Usługa - NEGOCJOWANIE W PRAKTYCE – Jak Prowadzić Skuteczne Negocjacje Handlowe i Osiągać Swoje Cele? – Akademia Menadżera MŚP [FORMA ZDALNA]

Logo Mariusz Tomaszewski MTConsulting

4.8/5 z 1511 ocen

Tytuł NEGOCJOWANIE W PRAKTYCE – Jak Prowadzić Skuteczne Negocjacje Handlowe i Osiągać Swoje Cele? – Akademia Menadżera MŚP [FORMA ZDALNA]

Numer usługi 2021/09/23/13873/1180614

Dostawca usług Mariusz Tomaszewski MTConsulting

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia zdalna w czasie rzeczywistym

Status usługi opublikowana

PLN

1 790,00 zł netto za osobę

1 790,00 zł brutto za osobę

149,17 zł netto za osobogodzinę

149,17 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie dedykowane jest wszystkim osobom, które chcą nauczyć się skutecznie wywierać wpływ i osiągać swoje cele w negocjacjach z klientami, partnerami biznesowymi i pracownikami, z uwzględnieniem interesów własnych i partnera negocjacji. Negocjacje handlowe to warsztat kierowany głównie do:

  • przedsiębiorców, właścicieli firm i członków zarządów
  • osób pracujących na stanowiskach kierowniczych lub przewidzianych do awansu
  • pracowników działów handlowych
  • sprzedawców, przedstawicieli handlowych, key account manager
  • wszystkich osób, które na co dzień prowadzą negocjacje

Od uczestników szkolenia nie jest wymagana wiedza ani uprzednie doświadczenie związane z negocjacjami handlowymi. Wymagane są natomiast podstawowe umiejętności komunikacyjne.

Szkolenie spełnia kryteria Uniwersalnych Kompetencji Menadżerskich w ramach Programu Akademia Menadżera MŚP.

Realizowana kompetencja: Komunikacja i wykorzystanie informacji -> Negocjowanie.

Minimalna liczba uczestników: 4
Maksymalna liczba uczestników: 8
Data zakończenia rekrutacji: 02-11-2021
Liczba godzin usługi: 12
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Negocjowanie w praktyce, polegające na zaspokojeniu interesów stron, przez wypracowywanie rozwiązań korzystnych dla stron negocjacji i utrzymania pozytywnych kontaktów, to szkolenie dla wszystkich, którzy chcą skutecznie negocjować i osiągać swoje cele negocjacyjne.

Dotyczy ono zarówno negocjacji z klientami i kontrahentami (na zewnątrz organizacji) jak i z pracownikami czy współpracownikami (wewnątrz organizacji). Osiągnięcie celów negocjacyjnych jest celem każdego menadżera i osoby, która coś sprzedaje lub kupuje na co dzień.

Warsztat składa się w 80% z zajęć praktycznych i 20% z części teoretycznej (mini-wykłady). Prowadzony jest przez praktyka - eksperta negocjacji i sprzedaży B2B.

MODUŁY SZKOLENIA

PODSTAWY NEGOCJACJI

  • Przygotowanie do negocjacji (cel, listy interesów, jakie zastrzeżenia może wysunąć potencjalny partner)
  • Opracowanie dolnej linii poszczególnych kwestii negocjacyjnych, czyli na co nie mogę się zgodzić, a gdzie mogę robić ustępstwa?
  • Dostosowane własnego stylu negocjacji do stylu preferowanego przez drugą stronę
  • Opracowanie różnych wariantów porozumienia

"MARIGOLD" I "PRONESS" - GRA ZE SCENARIUSZEM (NEGOCJACJE 1:1)

  • Perswazyjne techniki przedstawiania argumentów
  • Dobra pozycja otwarcia
  • Jak robić ustępstwa?
  • Jak pozyskiwać informację od Klienta?
  • Kiedy włączać do negocjacji kolejny parametr (istotny dla mnie)?

TECHNIKI AKTYWNEGO SŁUCHANIA W NEGOCJACJACH

  • Jak pokazać partnerom, że się poważnie traktuje ich zdanie?
  • Komunikowanie emocji i ich klaryfikacja – kiedy warto się do nich odwoływać? (ćwiczenie w parach)
  • Wykształcenie samokontroli dla procesu negocjacji
  • Sztuka zadawania pytań - jak szybko dotrzeć do intencji drugiej strony? (ćwiczenie 5 pytań)
  • Sugestie ukryte - perswazyjne formułowanie przekazu.

"NORD WEST" ORAZ "AMAX" (ĆWICZENIA W PARACH)

  • Symulacja negocjacji oparta na scenariuszach i rolach
  • Techniki kreowania nowych potrzeb u klientów / partnerów
  • Przedstawianie klientom / partnerom nowych rozwiązań / możliwości współpracy
  • Jak włączać do negocjacji dodatkowe parametry – realizować sprzedaż wiązaną?

PODSTAWOWY ZASÓB W NEGOCJACJACH (ĆWICZENIE W PARACH)

  • Plan OPK w negocjacjach
  • Określenie Poziomu Optymalnego
  • Określenie Poziomu Pożądanego
  • Określenie Poziomu Koniecznego
  • Jak wykorzystać Plan OPK podczas negocjacji?

"JEDEN NA JEDEN" (SCENKI Z OMÓWIENIEM)

  • Symulacja najczęściej spotykanych rozmów z Klientami / współpracownikami / partnerami w Firmie
  • Schematy wywierania wpływu do różnych sytuacji w rozmowach
  • Taktyki "prowadzenia" rozmówcy do postawionego celu

TAKTYKI NEGOCJACYJNE

Zapoznanie się z poszczególnymi taktykami oraz ich przećwiczenie w praktyce. Scenki 1 na 1. Wypracowanie kontr-taktyk.

