Usługa - Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie

Logo Performance Partners Sp. z o.o.

4.8/5 z 199 ocen

Tytuł Tworzenie skutecznych kampanii reklamowych na Facebooku i Instagramie

Numer usługi 2021/09/17/19505/1175127

Dostawca usług Performance Partners Sp. z o.o.

Miejsce usługi Olsztyn

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

4 950,00 zł netto za osobę

4 950,00 zł brutto za osobę

206,25 zł netto za osobogodzinę

206,25 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisany 1 uczestnik

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

  • właściciele mikro i małych firm/freelancerzy
  • osoby odpowiedzialne za marketing, obsługę klienta
Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 5
Data zakończenia rekrutacji: 10-01-2022
Liczba godzin usługi: 24
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

​Przestrzeń reklamowa na Facebooku wciąż ewoluuje, ponieważ coraz więcej firm z niej korzysta. Facebook/Instagram zapewnia mnóstwo sposobów dotarcia do konkretnych osób na podstawie ich zachowań w Internecie, na firmowej stronie internetowej, znanych upodobań, sieci prywatnych relacji oraz innych elementów demograficznych, takich jak wiek, płeć i lokalizacja. Dzięki temu Facebook coraz lepiej przewiduje czy produkt lub usługa nas zainteresują i coraz skuteczniej domyka sprzedaż. 
Niestety od lat Facebook zmniejsza widoczność stron biznesowych w zasięgach organicznych, frustrując właścicieli firm na całym świecie. Ponieważ zasięg i zaangażowanie organiczne gwałtownie spadły, płatne reklamy szybko stały się istotnym elementem skutecznej strategii mediów społecznościowych. Obecnie aby prowadzić skuteczne działania marketingowe trzeba korzystać z płatnych reklam - mając najlepszą wiedzę o menedżerze reklam, znając tajniki narzędzia reklamowego Facebooka, tym lepsze wyniki można osiągać. Należy wiedzieć, jakie typy postów działają najlepiej, jak optymalizować kampanie reklamowe, jak dobierać cele reklamowe do typu kampanii. Niezaprzeczalną prawdą jest, że reklama cyfrowa generuje świetny zwrot z inwestycji dzięki odpowiedniej kampanii i produktowi. Właśnie dlatego warto prowadzić swoje działania biznesowe na Facebooku i zwiększyc budżet marketingowy przeznaczony na jego system reklamowy. Jednak należy wiedzieć, jak go używać, aby nie ryzykować marnowania czasu i pieniędzy - wiedzę tę przekazujemy na tym szkoleniu realizując plan:


1.System reklamowy Facebooka

a) podstawowe zasady i ograniczenia regulaminowe
b) metody płatności
c) ustawienia menedzera firmy
d) analiza/konfiguracja konta reklamowego

2. Menedżer reklam

a) struktura kampanii na Facebooku 
b) cele reklamowe - które i kiedy stosować, mechanizmy działania, 
c) jak w działaniach Facebook Ads wykorzystać wiedzę o ścieżce zakupowej klienta
d) grupa odbiorców - opcje targetowania, dobór odpowiedniej grupy z wykorzystaniem Audience Insights, geolokalizacja, nakładanie się grup odbiorców
e) umiejscowienia - dobór i optymalizacja umiejscowień
f) budżet i harmonogram

3. Pixel Facebooka

a) tworzenie i instalowanie piksela Facebooka
b) grupa niestandardowych odbiorców i podobych odbiorców (Custom i Lookalike Audience)
c) remarketing w oparciu o pixel fb

4. Marketing w Messengerze

5. Kreacje reklamowe

a) formaty reklamy
b) materiały błyskawiczne
c) jakość treści
d) najlepsze praktyki projektowania reklam na fb i ig

6. Creator studio

7. Tworzenie reklam w praktyce (warsztat)
 

8. Reklama na Instagramie

a) konfiguracja konta reklamowego z kontem na Instagramie
b) formaty reklamowe
c) konfiguracja sklepu na Instagramie
d) tworzenie reklam w praktyce (warsztat)
e) pomocne aplikacje

