4.6/5 z 493 ocen
Numer usługi 2022/03/30/16885/1368650
Dostawca usług Aleksandra Orzeł, "Magic" Kursy Języka Angielskiego i Niemieckiego
Miejsce usługi Wadowice
Dostępność Usługa otwarta
Forma świadczenia stacjonarna
Status usługi opublikowana
4 500,00 zł netto za osobę
4 500,00 zł brutto za osobę
90,00 zł netto za osobogodzinę
90,00 zł brutto za osobogodzinę
Informacje o usłudze
Pokaż szczegółySposób dofinansowania: |
wsparcie dla osób indywidualnych wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników |
Grupa docelowa usługi: |
Osoby dorosłe posługujące językiem angielskim na poziomie co najmniej B1. Uczestnicy projektu "Kierunek Kariera Zawodowa." Orzaz uczestnicy programu Mbon+/ Netbon jak i innych programów w ramach refinansowania szkoleń z bonów szkoleniowych. |
Minimalna liczba uczestników: | 1 |
Maksymalna liczba uczestników: | 1 |
Data zakończenia rekrutacji: | 24-04-2022 |
Liczba godzin usługi: | 50 |
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: | Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0 |
Ramowy program usługi
Pokaż programKurs składa się ze 50 godzin dydaktycznych usługi. Obejmuje zakres 4 pierwszych Unitów z programu podanego poniżej.
Kurs jest kursem języka biznesowego na poziomie B2.Celem usługi jest wszechstronne rozwinięcie wszystkich sprawności językowych kursanta w pięciu głównych obszarach: mówienie, czytanie, pisanie, słuchanie oraz znajomość gramatyki, tak by kursant osiągnął poziom opisany w skali CEFR jako B2.
TEMAT ZAJĘĆ |
UMIEJĘTNOŚCI |
Workplace culture |
Kursant zna słownictwo i zwroty dotyczące kultury organizacyjnej firmy. |
Employee retention |
Kursant zna konstrukcje i stosuje czasy Future Continuous i Future Perfect Simple. |
Communication skills: building relationships |
Kursant zna i stosuje wyrażenia, służące do budowania zaufania w firmie. |
Business skills: presenting yourself |
Kursant potrafi zrobić autoprezentację w języku angielskim. |
A company news blog |
Kursant zna frazy z czasownikiem to be. Kursant potrafi napisać wpis na bloga. |
Test 1 |
|
Learning on the job |
Kursant nabywa wiedzy z zakresu słownictwa dotyczącego rozwoju i szkoleń. |
Human resource strategies |
Kursant zna i potrafi stosować struktury czasowników modalnych w stronie biernej. |
Team communication |
Kursant potrafi stosować różnorakie frazy niezbędne w pracy w grupie i wymieniania się pomysłami. |
Facilitating a meeting |
Kursant zna i stosuje zwroty ułatwiające przeprowadzanie dyskusji i spotkań. |
A training request |
Kursant potrafi napisać email, w którym pyta o szkolenie i podaje argumenty. |
Test 2 |
|
Recessions and depressions |
Kursant zna słownictwo dotyczące finansowych i ekonomicznych kryzysów. |
Catching up with rivals |
Kursant potrafi stosować struktury dotyczące przyszłości w celu wyrażania stopnia pewności i prawdopodobieństwa. |
Managing bad news |
Kursant zna i stosuje różne techniki i frazy do odpowiadania na złe wieści. |
Telephoning to clarify |
Kursant stosuje szeroki zakres wyrażeń do doprecyzowania złożonych lub technicznych informacji podczas rozmowy telefonicznej. |
Annual report summary |
Kursant potrafi napisać streszczenie rocznego raportu firmy. |
Test 3 |
|
Digital disruptors |
Kursant zna i stosuje słownictwo z zakresu cyfrowego biznesu i technologii. |
Talking technology |
Kursant potrafi stosować struktury zero, first oraz second conditional oraz złożonych łączników. |
Handling difficult communicators |
Kursant zna struktury pomocne w radzeniu sobie z wyzwaniami komunikacyjnymi oraz przeprowadzaniu spotkań według planu. |
Negotiating strategies |
Kursant zna strategie negocjacyjne i potrafi używać różnorakie struktury w celu uzyskania konsensusu podczas negocjacji. |
Short business proposal |
Kursant potrafi zaplanować i napisać krótką ofertę biznesową. |
Test 4 |
|
Performance and rewards |
Kursant zna i potrafi stosować słownictwo służące do opisywania wyników i nagród. |
A culture of rewards |
Kursant zna i stosuje zwroty z okolicznikiem przyzwolenia oraz kontrastuje idee i informacje używając łączników. |
Managing challenging feedback |
Kursant zna słownictwo i zwroty dotyczące przekazywania trudnych informacji zwrotnych. Kursant potrafi na różne sposoby odpowiaać na przekazany mu feedback. |
Reviewing projects |
Kursant potrafi używać szerokiej gamy struktur do prowadzenia i uczestnictwa w dyskusjach na temat wyników zespołowych i projektowych. |
Performance review summary |
Kursant potraf napisać streszczenie przeglądu wydajności. |
Test 5 |
|
Ethical choices |
Kursant zna i potrafi używać słownictwa i zwrotów z zakresu etyki w biznesie. |
The triple bottom line |
Kursant zna struktrę gramatyczną i potrafi stosować third conditional. |
Transparency in business |
