Usługa - E-commerce, czyli skuteczna sprzedaż on-line - forma zdalna

Logo AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.

4.7/5 z 1438 ocen

Tytuł E-commerce, czyli skuteczna sprzedaż on-line - forma zdalna

Numer usługi 2021/07/05/12918/1103409

Dostawca usług AKADEMIA PRZEDSIĘBIORCZOŚCI SP. Z O.O.

Dostępność Usługa otwarta

Forma świadczenia zdalna w czasie rzeczywistym

Status usługi opublikowana

PLN

3 300,00 zł netto za osobę

3 300,00 zł brutto za osobę

103,13 zł netto za osobogodzinę

103,13 zł brutto za osobogodzinę

Zapisz się
Zapisanych 0 uczestników

Informacje o usłudze

Pokaż szczegóły
Sposób dofinansowania:

wsparcie dla przedsiębiorców i ich pracowników

Grupa docelowa usługi:

Szkolenie skierowane jest do osób, które chcą:

zwiększyć sprzedaż w Internecie,

dowiedzieć się, jak zwiększyć liczbę klientów pozyskiwanych w Internecie,

poznać sposoby na zautomatyzowanie systemu pozyskiwania i obsługi klientów,

dowiedzieć się, jak skutecznie docierać do osób, które są zainteresowane ofertą,

zapoznać się z narzędziami, które wspierają sprzedaż i promocję on-line.

Minimalna liczba uczestników: 8
Maksymalna liczba uczestników: 20
Data zakończenia rekrutacji: 20-09-2021
Liczba godzin usługi: 32
Podstawa uzyskania wpisu do świadczenia usługi: Certyfikat systemu zarządzania jakością wg. ISO 9001:2015 (PN-EN ISO 9001:2015) - w zakresie usług szkoleniowych

Ramowy program usługi

Pokaż program


1.  E-sklep jako skuteczny kanał dystrybucji Twoich produktów.
a.     Prowadzenie i obsługa sklepu internetowego.
b.     Projektowanie wyglądu sklepu.
c.      Administracja sklepu internetowego- zarządzanie sklepem, użytkownikami, asortymentem.
d.     Wprowadzenie i kategoryzowanie produktów (redagowanie i zamieszczanie opisów, dodawanie zdjęć).
e.     Integracja sklepu z aukcjami (np. Allegro), płatnościami, księgowością, itp.
f.       Osługa zamówień (koszyk, realizacja zamówień, finalizacja transakcji, systemy płatności, zarządzanie
magazynem itp.)
2.       Typy trudnych klientów i techniki pracy z trudnymi klientami.
Rozwiązywanie sytuacji trudnych: reklamacje/błędy/zwroty w stosunku do klienta i partnera handlowego obsługi|
klienta (obsługa bezpośrednia, telefoniczna, mailowa).
3.       Promocja sklepu internetowego – rozwiązania praktyczne.
a.     SEM i SEO
b.     Kanały promocji
c.      Obsługa Allegro
d.     Blogi i content marketing
e.     Marketing społecznościowy
4.       Pozostałe metody promocji.
a.     Ogłoszenia
b.     Marketing lokalny,
c.      Email marketing
d.     Artykuły sponsorowane
5.       Pozycjonowanie stron www i SEO
a.     Podstawowa wiedza o przeglądarkach internetowych (Jak działa  wyszukiwarka Google)
b.     Optymalizacja witryn pod SEO
c.      Dobór i analiza słów kluczowych,  metody pozyskiwania linków oraz narzędzia pozycjonera
d.     linkowanie-linki dofollow/nofollow- najważniejsze zasady.
6.       Strategia marketingowa firmy
a.     Budowanie strategii marketingu z uwzględnieniem: produktu, ceny, kanałów dystrybucji, grupy odbiorców
b.      Analiza SWOT firmy ( analiza sił i słabości, szans i zagrożeń firm)
c.       Opracowanie propozycji strategii marketingowej
d.      Analiza strategii marketingowej na podstawie przykładu wybranych firm
7.       Tajniki prowadzenia Fanpage’a bezpłatne oraz sponsorowane.
a.     Sposoby budowy zaangażowanej społeczności na Facebook
b.     Jak Tworzyć angażujące posty na Facebook ?
8.       E- sklep na Instagramie
9.       E- sklep na Facebook
10.  Kampania dla e-commerce
a.     Integracje e-commerce
b.     Kampanie re marketingowe porzucony koszyk

Informacje o części zdalnej:

Kurs realizowany będzie na platformie TEAMS/ZOOM/LIVEWEBINAR

Wymagania sprzętowe: komputer/smartfon,słuchawki, mikrofon

Szybkość łącza internetowego: zakres wykorzystania przepustowości dla połączenia wynosi od 0,1 do 1,5 Mbit / s na uczestnika.

