Usługa - Reklama w mediach społecznościowych (Projekt Łap Skilla!)

Logo DARTRADE Daria Wrukowska

4.9/5 z 40 ocen

Tytuł Reklama w mediach społecznościowych (Projekt Łap Skilla!)

Numer usługi 2022/05/12/123645/1410623

Dostawca usług DARTRADE Daria Wrukowska

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia zdalna w czasie rzeczywistym

Status usługi opublikowana

Identyfikator projektu Łap skilla!

PLN

1 333,00 zł netto za osobę

1 333,00 zł brutto za osobę

70,16 zł netto za osobogodzinę

70,16 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla osób indywidualnych

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Chcesz się dowiedzieć czy możesz skorzystać z dofinansowania?

Napisz do nas na whats ap!  Odpisujemy po kilku minutach! 24h/7

Tel. + 48 514 971 468 


Dla kogo dedykowane jest szkolenie ?

Beneficjenci Projektu Łap Skilla oraz:

1. Przedsiębiorców, którzy chcą rozwinąć  działania w Social Media i pozyskać nowych klientów a także zyskać lojalnych klientów, którzy płacą najwięcej.

2. Studentów, którzy chcą nauczyć się kompetencji przyszłości i szybciej znaleźć pracę w branży marketingu Online.

3. Freelanserów, szkoleniowców oraz ekspertów,   którzy sprzedają swoje usługi w Internecie

4. Kadry zarządzającej, która deleguje zakres obowiązków  lub która chce lepiej rozumieć działania firmy zewnętrznej, która prowadzi działania na Facebooku

5. Sklepów internetowych, które chcą zwiększyć konwersje, zredukować liczbę opuszczanych koszyków oraz wygenerować większa sprzedaż.

6. Pracowników firm, którzy odpowiadają za działania e-marketingowe w instytucjach państwowych i organizacjach pozarządowych.

Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 2
Data zakończenia rekrutacji: 10-08-2022
Liczba godzin usługi: 19
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

MODUŁ 1 JAK ZARABIAĆ Z FACEBOOKIEM  

Skuteczna strona firmowa – wprowadzenie, najważniejsze informacje i statystyki, strony biznesowe, zakładanie fanpage’a.

MODUŁ 2  MENADŻER FIRMY (FACEBOOK) 

Struktura konta reklamowego, przegląd najważniejszych ustawień, podstawy interfejsu, konfiguracja rozliczania się za reklamy. 

MODUŁ 3    REMARKETING 

Cele reklamowe, dobór grupy odbiorców, demografia, zainteresowania, zachowania i połączenia, ustalanie budżetu, wybór odpowiedniej opcji optymalizacji.

MODUŁ 4 CASE STUDY JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW

Zasady docierania do  klientów w mediach społecznościowych, dobre praktyki,  Facebook jako kanał obsługi klienta, sposoby radzenia sobie z sytuacjami kryzysowymi. Planowanie i wdrażanie strategii pozyskania klienta na Facebooku

MODUŁ 5 PIXEL FACEBOOKA

Czym jest i czemu służy, działanie pikseli Facebooka, piksel grupy niestandardowych odbiorców, piksel monitorowania konwersji

MODUŁ 6 REKLAMA NA FACEBOOKU 

Dobór odpowiedniej grafiki, teksty na grafikach, skuteczny tekst reklamowy, dobór umiejscowienia.  Analiza wyników kampanii, optymalizacja reklam, optymalizacja zestawu reklam, analiza wyników kampanii po optymalizacji.

MODUŁ 7 REKLAMA PRZYSZŁOŚCI 

Zdybywanie fanów, kierowanie ruchem poza Facebook’iem i promowanie witryny, zwiększenie zasięgu wpisów video , promowanie postów, kampanie zasięgowe, zwiększanie rozpoznawalności marki,  reklama wideo na podstawie viral Video

Szkolenie adresowane jest do osób posiadających podstawowe doświadczenie w obsłudze mediów społecznościowych (Facebook, Instragram, Messenger), przykładowy oczekiwany okres doświadczenia zawodowego uczestników to  3 miesiące- , pracy biurowej w dowolym zawodzie.