Kursant jest świadomy różnych sposobów zarządzania relacjami w biznesie i potrafi używać różnorakich struktur w celu wyrażenia obawy. |
Sales and selling |
Kursant zna i stosuje słownictwo i zwroty przydatne do sprzedawania i promowania produktów, usług i pomysłów. |
Company newsletter |
Kursant potrafi napisać wewnętrzny biuletyn informujący o nowinkach i planach na przyszłość. |
Test 6 |
|
Managing time |
Kursant zna i potrafi zastosować słownictwo i zwroty związane z zarządzaniem czasem |
Smart work |
Kursant zna i potrafi stosować wyrażenia dotyczące czasu oraz te przysłówkowe. |
Dealing with urgency |
Kursant zna różne sposoby, aby zasygnalizować pilne sprawy. Kursant potrafi używać różnych struktur, aby dyskutować na temat priorytetów. |
Difficult negotiations |
Kursant potrafi używać różnych strategii i fraz do radzenia sobie z trudnościami podczas dyskusji. |
An email giving reasons |
Kursant potrafi napisać email do kolegów, podając powód przekroczenia terminu i nakreślając wymagane działanie. |
Test 7 |
|
Change at Brompton Bikes |
Kursant zna i operuje słownictwem z zakresu zmian w zarządzaniu. |
Managing change |
Kursant rozumie i potrafi operować mową zależną. |
Coaching and mentoring |
Kursant zna i potrafi używać frazy z zakresu coachingu i mentoringu. |
Brainstorming |
Kursant potrafi przeprowadzić tzw. burzę mózgów. |
Press release |
Kursant potrafi zredagować informacje i napisać notatkę prasową. |
Test 8 |
|
Workshop 1: Keeping the workforce happy |
Kursant potrai zrozumieć szczegóły konwersacji odnośnie utrzymania pracownika. Kursant potrafi wypowiadać się w dyskusji typu “brainstorming”. |
Workshop 2: Quality service for all |
Kursant potrafi wymieniać informacje na temat raportów, które czytał/a, interpretować mapę umiejętności i wymyślić program szkoleniowy. |
Workshop 3: Investment opportunities |
Kursant potrafi zrozumieć szczegóły spotkania na temat kapitału podwyższonego ryzyka oraz wymienić zalety i wady różnych możliwości inwestycyjnych. |
Workshop 4: Rise of the robots |
Kursant potrafi ocenić wady i zalety różnych technologii, zinterpretować informacje zwrotne w statystykach i napisać krótki raport odnośnie rekomendacji. |
Workshop 5: Changing expectations |
Kursant potrafi zrozumieć różne opinie na temat nagradzania za wyniki, negocjować nagrody i korzyści w pracy. |
Workshop 6: AFohmes, Tanzania |
Kursant potrafi rozmawiać na temat kwestii etycznych w firmie i przygotować plan działania odnośnie problemów. |
Workshop 7: Planning for a trade fair |
Kursant potrafi zrozumieć szczegółowe ustalenia na telekonferencji oraz potrafi i uszeregować zadania na zaplanowane targi. |
Workshop 8: Chillout sauces, Malaysia |
Kursant potrafi dyskutować na temat efektów zmian w firmie w oparciu o tekst i brać czynny udział w spotkaniu. |
Harmonogram usługi
Sprawdź harmonogramPrzedmiot / temat zajęć | Data realizacji zajęć | Godzina rozpoczęcia | Godzina zakończenia | Liczba godzin |
---|---|---|---|---|
Przedmiot / temat zajęć język angielski | Data realizacji zajęć 25-04-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 09-05-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 16-05-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 23-05-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 30-05-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 06-06-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 13-06-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 20-06-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 27-06-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 04-07-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 06-07-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 11-07-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 13-07-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 01-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 03-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 08-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 17-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 29-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 31-08-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 05-09-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 07-09-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 12-09-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 14-09-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 19-09-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Przedmiot / temat zajęć j.angielski | Data realizacji zajęć 21-09-2022 | Godzina rozpoczęcia 16:50 | Godzina zakończenia 18:20 | Liczba godzin 01:30 |
Główny cel usługi
PokażCel edukacyjny
Opanowanie języka biznesowego angielskiego na poziomie B2 przygotowanie do egzaminu LLCI English for Business L2 lub innego egzaminu Biznesowego.
