Usługa - “Content marketing i redagowanie tekstów online”

Logo Performance Partners Sp. z o.o.

4.8/5 z 199 ocen

Tytuł “Content marketing i redagowanie tekstów online”

Numer usługi 2021/09/14/19505/1170501

Dostawca usług Performance Partners Sp. z o.o.

Miejsce usługi Olsztyn

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

2 950,00 zł netto za osobę

2 950,00 zł brutto za osobę

184,38 zł netto za osobogodzinę

184,38 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:
  • właściciele mikro i małych firm/freelancerzy
  • osoby odpowiedzialne za marketing, PR, obsługę klienta
Minimalna liczba uczestników: 1
Maksymalna liczba uczestników: 5
Data zakończenia rekrutacji: 12-11-2021
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Standard Usługi Szkoleniowo-Rozwojowej PIFS SUS 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program

Content marketing to strategiczne podejście polegające na tworzeniu i dystrybucji wartościowych, regularnie publikowanych treści w celu przyciągnięcia i utrzymania jasno zdefiniowanej grupy odbiorców - tak by skłonić ich do podjęcia działania przynoszącego zysk. Ponadto budowanie wartościowego contentu buduje zaufanie do marki, pokazuje firmę jako eksperta w branży, ale również – znacząco wspomaga proces pozycjonowania.  
 


Plan szkolenia:

  • Czym jest content marketing?
  • Budowa strategii content marketingowej (cele, grupy, ścieżka konsumenta, kalendarz treści).
  • Formaty treści 
  • Kanały komunikacji ( owned, paid i earned media).
  • Dystrybucja treści
  • Content marketing  w synergii z działaniami SEO
  • Content w Social Mediach
  • Treści w mailingu 
  • Narzędzia pomocne przy tworzeniu treści.
  • Webwriting (artykuł poprawny technicznie, tytuły, śródtytuły, leady, słowa kluczowe) 
  • Recycling treści 
  • Mierzenie działań content marketingowych

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Szkolenie “Content marketing i redagowanie tekstów online” ma na celu zapoznanie uczestników z elementami niezbędnymi do zbudowania skutecznej strategii marketingu treści powiązanych z SEO i działaniami w Social Mediach, omówienia typów treści odpowiednich dla branży fotograficznej, procesu ich planowania i dystrybucji. Przygotowuje do samodzielnego tworzenia wartościowego contentu, przyjaznego dla odbiorcy oraz wyszukiwarek z wykorzystaniem narzędzi używanych przez marketerów.

Efekty uczenia się

Po zakończonym szkoleniu uczestnik:

  • Definiuje content marketing
  • Planuje strategię content marketingu dla swojej firmy
  • Definiuje zasady związane z marketingiem treści – zasady tworzenia tekstów, materiałów graficznych, nagrań audio i wideo
  • Dobiera odpowiednie rodzaje i formaty treści
  • Planuje dystrybucję treści
  • Wyszukuje odpowiednie frazy kluczowe / tematy
  • Tworzy jakościowe treści, odpowiednie do wybranych kanałów 
  • Tworzy artykuły zgodne z SEO
  • Rozróżnia i optymalizuje elementy dodatkowe (obrazki, tytuły, śródtytuły, leady, linki wewnętrzne)
  • Unika kanibalizacji słów kluczowych
  • Korzysta z narzędzi marketingowych
  • Nadzoruje i ocenia copywritera
  • Buduje pozytywny wizerunek firmy, jako eksperta w swojej dziedzinie

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Weryfikacja efektów uczenia się następuje poprzez porównanie wyników testów przeprowadzonych na początku i na końcu szkolenia.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 2 950,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 2 950,00 zł
Koszt osobogodziny netto 184,38 zł
Koszt osobogodziny brutto 184,38 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Bałtycka 149/1, 11-041 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Wi-fi
  • Laboratorium komputerowe
  • prywatny parking

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Olga Mosakowska

Olga Mosakowska

Specjalizuje się w planowaniu i realizacji kampanii marketingowych, tworzeniu treści oraz przygotowywaniu koncepcji kreatywnych związanych z komunikacją w mediach społecznościowych. Wykorzystuje znajomość narzędzi analitycznych i reklamowych mediów społecznościowych oraz umiejętności efektywnego wykorzystywania uzyskanych informacji w zarządzaniu społecznością.Tworzy plany marketingowe, nadzoruje ich wdrażanie.
Od roku 2004 jest związana z branżą reklamową oraz wystawienniczą.
Od 2013 roku zawodowo zajmuję się także fotografią komercyjną - realizuje sesje zdjęciowe dla osób prywatnych jak i biznesowe/produktowe dla firm.
W firmie Performance Partners odpowiada za e-marketing. Tworzy strategie komunikacji i rozwoju, planuje działania marketingowe i wdraża je we wszystkich kanałach social media. Koordynuje i nadzoruje tworzenie spójnego wizerunku firm w internecie. Analizuje i optymalizuje działania reklamowe na platformach społecznościowych.
Absolwentka Studium reklamy oraz Uniwersytetu Warmińsko-Mazurskiego na wydziale ekonomii (Zarządzanie przedsiębiorstwem) oraz geodezji (Pośrednictwo w obrocie nieruchomościami).
Płynnie posługuje się językiem angielskim i niemieckim.

Certyfikaty/dyplomy/kursy:
Szkolenie Digital Marketing
Certyfikat Inbound marketing
Certyfikat Media Manager
Marketing Automation Specialist
Posiada wieloletnie doświadczenie w opracowywaniu strategii marketingowych oraz prowadzeniu komunikacji w kanałach social media.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Olga Mosakowska

Olga Mosakowska

email: ola@performancepartners.pl

tel: (+48) 508 192 045

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

materiały edukacyjne w formie elektronicznej
 

Informacje dodatkowe


Usługa zwolniona jest z podatku VAT jeśli przedsiębiorca uzyskuje min. 70% dofinansowania ze środków publicznych*, w przeciwnym wypadku należy do ceny netto doliczyć 23% VAT.
*Wg rozporządzenia Ministra Finansów z dnia z dnia 20.12.2013 r. w sprawie zwolnień od podatku od towarów i usług oraz warunków stosowania tych zwolnień (Dz. U. z 2018, poz. 701)

Ciasteczka>