Usługa realizowana jest w godzinach zegarowych 

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Spotkanie online MODUŁ 1 JAK ZARABIAĆ Z FACEBOOKIEM  
Data realizacji zajęć
12-08-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Spotkanie online MODUŁ 2  MENADŻER FIRMY (FACEBOOK) 
Data realizacji zajęć
12-08-2022
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Spotkanie online MODUŁ 3    REMARKETING 
Data realizacji zajęć
12-08-2022
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
19:00
Liczba godzin
06:00
Przedmiot / temat zajęć
Spotkanie Online MODUŁ 4 CASE STUDY JAK ZNALEŹĆ KLIENTÓW
Data realizacji zajęć
13-08-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Spotkanie Online MODUŁ 5 PIXEL FACEBOOKA
Data realizacji zajęć
13-08-2022
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Spotkanie Online MODUŁ 6 REKLAMA NA FACEBOOKU 
Data realizacji zajęć
13-08-2022
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
16:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Spotkanie Online MODUŁ 7 REKLAMA PRZYSZŁOŚCI 
Data realizacji zajęć
13-08-2022
Godzina rozpoczęcia
17:00
Godzina zakończenia
19:00
Liczba godzin
02:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel biznesowy

Zwiększenie kompetencji z zakresu reklamy na Facebooku i narzędzi Social Media.
Poznanie 13 elementów dzięki którym możliwa jest skuteczna sprzedaż na Facebooku. Zwiększenie przychodu z reklam obniżenie kosztów reklam


Zmniejszenie kosztów reklamy przedsiębiorstwa o min. 5% w miesiąc po zakończeniu szkolenia

Zwiększenie sprzedaży o min. 1 dodatkową transakcję przeprowadzoną z kluczowym klientem firmy w miesiąc po zakończeniu szkolenia.

Zwiększenie liczby potencjalnych klientów o min. 20% (kontaktów do potencjalnych klientów: adres email, numer telefonu)

Cel edukacyjny

Celem szkolenia jest nabycie kompetencji "umiejętności tworzenia reklamy " zgodnie z OUKM. „
Zwiększenie kompetencji z zakresu reklamy na Facebooku i narzędzi Social Media.
„Usługa przygotowuje do tworzenia reklam w mediach społecznościowych”. Szkolenie adresowane jest do osób posiadające min. 3 miesiące doświadczenia w pracy biurowej.
Dla lepszego przyswojenia programu szkoleń można przejść podstawowy test wiedzy on-line, którego ukończenie pozwoli uczestnikowi uporządkowanie wiedzy.

Efekty uczenia się

Wsparcie szkoleniowe ma na celu przygotowanie uczestnika do samodzielnego posługiwania się narzędziami Facebooka.

Kursant po ukończeniu szkolenia definiuje podstawowe pojęcia dotyczące biznesowych narzędzi na Facebooku, wskazując ich wady i zalety, planuje działania marketingowe w mediach społecznościowych, dobierając adekwatne do przyjętych celów strategicznych.

Potrafi określić grupę docelową na Facebooku dzięki czemu dociera z reklamami do osób potencjalnie zainteresowanych  produktami, usługami. 

Potrafi zaprojektować szatę graficzną  postów, na Facebooku oraz relacji na Instagramie 

Wiedza

  1. Uczestnik szkolenia rozróżnia wiedzę z zakresu tworzenia przekazu marketingowego, tworzenia reklam (grafika, treść)
  2. Uczestnik szkolenia rozróżnia wiedzę z zakresu budowania marki firmy w oparciu o zasady społecznej odpowiedzialność biznesu
  3. Uczestnik szkolenia rozróżnia  nowoczesne kanały komunikacji.
  4. Uczestnik szkolenia definiuje wizerunek marki w mediach społecznościowych 
  5. Uczestnik szkolenia projektuje wizernek pracodawcy w nowoczenych kanałach komunikacji
  6. Uczestnik szkolenia rozróżnia zasady kształtowania relacji z otoczeniem (ang. public relations - PR).
  7. Uczestnik szkolenia rozróżnia podstawy marketingu social media i zasady kształtowania relacji z otoczeniem przy pomocy kanałów społeczniościowych takich jak Facebook/Instagram
  8. Uczestnik szkolenia rozróżnia definiuje zasady tworzenia strategii budowania marki w mediach społecznościowych
  9. Uczestnik szkolenia rozróżnia definiuje zasady tworzenia komunikatów prasowych i materiałów marketingowych przy wykorzystaniu platformy Facebook, Instagram