  • Niepełne pełnomocnictwo
  • Spotkajmy się w połowie drogi
  • Śmieszne pieniądze
  • Wycofanie oferty
  • Nagroda w raju
  • Sytuacja hipotetyczna
  • Rosyjski front
  • Zastraszanie konkurencją

AKTYWNE STAWIANIE GRANIC W NEGOCJACJACH (ĆWICZENIE W PARACH)

  • Jak odmawiać, by zachować relacje?
  • Jak odmawiać, by kontynuować proces negocjacji?

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • Prezentacja multimedialna w wersji elektronicznej
  • Materiały szkoleniowe i handouty do ćwiczeń

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA

  • Interaktywny mini wykład
  • Gra ze scenariuszem
  • Symulacje sytuacji negocjacyjnych
  • Ćwiczenia w parach
  • Scenki z omówieniem
  • Czat, pytania i odpowiedzi

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Praktyczne sprawdzenie umiejętności i wiedzy na temat negocjowania - case study
  • Symulacja, w ramach której przeprowadza się negocjacje z założonym z góry celem do osiągnięcia

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Podstawy negocjacji
Data realizacji zajęć
03-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
"Marigold" I "Proness" - gra ze scenariuszem (negocjacje 1:1)
Data realizacji zajęć
03-11-2021
Godzina rozpoczęcia
10:30
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Techniki aktywnego słuchania w negocjacjach
Data realizacji zajęć
03-11-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
13:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
"Nord West" oraz "Amax" (ćwiczenia w parach)
Data realizacji zajęć
03-11-2021
Godzina rozpoczęcia
13:30
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Podstawowy zasób w negocjacjach (ćwiczenie w parach)
Data realizacji zajęć
04-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
"Jeden na jeden" (scenki z omówieniem)
Data realizacji zajęć
04-11-2021
Godzina rozpoczęcia
10:30
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Taktyki negocjacyjne (ćwiczenia w parach)
Data realizacji zajęć
04-11-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
13:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Aktywne stawianie granic w negocjacjach
Data realizacji zajęć
04-11-2021
Godzina rozpoczęcia
13:30
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
01:30

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie „Negocjowanie w Praktyce – Jak Prowadzić Skuteczne Negocjacje Handlowe i Osiągać Swoje Cele?” przygotowuje uczestników do samodzielnego i skutecznego prowadzenia negocjacji handlowych z uwzględnieniem interesów własnych i partnera negocjacji oraz osiągania wspólnych celów.

Efekty uczenia się

  • tworzy efektywne strategie prowadzenia negocjacji
  • przygotowuje się do każdej rozmowy, mając sprecyzowane jasno oczekiwania, cele i strategię negocjacji
  • tworzy efektywną argumentację w trakcie negocjacji
  • diagnozuje etapy w procesie negocjacji
  • dostrzega impas w negocjacjach i skutecznie sobie z nim radzi
  • tworzy „asertywny efekt pierwszego wrażenia” i wzmacnia pozycję w procesie negocjacji
  • radzi sobie z wątpliwościami i zastrzeżeniami partnera w negocjacjach
  • wpływa na emocje drugiej osoby
  • dostrzega błędy popełniane w negocjacjach i im przeciwdziała
  • asertywnie stawia granice podczas spotkań negocjacyjnych
  • kontroluje negocjacje na poziomie procesu, wywierania wpływu i perswazyjnej argumentacji
  • dostosowuje taktyki stosowane w negocjacjach do przyjętej u partnera strategii
  • stosuje taktyki negocjacyjne i przeciwdziała nim u partnera negocjacji

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Zadania realizowane podczas szkolenia
  • Zadanie wdrożeniowe po szkoleniu z informacją zwrotną od trenera
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 1 790,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 1 790,00 zł
Koszt osobogodziny netto 149,17 zł
Koszt osobogodziny brutto 149,17 zł

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Brak wyników.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Małgorzata Heinrich

Małgorzata Heinrich

email: bur@mtc.pl

tel: (+48) 883 329 608

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe w wersji elektronicznej:

  •  e - podręcznik;
  • skrypt;
  • prezentacja mulitmedialna;
  • materiały ćwiczeniowe w postaci plików graficznych i tekstowych:
    - tabele
    - kanwy
    - diagramy
    - wykresy

Informacje dodatkowe

Istnieje możliwość realizacji szkolenia w formule zamkniętej dla konkretnej firmy w formie szkolenia stacjonarnego lub zdalnego z trenerem na żywo. Skontaktuj się z nami i poproś o indywidualną wycenę.

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).

Warunki techniczne

Pokaż warunki techniczne

Warunki techniczne

MINIMALNE WYMAGANIA TECHNICZNE:

- Procesor 2-rdzeniowy 2GHz lub lepszy (zalecany 4-rdzeniowy); - 2GB pamięci RAM (zalecane 4GB)

- System operacyjny Windows 8 (zalecany Windows 10), Mac OS wersja 10.13 (zalecana najnowsza wersja) - Przeglądarka internetowa Google Chrome (zalecana), Mozilla Firefox lub Safari (zaktualizowane do najnowszej wersji)

- Stałe łącze internetowe o prędkości 1,5 Mbps (zalecane 2,5 Mbps z obrazem w jakości HD) - Kamera, mikrofon i głośniki lub słuchawki (Microsoft Teams współpracuje z wszystkimi wbudowanymi w laptopy kamerami).

Ciasteczka>