Usługa - Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Jak Efektywnie Prowadzić Doradczą Sprzedaż Telefoniczną? [FORMA ZDALNA]

Logo Mariusz Tomaszewski MTConsulting

4.8/5 z 1516 ocen

Tytuł Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Jak Efektywnie Prowadzić Doradczą Sprzedaż Telefoniczną? [FORMA ZDALNA]

Numer usługi 2021/09/24/13873/1181755

Dostawca usług Mariusz Tomaszewski MTConsulting

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia zdalna w czasie rzeczywistym

Status usługi opublikowana

PLN

1 790,00 zł netto za osobę

1 790,00 zł brutto za osobę

149,17 zł netto za osobogodzinę

149,17 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą nauczyć się skutecznej doradczej sprzedaży przez telefon oraz przy użyciu wideo.

Szczególnie skorzystają na nim:

  • właściciele małych i średnich firm, przedsiębiorcy, freelancerzy
  • właściciele jednoosobowych działalności gospodarczych, aktywnie poszukujący nowych klientów
  • menadżerowie i koordynatorzy działów sprzedaży
  • pracownicy działów handlowych
  • sprzedawcy / handlowcy
  • przedstawiciele handlowi / key account managerowie
  • oraz wszystkie osoby, które na co dzień mają do czynienia ze sprzedażą i obsługą klienta

Warsztat kierowany jest zarówno do osób pracujących w branży B2B dowolnej branży, sprzedawców działających w sprzedaży B2C.

Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane ze sprzedażą. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne oraz dobry nastrój. :)

Minimalna liczba uczestników: 4
Maksymalna liczba uczestników: 12
Data zakończenia rekrutacji: 08-11-2021
Liczba godzin usługi: 12
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Szkolenie Zdalna Sprzedaż Przez Telefon – Jak Efektywnie Prowadzić Doradczą Sprzedaż Telefoniczną?” jest odpowiedzią na aktualne potrzeby rynku związane z pracą zdalną i znacznymi ograniczeniami związanymi z przemieszczaniem się oraz w kontaktach osobistych.

W odpowiedzi na te potrzeby, coraz więcej firm wdraża rozwiązania polegające na zdalnej sprzedaży przez telefon i wideo rozmowy, sprzedając swoje produkty i usługi zdalnie a duża konkurencja na rynku sprawia, że sprzedaż telefoniczna staje się coraz trudniejsza, a klienci coraz bardziej wymagający.

W trakcie tego intensywnego warsztatu uczestnicy wypracują swój unikalny styl rozmowy telefonicznej, aby brzmieć jak kompetentny sprzedawca, a nie jak nachalny telemarketer.

Rozwój zdalnej sprzedaży przez telefon może być też dobrym sposobem na ograniczenie kosztów zużycia paliwa, kosztów biurowych i czasu na dojazdy do klientów.

Szkolenie prowadzone jest przez  trenera praktyka – eksperta sprzedaży telefonicznej i zdalnej.

MODUŁY SZKOLENIA

PSYCHOLOGICZNE ASPEKTY SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON

  • Pewność siebie i wiara w swój produkt.
  • Siła przekonań: błędnych, ograniczających i wzmacniających w sprzedaży telefonicznej.
  • Jak działa umysł człowieka i w jaki sposób podejmuje decyzje?
  • Jak radzić sobie z uprzedzeniami do telemarketerów?
  • Czynniki kształtujące zaufanie i jak je wykorzystać w sprzedaży przez telefon?
  • Typologia klientów – 12 typów i sposoby prowadzenia rozmowy z nimi.
  • Potrzeby, motywy, postrzeganie.

STRUKTURA I ETAPY ROZMOWY TELEFONICZNEJ

  • Proces sprzedaży przez telefon: cele i etapy.
  • Jak być doradczym sprzedawcą, a nie natrętnym telemarketerem?
  • Jak badać potrzeby klienta przez telefon?
  • Prezentacja korzyści przez telefon.
  • Język korzyści i błędy w nim popełniane.
  • Radzenie sobie z obiekcjami klientów.
  • Czym jest zamknięcie sprzedaży i kiedy do niego dochodzi?

