Usługa - Microsoft Office 365 – Efektywny Przepływ Pracy i Komunikacji w Małej i Średniej Firmie - Praca Zdalna i Hybrydowa [SZKOLENIE STACJONARNE]

Logo Mariusz Tomaszewski MTConsulting

4.8/5 z 1514 ocen

Tytuł Microsoft Office 365 – Efektywny Przepływ Pracy i Komunikacji w Małej i Średniej Firmie - Praca Zdalna i Hybrydowa [SZKOLENIE STACJONARNE]

Numer usługi 2021/09/23/13873/1180508

Dostawca usług Mariusz Tomaszewski MTConsulting

Miejsce usługi Białystok

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

1 990,00 zł netto

1 990,00 zł brutto

124,38 zł netto za godzinę

124,38 zł brutto za godzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Grupą docelową są osoby odpowiedzialne za wdrażanie w firmach usług i narzędzi z grupy Microsoft Office, podnoszenie efektywności pracy i komunikacji w zespołach stacjonarnych i zdalnych oraz szkolenia i rozwój pracowników w zakresie wykorzystania wybranych aplikacji, takie jak:

  • Właściciele firm, członkowie zarządów, dyrektorzy i kierownicy odpowiedzialni za wsparcie organizacyjne wdrożenia.
  • Menadżerowie projektów odpowiedzialni za wdrażanie narzędzi do przepływu pracy i komunikacji wewnętrznej w firmie oraz za sukces wdrożenia
  • Ambasadorowie (pracownicy różnych działów) odpowiedzialni za promowanie rozwiązań i wsparcie dla innych użytkowników
  • Pracownicy działów szkoleń i HR odpowiedzialni za rozwój kompetencji i komunikację wewnętrzną
  • Pracownicy działów IT odpowiedzialni za wdrażanie narzędzi informatycznych
  • Szefowie działów wspierający pracowników w korzystaniu z narzędzi.

Szkolenie będzie szczególnie przydatne dla osób i firm, które pracują w trybie: praca zdalna lub praca hybrydowa.

Minimalna liczba uczestników: 5
Maksymalna liczba uczestników: 12
Data zakończenia rekrutacji: 07-11-2021
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Szkolenie „Microsoft Office 365 – Efektywny Przepływ Pracy i Komunikacji w Małej i Średniej Firmie” to interaktywny warsztat, dzięki któremu poznasz najważniejsze aplikacje pakietu MS 365, służące do efektywnej pracy i komunikacji w zespołach stacjonarnych i rozproszonych.

Dzięki udziałowi w szkoleniu dowiesz się i zrozumiesz, jak działają grupy w Microsoft Office 365, do czego służą poszczególne aplikacje, jak ze sobą współpracują oraz nauczysz się je obsługiwać. Dowiesz się również, jak przeprowadzić wdrożenie w efektywny sposób.

To nie jest szkolenie informatyczne. To warsztat prowadzony przystępnym językiem przez praktyka biznesu, który korzysta z tych rozwiązań od kilku lat.

WPROWADZENIE DO USŁUGI MICROSOFT 365

ŚRODOWISKO MICROSOFT OFFICE 365

  • Co to jest Microsoft 365 dla biznesu?
  • Korzyści z wdrożenia MS Office 365 w małej i średniej firmie
  • Jak się w tym nie pogubić?
  • Aplikacje i ich przeznaczenie – kiedy i jak używać?

