4.9/5 z 40 ocen
Numer usługi 2022/05/12/123645/1410623
Dostawca usług DARTRADE Daria Wrukowska
Dostępność Usługa otwarta
Forma świadczenia zdalna w czasie rzeczywistym
Status usługi opublikowana
Identyfikator projektu Łap skilla!
1 333,00 zł netto za osobę
1 333,00 zł brutto za osobę
70,16 zł netto za osobogodzinę
70,16 zł brutto za osobogodzinę
Informacje o usłudze
Pokaż szczegółySposób dofinansowania: |
wsparcie dla osób indywidualnych wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników |
Grupa docelowa usługi: |
Chcesz się dowiedzieć czy możesz skorzystać z dofinansowania? Napisz do nas na whats ap! Odpisujemy po kilku minutach! 24h/7 Tel. + 48 514 971 468 Dla kogo dedykowane jest szkolenie ? Beneficjenci Projektu Łap Skilla oraz: 1. Przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć działania w Social Media i pozyskać nowych klientów a także zyskać lojalnych klientów, którzy płacą najwięcej. 2. Studentów, którzy chcą nauczyć się kompetencji przyszłości i szybciej znaleźć pracę w branży marketingu Online. 3. Freelanserów, szkoleniowców oraz ekspertów, którzy sprzedają swoje usługi w Internecie 4. Kadry zarządzającej, która deleguje zakres obowiązków lub która chce lepiej rozumieć działania firmy zewnętrznej, która prowadzi działania na Facebooku 5. Sklepów internetowych, które chcą zwiększyć konwersje, zredukować liczbę opuszczanych koszyków oraz wygenerować większa sprzedaż. 6. Pracowników firm, którzy odpowiadają za działania e-marketingowe w instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych. |
Minimalna liczba uczestników: | 1 |
Maksymalna liczba uczestników: | 2 |
Data zakończenia rekrutacji: | 10-08-2022 |
Liczba godzin usługi: | 19 |
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: | Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0 |
Ramowy program usługi
Pokaż programMODUŁ 1 JAK ZARABIAĆ Z FACEBOOKIEM
Skuteczna strona firmowa – wprowadzenie, najważniejsze informacje i statystyki, strony biznesowe, zakładanie fanpage’a.
MODUŁ 2 MENADŻER FIRMY (FACEBOOK)
Struktura konta reklamowego, przegląd najważniejszych ustawień, podstawy interfejsu, konfiguracja rozliczania się za reklamy.
MODUŁ 3 REMARKETING
Cele reklamowe, dobór grupy odbiorców, demografia, zainteresowania, zachowania i połączenia, ustalanie budżetu, wybór odpowiedniej opcji optymalizacji.
MODUŁ 4 CASE STUDY JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW
Zasady docierania do klientów w mediach społecznościowych, dobre praktyki, Facebook jako kanał obsługi klienta, sposoby radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Planowanie i wdrażanie strategii pozyskania klienta na Facebooku
MODUŁ 5 PIXEL FACEBOOKA
Czym jest i czemu służy, działanie pikseli Facebooka, piksel grupy niestandardowych odbiorców, piksel monitorowania konwersji
MODUŁ 6 REKLAMA NA FACEBOOKU
Dobór odpowiedniej grafiki, teksty na grafikach, skuteczny tekst reklamowy, dobór umiejscowienia. Analiza wyników kampanii, optymalizacja reklam, optymalizacja zestawu reklam, analiza wyników kampanii po optymalizacji.
MODUŁ 7 REKLAMA PRZYSZŁOŚCI
Zdybywanie fanów, kierowanie ruchem poza Facebook’iem i promowanie witryny, zwiększenie zasięgu wpisów video , promowanie postów, kampanie zasięgowe, zwiększanie rozpoznawalności marki, reklama wideo na podstawie viral Video
Szkolenie adresowane jest do osób posiadających podstawowe doświadczenie w obsłudze mediów społecznościowych (Facebook, Instragram, Messenger), przykładowy oczekiwany okres doświadczenia zawodowego uczestników to 3 miesiące- , pracy biurowej w dowolym zawodzie.
Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych
Harmonogram usługi
Sprawdź harmonogramPrzedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć Spotkanie online MODUŁ 1 JAK ZARABIAĆ Z FACEBOOKIEM | Data realizacji zajęć 12-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć Spotkanie online MODUŁ 2 MENADŻER FIRMY (FACEBOOK) | Data realizacji zajęć 12-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć Spotkanie online MODUŁ 3 REMARKETING | Data realizacji zajęć 12-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 06:00 |
Przedmiot / temat zajęć Spotkanie Online MODUŁ 4 CASE STUDY JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW | Data realizacji zajęć 13-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 09:00 | Godzina zakończenia 11:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć Spotkanie Online MODUŁ 5 PIXEL FACEBOOKA | Data realizacji zajęć 13-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 11:00 | Godzina zakończenia 13:00 | Liczba godzin 02:00 |
Przedmiot / temat zajęć Spotkanie Online MODUŁ 6 REKLAMA NA FACEBOOKU | Data realizacji zajęć 13-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 13:00 | Godzina zakończenia 16:00 | Liczba godzin 03:00 |
Przedmiot / temat zajęć Spotkanie Online MODUŁ 7 REKLAMA PRZYSZŁOŚCI | Data realizacji zajęć 13-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 17:00 | Godzina zakończenia 19:00 | Liczba godzin 02:00 |
Główny cel usługi
PokażCel biznesowy
Zwiększenie kompetencji z zakresu reklamy na Facebooku i narzędzi Social Media.