PRZYGOTOWANIE DO SPRZEDAŻY TELEFONICZNEJ

  • Czym różni się sprzedaż przez telefon, od sprzedaży tradycyjnej?
  • Umawianie spotkań przez telefon.
  • Umawianie spotkań wideo.
  • Przygotowanie spotkań wideo.
  • Przygotowanie scenariusza rozmowy – dlaczego jest on taki ważny?
  • Od czego rozpocząć przygotowanie do rozmowy, żeby nie zostać źle odebranym?
  • Efektywne godziny na sprzedaż przez telefon.
  • Jaki jest mój tryb sprzedaży – transakcyjny, czy doradczo-konsultacyjny?

ROZPOCZYNANIE ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ PRZEZ TELEFON

  • Jak przebić się przez sekretarkę?
  • Z kim rozmawiać, żeby nie marnować czasu? Trójpodział władzy w firmie.
  • Od czego zacząć rozmowę?
  • Jak pytać klienta o czas na rozmowę i dlaczego 82% telemarketerów robi to źle?
  • Które wrażenie jest ważniejsze – pierwsze czy ostatnie?
  • Jak rozpoczynać zimny telefon?
  • Metoda 4x20, czyli zrób piorunujące pierwsze wrażenie.
  • Dostosowanie sympatii w rozmowie telefonicznej.
  • Jak ułożyć hak na uwagę?
  • Czym jest konfuzja w sprzedaży przez telefon i jak ją wywołać?
  • W jaki sposób pokazać klienta na jego zdjęciu klasowym?
  • Elevator pitch.
  • Co robić z popularnymi zmyleniami klienta: „nie mam czasu”, „nie ma decydenta”, „nie jestem zainteresowany”?

KOMUNIKACJA W CZASIE ROZMOWY PRZEZ TELEFON

  • Zarządzanie głosem w trakcie rozmowy telefonicznej.
  • Wartość dialogu w budowaniu relacji z klientem przez telefon.
  • Wywieranie wpływu przez telefon.
  • Elementy, które utrudniają i ułatwiają skuteczne wywieranie wpływu.
  • Sposób zadawania pytań.
  • Słuchanie ze zrozumieniem.
  • Najczęstsze błędy handlowca i złe nawyki telemarketingowe.
  • Skuteczne techniki sprzedaży przez telefon.
  • Implikacje w sprzedaży telefonicznej.

RADZENIE SOBIE Z OBIEKCJAMI W TRAKCIE ROZMOWY SPRZEDAŻOWEJ

  • Najczęstsze obiekcje klienta i jak sobie z nimi radzić?
  • Jak radzić sobie z krytyką Twojego produktu/usługi?
  • Co robić, gdy słyszysz w słuchawce: „To jest za drogie”, „Współpracuję już z konkurencją”, „Sam do Was zadzwonię”, „To nie jest nam potrzebne”, „Nie mam czasu”, „Nie jestem zainteresowany”?
  • Jak radzić sobie z „muszę to przedyskutować ze wspólnikiem”, aby przypadkiem nikogo nie urazić?
  • Co tak naprawdę myślą klienci, gdy mówią „Nie” i jak zmienić to w „Tak”?
  • Praca z obiekcjami zamiast walki i zbijania obiekcji.
  • Techniki pracy z obiekcją.
  • Metoda R.Z.Z.
  • Metoda niezadanych pytań.
  • Metoda LASER.

ZAMKNIĘCIE I FINALIZACJA SPRZEDAŻY PRZEZ TELEFON

  • Czym jest zamknięcie sprzedaży telefonicznej?
  • Jakie mamy etapy zamknięcia sprzedaży?
  • Uzyskanie zgody przez telefon.
  • Techniki wywierania wpływu, pomagające w zamknięciu sprzedaży przez telefon.
  • Sygnały klienta świadczące o gotowości do zakupu.
  • Kiedy warto finalizować sprzedaż?
  • 10 skutecznych technik finalizacji sprzedaży przez telefon.
  • Jak prawidłowo podsumować zakup?