GRUPY W MICROSOFT 365

  • Co to są grupy w usłudze Microsoft 365?
  • Rodzaje grup w MS 365
  • Tworzenie grup pracowników Microsoft 365
  • Tworzenie grup z gośćmi z zewnątrz firmy
  • Uprawnienia i ustawienia prywatności grup
  • Zarządzanie grupami

PRZEPŁYW PRACY I KOMUNIKACJI W OFFICE 365

KOMUNIKACJA WEWNĘTRZNA I ZEWNĘTRZNA

  • WPROWADZENIE
    • Różnica między Outlook a Teams
    • Zrezygnuj z Outlooka w komunikacji wewnętrznej
  • MICROSOFT OUTLOOK
    • Czym jest i do czego służy Microsoft Outlook?
    • Plusy i minusy aplikacji Outlook
    • Tworzenie i wysyłanie wiadomości email
    • Organizowanie skrzynki odbiorczej
    • Efektywne zarządzanie pocztą email
    • Kontakty i zadania w Outlook
    • Podpis i autoresponder
  • MICROSOFT TEAMS
    • Czym jest i do czego służy Microsoft Teams?
    • Plusy i minusy aplikacji Teams
    • Interfejs i funkcje MS Teams
    • Zespoły, kanały i czaty – czym są i jak z nich korzystać?
    • Współpraca w zespołach i kanałach
    • Spotkania online w MS Teams
    • Pliki i dokumenty w MS Teams
    • Zadania i projekty w MS Teams
    • Dodatkowe aplikacje podnoszące wartość usługi

ZARZĄDZANIE ZADANIAMI I PROJEKTAMI

  • WPROWADZENIE
    • Zarządzanie zadaniami i projektami w małej i średniej firmie
    • MS Project, Project Online, Project for the web, Planner, ToDo – jak się w tym nie pogubić?
  • MICROSOFT TODO
    • Czym jest i do czego służy Microsoft ToDo?
    • Plusy i minusy aplikacji ToDo
    • Interfejs i funkcje MS ToDo
    • Dodawanie zadań do ToDo
    • Tworzenie list i grup w MS ToDo
    • Delegowanie i monitorowanie zadań w MS ToDo
    • Efektywne zarządzanie zadaniami w Microsoft ToDo
  • MICROSOFT PLANNER
    • Czym jest i do czego służy Microsoft Planner?
    • Plusy i minusy aplikacji Planner
    • Interfejs i funkcje w MS Planner
    • Tworzenie planu, przedziałów i zadań w usłudze Planner
    • Zarządzanie zadaniami zespołu
    • Analizowanie i monitorowanie przepływu pracy w MS Planner
    • Zadania z Planner w innych aplikacjach usługi Microsoft Office 365

ZARZĄDZANIE CZASEM I KALENDARZEM

  • Czym są i do czego służą kalendarze w usłudze MS Office 365?
  • Rodzaje kalendarzy Office 365
  • Tworzenie terminów i planowanie spotkań (w tym online)
  • Udostępnianie kalendarza
  • Kalendarze zasobów
  • Efektywna praca z kalendarzem

ZARZĄDZANIE WIEDZĄ I WSPÓLNA PRACA NA DOKUMENTACH

  • MICROSOFT SHAREPOINT
    • Czym jest i do czego służy Microsoft Sharepoint?
    • Interfejs i funkcje MS SharePoint
    • Tworzenie witryn zespołów i witryn do komunikacji w SharePoint
    • Elementy witryn i menu nawigacyjne
    • Biblioteka dokumentów
    • Udostępnianie i synchronizowanie plików
    • Intranet do komunikacji wewnętrznej
  • MICROSOFT ONEDRIVE
    • Czym jest i do czego służy Microsoft OneDrive?
    • Przekazywanie plików i folderów
    • Udostępnianie i synchronizowanie plików
    • Zarządzanie plikami i folderami
    • SharePoint a OneDrive

ZAKOŃCZENIE SZKOLENIA

  • Plan wdrożenia Microsoft Office 365 w firmie
  • Podsumowanie szkolenia
  • Zadanie wdrożeniowe po szkoleniu
  • Dodatkowe materiały i inspiracje

MATERIAŁY DYDAKTYCZNE

  • Prezentacja multimedialna
  • Materiały szkoleniowe Microsoft Office 365
  • Checklisty wdrożeniowe

METODY STOSOWANE PODCZAS SZKOLENIA

  • Mini wykład
  • Dyskusja moderowana
  • Ćwiczenia indywidualne
  • Case study
  • Zadania wdrożeniowe