Poznanie 13 elementów dzięki którym możliwa jest skuteczna sprzedaż na Facebooku. Zwiększenie przychodu z reklam obniżenie kosztów reklam
Zmniejszenie kosztów reklamy przedsiębiorstwa o min. 5% w miesiąc po zakończeniu szkolenia
Zwiększenie sprzedaży o min. 1 dodatkową transakcję przeprowadzoną z kluczowym klientem firmy w miesiąc po zakończeniu szkolenia.
Zwiększenie liczby potencjalnych klientów o min. 20% (kontaktów do potencjalnych klientów: adres email, numer telefonu)
Cel edukacyjny
Celem szkolenia jest nabycie kompetencji "umiejętności tworzenia reklamy " zgodnie z OUKM. „
Zwiększenie kompetencji z zakresu reklamy na Facebooku i narzędzi Social Media.
„Usługa przygotowuje do tworzenia reklam w mediach społecznościowych”. Szkolenie adresowane jest do osób posiadające min. 3 miesiące doświadczenia w pracy biurowej.
Dla lepszego przyswojenia programu szkoleń można przejść podstawowy test wiedzy on-line, którego ukończenie pozwoli uczestnikowi uporządkowanie wiedzy.
Efekty uczenia się
Wsparcie szkoleniowe ma na celu przygotowanie uczestnika do samodzielnego posługiwania się narzędziami Facebooka.
Kursant po ukończeniu szkolenia definiuje podstawowe pojęcia dotyczące biznesowych narzędzi na Facebooku, wskazując ich wady i zalety, planuje działania marketingowe w mediach społecznościowych, dobierając adekwatne do przyjętych celów strategicznych.
Potrafi określić grupę docelową na Facebooku dzięki czemu dociera z reklamami do osób potencjalnie zainteresowanych produktami, usługami.
Potrafi zaprojektować szatę graficzną postów, na Facebooku oraz relacji na Instagramie
Wiedza
Umiejętności
Kompetencje społeczne
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Stworzenie schematu reklamy oraz test wewnętrzny
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Kwalifikacje
Pokaż kwalifikacjeBrak wyników. |
Cena
Pokaż szczegółyKoszt przypadający na 1 uczestnika netto | 1 333,00 zł |
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | 1 333,00 zł |
Koszt osobogodziny netto | 70,16 zł |
Koszt osobogodziny brutto | 70,16 zł |
Zajęcia poprowadzą
Więcej informacji
|
Martyna Kostrzewska Wykładowca Akademicki, doktorantka Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Chinach oraz w Niemczech, pracując w międzynarodowych korporacjach e-commerce. Występowała na licznych konferencjach w Stanach Zjednoczonych. Naukowo interesuje się zagadnieniami związanymi z Social Media marketingiem, budowaniem relacji z klientem poprzez media społecznościowe oraz e-commerce. |
Kontakt
Pokaż
|
Daria Wrukowska email: dariawrukowska@gmail.com tel: (+48) 667 308 211 |
Informacje dodatkowe
Pokaż szczegółyInformacje o materiałach dla uczestników usługi
Informacje przekazywane są na żywo podczas spotkania Video na platformie Skype for Business.
Podczas kursu udostępniony jest ekran trenera, który tłumaczy w jaki sposób tworzyć reklamy na facebooku i jak działają biznesowe narzędzia Facebooka. Podczas prowadzenia szkolenia na żywo będzie przedstawiona prezentacja i oraz ćwiczenia praktyczne. Trener prezentuje strategie oraz możliwości pozyskania klientów przy użyciu Facebooka. Każdy kursant otrzymuje materiały pdf oraz filmy video do których może powracać po szkoleniu online.
Warunki techniczne
Pokaż warunki techniczneWarunki techniczne
- bezpłatne konto na aplikacji skype za pośrednictwem którego będzie możliwość połączenia z Trenerem
- komputer PC/ laptop/ system Windows XP lub inny system, który umożliwia pobranie aplikacji Skype
- link do spotkania online z trenerem przesyłany jest po opłaceniu usługi (okres ważności linku 3 miesiące)
- dostęp do Internetu (minimalna prędkość Internetu 80 Mb/s - łącze domowe )