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • Prezentacja ze szkolenia w wersji elektronicznej
  • Materiały szkoleniowe i handouty do ćwiczeń
  • Zeszyty ćwiczeń dla uczestników

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA

  • Interaktywny mini wykład
  • Case study
  • Ćwiczenia w parach
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Prezentacje uczestników
  • Scenki z omówieniem

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Praktyczne sprawdzenie umiejętności podczas ćwiczeń w trakcie szkolenia
  • Test wiedzy nabytej w trakcie szkolenia

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Psychologiczne aspekty sprzedaży przez telefon
Data realizacji zajęć
09-11-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Struktura i etapy rozmowy przez telefon
Data realizacji zajęć
09-11-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Przygotowanie do rozmowy telefonicznej
Data realizacji zajęć
09-11-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
14:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Rozpoczynanie rozmowy przez telefon
Data realizacji zajęć
10-11-2021
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
09:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Komunikacja w czasie rozmowy przez telefon
Data realizacji zajęć
10-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:30
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Radzenie sobie z obiekcjami w trakcie rozmowy telefonicznej
Data realizacji zajęć
10-11-2021
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
12:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Zamknięcie i finalizacja sprzedaży telefonicznej
Data realizacji zajęć
10-11-2021
Godzina rozpoczęcia
12:30
Godzina zakończenia
14:00
Liczba godzin
01:30

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie przygotowuje uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia sprzedaży przez telefon oraz komunikatory wideo.

Podczas warsztatu uczestnicy nauczą się skutecznie nawiązywać rozmowę z decydentami po stronie klienta, prowadzić sprawnie proces sprzedaży przez telefon, zdalnie komunikować się z klientem, radzić sobie z barierami i obiekcjami w sprzedaży telefonicznej oraz skutecznie finalizować i zamykać sprzedaż.

Efekty uczenia się

  • Buduje pewność siebie i odpowiednie nastawienie do sprzedaży przez telefon.
  • Skutecznie prowadzi rozmowy telefoniczne z klientami.
  • Planuje i przygotowuje się do rozmów telefonicznych.
  • Ustala, kto jest decydentem po stronie klienta i skutecznie nawiązuje z nim kontakt.
  • Buduje podstawę profesjonalnego doradcy – eksperta w oczach klienta.
  • Pozyskuje uwagę i wzbudza zaufanie po stronie klienta.
  • Umiejętnie operuje pytaniami w trakcie rozmowy telefonicznej.
  • Rzetelnie bada i diagnozuje potrzeby klienta przez telefon.
  • Profesjonalnie prezentuje zalety swojego produktu / usługi.
  • Operuje w rozmowie telefonicznej z klientem językiem korzyści, opartym na zdiagnozowanych potrzebach.
  • Skutecznie radzi sobie z wątpliwościami, obawami i zastrzeżeniami klienta.
  • Diagnozuje typ klienta i potrafi się do niego dostosować.
  • Buduje skuteczny schemat doradczej rozmowy telefonicznej.
  • Stosuje metody i techniki sprzedaży skupiające uwagę i budujące zobowiązanie do działania u klienta.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Zadania realizowane podczas szkolenia
  • Zadanie wdrożeniowe po szkoleniu z informacją zwrotną od trenera
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 1 790,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 790,00 zł
Koszt osobogodziny netto 149,17 zł
Koszt osobogodziny brutto 149,17 zł

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Brak wyników.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Małgorzata Heinrich

Małgorzata Heinrich

email: bur@mtc.pl

tel: (+48) 883 329 608

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej:

  • e - podręcznik;
  • skrypt;
  • prezentacja mulitmedialna;
  • materiały ćwiczeniowe w postaci plików graficznych i tekstowych:
    - tabele
    - kanwy
    - diagramy
    - wykresy

Informacje dodatkowe

Istnieje możliwość realizacji szkolenia w formule zamkniętej dla konkretnej firmy w formie szkolenia stacjonarnego lub zdalnego z trenerem na żywo. Skontaktuj się z nami i poproś o indywidualną wycenę.

W przypadku szkolenia zdalnego istnieje możliwość podzielenia warsztatu na krótsze moduły (z przerwami) co kilka dni z zadaniami wdrożeniowymi dla uczestników między kolejnymi modułami i na koniec szkolenia. 

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).

Warunki techniczne

Pokaż warunki techniczne

Warunki techniczne

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:

- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)

- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)

- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD) - Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki (Microsoft Teams współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).

Ciasteczka>