Efekty uczenia się
Wiedza:
Przerobione zagadnienia leksykalne: życie towarzyskie, cechy charakteru i osobowości, schorzenia i ich leczenie, użycie przymiotników w formie rzeczowników, przymiotniki do opisu wyglądu, miejsc oraz zdarzeń, odzież oraz ubieranie się, podróżowanie, zbrodnia i kara, pogoda, podejmowanie ryzyka ora rozważanie różnych opcji, opisywanie uczuć oraz emocji, części ciała oraz czynności i gestów wykonywanych przy użyciu ciała, muzyka, sztuka, literatura, sen oraz zjawiska mu towarzyszące, media, czasowniki służące do opisywania intencji osoby mówiącej, opis udogodnień oraz budynków w mieście, nauka oraz badania naukowe, biznes oraz reklama, opis osób miejsc oraz zdarzeń.
Przerobione zagadnienia gramatyczne: formułowanie pytań w różnych czasach gramatycznych, użycie czasowników modalnych w różnych funkcjach, porównanie czasu Present Perfect Simple oraz Present Perfect Continuous, użycie przymiotników w funkcji rzeczownika, użycie poprawnej kolejności przymiotników w zdaniu, użycie czasów przeszłych oraz czasu Past Perfect Continuous, użycie przysłówków oraz wyrażeń przysłówkowych, użycie czasów przyszłych w tym czasów Future Perfect oraz Future Perfect Continuous, użycie 0/I/II oraz III trybu warunkowego, użycie czasowników modalnych do spekulowania o przeszłości, struktury czasownikowe w formach złożonych: Gerund, Infinitive, Bare Infinitive, oraz czasowniki obsługujące zarówno formę gerund jak i infinitive, użycie „ used to, get used to, be used to „ do opisywania teraźniejszych i przeszłych nawyków, użycie mowy zależnej oraz reporting verbs, użycie przedimków a, the,o, użycie rzeczowników policzalnych i niepoliczalnych, oraz rzeczowników w liczbie mnogiej, wyrażenia określające ilość, struktury trybu przypuszczejącego: „ I wish, if only, as if, had better, would rather, I prefer, użycie imiesłowów przymiotnikowych oraz przysłówkowych, użycie zdań okolicznikowych warunku, celu oraz przyczyny, użycie zdań przydawkowych, słowotwórstwo, phrasal verbs, collocations, prepositional phrases, adverbial phrases, noun phrases, wybór idiomów.
Umiejętności:
Słuchanie: Kursantka będzie potrafiła zrozumieć dłuższe wypowiedzi oraz wykłady, oraz nadążać za skomplikowanymi nawet wywodami - pod warunkiem , że temat jest jej znany. Kursantka rozumie większość wiadomości telewizyjnych i programów o sprawach bieżących. Kursantka potrafi zrozumieć ogólny sens słuchowiska, wychwycić szczegółowe informacje ze słuchania, uzupełnić brakujące elementy tekstu ze słuchu, dopasować słuchane fragmenty do osób, miejsc i zdarzeń, wyłapać błędy pomiędzy słuchaniem a tekstem pisanym.
Czytanie: Kursantka czyta ze zrozumieniem artykuły i reportaże dotyczące problemów współczesnego świata, w których piszący prezentują określone poglądy. Kursantka rozumie ogólną wymowę książki w języku angielskim oraz potrafi zrozumieć ogólny sens jak i szczegóły czytanego tekstu. Kursantka jest w stanie zrozumieć dłuższe formy pisemne takie jak opowiadania, wypowiedzi na blogu internetowym, ankiety, kwestionariusze, ogłoszenia, recenzje książek oraz wydarzeń kulturalnych, wiadomości, artykuły, porady.
Pisanie: Kursantka potrafi napisać zwięzłą, logiczną oraz spójną wypowiedź pisemną z rozróżnieniem stylu formalnego oraz nieformalnego. Potrafił przekazać sedno informacji przy zachowaniu wymaganej formy. W tym potrafi napisać: formalny oraz nieformalny e-mail oraz list, podsumowanie oraz streszczenie, skargę, poradę, esej, opowiadanie, raport, artykuł, oraz recenzję.