9. Analiza i optymalizacja kampanii na Facebooku i Instagramie

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
System reklamowy Facebooka
Data realizacji zajęć
11-01-2022
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
11:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Menedżer reklam
Data realizacji zajęć
11-01-2022
Godzina rozpoczęcia
11:00
Godzina zakończenia
16:00
Liczba godzin
05:00
Przedmiot / temat zajęć
Pixel Facebooka
Data realizacji zajęć
12-01-2022
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
10:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Marketing w Messengerze
Data realizacji zajęć
12-01-2022
Godzina rozpoczęcia
10:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Kreacje reklamowe
Data realizacji zajęć
12-01-2022
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
16:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Tworzenie reklam w praktyce (warsztat)
Data realizacji zajęć
13-01-2022
Godzina rozpoczęcia
08:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
05:00
Przedmiot / temat zajęć
Reklama na instagramie
Data realizacji zajęć
13-01-2022
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
15:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Analiza i optymalizacja kampanii na Facebooku i Instagramie
Data realizacji zajęć
13-01-2022
Godzina rozpoczęcia
15:00
Godzina zakończenia
16:00
Liczba godzin
01:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Menedżer reklam staje się coraz bardziej techniczny z opcjami, o których większość właścicieli firm nawet nie wie. Szkolenie ma na celu zapoznanie ich z możliwościami menedżera reklam oraz nauczenia skutecznego nawigowania po panelu reklamowym, tworzenia i zarządzania kampaniami reklamowymi na Facebooku i Instagramie a następnie analizowania i optymalizowania działań.

szkolenia-bur.jpg

Efekty uczenia się

Umiejętności:
nawiguje po panelu reklamowym Facebooka
tworzy i łączy konto Instagramowe z kontem na Facebooku
planuje i nadzoruje działania reklamowe na Facebooku i Instagramie
dobiera odpowiednie cele reklamowe
definiuje grupy odbiorców w celu dotarcia do idealnego klienta
definiuje grupy niestandardowych i podobnych odbiorców w panelu reklamowym Facebooka
konfiguruje odbiorców remarketingowych
projektuje kampanię reklamową z uwzględnieniem aspektów targetowania oraz budżetowania
tworzy wartościowe treści w odpowiednim formacie dopasowanym do danego kanału
tworzy skuteczną kreację reklamową
tworzy materiał błyskawiczny
zarządza swoim pikselem i konwersjami na Facebooku/Insragramie
interpretuje wyniki i analizuje je 

Wiedza: 
definiuje zasady funkcjonowania oraz reguły udostępniania treści na Facebooku oraz Instagramie
jak działają piksele śledzenia i konwersji 
rozróżnia dostępne formaty reklamowe
rozróżnia ​jakie mechanizmy kampanii warto zastosować w promocji usług 
wie skąd czerpać wiedzę o swoich fanach w mediach społecznościowych
dostrzega potencjał Messengera
charakteryzuje jakie zasady tworzenia wartościowego contentu odpowiedniego do kanału
definiuje w działaniach FbAds wykorzystać wiedzę o ścieżce zakupowej klienta
ocenia wskaźniki reklam na Facebooku

Kompetencje społeczne:
reaguje na kryzysy w mediach społecznościowych
tworzy ​silniejsze relacje z klientami 
rozróżnia potrzeby i oczekiwania klientów

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Weryfikacja efektów uczenia się następuje poprzez porównanie wyników testów przeprowadzonych na początku i na końcu szkolenia.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 4 950,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 4 950,00 zł
Koszt osobogodziny netto 206,25 zł
Koszt osobogodziny brutto 206,25 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Marka Kotańskiego 1, 10-166 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Wi-fi
  • Laboratorium komputerowe
  • Prywatny parking

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Olga Mosakowska

Olga Mosakowska

Specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych, tworzeniu treści oraz przygotowywaniu koncepcji kreatywnych związanych z komunikacją w mediach społecznościowych. Wykorzystuje znajomość narzędzi analitycznych i reklamowych mediów społecznościowych oraz umiejętności efektywnego wykorzystywania uzyskanych informacji w zarządzaniu społecznością.Tworzy plany marketingowe, nadzoruje ich wdrażanie.
Od roku 2004 jest związana z branżą reklamową oraz wystawienniczą.
Od 2013 roku zawodowo zajmuję się także fotografią komercyjną - realizuje sesje zdjęciowe dla osób prywatnych jak i biznesowe/produktowe dla firm.
W firmie Performance Partners odpowiada za e-marketing. Tworzy strategie komunikacji i rozwoju, planuje działania marketingowe i wdraża je we wszystkich kanałach social media. Koordynuje i nadzoruje tworzenie spójnego wizerunku firm w internecie. Analizuje i optymalizuje działania reklamowe na platformach społecznościowych.
Absolwentka Studium reklamy oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na wydziale ekonomii (Zarządzanie przedsiębiorstwem) oraz geodezji (Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami).
Płynnie posługuje się językiem angielskim i niemieckim.

Certyfikaty/dyplomy/kursy:
Szkolenie Digital Marketing
Certyfikat Inbound marketing
Certyfikat Media Manager
Marketing Automation Specialist
Posiada wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych oraz prowadzeniu komunikacji w kanałach social media.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Ola Mosakowska

Ola Mosakowska

email: ola@performancepartners.pl

tel: (+48) 508 192 045

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

materiały edukacyjne w formie elektronicznej

Warunki uczestnictwa

Laptop
 

Informacje dodatkowe


Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT.
*Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)

Ciasteczka>