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Zadania realizowane podczas szkolenia
  • Zadanie wdrożeniowe po szkoleniu z informacją zwrotną od trenera

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Środowisko Microsoft Office 365
Data realizacji zajęć
08-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Grupy w MS Office 365
Data realizacji zajęć
08-11-2021
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna – Outlook
Data realizacji zajęć
08-11-2021
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
13:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Komunikacja wewnętrzna i zewnętrzna – Teams
Data realizacji zajęć
08-11-2021
Godzina rozpoczęcia
13:30
Godzina zakończenia
15:30
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Zarządzanie zadaniami i projektami – ToDo
Data realizacji zajęć
08-11-2021
Godzina rozpoczęcia
15:30
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Zarządzanie zadaniami i projektami – Planner
Data realizacji zajęć
09-11-2021
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Zarządzanie czasem i kalendarzem
Data realizacji zajęć
09-11-2021
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
12:30
Liczba godzin
01:30
Przedmiot / temat zajęć
Zarządzanie wiedzą i wspólna praca na dokumentach – SharePoint
Data realizacji zajęć
09-11-2021
Godzina rozpoczęcia
12:30
Godzina zakończenia
14:30
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Zarządzanie wiedzą i wspólna praca na dokumentach – OneDrive
Data realizacji zajęć
09-11-2021
Godzina rozpoczęcia
14:30
Godzina zakończenia
15:30
Liczba godzin
01:00
Przedmiot / temat zajęć
Wdrożenie MS 365, podsumowanie szkolenia i zadanie wdrożeniowe
Data realizacji zajęć
09-11-2021
Godzina rozpoczęcia
15:30
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
01:30

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie „Microsoft Office 365 – Efektywny Przepływ Pracy i Komunikacji w Małej i Średniej Firmie” przygotowuje do samodzielnej obsługi aplikacji Outlook, Teams, ToDo, Planner, Sharepoint, OneDrive i zarządzania grupami w usłudze Microsoft 365, oraz do planowania i organizacji przepływu pracy i komunikacji w firmie z wykorzystaniem wspomnianych aplikacji.

Efekty uczenia się

  • Rozumie korzyści i możliwości, jakie daje korzystanie z usługi i narzędzi Microsoft Office 365.
  • Rozróżnia zastosowanie w praktyce poszczególnych aplikacji i różnice między nimi.
  • Tworzy różne rodzaje grup w usłudze Microsoft 365 oraz nadaje odpowiednie uprawnienia i ustawienia prywatności.
  • Komunikuje się z innymi pracownikami, klientami i partnerami biznesowymi za pomocą aplikacji Outlook i Teams.
  • Organizuje komunikację osobistą i zespołową w aplikacjach Outlook i Teams.
  • Organizuje, planuje, deleguje i monitoruje zadania w aplikacji Microsoft ToDo.
  • Zarządza zadaniami i projektami zespołowymi w aplikacji Microsoft Planner.
  • Planuje i zarządza czasem własnym i zespołu w kalendarzach aplikacji pakietu Office 365.
  • Tworzy witryny zespołów i zarządza komunikacją w aplikacji SharePoint.
  • Przekazuje, udostępnia i zarządza plikami oraz dokumentami w aplikacjach SharePoint i OneDrive.
  • Planuje wdrożenie usługi Microsoft Office 365 do przepływu pracy i komunikacji w firmie.
  • Promuje usługi i aplikacje MS Office 365 w firmie.
  • Wspiera innych pracowników w zakresie obsługi i wykorzystania aplikacji.
  • Korzysta z zasobów firmy Microsoft, wspierających obsługę i wdrożenie aplikacji. 

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

NARZĘDZIA/METODY WERYFIKACJI KOMPETENCJI

  • Zadania realizowane podczas szkolenia
  • Zadanie wdrożeniowe po szkoleniu z informacją zwrotną od trenera
Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt usługi netto 1 990,00 zł
Koszt usługi brutto 1 990,00 zł
Koszt godziny netto 124,38 zł
Koszt godziny brutto 124,38 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

Białystok, woj. podlaskie

Szkolenie w formule zamkniętej odbywa się w siedzibie przedsiębiorcy lub w innym uzgodnionym miejscu.