Mówienie: Kursantka potrafi porozumiewać się płynnie i spontanicznie, potrafi prowadzić swobodną rozmowę z rodzimymi użytkownikami języka. Kursantka potrafił zabrać czynny udział w dyskusji na znane jej tematy oraz przedstawić swoje zdanie z podaniem argumentacji swoich poglądów. Kursantka potrafi formułować przejrzyste, rozbudowane wypowiedzi na różne tematy związane z dziedzinami, które leżą w jej kręgu zainteresowań. Kursantka potrafi swobodnie rozmawiać na tematy życia codziennego, wyrażać własne opinie oraz uczucia, opowiadać o swojej rodzinie pracy, relacjach z innymi osobami, o historii, nauce, kulturze sztuce, pogodzie, interesach, opowiadać wydarzenia z przeszłości, sukcesach i porażkach, planach. Kursantka potrafi grzecznie pytać oraz odpowiadać na zapytania, negocjować, udzielać informacji, prowadzić rozmowy telefoniczne, poruszać różne tematy i wypowiadać się na ich temat, składać reklamację lub zażalenie, prowadzić dyskusję.
Postawy: Kursant jest gotowy do nawiązania i podtrzymania rozmowy w różnych kontekstach społeczno-socjalnych w tym do nawiązania kontaktów handlowych, obsłużenia klienta, zagranicznego, pozyskania niezbędnych informacji, prowadzenia negocjacji, oraz udzielenia informacji w drodze korespondencji telefonicznej bądź mailowej.
Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się
Testy po każdym Unicie.
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? | Tak |
Kwalifikacje
Pokaż kwalifikacjeCzy usługa pozwala na zdobycie innych kwalifikacji? |
Uznawane kwalifikacje Pytanie 4: Czy dokument jest certyfikatem, dla którego wypracowano system walidacji i certyfikowania efektów uczenia się na poziomie międzynarodowym (lista zidentyfikowanych certyfikatów w pkt 2c opracowania)? BF L2 lub inny egzamin biznesowy na poziomie B2. Warunki uznania kwalifikacji |
Nazwa/Kategoria Podmiotu prowadzącego walidację | Pearson |
Podmiot prowadzący walidację jest zarejestrowany w BUR | Tak |
Nazwa/Kategoria Podmiotu certyfikującego | Magic Centrum Egzaminacyjne |
Podmiot certyfikujący jest zarejestrowany w BUR | Nie |
Podstawa prawna dla Podmiotów/kategorii Podmiotów | uprawnione do realizacji procesów walidacji i certyfikowania na mocy innych przepisów prawa |
Cena
Pokaż szczegółyKoszt przypadający na 1 uczestnika netto | 4 500,00 zł |
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto | 4 500,00 zł |
Koszt osobogodziny netto | 90,00 zł |
Koszt osobogodziny brutto | 90,00 zł |
w tym koszt walidacji netto | 0,00 zł |
w tym koszt walidacji brutto | 0,00 zł |
w tym koszt certyfikowania netto | 0,00 zł |
w tym koszt certyfikowania brutto | 0,00 zł |
Adres realizacji usługi
Pokaż adresul. Jana III Sobieskiego 2, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie
Centrum miasta.
Udogodnienia w miejscu realizacji usługi
Zajęcia poprowadzą
Więcej informacji
![]() |
Katarzyna Bednarczyk
grupy dorosłe |
![]() |
Aleksandra Orzeł
nauczyciel języka angielskiego |
![]() |
Anna Matlak
nauczyciel języka angielskiego |
Kontakt
Pokaż
![]() |
Aleksandra Orzeł email: biuro@magic.edu.pl tel: (+48) 608 833 220 |
Informacje dodatkowe
Pokaż szczegółyInformacje o materiałach dla uczestników usługi
Książda do zakupu we własnym zakresie materiały dodatkowe zapewnione przez szkołę.
Warunki uczestnictwa
Zapis na kurs w sekretariacie szkoły. Podpisanie zgody RODO regulaminu uczestnictwa oraz umowy o świadczenie usług ze szkołą Magic.
Informacje dodatkowe
Wszelkie szczegółowe informacje można uzyskać w siedzibie szkoły w godzinach od 13:00 do 19:00 lub pod numerem 608 833 220.
Serdecznie zapraszamy.
Dla uczestnków projektu "Kierunek Kariera Zawodowa" konieczne jest zapisanie na usługę egzaminu LCCI English for Business level 2/ poziom B2.
Zawarto umowę z WUP Kraków na świadczenie usług finansowanych bonami szkoleniowymi w ramach "Kierunek Kariera Zawodowa."
Kursant zaopatrzy się w książkę oraz ćwiczenia .
Autorskie materiały dydaktyczne zostaną dostarczone w cenie kursu.