Usługa - Marketing Manager – od podstaw do poziomu średniozaawansowanego w 2 dni.

Logo VSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

4.9/5 z 312 ocen

Tytuł Marketing Manager – od podstaw do poziomu średniozaawansowanego w 2 dni.

Numer usługi 2021/08/27/117167/1151140

Dostawca usług VSS SPÓŁKA Z OGRANICZONĄ ODPOWIEDZIALNOŚCIĄ

Miejsce usługi Wadowice

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia stacjonarna

Status usługi opublikowana

PLN

960,00 zł netto za osobę

960,00 zł brutto za osobę

60,00 zł netto za osobogodzinę

60,00 zł brutto za osobogodzinę

Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

wsparcie dla osób indywidualnych

Grupa docelowa usługi:

Właściciele i kadra zarządzająca z sektora małych i średnich przedsiębiorstw.

Minimalna liczba uczestników: 5
Maksymalna liczba uczestników: 25
Data zakończenia rekrutacji: 20-01-2022
Liczba godzin usługi: 16
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Znak Jakości Małopolskich Standardów Usług Edukacyjno-Szkoleniowych (MSUES) - wersja 2.0

Ramowy program usługi

Pokaż program
  1. Teoria i praktyka
    1. Po co i dlaczego? Czyli cel działań reklamowych.
    2. Otoczenie marketingowe firmy
    3. Nawyki zakupowe klientów
    4. Komunikacja marketingowa – jak ją rozumieć i tworzyć
    5. Segmentacja, pozycjonowanie i targetowanie oferty
    6. Tworzenie strategii marketingowej, rodzaje strategii marketingowych
    7. Taktyka działań marketingowych 
    8. Podstawowe metody analizy i oceny rynkowej sytuacji przedsiębiorstwa
    9. Zrozumienie algorytmów.
    10. Jak dynamicznie zmieniają się rynek i narzędzia marketingowe?
    11. Rodzaje kampanii
    12. Narzędzia marketingu
    13. Minione, obecne i nadchodzące trendy
    14. Narzędzia reklamowe w digital marketingu
  1. Facebook Ads
  2. Google Ads
  3. LinkedIn Ads
  4. Reszta – mniejsza czy większa konkurencja, co wybrać?
  1. Najlepsze strategie pozareklamowe docierania do odbiorców
    1. Social media – po co je prowadzimy?
    2. Jak powinien wyglądać dobry profil?
    3. Jak przyciągnąć uwagę?
    4. Jak wykorzystać strukturę serwisu na swoją korzyść?
    5. 3 płatne propozycje promocji, poza reklamą na Facebooku
    6. Czy da się bezpłatnie dotrzeć do odbiorców?
    7. Dlaczego zapomnieliśmy o Instagramie?
  2. Branding i komunikaty marketingowe marki w internecie
    1. Jak tworzyć content marketing za grosze?
    2. Pozycjonowanie – komu to potrzebne?
    3. Customer Journey
  3. Analiza wyników:
    1. KPI – jakie wybrać
    2. Wnioski z celów – czytanie wskaźników
    3. Jakie wskaźniki w ogóle mają znaczenie?
    4. Co może pójść nie tak?
    5. Ile wskaźników wybrać? Na ile zwracać uwagę?
    6. Optymalizacja wyników
    7. Ratowanie kampanii, ratowanie wyników
    8. Realne wskaźniki i realna konwersja
  4. Warsztat – tworzenie strategii marketingowej dla wybranej marki

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
Teoria marketingowa
Data realizacji zajęć
25-01-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
12:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Branding i komunikaty marketingowe marki w internecie
Data realizacji zajęć
25-01-2022
Godzina rozpoczęcia
12:00
Godzina zakończenia
14:00
Liczba godzin
02:00
Przedmiot / temat zajęć
Branding jako podstawa nowoczesnego marketingu lub nie
Data realizacji zajęć
25-01-2022
Godzina rozpoczęcia
14:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Social media i kanały reklamowe w sektorze MŚP
Data realizacji zajęć
26-01-2022
Godzina rozpoczęcia
09:00
Godzina zakończenia
13:00
Liczba godzin
04:00
Przedmiot / temat zajęć
Analiza wyników i warsztat
Data realizacji zajęć
26-01-2022
Godzina rozpoczęcia
13:00
Godzina zakończenia
17:00
Liczba godzin
04:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Marketing Manager – od podstaw do poziomu średniozaawansowanego w 2 dni – kurs przygotowuje do samodzielnego tworzenia, wdrażania i kontroli pełnego marketingu dla małych i średnich przedsiębiorstw.

Efekty uczenia się

Po ukończeniu szkolenia uczestnik będzie potrafił planować marketing dla małej i średniej firmy, potrafił zdefiniować podstawowe wskaźniki efektywności działań marketingowych oraz znał budowę podstawowych narzędzi marketingowych, w szczególności Google Ads i Facebook Ads.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

Na koniec szkolenia odbędą się grupowe warsztaty, których celem będzie weryfikacja rozumienia przedstawionej wiedzy, a każda grupa otrzyma konstruktywny feedback i praktyczne wskazówki dotyczące zadania.

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 960,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 960,00 zł
Koszt osobogodziny netto 60,00 zł
Koszt osobogodziny brutto 60,00 zł

Adres realizacji usługi

Pokaż adres

ul. Zatorska 1, 34-100 Wadowice, woj. małopolskie

Szkolenie odbędzie się w jedynym w Polsce resorcie stworzonym z morskich kontenerów oraz pastelowych apartamentów w stylu skandynawskim. Niepowtarzalny design i otoczenie charakteryzują SCANDINAVIA RESORT, który znajduje się niespełna 2 km od największego w Polsce parku rozrywki. Obiekt oferuje do dyspozycji doskonale wyposażone sale konferencyjne w Kopule Sferycznej, zapewniającej miejscu unikatowy wygląd i charakter. Sale prezentują się wyjątkowo prestiżowo i idealnie nadają się do spotkań przedstawicieli świata biznesu.

Udogodnienia w miejscu realizacji usługi

  • Klimatyzacja
  • Wi-fi

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Łukasz Falba

Łukasz Falba

Specjalista ds. digital marketingu. Jest współzałożycielem agencji marketingowej 4WebZones, która zajmuje się kompleksową obsługą marketingową dla klientów z całej Europy. Jego specjalizacja to strategia marketingowa dla małych i średnich przedsiębiorstw. Na sali szkoleniowej spędził setki godzin, ucząc niestandardowego podejścia do marketingu, jednocześnie odwołując się do twardej teorii i klasycznych faktów. Wyznaje holistyczne podejście do marketingu, które wdraża u swoich klientów w agencji oraz jako indywidualny konsultant. W trakcie pierwszej fali pandemii współorganizował konferencję online „BAOS Summit”, która na 3 edycjach zgromadziła tysiące przedsiębiorców i gościła wybitnych prelegentów, którzy swoją wiedzą starali się pomóc przedsiębiorcom przetrwać ten trudny okres.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Oliwia Płonka

Oliwia Płonka

email: biuro@vss.com.pl

tel: (+48) 519 581 670

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Materiały papierowe i elektroniczne.

Ciasteczka>