża odpowiednią strategię działania w dysponowaniu czasem zespołu. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Uczestnik zna i stosuje strategie zarządzania czasem w pracy stacjonarnej, zdalnej i hybrydowej. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Planuje czas z uwzględnieniem potrzeb rodzinnych pracowników. | Metoda walidacji Test teoretyczny | |
Kryteria weryfikacji Identyfikuje podstawowe potrzeby oraz korzyści dla pracowników wynikające z pracy zdalnej, jak również z wdrożenia elastycznego czasu pracy. | Metoda walidacji Test teoretyczny |
Kwalifikacje i kompetencje
Kwalifikacje
Kompetencje
Usługa prowadzi do nabycia kompetencji.Warunki uznania kompetencji
Program
Program
Szkolenie ma formę warsztatów, dyskusji moderowanych, pracy indywidualnej, pogadanki, demonstracji. Program usługi szkoleniowej obejmuje część teoretyczną oraz część warsztatową (połączone ze sobą bloki tematyczne).
Usługa jest realizowana w godzinach zegarowych.
Warunkiem zaliczenia szkolenia jest uczestnictwo w przynajmniej 80% zajęć, aktywny udział w dyskusjach i ćwiczeniach oraz pozytywny wynik z testu podsumowującego.
Ważnym elementem szkolenia jest oczekiwana postawa uczestników: otwartość i aktywny udział w ćwiczeniach, zadaniach i dyskusjach moderowanych podczas całości szkolenia.
Dzień I
Wprowadzenie:
- wypełnienie pre-testu,
- gra integracyjna,
- kwestionariusz - zarządzanie czasem w pracy (warsztat)
Najczęstsze rozpraszacze na drodze do efektywności (wykład)
Zachowania związane z zarządzaniem czasem (wykład)
Twoja osobowość w zarządzaniu czasem (warsztat)
Osobiste kompetencje związane z dysponowaniem czasem (warsztat)
13 obszarów kompetencji w administrowaniu czasem (wykład)
Dzień II
Przegląd osobistego działania w czasie - samoocena (warsztat)
Planowanie wykorzystania czasu (wykład)
Określenie obszarów do zmian i wdrażanie ich - monitorowanie efektów i samokontrola (wykład)
Umiejętne korzystanie z narządzi do zarządzania czasem (wykład)
Opracowanie indywidualnej strategii działania na podstawie kwestionariusza (warsztat)
Podsumowanie szkolenia – dyskusja moderowana; wypełnienie post-testu.
Harmonogram
Harmonogram
Przedmiot / temat zajęć | Prowadzący | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć 1 z 14 Wprowadzenie; wypełnienie pre-testu | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 09:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 2 z 14 Gra integracyjna | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:30 | Godzina zakończenia 09:45 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 3 z 14 Kwestionariusz – zarządzanie czasem w pracy | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:45 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 00:15 |
Przedmiot / temat zajęć 4 z 14 Najczęstsze rozpraszacze na drodze do efektywności (wykład) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 10:30 | Liczba godzin 00:30 |
Przedmiot / temat zajęć 5 z 14 Zachowania związane z zarządzaniem czasem (wykład) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:30 | Godzina zakończenia 11:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 6 z 14 Twoja osobowość w zarządzaniu czasem (warsztat) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:30 | Godzina zakończenia 12:30 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 7 z 14 Osobiste kompetencje związane z dysponowaniem czasem (warsztat) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:30 | Godzina zakończenia 14:00 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 8 z 14 13 obszarów kompetencji w administrowaniu czasem (wykład) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 17-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:00 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 9 z 14 Przegląd osobistego działania w czasie- samoocena (warsztat) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 10:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 10 z 14 Planowanie wykorzystania czasu (wykład) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 10:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 11 z 14 Określenie obszarów do zmian i wdrażanie ich - monitorowanie efektów i samokontrola (wykład) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 12:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 12 z 14 Umiejętne korzystanie z narządzi do zarządzania czasem (wykład) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 12:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 01:00 |
Przedmiot / temat zajęć 13 z 14 Opracowanie indywidualnej strategii działania na podstawie kwestionariusza (warsztat) | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 14:30 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć 14 z 14 Podsumowanie szkolenia – dyskusja moderowana:- wypełnienie post – testu | Prowadzący Piotr Meller | Data realizacji zajęć 18-10-2024 | Godzina rozpoczęcia 14:30 | Godzina zakończenia 15:30 | Liczba godzin 01:00 |
Cena
Cena
Cennik
- Rodzaj cenyCena
- Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto2 706,00 PLN
- Koszt przypadający na 1 uczestnika netto2 200,00 PLN
- Koszt osobogodziny brutto208,15 PLN
- Koszt osobogodziny netto169,23 PLN
Prowadzący
Prowadzący
Piotr Meller
Od 6 lat pracuje na własny rachunek w branży rekrutacji i szkoleń. Specjalizuje się w zagadnieniach obsługi Klienta, sprzedaży, budowaniem zespołów i zarządzaniem zespołami, komunikacji w firmie. To w tych obszarach doradza i szkoli organizacje, z którymi pracuje. Drugą specjalizacją jest rekrutacja kadry wykwalifikowanej. Głównie są to: Pracownicy administracyjni, obsługi klienta, handlowcy, menadżerowie, specjaliści. W myśl zasady, że największym kapitałem w firmie jest jej kadra pracownicza. Certyfikowany trener persolog® w dwóch zagadnieniach: Profil osobowości, Profil stresu. Z wykształcenia wyższego socjolog, skończył szkołę podyplomową z Zarządzania Zasobami Ludzkimi oraz BHP. Certyfikowany trener z tematyki dynamika stresu, profile osobowościowe, zarzadzanie czasem. Ukończył Akademie Managera, w trakcie studiów MBA z zakresu Zarządzania Przedsiębiorstwami. W ostatnich 24 miesiącach przeprowadził 360h szkoleń z zakresu stresu, profili osobowościowych.
Informacje dodatkowe
Informacje dodatkowe
Informacje o materiałach dla uczestników usługi
W przypadku obu dni szkolenia zaplanowana jest 45-minutowa przerwa lunchowa na uczestników. Przewidziane są także krótsze przerwy w zależności od potrzeb grupy.
Uczetnik szkolenia otrzymuje podręcznik i notatnik.
Adres
Adres
Towarowa 23, 43-100 Tychy
Sala Zarządu nr 3.53 na III piętrze
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
- Klimatyzacja
- Wi-fi