Umiejętności

  1. Prowadzi analizy zachowań konsumenckich oraz potrzeb klientów zewnętrznych i
    wewnętrznych organizacji.
  2. Definiuje cele strategii dotyczącej społecznej odpowiedzialności biznesu i
    kształtowania wizerunku pracodawcy.
  3. Projektuje komunikaty prasowe i materiały marketingowe. (W świecie wirtualnym i w świecie Online)
  4. Projektuje techniki marketingowe w tym w social media marketingu
  5. Dobiera kanały komunikacji adekwatnie do preferencji wybranych grup docelowych.
  6. Układa cele strategii dotyczącej rozwoju marki w mediach społecznościowych  i kształtowania wizerunku całego przedsiębiorstwa.
  7. Potrafi dopasować działania wizerunkowe w mediach społecznościowych (grafika, kolor, treść) do specyfiki działalności organizacji dbając o ich spójność.
  8. Umie określić grupy docelowe formułowanych komunikatów przy wykorzystaniu biznesowych narzędzi na Facebooku, np. Creator Facebook. Potrafi dobrać kanały komunikacji adekwatnie do preferencji wybranych grup docelowych ustalanych w Menedżerze Reklam na Facebooku. 
  9. Umie stosować skutecznie techniki social media marketingu
  10. Umie tworzyć komunikaty na kanałach Facebook i Instagram oraz Instastory (szata graficzna, treść, video)

Kompetencje społeczne

  1. Przestrzeganie zasad etyki w biznesie
  2. Zdolność planowania i konsekwentnego realizowania wspólnie z pracownikami wizji marki
    przedsiębiorstwa
  3. Poczucie odpowiedzialności za przekaz marketingowy, który jest publiczny i trafia do różnych grup docelowych
  4. Przestrzeganie zasad etyki w komunikacji marketingowej oraz w biznesie.
  5. Przewidywanie skutków podejmowanych działań i odpowiedzialności za podejmowane decyzje oraz przestrzegania zasad etyki reklamowej
  6. Umiejętność reagowania na krytykę czy hejt w Internecie, promocja i skuteczna reklama swoich towarów i usług w Internecie
  7. Zdolność planowania i konsekwentnego realizowania wspólnie z pracownikami wizerunku marki w świecie wirtualnym w szczególności na kanałach Facebook

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Stworzenie schematu reklamy oraz test wewnętrzny

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 1 333,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 333,00 zł
Koszt osobogodziny netto 70,16 zł
Koszt osobogodziny brutto 70,16 zł

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Martyna Kostrzewska

Martyna Kostrzewska

Wykładowca Akademicki, doktorantka Wydziału Ekonomii, Finansów i Zarządzania Uniwersytetu Szczecińskiego. Doświadczenie zawodowe zdobywała w Chinach oraz w Niemczech, pracując w międzynarodowych korporacjach e-commerce. Występowała na licznych konferencjach w Stanach Zjednoczonych. Naukowo interesuje się zagadnieniami związanymi z Social Media marketingiem, budowaniem relacji z klientem poprzez media społecznościowe oraz e-commerce.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Daria Wrukowska

Daria Wrukowska

email: dariawrukowska@gmail.com

tel: (+48) 667 308 211

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Informacje przekazywane są  na żywo podczas spotkania Video na platformie Skype for Business. 

Podczas kursu udostępniony jest ekran trenera, który tłumaczy w jaki sposób tworzyć reklamy na facebooku i jak działają biznesowe narzędzia Facebooka.  Podczas prowadzenia szkolenia na żywo będzie przedstawiona prezentacja i oraz ćwiczenia praktyczne. Trener prezentuje strategie oraz możliwości pozyskania klientów przy użyciu Facebooka. Każdy kursant otrzymuje materiały pdf oraz filmy video do których może powracać po szkoleniu online.

Warunki techniczne

Pokaż warunki techniczne

Warunki techniczne

- bezpłatne konto na aplikacji skype za pośrednictwem którego będzie możliwość połączenia z Trenerem

-  komputer PC/ laptop/ system Windows XP lub inny system, który umożliwia pobranie aplikacji Skype

-  link do spotkania online z trenerem przesyłany jest po opłaceniu usługi (okres ważności linku 3 miesiące)

- dostęp do Internetu (minimalna prędkość Internetu 80 Mb/s - łącze domowe )

Ciasteczka>