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Mariusz Tomaszewski

Mariusz Tomaszewski

Planowanie i realizacja celów, budowanie wygrywających strategii, zarządzanie sprzedażą, skuteczność osobista i menedżerska, efektywność zespołowa i organizacyjna, wprowadzanie zmian, budowanie trwałych nawyków, zarządzanie zmianami. Dodatkowo psychologia człowieka oraz jego funkcjonowanie w biznesie i społeczeństwie. Przedsiębiorca, strateg, coach, trener, doradca biznesowy, psycholog i praktyk biznesu. Posiada ponad 20 lat doświadczenia zawodowego na stanowiskach menedżerskich średniego i wyższego szczebla. Ma swój osobisty wkład w rozwój marki Media Expert - z małej rodzinnej firmy (5 sklepów) do największej sieci sklepów z elektroniką użytkową w Polsce (ponad 400 salonów i 3 sklepy internetowe). Przeszedł ścieżkę kariery od sprzedawcy, przez kierownika sklepu, kierownika regionalnego po wieloletniego dyrektora sprzedaży, na dyrektorze działu HR kończąc. Aktualnie prowadzi dwa sklepy internetowe oraz firmę doradczo-szkoleniową i pomaga Klientom rozwijać umiejętności skutecznego radzenia sobie w życiu osobistym i zawodowym. Bierze aktywny udział w eventach, konferencjach i szkoleniach branżowych. Więcej informacji na: https://www.linkedin.com/in/mariusztomaszewski/ Posiada ukończone studia psychologiczne na Uniwersytecie Adama Mickiewicza w Poznaniu, zakończone uzyskaniem tytułu magistra psychologii, w specjalizacji: psychologia kliniczna. Od kilkunastu lat inwestuje w siebie i swój rozwój. Jest psychologiem, certyfikowanym trenerem biznesu i coachem ICC.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Małgorzata Heinrich

Małgorzata Heinrich

email: bur@mtc.pl

tel: (+48) 883 329 608

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Uczestnik otrzymuje materiały szkoleniowe:

  • podręcznik;
  • skrypt;
  • prezentacja mulitmedialna;
  • materiały ćwiczeniowe:
    - tabele
    - kanwy
    - diagramy
    - wykresy

Warunki uczestnictwa

Warunkiem udziału w szkoleniu jest dostęp do komputera stacjonarnego lub mobilnego (laptopa) z dostępem do Internetu. Nie jest wymagane posiadanie płatnej wersji Office 365.

Od uczestników szkolenia nie są wymagane umiejętności informatyczne ani doświadczenie w zakresie korzystania z usług Microsoft Office 365. Wymagane są podstawowe umiejętności komunikacyjne i obsługi komputera.

Istnieje możliwość realizacji szkolenia w formule zamkniętej dla konkretnej firmy w formie szkolenia stacjonarnego lub zdalnego z trenerem na żywo oraz doradztwa i wsparcia we wdrożeniu Microsoft Office 365 w firmie. Skontaktuj się z nami i poproś o indywidualną wycenę.

W przypadku szkolenia zdalnego istnieje możliwość podzielenia warsztatu na krótsze moduły (z przerwami) co kilka dni z zadaniami wdrożeniowymi dla uczestników między kolejnymi modułami i na koniec szkolenia.

Informacje dodatkowe

Usługa jest zwolniona z podatku VAT w przypadku, kiedy przedsiębiorstwo zwolnione jest z podatku VAT lub dofinansowanie wynosi co najmniej 70%. W innej sytuacji do ceny netto doliczany jest podatek VAT w wysokości 23%.

Podstawa: §3 ust. 1 pkt. 14 rozporządzenia Ministra Finansów z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz szczegółowych warunków stosowania tych zwolnień (Dz.U. z 2018 r., poz. 701).

Ciasteczka>