Przeglądarka: chrome lub mozilla firefox lub Safari.

ważność linku: link będzie przesyłany do uczestnika przed rozpoczęciem szkolenia, link będzie aktywny na czas trwania zajęć.

Przed rozpoczęciem kursu należy zainstalować na komputerze/smartfonie aplikację TEAMS (link podajemy po zapisie na usługę)

Informujemy w trakcie usługi rozwojowej robimy zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu i kontroli szkolenia, które przechowywane są przez Akademię Przedsiębiorczości i udostępniane jedynie organom kontrolnym.

Harmonogram usługi

Przedmiot / temat zajęćData realizacji zajęćGodzina rozpoczęciaGodzina zakończeniaLiczba godzin
Przedmiot / temat zajęć
E-sklep jako skuteczny kanał dystrybucji Twoich produktów (Ćw. Rozmowa na żywo, dzielenie ekranu, chat)
Data realizacji zajęć
27-09-2021
Godzina rozpoczęcia
08:30
Godzina zakończenia
11:30
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
27-09-2021
Godzina rozpoczęcia
11:30
Godzina zakończenia
11:45
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Typy trudnych klientów i techniki pracy z trudnymi klientami (Ćw. Rozmowa na żywo, dzielenie ekranu, chat)
Data realizacji zajęć
27-09-2021
Godzina rozpoczęcia
11:45
Godzina zakończenia
14:45
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Promocja sklepu internetowego – rozwiązania praktyczne, Pozostałe metody promocji (Ćw. Rozmowa na żywo, dzielenie ekranu, chat)
Data realizacji zajęć
28-09-2021
Godzina rozpoczęcia
08:30
Godzina zakończenia
11:30
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
28-09-2021
Godzina rozpoczęcia
11:30
Godzina zakończenia
11:45
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Pozycjonowanie stron www i SEO (Ćw. Rozmowa na żywo, dzielenie ekranu, chat)
Data realizacji zajęć
28-09-2021
Godzina rozpoczęcia
11:45
Godzina zakończenia
14:45
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Strategia marketingowa firmy (Ćw. Rozmowa na żywo, dzielenie ekranu, chat)
Data realizacji zajęć
29-09-2021
Godzina rozpoczęcia
08:30
Godzina zakończenia
11:30
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
29-09-2021
Godzina rozpoczęcia
11:30
Godzina zakończenia
11:45
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Tajniki prowadz. Fanpage’a bezpłatne,sponsorowane, E-sklep na Instagramie (Ćw. Rozmowa na żywo, dzielenie ekranu, chat)
Data realizacji zajęć
29-09-2021
Godzina rozpoczęcia
11:45
Godzina zakończenia
14:45
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
E- sklep na Facebook (Ćw. Rozmowa na żywo, dzielenie ekranu, chat)
Data realizacji zajęć
30-09-2021
Godzina rozpoczęcia
08:30
Godzina zakończenia
11:30
Liczba godzin
03:00
Przedmiot / temat zajęć
Przerwa
Data realizacji zajęć
30-09-2021
Godzina rozpoczęcia
11:30
Godzina zakończenia
11:45
Liczba godzin
00:15
Przedmiot / temat zajęć
Kampania dla e-commerce Podsumowanie szkolenia(Ćw. Rozmowa na żywo, dzielenie ekranu, chat)
Data realizacji zajęć
30-09-2021
Godzina rozpoczęcia
11:45
Godzina zakończenia
14:45
Liczba godzin
03:00

Główny cel usługi

Pokaż

Cel edukacyjny

Dzięki uczestnictwu w szkoleniu, uczestnik będzie prowadził skuteczną sprzedaż on-line

Efekty uczenia się

- Wiedza: opisuje możliwości platform socialmediowych i mało znane formy marketingu, omawia narzędzia IT służące do automatyzowania sprzedaży, wymienia zasady monitoringu cen

- umiejętności:  zwiększa i automatyzuje sprzedaż, pozyskuje klientów i utrzymuje z nimi długofalowe relacje, dokonuje analizy konkurencji, wyznacza grupę docelową oraz określa profil idealnego klienta, obsługuje narzędzia do pozyskiwania klientów on-line, tworzy materiały promocyjno-reklamowe, strony sprzedażowe oraz kreuje skuteczne reklamy

- kompetencje społeczne: uczestniczy w życiu społecznym i zawodowym z zachowaniem zasad odpowiedzialności indywidualnej i zbiorowej, nakłania do rozwoju kompetencji i efektywnego wykonywanie pracy w swoim zawodzie.

Sposób weryfikacji osiągnięcia efektów uczenia się

pre i post test

Czy usługa prowadzi do nabycia kompetencji? Tak
Brak wyników.
Koszt przypadający na 1 uczestnika netto 3 300,00 zł
Koszt przypadający na 1 uczestnika brutto 3 300,00 zł
Koszt osobogodziny netto 103,13 zł
Koszt osobogodziny brutto 103,13 zł

Zajęcia poprowadzą

Więcej informacji
Zdjęcie Michał Susfał

Michał Susfał

Prowadzi szkolenia i kursy w formie stacjonarnej oraz zdalnej z zakresu tworzenia stron www, social mediów, obsługi programów do obróbki treści graficznych, tekstowych. Autor książek: „Moodle. Ćwiczenia praktyczne“ oraz „Jak automatyzować i organizować procesy biznesowe”. Z wykształcenia – nauczyciel techniki i informatyki; z wykonywanego zawodu – trener IT, specjalista marketingu internetowego. Absolwent kierunku edukacja techniczno-informatyczna na Uniwersytecie Rzeszowskim.
Inspiracją do działania są dla niego stosowane w edukacji i biznesie nowe technologie automatyzujące pracę, edukację i szkolenie online. W swojej działalności wykorzystuje m.in. narzędzia informatyczne służące do: promocji, sprzedaży, prezentacji produktów i usług, wizualizacji danych, dystrybucji treści on-line, rozwoju biznesu, obróbki i przygotowania treści szkoleniowych w formie online. Obsługuje narzędzia IT do tworzenia usług zdalnych na poziomie zaawansowanym. Posiada 3-letnie doświadczenie w projektowaniu i tworzeniu zdalnych usług rozwojowych oraz zrealizowanie min. 6 projektów zdalnej usługi rozwojowej w ostatnich 3 latach.

Kontakt

Pokaż
Zdjęcie Aleksandra Szpankowska-Cielica

Aleksandra Szpankowska-Cielica

email: aleksandra.szpankowska@ap.org.pl

tel: (+48) 501 493 940

Informacje dodatkowe

Pokaż szczegóły

Informacje o materiałach dla uczestników usługi

Materiały szkoleniowe:
skrypt elektroniczny
pliki przesyłane elektronicznie

Informacje dodatkowe

Szkolenie obejmuje 32 godziny dydaktyczne (1h = 45 min.)

Warunki techniczne

Pokaż warunki techniczne

Warunki techniczne

Informacje o części zdalnej:

Kurs realizowany będzie na platformie TEAMS/ZOOM/LIVEWEBINAR

Wymagania sprzętowe: komputer/smartfon,słuchawki, mikrofon

Szybkość łącza internetowego: zakres wykorzystania przepustowości dla połączenia wynosi od 0,1 do 1,5 Mbit / s na uczestnika.

Przeglądarka: chrome lub mozilla firefox lub Safari.

ważność linku: link będzie przesyłany do uczestnika przed rozpoczęciem szkolenia, link będzie aktywny na czas trwania zajęć.

Przed rozpoczęciem kursu należy zainstalować na komputerze/smartfonie aplikację TEAMS (link podajemy po zapisie na usługę)

Informujemy w trakcie usługi rozwojowej robimy zrzuty ekranu na potrzeby monitoringu i kontroli szkolenia, które przechowywane są przez Akademię Przedsiębiorczości i udostępniane jedynie organom kontrolnym.

Ciasteczka>